November & december stoppers 2005

rustig hierzo… :think:

jaja en ik ben benieuwd…

NATHALIE ???en en en en en ??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

meissie: Heb je nou al nieuwsssssssssss??? :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Ja Nathalie…kom op wij zijn nieuwsgierig!!!

Als ik terug kom van buikdansen, kom ik gelijk weer kijken. Hihi ben trouwens benieuwd of het wat is dat buikdansen… :lol: :lol: :lol:

Veel plezier Brigitta, ben benieuwd hoe je het vind. Het lijkt mij wel erg leuk!!

ben benieuwd hoe je het buikdansen vond… :dance:

nou ik heb getest hoor!!!

maar de test was negatief :cry: :cry: :cry:

dit begint wel erg veel op mijn eerste cyclus te lijken :x :x

kus nathalie

er zis verder nog geen spoor van de :twisted: :twisted: dus er is nog hoop.

meissie: Ahhhhhhhhhhhhhh shit zeg! :x :cry: Ik heb echt goeie hoop voor je…kan nog wel klein kansje zijn als de :twisted: :evil: wegblijven…wie weet. Maar hoe waren je vorige cycli dan? Bij mij loopt het nog steeds op 22-29-31, dus hmm eigenlijk kunnen we er nog niet veel van zeggen voorlopig…Althans bij mij dan niet…

Zoals ik al eerder zei…ik ga proberen me erin te laten berusten dat het wat langer kan duren voor ik zwanger raak… Merkte dat al bij dat stomme testen van zaterdag. Had nog maar koud een test gedaan of de :evil: :twisted: kwamen om de hoek…

Lenie en Inge: Jaaaaa haha buikdansen is moeilijk zeg! :lol: Het is trouwens egyptisch buikdansen en dat is wat ingetogener dan byvoorbeeld turks… Vandaag al wat bewegingen geoefend, maar is echt retemoeilijk pffft. Enne die lerares legt het allemaal een beetje te snel uit voor me gevoel. Dus volgende keer effe vragen of het iets langzamer kan. :wink: Maar vooralsnog vind ik het errug leuk :thumbup:

xxxx Brigitta

Jammer Nathalie…vervelend als je niet precies weet hoe je cyclus is.

Liefs,

Inge

Brigitta, leuk dat het buikdansen zo leuk is geweest (je komt behoorlijk enthousiast over iig) :dance: Idd gewoon ff vragen de volgende keer of het wat minder snel kan…je bent er tenslotte om te leren!

jammer meissie!!! ik duim nog wel even verder…

Goedemorgen dames!

Is er al nieuws hierzo?

Moet zeggen dat ik me aardig kan bedwingen, heb nergens last van en verder ben ik er niet meer zo mee bezig,

Kussen!

Goeiemorgennn,

Ik denk ik kom effe kijken of er al nieuws is van suus801 en spookie 30, maar helaas. Effe gezocht en Suus staat nu op 20 dagen overtijd en Spookie op 10 dagen. Maar tis voor beiden een week geleden dat ze geregeerd hebben op berichten…Ik hoop dat het goed met ze goed… :slight_smile:

Ik ben net wakker en verga van de koppijn. Gelukkig is me ongi bijna over :thumbup: Das mooi want moet morgen (en rest van de week) weer staand werk doen…

madame m: Fijn dat je (nog) nergens last van hebt! Houden zo hoor :wink:

xxx

Hoi,

Zegguh, komt er nog wat van met de dames overtijd hier? :wink: Wordt wel weer eens tijd voor een zwangere he!! :smiley:

Ik ben nog steeds ziek :frowning: Maar ik knap al een beetje op, lig al 3 daagjes in mijn bedje en voel me een beetje beter nu.

Verder heb ik niet zoveel te melden, behalve dit: het is LENTE!!! :inlove: Kom maar op met dat terrasjesweer!!

:-* Nikki

hmmm das idd best lang gelden dat ze gereageerd hebben.

hoop dat ze snel iets van zich laten horen!!!

heb net mijn eerste sollicitatie/kennismaking gesprek gehad!!!

en het ging eigenlijk best lekker ik krijg vrijdag te horen ofdat ik word uitgenodigd voor een tweede gesprek.

spannend!!!

en morgenavond heb ik mijn tweede sollicitatie gesprek bij een partyhotel/restaurant/jachthaven!!!

kus nathalie

hey meiden

:oops: sorry voor laate reactie :oops: was even drukkies

maar ik heb nog NIET getest :?

ik heb het er van de week met mijn mannetje over gehad en aangezien ik een onregelmatige cyclus heb en de vorige keer was ie 52 dagen en daar ben ik nu over heen, maar daarvoor was ie89!!! dagen. maar ja dan komt ie nu! wanneer wel testen tot hoe ver ga ik nog wachten.

het enige wat ik heb is dat ik af en toe misselijk ben en heel soms dat ik in bepaalde dingen geen trek heb.

ik zelf wil toch nog even wachten met testen (ik zit nu op 55 dagen) :think:

poehhh moeilijk :wall: ik denk dat ik een datum gaat prikken en dan ga testen misschien wel op 1april :eh: ik hou jullie op de hoogte!

nou ga zo ff bijlezen. en verder iedereen die aan het klussen&wachten is heel veel succes :-*

@meissie wrote:

nou ik heb getest hoor!!!

maar de test was negatief :cry: :cry: :cry:

dit begint wel erg veel op mijn eerste cyclus te lijken :x :x

kus nathalie

er zis verder nog geen spoor van de :twisted: :twisted: dus er is nog hoop.

he jammer meisje,maar ja zoals je zelf zegt zolang de rode :twisted: er niet zijn is er nog hoop!! :pray: :thumbup: ff duimen voor je

b-tje,

alekker gebuikdanst? buikgedanst? :think:

madame.m bij jou word het ook erg spannend :pray: :thumbup: ff duimen voor je

nikki hopen dat je snel weer beter bent,want nu het lente is en hopelijk dat het echt mooier weer gaat worden, wil je niet in je bedje liggen!!

suus hoe is het bij jouw??? weet jij al wat meer, we weten het wel spannend te houden hier :wink:

janna, mooi echo hoor!!

nou hoop dat ik niemand ben vergeten verder :think:

fijne dag verder allemaal :-*

Spookie: Fijn dat je weer wat laat horen meis! :stuck_out_tongue: Das waar jij hebt van die achterlijk lange cycli :shock: hihi niet testen op 1 april hoor, dan denkt iedereen dat het een grapje is als je posi test :lol: :wink: Die duimen :pray: :pray: :pray: gaan verder voor je :thumbup:

:lol: :lol: :lol: Geen idee wat de verleden tijd is van buikdansen haha. Ik ga voor “gebuikdanst” :wink:

Ik ga me zo maar effe een schop onder mijn kont geven om wat hierro in het huishouden te doen :roll:

xxxx