Hi iedereen,
Ik ben Ruth en wil graag mee kletsen met jullie.
Wij hebben besloten voor een 3e kindje te gaan en ik ben vorige week gestopt met de pil. Nu nog n beetje ongesteld, dus hopelijk straks aan de bak, haha.
Ik heb 2 jongens van 5 en 2. Ik zelf ben net 30 geworden en mijn man is 33.
Welkom Ruth en Xania.
Leuk dat jullie meeschrijven!
Romi, ken ik jou niet van de augustusmama’s 2009?
Je naam komt me zo bekend voor, ik schreef toen mee als stiekem.
@ruth81 wrote:
Romi, ken ik jou niet van de augustusmama’s 2009?
Je naam komt me zo bekend voor, ik schreef toen mee als stiekem.
Ik was juni mama 2009, maar een juli 2008 stopper. Volgens schreven we daar samen.
Ja, dan zal dat het zijn idd
Leuk dat je weer voor een kindje gaat. Nummertje 2, toch?
Ja wordt idd de 2e.
Vindt het erg fijn dat Fenna al veel zelf kan, dus een mooi moment voor een 2e.
Leuk dat je voor een 3e gaat. Wordt wel een drukte dan.
Heb nog wel een naam in mijn hoofd van jouw oudste zoontje. Begon dat niet met een K? Of zit ik helemaal fout.
Jee, wat goed van je! Ja, hij heet Kyan en de jongste heet Jari
Ik heb 3 jaar tussen de jongens en vind het heerlijk die tijd ertussen. Lekker rustig en als ik straks beval is Jari ook iig 3 jaar, dus dat is helemaal prima.
Dan had ik de naam goed, dacht Kian… Maar ja, wat scheelt het :mrgreen:
Wat is Fenna trouwens een mooi poppetje zeg! Jullie kunnen ook wat moois fabriceren
Dank je… Het is een echt meisje idd.
Wil alleen maar jurkjes/rokjes aan. Een tregging mag nog net wel.
Gelukkig eigenlijk maar, want spijkerbroeken zijn allemaal veel te breed voor bij haar billen.
Oh ja, dat ken ik. Kyan weegt met zijn 5 jaar nu bijna 20 kilo en kan alleen maar broeken aan van Name It en dan alleen slim fit modellen.
Jari daarentegen is met zijn 2 jaar net 15 kilo en psat regular fit, echt zo’n verschil
Fenna is 11 kg. Babyvet is echt niet aanwezig… Heel soms kan ze smal model van Vingino aan. Voordeel is dat ze een meisje is en geeft broeken aan hoeft. Dat is met Kyan wel lastiger dan natuurlijk
Ha, ja dat snap ik.
Tja, Kyan heeft weleens met een BH gelopen van mij en moest toen heel hard lachen en laatst wilde hij ook een vrouw zijn, want dan kon hij ook een baby krijgen, proest!
Maar nee, hij moet toch echt altijd broeken aan
hallo allemaal.
Ik zou heel erg graag hier mee willen kletsen.
Ik ben kim 30 jaar en mama van zoontje luciano van 3 jaar. Ik woon samen met mijn vriend patrick in blerick(venlo). we hebben 1 hond ,3 katten en 1 konijn.
Ik ben laatst november gestopt met de pil.
Welkom Kim!
Heb je lang moeten wachten om zwanger van je zoon te worden?
bij onze zoon was het de 5de maand raak;dus we hopen dat het nu wat eerder zal lukken. maar we zullen zien. ik probeer er nu niet al teveel mee bezig te zijn. het scheelt dat ik het nu vooral heel erg druk heb.
Welkom Ruth81 en Kim81!
Gezellig dat er wat meer dames komen schrijven hier!
Welkom Ruth en Kim!
Goh, meeste (iedereen behalve ik?) hebben hier toch al één of meerdere kindjes. Hoop ‘ervaringsdeskundigen’
Welkom alle nieuwe meiden!
En Xannia, ik heb ook nog geen kids hoor You’re not alone in this
Ik duik weer snel mn boeken in!
@ Xannia je bent niet de enige. Esther gaat ook voor een eerste kindje. Wie weet voegen zich nog een aantal dames bij ons die voor een eerste kindje gaan.