het tesetn hoefde niet meer te gebeuren ;heb vanmiddag mijn menstruatie gekregen…
Wat raar Kim81, dat je nu pas ongesteld bent geworden… Dat had ik ook niet verwacht… :hug:
Balen kim81 ik had gedacht dat het bij jou raak zou zijn…Bah wat een teleurstelling.
Ik ben ook best teleurgesteld, had het wel gehoopt natuurlijk, en vooral nu de tijd tussen kerst en nieuwjaar zou erg leuk zijn geweest…Maja, op naar volgende maand.
Bij mn zoontje was ik meteen in de eerste weken na het stoppen met de pil zwanger…ronde 1
Kim86, dan hou je stiekem toch er rekening mee dat het wel direct raak is…
Bij ons duurde het 4 maanden, dus daar rekening ik toch ook wel een beetje op, slaat nergens op natuurlijk.
@ Kim81 wat jammer zeg! Gek hoe je lijf je dan ineens voor de gek kan houden. En dus ineens een langere cyclus kan hebben. Ik had dat ook toen we bezig waren voor ons eerste kindje.
Bij ons duurde het 4 rondes voor we zwanger raakten. De eerste 3 rondes leek ik van alles te voelen. Maar werd ik toch ongesteld. En die 4e ronde had ik totaal geen idee. Geen enkel klachtje. Mijn cyclus verschilde ook in lengte, variërend van 29 dagen tot 38 dagen. Dus ik wist niet zo goed wanneer ik kon testen. Op dag 34 testte ik negatief. En toen ik ging testen op dag 38 ging ik er eigenlijk vanuit dat het nog te vroeg was of dat hij gewoon negatief zou zijn. Ik was oprecht verbaasd dat er ineens 2 streepjes stonden.
Jammer meiden, had het zo gehoopt voor jullie!!
Maar ja, zo zie je maar weer dat de cycluslengte altijd kan afwijken :(.
Komende ronde met z’n allen tegelijk maar zwanger dan?
Miro, ik had dat ook. Juist toen ik zwanger bleek had ik nergens last van.
Alle andere maanden voelde ik ook van alles.
Wat balen Kim81… :hug: Hopelijk wordt t dan gewoon een heel leuk oktoberfeestje
Ik kan pas over een dag of 9 testen, spannend!
het is inderdaad jammer,maar we gaan niet bij de pakken neerzitten en gaan gewoon verder. wie weet volgende maand!!!
succes voor iedereen!!!
Ik weet het gewoon niet.
Ben aan de ene kant er zeker van dat ik ongesteld word, omdat ik zere borsten heb en last van onderbuik zoals voor ongesteldheid. Maar aan andere kant denk ik dan…het kan net zo goed wel raak zijn, waarom niet.
Dus uiteindelijk weet ik toch niks totdat ik ongesteld word…
Romi, wat spannend!!! :thumbup: :thumbdown:
@*Esther wrote:
@Romi82 wrote:Dus uiteindelijk weet ik toch niks totdat ik ongesteld word…
Of niet…![]()
Ook waar :mrgreen:
Zooo wat is het rustig hier!? Aan het genieten van kerstvakantie of moeten jullie gewoon werken?
Romi, al een voorgevoel aan het kweken?
Ik ben er ook niet zoveel, ben druk met het maken van mn bachelorscriptie en na al die uren op de computer vind ik het heerlijk om dan even iets anders te doen. Daarnaast zit zwanger worden er bij mij deze dagen toch niet in, want die eisprong duurt nog wel ff.
Hier niet zoveel te melden eigenlijk.
We gaan er maar vanuit dat ik in mijn vruchtbare periode zit. En we klussen dus regelmatig. Maar ik heb mijn eisprong nog niet gevoeld. En ik heb ook niet echt lichamelijke tekenen die erop wijzen. Ik vermoed dat mijn cyclus nog niet direct regelmatig zal zijn.
Dus ja, maar even afwachten hoe het loopt. Uitgaande van een normale cyclus zou 11 januari ongeveer mijn NOD moeten zijn.
Wij genieten van onze kerstvakantie.
Kom net terug van show van Woezel en Pip in het theater.
Fenna vindt dat helemaal geweldig, die kan daar goed en lang naar kijken.
Paar weken geleden al naar Kabouter Plop geweest.
Daarna nog even naar taartenwinkel geweest om inkopen te doen voor proeverij voor de bruidstaart van mijn zusje.
Nog geen voorgevoel.
Heb alle klachten die bij zowel ongesteldheid als zwangerschap kunnen optreden. Dus ach daar word je ook niet wijzer van.
Ik heb de hele dag gewerkt en morgen ook weer :?
Verder zit ik ook te wachten hier op wat komen gaat… is niet mijn sterkste kant eigenlijk :oops:
@ Romi: leuk zeg naar Woezel en Pip!
@ Miro, je kan ook klussen voor de leuk
@ Romi Ilse heeft haar kamer in Woezel en Pip thema. Die theatershow lijkt me ook heel leuk voor kinderen.
@ Ruth haha ja we vinden het heus niet vervelend hoor. Ik moet wel zeggen dat ‘voor de leuk’ onze frequentie toch iets lager ligt, dan in de vruchtbare periode.
Ik ben ook niet best in wachten.
Maar gisteravond genoeg steken in mijn buik gehad om te verwachten dat ik gewoon ongesteld word.
Baal er wel van en weet dat ik nog meer baal als ik uiteindelijk ongesteld word. Nu heb ik toch nog beetje hoop…
@ Miro, dat ken ik hoor Het is wel leuk voor hubbie als t wat vaker is, hihi.
@ Romi, hoop houden hoor!!! Het is pas zo als er echt bloed verschijnt en tot die tijd