breekt even in
Kim, zie dat je nu toch gestopt bent en dat het meteen ook al spannend is! Op naar nog een augustus kindje? succes!
Spannend Kim, ik help je hopen dat het raak is ;). Zou wel snel zijn!! Is eigenlijk alleen maar goed dat je vergeten bent een test te halen. Kan je in ieder geval niet te vroeg testen door ongeduld.
Ik denk dat ik me straks echt moet inhouden als ik over die 36 heen ga…
@ Esther, ja wij gaan er nu wel voor. Vorige ronde mocht ik niet zwanger raken, omdat ik antibiotica slikte. Kan nogal schadelijk zijn voor een ongeboren vrucht. Daarin tegen werkt de pil ook niet correct met antibiotica… dus kon net zo goed meteen stoppen en dan naar met condoom (oh wat was mijn man daar blij mee, NOT).
Kim, geen test in huis??? Lijkt me frustrerend.
Ben je altijd erg precies op de dag??
Spannend nog een dag dus!!
ja bij mij komt de menstruatie altijd in de nacht van zondag op maandag!
en dat ik geen test in huis heb maakt me niet extra ondeduldig;gaan we er gewoon morgenvroeg eentje halen. het nadeel is dan alleen dat manlief al werken is en ik de test alleen zal moeten doen!!!(nog langer wachten zal dan denk ik niet meer lukken!)
Kim, grote kans dan dus!!!
Volgens mij kan het trouwens geen augustusbaby meer worden wat hierboven geopperd wordt…
nee volgens mij is het dan begin september!!
Ik zie nog geen september mama’s staan bij 9 maanden…
Spannend Kim!!!
Ik ga morgen een vroege test doen :shifty:
ik heb donderdag mn NOD, vanmorgen had ik krampen in mn buik die door trokken tot mn liezen en door naar mn bovenbenen.
Ook heb ik heel lichtbruine afscheiding wat ik nog nooit heb gehad van ongesteldheid, normaal krijg ik buikpijn s’morgen en ben ik een paar uur later ongesteld.
Het kan misschien wat voor bloed zijn van een ongie maar ik heb ook gelezen dat een week tot een paar dagen voor de nod een innestelingsbloeding kan krijgen…pfff zo spannend…
Ik ben zooo benieuwd…zou wel heeel leuk zijn zo voor het nieuwe jaar :inlove: :lol: :thumbup:
Kim86, klinkt ook hoopvol!!!
kim86; ook ik heb een paar dagen een bruine afscheiding gehad en die krampjes;dit heb ik normaal niet bij mijn menstruatie. dus klinkt erg herkenbaar.
ik vind het ontzettend spannend,maargoed dat ik morgen nog heel wat gepland heb staan,want manlief wil er bijzijn als ik ga testen dus dat word op zijn vroegst morgenavond.
Kim81, als je normaal zo regelmatig bent kan het bijna niet missen bij jou…
Was je voor je zoontje ook snel zwanger?
romi82: bij ons zoontje waren we in de 5de maand zwanger!!!
ben steeds als ik naar de wc ga bang dat ik toch ongesteld ben :oops:
Meiden, hebben jullie al getest???
@*Esther wrote:
@kim86 wrote:Ik ga morgen een vroege test doen :shifty:
En al getest? Spannend hoor!
de test was helaas niet meer nodig...ik ben vanmorgen ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg..
Dus blijkbaar was de bruine afscheiding gewoon een begin van de ongesteldheid,terwijl ik dat nog nooit gehad heb.
Maja..misschien volgende maand beter..hoe jammer ik het ook vind.
Spannend voor jou kim81 :thumbup: :mrgreen: :pray:
He, wt jammer Kim… Ben je erg teleurgesteld? :hug:
@ Kim86 wat balen! Was je destijds vlot zwanger van je zoontje?
@ Kim81 ik ben benieuwd!
Kim86, balen… :hug:
Hè, wat jammer Kim86… :? Volgende maand beter hopen we dan maar…
Nou Kim81, nu is alle hoop op jou gevestigd!