November & december stoppers 2005

kat meid ik wens jou en je hubbie enorm veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.

mocht je je hart willen luchten dan kan je altijd bij ons terrecht!!



dikke knuffel voor jou en je man

Kat: Meis heel veel sterkte komende tijd met dit zo oneerlijke verlies :cry: :cry: :cry: Denk aan je…



xxxxxxxx Brigitta

Kat meid, wat rot voor jullie :frowning: Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd, en als je er behoefte aan hebt dan ben je natuurlijk van harte welkom :-*

Pff wel eng hoor, was maar een paar daagjes korter zwanger dan mij :?

Kat, heel veel sterkte. Vind het heel erg naar voor jullie. :cry:



Dikke knuffel :-* Janna

Heel veel kracht voor jullie Kat…

Morgen weer een vroege dienst, dat wordt vroeg de wekker zetten. Daarna ben ik er weer 2 vrij dus das wel lekker…

Donderdag fysio en dat zou weer lekker zijn.Alles weer een beetje losser.

Kat wat een rot bericht…heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken!



Hoe gaat het met de andere?



Liefs,

Inge

janna gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne dag en avond :-*

Janna!!!



GEFELICITEERD!!!



Liefs,

Inge

Gefeliciteerd Janna!!!

kat heel vervelend nieuws zeg :cry: , veel sterkte





nou ik ben nog steeds overtijd, ga vant weekend maar weerens een testje doen denk ik :pray:

janna meid gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-* :-*



suus ik duim voor je meid!!!

Janna… van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: Hoop dat je een fijne dag en avond hebt!



Hier eigenlijk weinig nieuws… heb sinds gister een maansteen om me nek…Toen ik hem uit de verpakking haalde, hield ik hem een uur in mijn hand en werd erna erg duizelig. Was erg vreemd… Daarna omgehangen en nergens meer last van :think:

Voor de rest niet echt lichamelijke gekke dingen nog… Hooguit af en toe klein beetje mindruk op mijn blaas en denk dan dat ik moet plassen, maar hoeft niet. maar eigenlijk geen noemenswaardige dingen…



ow ja shipssss, misschien gaat de cursus buikdansen niet door die ik wil volgen vanwege te weinig aanmeldingen :?



xxxxxxxx

Hier weinig te melden… wat is de werking van de maansteen b’tje???

In de praktijk wordt maansteen veel gebruikt bij onvruchtbaarheid en met

verbluffende resultaten. Wel moet natuurlijk altijd rekening gehouden worden met de oorzaak van de onvruchtbaarheid, maar als het een kwestie is van een verstoorde hormoonhuishouding of gespannenheid, dan is de maansteen de aangewezen steen. De steen moet dan gedragen worden tot ongeveer 2 maanden in de zwangerschap. Daarna kan er verder bekeken worden of een andere steen gedragen moet worden.

Voorbeelden van andere toepassingen:

tegen ongeluk en vergiftiging goed voor de maag, tegen maagzuur,

helpt bij het menstruatiestoornissen (hormonen) maakt spontaan,

geeft inspiratie en bevordert een goede spijsvertering.



Tis misschien maar een vorm van bijgeloof hoor lenie…geen idee, maar ach het is wel geinig :wink: Je kan ze bijvoorbeeld bij de tuinen kopen…



xxx

@b-tje wrote:

Janna… van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag!!!



xxxxxxxx


:lol: :lol:





bedankt meissie!! voor jou komt de nod nu ook weer dichtbij!! :smiley: spannend!

Dag meiden.



Hoe gaat het hier??

Hier is het voorlopig rustig. Rond 6 april gaan we het weer spannend maken!!! Tot die tijd klussen we er vrolijk op los (als mijn ongi tenminste weg is)!



Suus, spannend voor jou zeg al 7 dagen overtijd…wat denk je zelf??? :thumbup: :pray:



Liefs,

Inge

ik heb zelf ook wel van die steentjes gehad hoor. Ik heb er 1 voor rugpijn heel lang omgehad. Op een gegeven moment verkleurde hij zelfs. Ik heb hem alleen niet gereinigd wat ik wel zou moeten doen maar heb hem even weggelegd.

hhe meiden



lekker weer een nieuw deeltje



eerst kat heel veel sterkte met je verlies neem je tijd om het te verwerken ik denk aan je



nikki fijn dat je er weer bent hoe voel je je nu



nou meiden ik heb nu op dit moment even geen balkje meer met mijn nod staan waarom niet ik word er een beetje gek van ben weer net van mijn :twisted: af dus nog steeds een gekke cyclus nu was het weer 21 dagen maar ja we hopen erop dat nu gewoon even weer een normale cyclus krijgen of een mooie roze streep als de :twisted: niet meer op bezoek wilt komen



groetjes wendy

@lenie wrote:

ik heb zelf ook wel van die steentjes gehad hoor. Ik heb er 1 voor rugpijn heel lang omgehad. Op een gegeven moment verkleurde hij zelfs. Ik heb hem alleen niet gereinigd wat ik wel zou moeten doen maar heb hem even weggelegd.




spannend lenie, bijna nod :pray:



en ik zou t echt niet meer weten inge, teveel negatieve testen verslonden :lol: