November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

ow, wat spannend… :pray: :pray: :pray:

Hier staat de foto: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=685012#685012

Wat denken jullie?

:-* Janna

MEISJE!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Janna: Gaaaaaf die echo! :inlove: Tja ik heb geen idee hoor of het echt een meisje is, :lol: ik zie dat soort dingen nooit :oops:

Jaja temp weer beetje gestegen :thumbup:

Ow trouwens ik had mijn wekker op 7.00 gezet effe om te testen enne toen werd ik om 11.00 weer wakker en weer getempt en toen was ie bijna 0,2 graad hoger. Hihi volgende maand maar preciezer zijn met de temptijd :wink:

Ola, ben ik weer eens :slight_smile:

Spannend dat jullie allemaal zo gelijk lopen! Volgende wk wordt het spannend… Ik duim voor jullie hoor! :slight_smile:

Vorige week lag het kindje met z’n voetjes voor zijn/haar geslacht, dus konden we niet zien wat het was… Een 3/4d echo vonden we toch een beetje onnodig en duur (is ong. 100 euro), zeker omdat we nu al 4 echo’s (incl. gratis 9 maandenbeurs echo) gehad hebben. Dus zou het toch nog spannend blijven tot de geboorte… Maar nu kwam ik een echobureau op internet tegen die voor 22.50 alleen een geslachtsbepalingsecho laat doen + 2d foto, dus dat gaan we nu toch nog doen over een paar weekjes! :smiley: Fijn is dat als het kindje weer eigenwijs is en zich niet ‘blootgeeft’ :wink: dat je dan gratis nog een keertje terug mag komen! :smiley:

Groetjes, Elise

Janna, trouewns gefeliciteerd met je 20 weken! Het gaat nu ineens erg snel he! :slight_smile:

Leuk weer wat van je te horen Elise! En toppie dat je zwangerschap lekker verloopt! :thumbup:

mooie echo janna, maar het geslacht :?: ik word er niet wijzer van :roll:

mijn temp was vanmorgen wel weer omhoog maar heb ook wel vroeger getempt dan normaal gesproken 7 uur ipv 9 uur…

ik weet niet in hoe verre het verschil zou zijn…

fijne avond all, zo ff eten en lekker hangen ipv WERKEN jippie :lol:

tot laters :-*

Hallo,

Hier ben ik ook weer eens!

Alles gaat goed hier, geen nieuws eigenlijk!

Ik ben vanmorgen vergeten te tempen :wall: :wall: net nu de kans zo groot is dat mijn temp omhoog gaat! Maar goed, niets aan te doen. Morgen weer een nieuwe kans!

Heel veel succes weer meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Hoop

hallo dames

Ik heb er 2 prachtige nichtjes bij!! De keizersnee is goed gegaan en met de kindjes en mijn schoonzus is alles goed. Daar ben ik heel blij om.

De kindjes waren 4 en 4,5 pond en liggen in de couveusse. Het is even de vraag wanneer ze op de kamer mogen. Ze liggen gezellig naast elkaar.

Janna, mooie foto. Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, kan dat nooit zo goed zien. Dus de verhuisplannen gaan (voorlopig) niet door.

Spookie, hoe was het bij de dierenarts?

En voor de dames die wachten op hun nod, spannend. ik zal voor jullie duimen. :pray:

Janna: mooie foto’s!!! Maar ik kan j eniet helpen… ik zie dat nooit zo goed hoor… :oops:

Elise, dat is niet zo duur zo’n 22 euro lijkt mij…

Hello Ladies!

Brigitta, dat ziet er goed uit hoor!!! Hoe was je temp vandaag? Het is inderdaad heel belangrijk om op dezelfde tijd te tempen, de eerste maand deed ik dat niet, en toen was het net de rocky mountains. Nu zet ik elke dag de wekker en is het beeld vrij stabiel!

Elise, dat zou ik zeker laten doen, voor die 22 euro! Veel plezier alvast!

Spookie, mensen verschillen natuurlijk, maar bij mij stijgt de temp naarmate het later wordt. Ik temp om 7.30, maar als ik daarna weer in slaap val en 2 uurtjes later wakker wordt is hij 0,1-0,2 hoger. Ik denk dus dat vroeger tempen geen te hoog resultaat kan geven, eerder een te laag resultaat. Dan had je dus een duidelijke tempverhoging gisteren, maar nogmaals, mensen verschillen!!

Hoop, kan gebeuren he, zal wel geen ramp zijn! Vaak is het totaalplaatje nog wel te zien. Wel vervelend dat het nu rond die belangrijke tijd was!

Leuk weer even van je te ‘horen’! Ook in dit topic een dikke :-* van mij! (omdat je er even doorzat…)

Greet, van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles zo goed gaat!! Geniet maar van de hummeltjes, en ik hoop dat ze snel bij mams op de kamer mogen!!

Lenie, alles goed?

Waar zijn de andere klussers toch?

Hier weinig nieuws… Temp gelijk aan gisteren.

:-* Smiley

@Smiley wrote:

Hello Ladies!

Spookie, mensen verschillen natuurlijk, maar bij mij stijgt de temp naarmate het later wordt. Ik temp om 7.30, maar als ik daarna weer in slaap val en 2 uurtjes later wakker wordt is hij 0,1-0,2 hoger. Ik denk dus dat vroeger tempen geen te hoog resultaat kan geven, eerder een te laag resultaat. Dan had je dus een duidelijke tempverhoging gisteren, maar nogmaals, mensen verschillen!!

Waar zijn de andere klussers toch?

Hier weinig nieuws… Temp gelijk aan gisteren.

:-* Smiley

gister heb ikj om 7 uur getempt en toen was hij 35.6 en vanmorgen heb ik om 9 00 uur weer getempt en was hij weer lager 35.1. dus ik wacht gewoon rustig af wat hij straks aan geeft.

en de andere klusser ik heb geen flauw idee alleen meissie is op vakantie en wie missen we nog meer? :think:

wat een rot weer vandaag zeg, waait hard regen dit had ik niet besteld :snooty: nou vermaak me wel hoor, heb net een kamertje opgeruimt en gestofzuigt gedweild zo ff lekker broodje eten en nog even naar de winkel dus drukkies zat :wink:

greet: bij de dierenarts was het goed, met de katten gaat ook goed.

feliciteerd met je 2 nichtjes, gelukkig dat alles goed is gegaan.

hoop een keertje vergeten te tempen is toch niet zo een probleem, maar ja misschien dat hij net wilt stijgen :think: nou komt wel goed meid.

lenie hoe gaat het nu met je neefje?

nou verder heb ik niks te vertellen, ben dit weekendje niet zo vaak achter pc dus. tot later

Smiley: Hoe is het nu met je buikpijn? Nog last van?

Greet: Van harte gefeliciteerd met je 2 nichtjes! :dance: :dance: :dance:

MamaC: He waar ben je nou gebleven? Ben nieuwsgierig hoe het met je is, want je banner staat op 3 dagen overtijd…

Hoop: Hoe is je temp nu? Balen dat je gister vergeten bent te tempen :?

Gelukkig is mijn temp weer omhoog gegaan. Ga dit weekend wel mijn wekker zetten om op de zelfde tijd te tempen… :wink:

xxx

Hallo allemaal,

Hier gaat alles goed…ongi is weg :dance: :dance: :dance:

Met mijn neefje gaat het nu wel…hij slaapt wel meer dan anders maar ja dat wordt besproken met de arts. Verder is het gewoon afwachten maar hij heeft geen epi meer gehad…

Ik moet het weekend werken dus ja, druk druk… daarna 2 daagjes naar Wierden toe(in het oosten).

he meiden

zo hier ben ik weer eens als het goed is heb ik vanaf maandag thuis weer internet heb ander abonnement dus kan nu weer eens beginnen met schrijven. hier is alles goed we wachten weer af wat deze maand ons brengt en eigenlijk word het wel weer tijd voor een paar zwangere onder ons de beebjes laten wel op zich wachten hoor o ja ik zit nu in limburg weer eens dus kan nu lekker internetten

dadelijk eerst eens bijlezen hier wat ik allemaal gemist heb

b-tje mijn nod is denk ik zo rond 3 juni al ik nu weer de 33 dagen aan hou tenminste endan is mijn schatje jarig dus het zal wel het beste verjaardags cadeau zijn zouden dan de :twisted: wegblijven

voor de wachters succes :pray: :pray:

groetjes wendy

hallo

spookie nog een vraagj voor je ben je al bij de dokter geweest voor een regelmatigere cyclus oftewel een kortere ik heb van de week nog met een collega over ze is nu zwanger maar ze ha het zelfde probleem als dat jij hebt en ze is daarvoor bij de gyn geweest en pillen gekregen die je cyclus regelen en dat heeft bj haar heel veel geholpen dus wie weet iets voor jou

het is wel erg rustig hier hoor waar zijn jullie???

groetjes wendy

Ja ikke hier pfffft haha. Sorry hoor meiden, was de hele dag in de ban van Marco Borsato kaarten regelen haha. Ga nu 2x in okt. Ik heb zitplaatsen en staanplaatsen, dus mocht ik zwanger zijn tegen die tijd, kan ik altijd nog zitten :wink: :inlove: :thumbup:

Later meer, ben nu nog aan het hyperen :dance: :dance: :dance:

Mikey: Blij je hier weer te zien!!! Heb je NOD aangepast…

Ow ja mijn temp was weer beetje gestegen vandaag :wink:

xxx

Hallo dames,

Star, Angelbaby & Bolletje…SUCCES!!!

Hier gaat alles goed.

Vanmorgen had ik verwacht dat mijn temp. wat zou gaan stijgen, maar het tegendeel is waar. Mijn temp. was vanmorgen maar 36,1°C. Ik weet niet of dat normaal is en dat voor je eisprong eerst je temp. daalt maar ik snap er niets meer van!!!

Morgen zien we wel wat hij doet. Ik hoop wel dat ik een duidelijk beeld krijg na deze maand van hoe mijn cyclus is, maar tot nu toe kan ik er nog geen wijs uit!!

Vanmiddag gaan we naar Lelystad voor de bruiloft van mijn schoonzus morgenvroeg. Daar zijn we tot en met volgende week zondag!!! Ik neem mijn laptop mee dus wie weet kom ik van de week nog een keertje langs hier!!!

Liefs,

Hoop

Hieronder nog even mijn temperaturen vanaf 5 mei:

5 mei 2006 - 37,2°C - menstruatie sterk - opgenomen na opstaan.

6 mei 2006 - 36,7°C - menstruatie sterk.

7 mei 2006 - 36,6°C - menstruatie normaal.

8 mei 2006 - 36,4°C - menstruatie zwak.

9 mei 2006 - 36,6°C - menstruatie zeer zwak.

10 mei 2006 - 36,4°C.

11 mei 2006 - 36,9°C - opgenomen na opstaan.

12 mei 2006 - 36,6°C.

13 mei 2006 - 36,9°C.

14 mei 2006 - 36,5°C.

15 mei 2006 - 36,3°C.

16 mei 2006 - 36,5°C.

17 mei 2006 - 36,5°C.

18 mei 2006 - niet opgenomen.

19 mei 2006 - 36,5°C.

20 mei 2006 - 36,4°C.

21 mei 2006 - 36,1°C.

@Hoop wrote:

Star, Angelbaby & Bolletje…SUCCES!!!

:lol: Dat was vast voor een ander topic bedoeld he Hoop? :lol: :wink:

Ik denk dat jouw eisprong gister is geweest meis. Daar bereikt je temp namelijk een dieptepunt. De volgende 3 temps moeten op zijn minst hoger zijn. Het belangrijkste om een goed beeld te krijgen van je cyclus en om betrouwbare temp te hebben, is dat je je temp s´morgens voor het opstaan rectaal neemt en zoveel mogelijk om de zelfde tijd...
Door de weeks is dat niet erg voor mij, maar in het weekend vind ik dat wel erg rot hoor om me wekker op 7.00 te zetten blehhhhh

Mijn tempkaart weer:

Hoop: Heel veel plezier op de bruiloft! :inlove:

Rest van de dames: JOEHOEEEEEE :shifty: