November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Ja, als je het zo in een curve ziet is het allemaal veel duidelijker dan wanneer je het probeert op te schrijven (tenminste… als je thuis bent in de kaartjes :wink: ) Op dag 21 zie je 2 groene vakjes, ivm vruchtbare bmm en vruchtbaar slijm, daarbij had ik daar dus nog een groen vakje omdat ik er een positieve ovu-test had staan (en ook op dag 20), en dan nog de tempdip met stijging erna. Verder klopte de dag goed met eerdere cycli. Geen wonder dat ik zo in de war was uiteindelijk he :shifty:

Maar nu is de rust wedergekeerd hoor :wink: De tempstijging na dag 32 lijkt me duidelijk zat, ik weet eindelijk echt waar ik aan toe ben deze ronde :mrgreen:

Heb je wel eens door die curves gebladerd die op FF staan, daar kom je echt de gekste dingen tegen, hele aparte cyclussen, of een curve waar iemand wel 15 keer getest heeft en elke keer een positieve zwangerschapstest invult, diegene kan het dan waarschijnlijk niet geloven ofzo :lol: Best geinig om te bekijken op een saaie middag :wink:

:-* Smiley

hallo,

Leni, vervelend van je neefje. Snap dat je je zorgen erom maakt.

Ik ben ook heel blij met kok. Ik heb het dan een paar mensen in mijn omgeving verteld, maar vindt hier toch meer begrip omdat je met hetzelfde bezig bent op hetzelfde moment.

Soms lijkt het idd dat iedereen om je heen zwanger is. Een goede vriendin van mij is ook net zwanger. Ze had het niet gepland, maar het is wel erg gewenst. Ben natuurlijk erg blij voor haar, maar het was ook wel even slikken.

Ben vandaag even naar het ziekenhuis geweest, bij mijn schoonzus kijken. Morgen 10 uur waarschijnlijk worden de kids gehaald. Ik vind het erg spannend.

Over de vraag van de eisprong, ik heb het idee dat ik het voel, een soort plop in mijn buik. Maar weet het niet zeker. En ik heb vaak erge hoofdpijn (migraine) als ik ongesteld ben en rond mijn eisprong (heeft ws iets met hormonen te maken).

even om te antwoorde… mijnneefje is niet aan de medicijnen. Zou hij nou wel een aanval krijgen dan moet hij direct medicatie( stesolid=diazepam) en dan moet hij naar het ziekenhuis… hij is nu volgens de arts aan het bijslapen, kostte veel energie. Ik heb veel te maken met epi op mijn werk dus weet er wel vanaf maar het is nu gewoon dichtbij en dan maak ik mij er wel druk om…

Janna: misschien raar maar waar is je echo???

smiley je heb een hele goede kans zo te zien :thumbup:

als mijn ei is bevestigd zal ik mijn kaartje ook is plaatsen (ik vul alleen de temp in en klussen)

greet idd ff slikken zeker als je zelf ook bezig bent, maar ik liet het nooit merken hoor.

vandaag de tweeling! ben benieuwd

meissie dus op vakantie :think: en niet eens vertellen :naughty: nou meid geniet er maar van!

lenie: als het dichterbij is, is het toch anders, maar als hij medicijnen moet slikken dat moet dan toch helpen of heb ik het mis?

b-tje en toen je die gemen buikpijn had en kramp was dat met je eisprong?

ik had namelijk gister een beetje misselijk gevoel en beetje buikpijn (smiddags) dus als het voor me eisprong was heb ik dit keer weer pech :?

maar heb wel opgeschreven dat ik misselijk was en buikpijn…is in de gaten houden…lijk wel of ik me lichaam aan het leren ben hihihiihih

nou heb verder nx te melden, nog 1 avondje werken!! en dan lekker vrij :mrgreen:

fijne dag all :-*

Hoi,

Greet, ik snap het even-slikken-gevoel. Ik hoorde laatst van iemand die voor de tweede keer ongepland (maar gewenst) zwanger is… ‘Kwam niet zo goed uit eigenlijk, maar nu het zo is is het ook wel leuk…’ Kan zo oneerlijk voelen… Maarja, onze dag komt ook hoor!! :mrgreen:

Al nieuws over de beebjes?

Lenie, oh, oke, dat wist ik niet… Dat is wel heel naar om te zien he, zo’n confrontatie met hoe zwaar het voor dat kleine knulletje moet zijn… :frowning: Ik hoop echt dat hij snel opknapt! Geef hem maar een dikke kus namens mij! :-

Spookie, een hele ontdekkingstocht he, dat vrouwelijk lichaam :wink: Zo zie je maar hoe weinig je over je eigen lichaam weet soms…

Had je ook een tempdipje gisteren? Want dat zou een bevestiging kunnen zijn dat het om je ei ging.

Ik ben benieuwd naar je kaartje!

Hoooooohooooop, joehoe, we zijn je kwijt!! Alles goed met je meis? :-

Ik heb weinig te melden, zelfde temp als gisteren, verder geen nieuws…

Hoi Dames,

Ik voel sinds een paar daagjes onze uk af en toe :dance: Zijn hele zachte bewegingen, voel het alleen als ik stilzit/lig.

Wij willen het geslacht niet weten, maar als ik uitga van de hartslag dan zou het weleens een jongen kunnen zijn, meestal zit ie tussen de 140-145 hartslagen per minuut.

Volgende week woensdag moet ik weer naar de verloskundige, ik moet er om 9:10 al zijn.

Ook heb ik die ochtend de 20 weken echo, iets eerder dus ben dan namelijk 18w 4d. Daarna gaan we lekker een paar daagjes weg, maar kom als er tijd is wel effe snel vertellen of alles goed was :wink:

Ik heb sinds een week of 2 best vaak last van zeurderige hoofdpijn, dus hoop wel dat me bloeddruk nog goed is :? Ik drink in elk geval veel water dus daar kan het niet aan liggen. Ook ben ik s’ochtends nog steeds misselijk maar tegenwoordig is dat bijna altijd weg als ik eenmaal ontbeten heb. Af en toe een dag dat het heel de ochtend blijft, maar dat is inmiddels gelukkig uitzondering. Nu net weer een gezinnetje gehad vorige week, ging best goed en natuurlijk veel leuker dan op kantoor :wink:

Ga zometeen boven bezig in de toekomstige babykamer :shock: staat bomvol met een hoop rommel/spullen dus daar ben ik nog wel een tijd zoet mee :shifty:

Gisteren waren hubbie en ik 3 jaar getrouwd :dance: Gaat snel zeg die tijd :shock:

Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk slikken is als je van mensen hoort dat ze “ongepland” zwanger zijn geworden terwijl je er zelf zo op hoopt :? Maar jullie tijd komt ook hoor, zeker weten!!

Voor de zekerheid nog wat hormonen hier :-

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Smiley, vreemd kan je cyclus dan doen zeg :think: Maar jij kan nu dus ook eindelijk aftellen naar je NOD :wink:

SpookieHopelijk ben je gewoon op tijd met klussen :thumbup:

Lenie Heb ergens gelezen dat haar hubbie die echo op het werk moet scannen maar vandaag vrij is, dus hopelijk morgen…?

GreetHad ik jou al welkom geheten hier? :oops: Naja voor de zekerheid… :mrgreen: Welkom hier! :dance: En al iets over je schoonzus gehoord?? Hoop dat alles goed is met de beeps en schoonzus :pray:

MeissieZomaar stiekem op vakantie gegaan :mrgreen: geniet ervan meis! :-

B-tje, hopelijk word die droom snel werkelijkheid :inlove:

Jannafijn dat alles er goed uitzag, en een meisje… :inlove: Wel fijn dat je nog een keer terug moet komen en ze meteen nog een keer het geslacht checken :wink:

Groetjes Natascha.

kes nog feli met je trouwdag :-*

nou ik zal alvast me kaartje laten zien dan…ik had vandaag dat me temp naar beneden was gegaan.

Hoi,

Oh wat fijn voor je Kes! Dat is wel een dagelijkse geruststelling dan he, als je het gaat voelen! Gefeliciteerd met je trouwdag!

Lekker dat je weer een gezinnetje had vorige week, dan gaan de dagen vast sneller als op kantoor :smiley:

Heb je een doptone thuis, of weet je de hartslag door een vk-bezoek? Die voorspellingen komen vaak uit he, hoewel ze volgens mij wel zeggen dat het om de hartslag bij 20 weken gaat, dus dan moet je dan ook nog maar ff opletten :wink:

Spookie, aan het werk meid, misschien heb je je ei vandaag wel, je hebt zo’n lage dip! En dat in combinatie met de buikpijn… Ik zou het zekere voor het onzekere nemen :wink: Als dit je ei al is heb je dit keer wel een duidelijk kortere cyclus he… Dat zou mooi zijn!!

Later effe meer uitgebreidere reactie, maar voor nu effe :shittttt heb een tempdippie Smiley van 36,57 :shock: Hoop niet dat dat erg is…Ik kom gelukkig niet onder mijn stippellijn… Verder al sinds zaterdag niet meer geklust, vriendje heeft steeds geen zin :frowning:

Ben ik weer…

Spookie30: Zo te zien moet je aan de klus meis :thumbup: :wink:

Kes: Gaafffff dat je af en toe de kleine al voelt! :inlove: En nog gefeli met je trouwdag! :stuck_out_tongue:

Hoop: Waar ben je geblevennnnn :?: :frowning:

Greet: En en en en? Is de tweeling er en is alles goed?

Janna: We willen graag de echo ziennnnn :mrgreen:

Wat mezelf betreft, heb gehoord dat een tempdip 7 dagen na je ei een innesteling kan betekenen. Ik ga dr niet van uit hoor, maar vind het nu niet rot meer :wink: Voor de rest ineens een spontane klusser tegengekomen na mijn tukje vanavond :oops: :wink: :inlove:

ey ladies…

ik heb sinds vanavond af en toe steekjes in de zijkant van mijn buik, dit heb i nog niet eerder gehad… spannend!!!niks te zien aan mijn borsten…

Smiley: al iets te merken/?? Nog 7 dgn morgen!!

kes fijn te horen dat alles oke is!!

geen nieuws hier, alleen maar spanning…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@spookie30 wrote:

b-tje en toen je die gemene buikpijn had en kramp was dat met je eisprong?

:-*

Nee dat was afgelopen maandag, 5 dagen na de eisprong dus :wink:

Madamem: Ik voel trouwens niets, maar dat was vorige maand ook niet rond deze tijd…

goede morgen dames!

zo met 2 katten naar dierenarts daarom zo vroeg :?

van het weekend zal ik er niet veel zijn, mijn zwager komt logeren en ik weet niet of ik achter de pc kom, meestal als ik wat doe op pc kijkt hij mee(hij is een beetje anders) dus lijk me niet een goed idee dan :wink:

nou heb gister avond dan maar ff geklust he! :wink:

een lekker rustig weekje te gemoed (geen werk) dus wie weet meer :inlove: :silenced: hahahaha ik ga zo katten vangen

:-* tot later

goeienmorgen,

Ik heb een vrij dagje vandaag, gewoon zomaar :wink:

Spookie: Succes bij de dierenarts. Gewoon inentingen neem ik aan?

Nou voor de rest niets te melden eigenlijk :lol:

xxx

nee 2 sterilisaties :wink: en bij 1 was er een navelbreuk ontdekt, is ook maar gelijk gedaan, verder zijn ze nu aan zoeken naar plekje om te slapen, maar ze waren gelijk weer aan de wandel.

Hoi!

Ik was jullie kwijt!!! Ik krijg een mailtje als er hier gepost is, maar dat werkte dus blijkbaar opeens niet meer :x nouja, even snel bijlezen maar…

Ben ik weer :mrgreen:

Brigitta, ik wilde je net gaan vertellen over de implantatiedip-mythe, maar je hebt het zelf al ontdekt :wink: Er zijn meer curves van zwangere vrouwen met die dip dan niet zwangere, maar ze komen ook wel eens voor op kaarten waarbij de vrouw wel ongesteld wordt. Andersom zijn er ook vaak genoeg vrouwen zwanger zonder die dip. Het geeft dus geen garanties… Ik had er trouwens wel eentje dag 6 dpo bij mijn vorige zwangerschap :wink: Was je temp trouwens wel weer hoog vandaag?

Geniet van je vrije dagje!!

Madame M, haha, kalm blijven he, adem door… Wat een rottijd he, die wachtweken. Spannend hoor, ‘nieuwe’ steekjes in je buik! Ik heb sinds gisteren een beetje gezeur in mijn buik (die buikpijn van eerder deze week was weer weggetrokken eindelijk, maar nu dit dus weer, voelt weer net ff anders) Maar na mijn curettage en bm-infectie ( :x ) heb ik wel vaker een beetje zeurend gevoel gehad, dus betekent het waarschijnlijk gewoon niks bijzonders… Verder (nog??) niks hier, maar ik loop ook niet heel erg te zoeken naar kwaaltjes…

Spookie, succes met je katten!!

Hoe was je temp vandaag? Was hij hoger? Want dan was het gisteren misschien inderdaad je eitje al! De tijd zal het leren he…

Hier weinig nieuws dus :wink: Oja, mijn temp is 0,1 gr gestegen…

Ha meiden,

wat lief dat jullie zo mee leven! Hubbie is helaas vandaag weer de foto’s vergeten. :doh: Maar zal er even een fotootje van maken, hoop dat het dan niet nog onduidelijker wordt…

We gaan trouwens komend half jaar zowiezo niet verhuizen. Hubbie heeft gisteren een gesprek gehad en hij gaat eerst vanuit hier het een en ander doen en over een half jaartje gaan ze bekijken of hij dan daar heen moet of nog een tijdje vanuit hier. Beetje vaag dus maar we hoeven in ieder geval niet halsoverkop te verhuizen net voor of net na de bevalling. Gelukkig hebben we nu genoeg om hier mee bezig te zijn dus dat halve jaartje zal wel voorbij vliegen. Ik voel me aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant had ik al een prachtig huis ingericht daar…haha. Ach, het komt vanzelf wel, zal wel ergens goed voor zijn, misschien blijkt de baan toch niet zo leuk als het klinkt. We zien wel eerst de beeb maar!

Kes: gaaf dat je de beeb kan voelen! Een heerlijke zekerheid he?

De rest: temp ze en wacht ze! Zou het niet gaaf zijn als jullie deze keer allemaal tegelijk zwanger zijn? Ik :pray: :pray:

Nou ik ga even de fotootjes plaatsen in het showforum.

:-* Janna

heb nu hele erge steken rechts onderin mijn buik,.,. net alsof ie in de fik staat ofzo… echt vreemd… Misschien maak ik mezelf gek en verbeeld ik t me…? :think:

Nog zeven daagies wachten!!!

Wat erg…