November & december stoppers 2005

zwanger :dance: :dance:



stiekem,24 jaar,1ste kindje en uitgerekend op 15-08-2006

janinepien,27 jaar,1ste kindje en uitgerekend op 04-09-2006

elise,25 jaar,1ste kindje en uitgerekend op 21/22-09-2006

janna,29 jaar,2de kindje en uitgerekend op 07-10-2006

kes,26 jaar,1ste kindje en uitgerekend op 21-10-2006

esther,22 jaar,1ste kindje en uitgerekend op 18-10-2006



klussers :mrgreen: :mrgreen:



mikey,24 jaar,2de kindje, NOD 10-03

lenie,24 jaar,1ste kindje, NOD 12-03

spookie,30 jaar, 1ste kindje, NOD 13-03

meissie,22 jaar,1ste kindje, NOD 14-03

b-tje,28 jaar,1ste kindje, NOD 15-04

garfield,29 jaar,1ste kindje, NOD 24-03

madame m,22 jaar,1ste kindje, NOD 28-04

hoop,23 jaar,1ste kindje, NOD 04-04

smiley,28 jaar,1ste kindje,NOD 12-05





aan alle zwangere wil ik zeggen MEIDEN GENIET :inlove:

en aan alle klussers wil ik zeggen MEIDEN NU IS HET ONZE BEURT :wink:

Welkom meiden in het volgende deel!



Kat: jeetje meis ik schrik me rot van je bericht!Klinkt misschien gek omdat ik je natuurlijk alleen van hier ken, maar heb net echt een potje zitten janken hier… Ik bid zo ontzettend voor je dat het geen MK is…



Janna: Fijn dat je wat rust gevonden hebt…



Nikki: Hoop dat je menstruatie snel op gang komt meis…



Suus801: Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt meis. Ik duim nog steeds voor je…



xxx

Kijk een nieuw deeeeeel! Goed man…



Kat: jeetje meis, wat erg die bloeding, zeker schrikken. Toch heb ik wel van mensen gehoord die bij de EHBO van het ziekenhuis een echo konden laten doen, inwendig dan. Zo konden ze zien of het goed gaat en waarom je bloedt. Stolsels is niet zo goed volgens mij… Ik zou anders ff bellen met het ziekenhuis of je langs kan en mag komen. Sterkte, hoop voor je dat alles goed is!!! :pray: :pray:

Jippie, nieuw deel!!!

Hopelijk een vruchtbaar deel!!!

Ik doe een klein gokje en gok dat we in dit deel 3 zwangeren erbij krijgen :mrgreen: :inlove: :pray:

ik denk dat het er 2 zijn… (moet toch wat zeggen) maar ik hoop er 4…

Ow ik hoop er 9 hahahaha :lol: :lol: :lol: :inlove: :wink:

Hey nikki!!

Welkom terug meid, sjee jullie hebben nogal wat meegemaakt :? Ik ben blij dat het nu weer wat beter gaat. Ik hoop dat je :twisted: binnenkort komen zodat je weer verder kunt.

Toch fijn dat je die echo hebt he, zo heb je toch iets tastbaars van jullie eerste ukkie.



Suus balen hoor van die tests, mijn :thumbup: draaien nog steeds voor je :pray:



Kat, meid ik hoop dat het meevalt, maar zoals je het beschrijft klinkt niet positief :frowning: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want die onzekerheid lijkt me ook slopend :wall: Veel sterkte meid, en ik hoop echt dat het meevalt :pray:



Oja meissie, ik zag dat mijn uitgerekende datum er nog niet stond, dit is voorlopig 21 oktober :wink:



Hier gaat het goed, nog steeds moe, ga zo dus ook weer naar bed, en misselijkheid heb ik nu steeds vaker last van, vooral s’ochtends en halverwege de middag.

Volgende week dinsdag voor het eerst naar de verloskundige, ik hoop dan ook te horen wanneer we voor het eerst een echo krijgen :inlove:



Groetjes Natascha (zo heet ik dus :mrgreen: )

even een vraagje aan de zwangeren onder ons:



wanneer komt er nou ongeveer zo’n buikje??? Het lijkt mij namelijk zo gaaf dat de hele wereld kan genieten van dat je zwanger bent… Ik vind het altijd wel een mooi gezicht…

Hoe zit het met de dames onder ons???

Ja dat zou ik ook wel willen weten… Mocht het ooit zover komen voor mij dan ben ik wel zo´n type die dan zo´n leuke sjaal ga dragen om me buikje heen :inlove:

Ik ook hoor!!! Soms zie ik al hele gave kleding voor als ik zwanger zou zijn… moet ik niet gaan staan kwijlen bij zo’n winkel anders gaat het opvallen…

H&M had leuke dingen zag ik maar je moet ervan houden…

sjucht…ik ga dr nog maar lekker over dromen vannacht :inlove:



ow ja had ik al verteld dat ik een cursus buikdansen ga doen? Hihi stond in een buurtblaadje, begint op 20 maart en duurt 8 weken (elke maandagavond) :stuck_out_tongue: :wink:

he een nieuw deeltje mooi hopelijk een vruchtbaar deeltje dan maar!

:dance:



he kat wat laat je ons schrikken dat is minder plezierig en klinkt niet echt goed :?



nou ik gok dat er dit deeltje 5 zwangere komen! :think: (duim natuurlijk voor allemaal)

nou ik gaat slapie doen zie net dat het al weer half twee is :oops:

komt ook dat ik laat thuis ben hooren voordat ik naar bedje gaat…

goedemorgen dames!!!



idd een nieuw deeltje en ik hoop ook dat het een heeeeeeel vruchtbaar deel word.

dat we als alle klussers samen kunnen overstappen naar een van de 9 maanden mama’s topics!!!



heb enorme keelpijn, hoop maar niet dat ik ziek word daar heb ik namelijk geen zin in.



strakkies lekker naar patricia toe, ff samen boodschappen doen en dan zoals gewoonlijk bakkies koffie drinken en enorm veel kletsen.



iedereen een fijne dag



:-* :-* nathalie

Kat hoe gaat het met je? Ik denk aan je :-



Lenie: zo’n buikje duurt wel ff hoor. Ik merk dat ik het nu 's avonds na het eten wel kan zien maar bij Luca kwam dat pas na 20 weken en dan duurt het nog een tijdje voordat anderen het ook kunnen zien. Maar bij iedereen gaat het anders natuurlijk, op het oktobermama-forum zit ook iemand die nu al positiekleding moet dragen.



Janine: haha, die zorgen blijven de rest van je leven dus je kunt je er maar beter bij neerleggen. (makkelijk gezegd…)



Suus, balen meid. :cry: Die onzekerheid is het ergst.



Ik verheug me al helemaal op mijn avondje uit morgen. Ben morgen jarig en ga met hubbie uit eten en naar de bios. :dance: (Dat komt er niet meer zo vaak van met een kleintje). Nu ff lekker met Luca meetukken, kan ik er weer even tegen aan.



:-
Janna

@Janna wrote:

Kat hoe gaat het met je? Ik denk aan je :-



Lenie: zo’n buikje duurt wel ff hoor. Ik merk dat ik het nu 's avonds na het eten wel kan zien maar bij Luca kwam dat pas na 20 weken en dan duurt het nog een tijdje voordat anderen het ook kunnen zien. Maar bij iedereen gaat het anders natuurlijk, op het oktobermama-forum zit ook iemand die nu al positiekleding moet dragen.



Janine: haha, die zorgen blijven de rest van je leven dus je kunt je er maar beter bij neerleggen. (makkelijk gezegd…)



Suus, balen meid. :cry: Die onzekerheid is het ergst.



Ik verheug me al helemaal op mijn avondje uit morgen. Ben morgen jarig en ga met hubbie uit eten en naar de bios. :dance: (Dat komt er niet meer zo vaak van met een kleintje). Nu ff lekker met Luca meetukken, kan ik er weer even tegen aan.



:-
Janna




wow das best lang zeg!



bedankt voor alle steun dames, natuurlijk nog needs niente, kan niet wachten totdat ik mn kittens krijg, een beetje afleiding :slight_smile:

Hallo meiden,



Bedankt voor alle lieve berichtjes!



Ik ben vanochtend bij de VK geweest en helaas is het toch een beginnende miskraam. Ik heb alle symptonen en de bloedingen zijn er nog steeds. De VK is in ieder geval heel eerlijk tegen me geweest, wat ik wel fijn vind. Je valt toch ineens van je roze wolk. De bloedingen kunnen zo’n 5 - 10 dagen aanhouden dus ik heb nog even te gaan.



We hebben gisterenavond en vannacht de hele nacht door gepraat en gehuild. Maar het frustrerende is dat je er niets aan kan doen. We moeten er doorheen en daarna opnieuw proberen.



Ik neem dan nu ook tijdelijk even afscheid van jullie omdat ik dit allemaal moet verwerken. Als ik me weer een beetje beter voel kom ik wel weer buurten.



Ik hoop wel van harte dat jullie snel zwanger worden en dat alles goed mag gaan.



Groetjes,



Kat

Ach Kat, wat ontzettend naar vind ik dit voor jullie :frowning: Ik weet hoe jullie je moeten voelen nu… Neem de tijd voor alles, het is niet niks, zowel lichamelijk als geestelijk.

Ik wens jullie de komende tijd veel sterkte :-



:-
Nikki

:? he kat wat verscrikkelijk zeg ik wens jou en je hubbie veel sterkte met het verwerken hier van…



ik heb trouwens gister avond nog een dvdtje gekeken “het wonder van een nieuw leven” is echt heel erg mooi en ook interesant.weet je gelijk wat er binnen in je lichaam gebeurd. :inlove:



gezellig janna morgen! lekker uiteten en bioscoopje!! geniet er lekker van :smiley: en een hele fijne dag toegewenst natuurlijk he!!



verder begint het aardig op te schieten voor sommige :pray: (ook voor mij) ben wel beniewd weer…



meissie vandaag nog lekker genoten met je boodschappies en bijkletsen??



nou ga er weer van door, straks weer werken :? maar ja hoort erbij!!

doei doei

Sterkte Kat…neem de tijd. :-*



Mijn buikje begint nu een beetje te komen lenie. Maar het is nog erg minimaal. Mensen die me niet kennen zouden kunnen denken dat ik gewoon een dikke buik heb, zeg maar. Wel zit mijn eigen kleding nu niet zo lekker meer, dus bij H&M leuke spijkerbroek gekocht van de MAMA-lijn. Ook leuke shirts, ik kon er wel slagen, al vind ik ook veel suf…



Ik hoop ook op veel zwangeren!!! :pray: