November/December stoppers 2011!

@Tinkerbell wrote:

Es, balen joh! :hug: Weet hoe rot je je dan voelt :cry:. Maar idd, vol goede moed verder! Hoop echt dat jullie met goed nieuws op kraamvisite kunnen komen :D.

Dat hoop ik ook! Maar dan moet die kleine sowieso tot 18 januari blijven zitten (hopende op een normale cyclus) anders weet ik het zelf ook nog niet :wink:

Ah, Ruth, dat zou ik dan ook wel willen weten ja! Ideaal :slight_smile:

En Kim86, dat van die 30 graden hou ik mezelf ook wel voor. Ik had alleen toch erg gehoopt op augustus ivm een bruiloft van zwager die nu wel erg dichtbij mn volgende eventuele uitgerekende datum zou liggen… maargoed dat zien we dan wel weer!

Ik heb inmiddels al 6 dagen steken. Ws ook cystes die irriteren. Maakt eisprong herkennen lekker lastig.

Maar ik gok op maandag ivm andere aanwijzingen :slight_smile:

Trouwens Es’… Wel balen dat je mens weer is begonnen :frowning:

Romi: lastig met die cystes erbij idd.

Ik ga nu braaf even sporten hoven, erg handig met crosstrainer en wat dumbells. De kids slapen lekker, man is weg dus heb het rijk voor mij alleen :slight_smile: (al mis ik hem wel natuurlijk).

Trouwens gisteravond maar even geklust en dan hopen we er het beste van!

Wisten jullie trouwens dat als je n paar dagen voor de eis rong vrijt meer kans hebt op n meisje!? En als je op de dag vd eis rong vrijt dat je dan meer kans hebt op een jongen!? Ik heb dit nl even gecheckt met het hoofd van ons IVF centrum en die bevestigde dat, grappig hè? het is nl zo dat vrouwenzaad langer leeft dan mannenzaad.

Hoezo ‘wij zijn het zwakke geslacht’! Wat een leugen!! :smiley:

toen ik in verwachting was van luciano waren we met 5 meiden inverwachting!!! erg leuk! hun allemaal voor de 2de en wij toen voor de eerste. RESULTAAT! allemaal meiden behalve wij… :smiley:

nu weet ik dat een andere vriendin ook bezig is om aan te tellen voor een 2de dus wie weet zijn we wel samen!!! zou erg leuk zijn.

@ Kim, zou leuk zijn joh!

@ Kim86 begrijpelijk dat je er niet te nadrukkelijk mee bezig wilt zijn en daarom hier minder schrijft.

@ Ruth81 handig hoor dat je op verloskunde en gyneacologie werkt.

Onze omgeving weet niet dat we bezig zijn met onze wens voor een tweede. Hoewel de meesten wel weten dat wij graag nog een kindje willen. Mijn moeder is denk ik de enige die weet dat we misschien ook wel voor een derde kindje willen gaan. Dat is nog niet zeker hoor. Eerst maar eens zien of een tweede lukt en of dat bevalt.

Wel handig die info over vrijen voor of tijdens je eisprong.

@ Romi heb jij cystes op je eierstokken dan? Is dat niet potentieel gevaarlijk? Mijn tante is ooit met spoed geopereerd omdat zo’n cyste (waar ze geen weet van had) knapte.

Hebben jullie nog plannen voor de feestdagen?

Wij gaan 1e kerstdag gourmetten met mijn schoonouders.

En 2e kerstdag zijn we uitgenodigd bij mijn familie.

Ik heb gewoon met vocht gevulde cystes.

Als ze op springen staan kan dit vervelende steken geven maat meer ook niet. Zo lang ze door cyclus heen komen en gaan en met vocht gevuld zijn is er weinig aan de hand zoals me is uitgelegd.

Als je googlelt op cystes kom je hele vieze voorbeelden tegen, daar heb ik dus geen last van. Met bloed gevuld ed.

Heb ze trouwens ook in mijn borsten kwam ik laatst achter tijdens mammografie omdat huisarts en röntgenafdeling mijn borsten niet vertrouwden. Is toen echo gemaakt.

Heb nu ook zere borsten. Maar of het met cystes of eerste klachten van zwangerschap (kan bijna niet en heb het al 2 dagen) te maken heeft dat is dus weer heel lastig.

op dag 34 ongesteld geworden… raar he om daar blij mee te zijn :lol:

@pooh wrote:

op dag 34 ongesteld geworden… raar he om daar blij mee te zijn :lol:

Dat is heel netjes zeg!!!

Pfff… van mij mag dat ei wil springen zeg… heb au in mijn buik al vanaf dinsdag! :shock:

Romi: lijkt me nog wel wat vroeg, want je lichaam maakt nog geen hcg aan :wink:

Pooh, gefeliciteerd! Hahaha, het zal de laatste keer zijn dat ik je feliciteer met je menstruatie 8)

Ruth, zullen wel fijne cystes zijn dan… :mrgreen:

Pff, ik hoop het! haha… :pray:

Fijne kerst allemaal!

Hier gisterochtend nogeven geklust, dus moet gaan dan, toch?

Van mijn andere 2 kinderen weet ik dat ik altijd n late eisprong had, maar dat is dus nu weer. Zit nu inmiddels op dag 18. Voordeel van mijn cyclus is wel dat ik n korte luteale fase heb en dus niet 14 dagen hoef te wachten met testen, maar dat vaak al na 11 dagen kan :wink:

Hoe is het verder met iedereen?

Fijne kerstdagen allemaal!

Wij zijn vermoedelijk ook in onze vruchtbare periode. Dus wij klussen ook regelmatig. Maar ik merk (nog) niet aan mijn lijf dat er een eisprong op komst is. Het is ook nog maar de vraag of ik meteen weer een regelmatige cyclus heb. Maar uitgaande van de laatste menstruatie en de cycli die ik voor mijn zwangerschap had, moeten we het er nu van nemen. Dus dat doen we maar. :wink:

Verder probeer ik de voedingen die Ilse overdag krijgt af te bouwen. Zodat ik in ieder geval niet meer hoef te kolven op mijn werk. Dan zit ik straks nog op een ochtend en avondvoeding (en wrs. ook nog steeds 's nachts) Hopelijk kunnen we dat nog een tijdje volhouden.

Prettige kerstdagen iedereen!

Hier nogal druk geweest (voornamelijk op het werk, pfff, wat een helse week!!), dus geen tijd meer gehad voor het forum. Vandaag is ongi aangebroken, maar vorige ronde deden we het nog gewoon veilig (wel al gestopt met de pil) dus kon sowieso niet zwanger zijn ;).

En bah, ik voel me een stuk beroerder dan een pil-ongi.

@ Romi, ik heb ook last gehad van zere borsten, ongeveer een week. Dus niet echt een duidelijk zwangerschapssyntoom. Ze zeggen dat je het alleen kan herkennen als ze ook echt veranderen (qua kleur of grootte).

@ Miro, knap van je dat je nog steeds borstvoeding geeft!! Jeetje, ik vind het maar een eng idee om op het werk te kolven… en jij doet het dan toch al een aardige tijd…

prettige kerstdagen voor iedereen!!!

ik ben zo benieuwd!

Fijne kerst allemaal!!!

Ik kan woensdag testen…ben ook zoooo benieuwd :mrgreen: :pray:

Zo het wordt nog spannend hier de komende dagen! En Xannia, gaan jullie er vanaf deze maand dan wel echt voor?

Hebben jullie een leuke 1e kerstdag gehad? We hebben gister met mijn broer en schoonzus bij mijn ouders gegeten. Vandaag komt de familie van mn man bij ons in huis, en dat zijn er nogal wat :slight_smile: Dus de woonkamer straks even verbouwen.

Veel plezier vandaag nog!

Hoopte op nieuws van Kim, even afwachten nog.

Wij hebben 1e kerstdag bij mijn ouders gevierd met mijn 2 zusjes en broertje en aanhang. Waren met 11 man want ik ben enige met een kind.

Zijn blijven slapen dus zo ontbijten en dan na de koffie richting huis. Na Fenna haar slaapje naar mijn schoonouders in het dorp.

goedemorgen allemaal.

:lol: tot nu toe heb ik nog geen menstruatie!!! eigenlijk ook nog geen symptonen dat het kan gaan gebeuren. ik ben vorige week vergeten een test te halen dus ik moet zowieso wachten tot morgen met testen. spannend!!!

kerstavond waren mijn ouders hier met cadeautjes. gisteren zijn we bij mijn schoonouders wezen eten en gezellig samen zijn. vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe;lekker gourmetten!!

ik probeer me vanavond nog wel even te melden.

iedereen een fijne 2de kerstdag!!!