November/December stoppers 2011!

Ah Esther is me voor! :wink:

Oh ja Natassia gaat ook voor een eerste kindje.

Oh ja Esther bij deze nog een echte felicitatie.

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik ben even zo vrij geweest om een lijstje te maken.

Hopelijk vinden jullie het wat.

Ik heb er voor gekozen om geen NOD’s in het lijstje te zetten.

Dat vraagt namelijk om regelmatig bijwerken en daar heb ik niet zo’n zin in. Als iedereen zijn ticker juist instelt, kunnen we ook zien wanneer een NOD is.

Wat vinden jullie ervan?

Ik vind het mooi Miro!

Mooi gedaan en overzichtelijk zo!

NOD’s zijn heel leuk om te weten, maar een banner om te kijken vind ik ook meer dan genoeg. Anders word het zo’n zooitje als de een het wel update en de ander niet.

En zo is het weekend alweer bijna voorbij… morgen weer werken en super drukke week voor de boeg (lange dagen op het werk (door meetings/teambuildings/kerfstfeest)) en ook nog familie weekend. We gaan naar Landal Miggelenberg…

miro het ziet er mooi overzichtelijk uit!

Ik heb af en toe wat last van steken in mijn buik. ik vind ze niet echt prettig! gelukkig zakken ze wel af en toe weg. ben benieuwd of dit iets te betekenen heeft :? .

Miro, mooi lijstje!

Voor de meiden die voor t eerst voor n kindje gaan, het blijft net zo spannend bij een 3e hoor! :wink:

Mooi lijstje hoor Miro! En groot gelijk dat je geen NOD’s erop zet :slight_smile:

En Ruth, waarschijnlijk is het inderdaad net zo spannend, al lijkt het me dan wel een geruststellend gevoel dat je lijf het al eerder gepresteerd heeft zwanger te worden :wink: (Ook al zegt dat nog niets…)

Ik vind het idd gewoon weer spannend.

Weet wel dat ik 1x zwanger ben geworden, maar je moet maar weer zien dat het weer lukt.

Ben er wel anders mee bezig, want heb al wel een kind waar ik mee bezig ben. Dat vond ik wel lastiger met het zwanger worden van Fenna. Je moet maar afwachten voordat je zwanger bent en in de tussentijd ben je gewoon geen moeder.

Dus mocht het niet lukken heb ik tenminste altijd Fenna nog.

ook wij vinden het weer net zo spannend als bij de eerste. het is maar de vraag of het nog een keertje lukt!

maar merk wel doordat ik luciano al rond heb lopen,dat we er minder mee bezig zijn als voor luciano.

En met de voorbereodingen voor kerst en het werk heb ik het nu ook wat drukker,dus weinig tijd om na te denken over het zwanger worden…

WE ZIEN WEL ALS HET ZOVER IS!

Fijn dat iedereen tevreden is het met het lijstje.

Dan houden we die zo!

En ook ik vind het weer net zo spannend als de vorige keer. Met inderdaad als enige verschil dat ik al eens zwanger ben geweest en nu weet wat ik kan verwachten. Maar ook ik ben er minder op gefixeerd als de vorige keer. Hier is al een klein meisje wat voor de nodige afleiding zorgt.

Ik ben ook benieuwd wanneer we de eerste zwangere zullen hebben hier.

Kan me voorstellen dat jullie er een stuk minder op gefixeerd zijn. Wij zijn nu bezig met een verbouwing van de beneden verdieping en daardoor ook nog druk t/m februari. Als dan alle rust weer is teruggekeerd, ben ik bang dat ik me ook wel iets meer mee bezig zal houden.

Heb vandaag de eerste sporen bloed gevonden, dus denk morgen ongi te worden. Super snel voor mijn doen… maar zal wel door de antibiotica komen die ik aan het begin van deze rond heb geslikt. Lichaam is gewoon eventjes van slag geweest :roll:

Hier even aan de CD’s, blijf wel meeschrijven hoor :lol:

Mn vriend heeft een praktisch bezwaar, en als ik mn verstand gebruik kan ik daar ook wel een beetje inkomen.

Ik ben bezig met mn rijbewijs en ben het aan het afronden.

Bij Lianne lag ik direct uit de running en als dat nu weer zou gebeuren dan kan ik dus niet afrijden.

Gevoelsmatig zeg ik steeds: ik ben niet direct zwanger maar wat als dat wel zo is??

Dus we gebruiken even ons verstand en gaan aan de CD’s.

Ben wel erg benieuwd wat mn cyclus doet. :mrgreen:

Nog even rustig aan dus Pooh… Wel een goede test alvast voor je cyclus, weet je een klein beetje waar je aan toe bent!

Hoe is het met de rest?

Ik ben nogal ongeduldig, ben zo nieuwsgierig, maarja nu al testen heeft ook geen enkele zin… dus afwachten maar! Nog een weekje en dan verwacht ik meer te weten. Ik voel niet bijzonder veel, wel wat dingetjes in mn buik, maar dat is misschien ook wel wishfull thinking :wink:

Groetjes!

Pooh, snap je vriend wel. Al is er altijd wel een reden dat een zwangerschap niet praktisch uitkomt…

Ik was bij Fenna ook weken uit de running en dat verwacht ik nu weer, maar ja, daar kan ik toch geen rekening mee houden.

Al heeft het me wel lang tegengehouden, omdat het ziek zijn me tegen stond.

pooh ook ik kan me de reactie van je vriend wel goed begrijpen!!! nog even geduld dus! komt goed meid. focus je nu maar eerst op het afrijden en de rest komt daarna wel.

ik heb mijn eisprong zeer goed gevoeld! dus ben benieuwd! heb de afgelopen dagen goed geklust :smiley: . spannend!!!

Kim, wat spannend!!!

is het bij jullie ook zo`n vies regenweer? hier regent het heel erg hard en moet er zometeen op de fiets doorheen :evil: . vanmorgen werken tot 13.00 uur en daarna om 14.00 uur een klant voor de nagels.

verder gaat het hier goed! heb wel veel last van mijn buik;ik kan het alleen geen buipijn noemen. ook verlies ik erg veel slijm/witvloed. iemand enig idee wat dit kan zijn? kan dit te maken hebben met de eisprong afgelopen week?

hoe is het verder met iedereen?

Kim, dat kan met je eisprong te maken hebben

Nadeel is dat je nooit weet wat nou ‘goed’ en ‘slecht’ is

Esther, al je tentamens afgerond?? Hoe is het gegaan?

Pooh, heb je eigenlijk al een afrijdatum? En wat ga je doen als je zakt? Of wil je daar niet aan denken?

Laatste werkdag van de week. Probeer ik altijd op kantoor te zijn maar helaas lukt dat niet deze week. Zit de hele dag in een niet warm te krijgen kantoor bij een klant. Collega waarmee ik zou werken heeft zich maandag zo erg geblesseerd dat hij woensdag geopereerd is.

Volgende week een afrondende week en dan lekker een weekje vakantie!!

Hier vanmorgen getest: negatief.

Ik ga er maar van uit dat het toch echt een menstruatie was vorige week.

Nou weet ik natuurlijk niet of mijn cyclus gelijk weer regelmatig zal zijn. Mijn langste cyclus voor de zwangerschap was 38 dagen. Dus daar ga ik maar vanuit. Dan zou mijn NOD ergens in januari zijn. Zal het zo even uitrekenen. Na de volgende menstruatie zal ik een ticker maken.

@ Pooh begrijpelijk dat je nog even wilt wachten om die reden. Een rijbewijs is toch wel erg handig.

@ Kim geen idee wat die afscheiding betekend. Ben jij nagelstyliste?

@ Romi nou lekker dan, de hele dag in de kou zitten. :? Hopelijk heb je je warm aangekleed. Balen dat je collega uit de running is. Moet jij dan extra werk op je nemen? Lekker he, zo’n vakantieweek in het vooruitzicht? Ik hoef alleen maandag en dinsdag nog te werken. En daarna pas op 2 januari weer.