Zou de één ook niet sneller HCG aanmaken dan de ander? En dan nog eens de kans dat je alsnog ongesteld wordt als je voor je NOD positief test, maar toch ik kan de nieuwsgierigheid goed begrijpen :lol:
Ben benieuwd Kim, nog even afwachten dus!
Hier nog steeds geen duidelijkheid over mn eisprong, zag wel dat mn testen van maandag en dinsdag iets donkerder waren (maar niet positief), dus misschien dat die piek in de nacht van maandag op dinsdag was? Afwachten maar, en ondertussen toch maar een beetje actief blijven…
Hallo Allemaal!
Wij gaan vandaag ook sinterklaar vieren. we hebben lootjes getrokken en moeten een kado komen met een gedicht erbij. Zo even naar mijn ouders om het gedicht te printen want onze printer doet het niet.
Ik had een paar dagen terug een beetje bruinig bloed maar dat is nu wel weer weg. Heb wel buikpijn hmmmzzz… zou wel heel snel zijn na 1 maand maar je weet maar nooit! nog een dag of 8 voordat ik (niet)ongesteld moet worden spannend…
Kim, vandaag je NOD. Weet je al meer? Ben benieuwd!!
Natassia, kan natuurlijk wel hè. Heb je wel vaker wat tussentijds bloedverlies?
Toch niet, ik ben gister ongesteld geworden.
mijn man is nu 2 weken op zakenreis daarna gaan we weer aan de bak
Natassia, hoe lang is je cyclus dan geweest??? Is toch een week te vroeg?
ja 21 dagen. ik heb vlak nadat ik ongesteld was mijn spiraaltje laten verwijderen, dus eigenlijk ben ik nu pas weer voor het eerst echt ongesteld.
Oh dat zal er dan wel mee te maken hebben.
Al is mijn cyclus niet veranderd door verwijderen van spiraaltje.
Jammer, Natassia… Volgende keer beter.
Romi, heb jij al een voorgevoel? Nog maar 5 daagjes voor jou!
En Kim?
Mijn ovutestjes hebben duidelijkheid gegeven, ik heb gister een positieve ovulatietest gehad, dus gewoon een langere cyclus dit keer. Verwacht dus rond 17/18 december te kunnen testen. We hebben in ieder geval ons best gedaan
Nee ik heb echt nog geen enkel idee…
Geen voorgevoel, maar ook geen steekjes of andere dingen… Nou ja, kan ik mezelf ook niet gek maken :lol:
ik ben vorige week donderdag ochtend ongesteld geworden, jammer dat het niet raak was maar toch ben ik erg blij dat het er naar uit ziet dat mn cyclus in orde is, precies 4 weken op de dag gelijk, ben op precies dezelfde dag ongesteld geworden dan dat ik normaal ook met de pil was geworden.
we gaan over een paar dagen weer beginnen met druk oefenen ;p en hopelijk een positieve test tussen kerst en oudjaarsavond
@kim86 wrote:
ik ben vorige week donderdag ochtend ongesteld geworden, jammer dat het niet raak was maar toch ben ik erg blij dat het er naar uit ziet dat mn cyclus in orde is, precies 4 weken op de dag gelijk, ben op precies dezelfde dag ongesteld geworden dan dat ik normaal ook met de pil was geworden.
we gaan over een paar dagen weer beginnen met druk oefenen ;p en hopelijk een positieve test tussen kerst en oudjaarsavond![]()
Hè jammer! Maar fijn dat je iig een regelmatige cyclus hebt

Jammer Kim, maar idd fijn dat je meteen een regelmatige cyclus hebt.
@ Kim jammer. Maar inderdaad wel mooi dat je een regelmatige cyclus hebt.
@ Natassia ook een nieuwe ronde voor jou dus.
@ Romi spannend jij bent de eerstvolgende die kan aftellen.
@ Esther fijn dat je toch je ei hebt gespot. En goed hebt weten te benutten. Afwachten nu.
@ Pooh ben jij er ook nog? Over 12 dagen je NOD zie ik?
Hier een druk sinterklaasweekend achter de rug. We zijn allemaal lekker verwend. Afgelopen vrijdag was er sinterklaasfeest op de kinderopvang. Ze hadden een mooie pietenmuts voor Ilse geknutselt. En ze durfde zowaar bij Sinterklaas op schoot. Ik heb er mooie foto’s van! Ik ben helemaal trots op mijn meisje!
Ook is ze druk met haar ontwikkeling. Vandaag ging ze voor het eerst van buikligging naar zit! En zegt ze: hihihi hahaha, keek e na (lees: keek er naar) En ze pakt ineens zelf de tuitbeker om uit te drinken. Ja, kleine meisjes worden groot zucht
Ja maar deze ronde is het niks geworden
Maar ben wel benieuwd hoe mn cyclus doet.
Ben de laatste tijd niet erg actief op kok, maar lees wel steeds mee hoor :thumbup:
Ja maar deze ronde is het niks geworden
Maar ben wel benieuwd hoe mn cyclus doet.
Ben de laatste tijd niet erg actief op kok, maar lees wel steeds mee hoor :thumbup:
Ook ik ben gister ongesteld geworden, wel na 26 dagen, dus mijn normale cyclus lijkt weer terug.
Reken met deze maand wel met 28 dagen…just in case.
Romi, Nu al joh? Dan had je je ticker ruim genomen? Nou jammer, maar ook voor jou fijn dat je cyclus op orde is. Succes trouwens morgen en overmorgen met die examens!!
En Pooh, voor jou ook duidelijkheid. Slik je nu al weer medicijnen voor je pco of (nog) niet?
Miro, wat schattig dat je dochter al enigszins verstaanbaar kan brabbelen!! Dan gaat het toch snel he Ach, hopelijk mag je het nog eens meemaken bij een volgend kleintje!
Sinterklaas was hier wel leuk. We deden dus zo’n dobbelspel met vrienden waarbij je kado’s van elkaar moet pakken, of van plek moet ruilen, dus je kan zomaar opeens hele andere kadootjes hebben. Wij hadden uiteindelijk vooral de dingen die we zelf hadden gekocht (maar die vond ik ook wel het leukst haha :lol: ) en het was vooral erg gezellig!
Nu weer druk aan de studie. Morgen eerste tentamen van dit jaar weer. Nog 4 te gaan de komende weken :? Van mn verjaardag vieren (a.s. zondag) zal dan ook niet veel komen denk ik…
Afgelopen paar maanden was het ineens van 26 naar 31 dagen gegaan…heel raar.
Maar lijkt weer normaal te zijn nu.
Weet ook niet hoe het kwam.
Spannend Esther! hopelijk is het raak!
Kim jammer, maar wel fijn dat je cyclus zo regelmatig is!
Esther, ik heb morgen ook tentamen. Tentamen duurt alleen anderhalve dag… Dus woensdagochtend ben ik er ook nog mee bezig.