November/December stoppers 2011!

miro ik ben inderdaad naast mijn werk als verkoopster ook nagelstyliste.

Hallo!

Inderdaad de tentamens zijn voorbij! Ik ben helemaal opgelucht! Ik denk dat ze vrij goed zou gegaan, maar denk dat ik er toch wel een moet herkansen… we zullen zien.

Verder komt mn NOD ook snel dichterbij… Ik voel niks bijzonders dus het zal echt afwachten zijn.

Kim, leuk nagelstylisye! (over nagels gesproken, ik moet die van mij zo maar eens bijwerken :wink: )

Miro, lekker dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt. Heerlijk hoor, even lekker thuis zijn! En Romi jij ook al bijna!

Ik heb vakantie van de universiteit, maar moet nog wel een beetje werken de komende weken. Maar gek genoeg heb ik daar ook wel zin in! Eindelijk tijd om al die dingen te doen waar ik de laatste weken niet aan toegekomen ben!

Ik denk dat mijn handen de nachtmerrie zijn voor een nagelstylist (of juist een uitdaging…) Bijt enorm nagels. Voordat ik zwanger werd van Fenna groeiden mijn nagels eindelijk heel goed. Beet al maanden amper nagels.

Toen werd ik zwanger en werden ze zo zwak, bleef niks van over… Sindsdien is het dus weer kort en lelijk.

@ Kim81 Ja wat leuk, nagelstyliste. Lekker creatief! Doe je dat meer voor de hobby of heb je daar een bedrijfje in?

@ Esther fijn dat je tentamens erop zitten en dat er nu iets meer ruimte is voor ontspanning. Spannend je NOD in aantocht!

@ Romi het is erg lastig om nagelbijten af te leren. Ik weet er alles van. Ik ben vroeger ook een enorme nagelbijter geweest. Tot mijn 15e ongeveer. Sindsdien doe ik het niet meer. Het heeft wel een aantal jaar geduurd voor ik weer sterke nagels had. Nu splijten ze nog heel makkelijk, maar je kunt ze in ieder geval niet meer dubbelvouwen. :wink:

Het nagelbijten is op een gegeven moment zo’n gewoonte geworden. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik ermee gestopt ben. Wat mij in ieder geval wel geholpen heeft, is altijd een manicuresetje in mijn tas hebben. Met een nagelknippertje en vijl je beschadigde nagel bijwerken in plaats van met je tanden.

Miro, ik heb eigenlijk altijd een vijl bij me… Maar als ik het druk heb vergeet ik dat ik zit te bijten.

Mijn eisprong is duidelijk in aantocht… Gisteravond steken, net weer wat steken. Maar vind het lastig te bepalen wanneer ik nou echt mijn eisprong heb. Gaan we maar wat langer door deze maand.

ik was voorrheen ook een enorme nagelbijter maar sinds ik zelf gelnagels heb is het bij mij gestopt!!!

Ik doe het op het moment als hobbu,maar hoop er ooit mijn eigen bedrijfje mee te kunnen opstarten!

Ik ben weer terug van mijn weekendje weg. Erg drukke week gehad!

Tis wel stil geweest hier zeg… iedereen zo druk?

Hier is ongi uiteindelijk niet doorgebroken… benieuwd wanneer het wel komt…

Xannia, wel spannend dus nu…

Wij hebben iig goed ons best gedaan, daar kan het niet aan liggen.

Of het het beste moment was en of we geluk hebben … dat is nog even afwachten.

Ik had het juist niet druk, maar was ultiem aan het relaxen :wink: En ik probeer niet de hele dag aan het eventuele wel/niet zwanger zijn te denken, want dan ga ik constant mn lijf analyseren op van alles en nog wat :stuck_out_tongue: en dat helpt me niets! Nog niet ongesteld iig! (Wel heel veel waterige afscheiding?)

Xannia, bij jou ook nog even spannend! Al bedacht wanneer je gaat testen?

En Romi, jij afwachten nu. Ik ben erg benieuwd wanneer we een 1e zwangere in ons midden zullen hebben…

Hier het eerste bloed gesignaleerd helaas :cry: Geen augustusbaby voor mij dus…

@*Esther wrote:

Hier het eerste bloed gesignaleerd helaas :cry: Geen augustusbaby voor mij dus…

Dat is balen… Had toch wel goede hoop voor jou :hug:

Dan gaan we maar allemaal voor de septemberbaby’s.

@ Xannia spannend!

@ Esther balen van je ongi.

Afgelopen weekend vertelde 1 van mijn beste vriendinnen dat ze ze zwanger is! Het is voor hun het eerste kindje. Ze is in juli uitgerekend. Ik vind het zo leuk! :inlove: (en stiekum wel een beetje jammer dat we niet samen zwanger zijn)

Al mijn vriendinnen zijn ongelijk van mij zwanger geweest. Eigenlijk wel erg jammer.

Begin 2012 begint een vriendin van mij wel met zwanger worden, maar voor de 1e duurde het 11 maanden. Eerlijk gezegd hoop ik dan al bevallen te zijn… :silenced:

wij beginnen nu langzaam spannende kriebels te krijgen!!! zou het gelukt zijn deze maand!!

Esther, wat balen meid… :frowning: dan gewoon maar voor de sept-mama’s gaan!?

Hier zijn ondertussen de klustijden aangebroken… Ben heel benieuwd!

Vandaag op mijn werk even n echo laten maken om te kijken of er al iets van n follikel zit. En er is n mooie ah groeien ad linkerkant. Ws springt ie donderdag of vrijdag!

Idd, hup door voor de Septemberbaby! Al viel het me gister toch wel rauw op mn dak dat ik ongesteld werd, maar dat was meer omdat ik bij mn schoonzusje was (zwanger) en het heel de tijd alleen maar over baby’s ging, en ondertussen voelde ik al aan mn buik dat er in mijn buik iig geen baby was :wink: Was toen wel even flink sjago in de auto terug naar huis… Maargoed, kop op en weer door!

Xannia, weet jij al meer?

Ruth, wat grappig een echo… Kan je het in ieder geval goed in de gaten houden :slight_smile: Wat voor werk doe je als ik vragen mag? En weten je collega’s dan dus van je wens op dit moment voor een kindje?

Het lijkt mij ook erg leuk om tegelijk met een vriendin zwanger te zijn, maar de meeste vriendinnen van mij zijn er nog niet echt mee bezig en een andere vriendin die hier op het forum ook schrijft is eind januari uitgerekend. Dus ik denk dat samen zwanger zijn er toch niet in zal zitten hier…

Fijne dag allemaal!

@ Ruth ik ben ook wel benieuwd wat voor werk je doet.

Toen ik zwanger was van Ilse was mijn nichtje ook zwanger(van haar tweede). Zij woont 1 dorp verderop en is als een zusje voor mij. Dus dat was erg leuk. We liepen bij dezelfde VK-praktijk, gingen samen naar zwangerschapszwemmen en gingen samen babyspulletjes shoppen. Zij was 2 weken na mij uitgerekend, maar beviel 5 dagen voor mij. Zij beviel 12 dagen te vroeg en ik 8 dagen te laat. :wink: Maar goed we kregen allebei een dochter en die hebben dus bijna dezelfde leeftijd.

En ik heb een vriendin die zwanger raakte nadat ik net was bevallen. En zij is inmiddels bevallen van een zoontje. En ik merk dat ze nu wel vaak met vragen bij mij komt en dat vind ik dan ook wel leuk.

Aangezien mijn menstruatie op 7 december begon, zou ik nu ongeveer in mijn vruchtbare dagen moeten zijn. Ik merk daar niets van aan mijn lijf. Maar goed, ik zal manlief wel even verleiden. :wink: Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat ik nog niet meteen weer een regelmatige cyclus heb.

Jammer dat het niet raak is geweest deze maand , :hug: voor allemaal

en idd gewoon weer door voor September baby’s, ook leuk :inlove: en je moet maar zo denken…elke maand dat we opschuiven zitten we niet meer in hoog zomer…pff dat lijkt me ook niks, met 40 weken buik in 30 graden lopen :shifty: :silenced:

Ik ben niet zo heel vaak aanwezig in dit topic omdat ik me niet de hele dag bezig wil houden met of ik zwanger zou zijn of niet…dan maak ik mezelf gek :shifty: ik kom wel vaak even meelezen hier maar reageer niet altijd, dan weten jullie dat.

Wij hebben en zijn weer druk aan het oefenen :inlove: misschien is het deze maand wel raak…het zou wel eeen heeeeeeeeeeeeel leuk kerstcadeautje zijn zo vlak voor oudjaarsavond :mrgreen:

Maar goed…ik wacht het rustig af, en is het niet zo dan is het niet zo…

breekt even in

Es, balen joh! :hug: Weet hoe rot je je dan voelt :cry:. Maar idd, vol goede moed verder! Hoop echt dat jullie met goed nieuws op kraamvisite kunnen komen :D.

Succes en sterkte met afwachten hier dames! Hoop op heel veel positieve testen de komende tijd :thumbup:.

breekt weer uit

@miro en Esther, ik ben verpleegkundige en werk op verloskunde, fertiliteit en gynaecologie. Op elke hoek van de gang zijn wel echoapp. dus de verleiding is dan wel heel groot om even te kijken :wink:

Mijn coll. weten dat ik bezig ben en gister vroeg ik aan een fertiliteitsarts om te kijken (die doet dat zo’n beetje de hele dag nl).

Wel leuk om te zien dat mijn cyclus goed op gang komt direct na t stoppen met de pil :lol: