November & december stoppers 2005

Goh wat ben ik vroeg vanmorgen :shock: Blehhh moet vandaag weer sinds lange tijd met de brommer naar mijn werk…Brrrr koud. Vriendje gaat vandaag met de auto naar zijn werk…Eigenlijk ben ik wel superblij, want vriendje probeert vanaf deze week weer voorzichtig te gaan werken! :thumbup: :thumbup: :thumbup: (Zat sinds eind dec. overspannen thuis :cry: ) Maar gaat weer helemaal goed komen! :thumbup:



Suus: Je weet het wel spannend te houden meid! Hoe waren je vorige rondes eigenlijk ook alweer? :think:



Lenie: Heb je al een idee of de :twisted: :evil: onderweg zijn? Hoop echt dat ze een maand of 9 weg blijven :pray: :pray: :pray:



Mikey: Kan me voorstellen dat je gek wordt van die onregelmatige cycli :? Ik had de laatste keer wel eentje van 29, dus hoop dat ik daar deze keer weer vanauit kan gaan…



Nou meiden, ik moet gaan opschieten nu…



Fijne dag vandaag!



xxx Brigitta

Goodmorning Angels :wink: ,



Janna, hoe was je avondje uit, heb je genoten? Alsnog van harte met je verjaardag!!



Wendy, bedankt. Het gaat aardig met me, met ups en downs, maar gelukkig steeds meer ups, en steeds minder downs :smiley: Hoe is het met jou? Rottig trouwens die onregelmatige cyclus. Je lichaam kan goed van slag zijn he :roll:



Brigitta, lekker dat je liefie weer gaat werken, hopenlijk bevalt het hem weer!



Hier nog steeds in afwachting van mijn menstruatie (net zoals de afgelopen weken :lol: )

Verder weinig te melden, maar ik ben wel ergens nieuwsgierig naar. Wat doen jullie allemaal om je cyclus te beïnvloeden en/of bijhouden? Bijv. tabletjes/capsules (beïnvloeden), of tempen/ovulatietesten/… (bijhouden) Ik zal vertellen wat ik doe: Mijn cyclus is (was) al vrij regelmatig, dus ik hield het alleen netjes bij. In het begin dacht ik dat ik er dan misschien teveel mee bezig zou zijn, maar snel daarna bedacht ik dat het misschien juist rust zou geven, je weet precies waar je aan toe bent, en zit minder in onzekerheid (heb ik mijn ei al gehad?? Zou ik al kunnen testen??) Ik heb de vorige keer getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt. Is 2 minuten werk per dag, niet veel moeite dus. Zo traceerde ik mijn eisprong precies op de dag (ik voel hem nooit), en wist ik ook precies wanneer ik zou kunnen testen (14 dagen na ei) Ik was zo veel zekerder van de boel en dat gaf rust. Daarom ben ik dat voor de volgende poging ook weer van plan te doen. Ik ben dus benieuwd hoe jullie er mee omgaan (of ben ik nu te nieuwsgierig? :oops: )



:-* Nikki

nikki, ik doe helemaal niks om er achter te komen wanneer mijn eisprong is.

ik heb al wel tegen mijzelf gezgt dat mocht het langer gaan duren voordat ik zwanger raak dat ik dan misschien wel ga tempen of testen.

maar nu doe ik dus helemaal niks, en klussen we gewoon wanneer we willen.



kus nathalie

Hoi Nathalie,



Wij maken er ook geen gedwongen boel van hoor, het moet wel leuk blijven om te doen he :wink:



De reden dat ik ernaar vroeg, ik merk nu (nu ik op mijn lijf zit te wachten tot die het weer ‘snapt’ en gaat menstrueren) dat ik een beetje onrustig begin te worden. Ik kan nu niet zwanger zijn (mag ook niet), omdat we veilig hebben gevreeën, dus ik ben niet onrustig over een eventuele zwangerschap, maar ik zit wel op mijn menstruatie te wachten, dus het is een beetje vergelijkbaar. Ik let op elk dingetje dat ik voel, in de hoop dat het de menstruatie is die doorkomt, en ik heb dus ondertussen geen flauw idee waar ik aan toe ben… Ik kan me voorstellen dat als dit nu een evt. zwangerschap zou aangaan, ik ondertussen de zenuwen zou hebben :? (nu is alles nog onder controle hoor, ik heb nog geduld :wink: ) Voor mij dus een bevestiging dat die testen mij rust gaven, en ik zonder testen er veel meer mee bezig zou zijn dan met. Ik was dus benieuwd hoeveel jullie er wel of niet mee bezig (willen) zijn en wat jullie daar evt. aan doen :slight_smile:



:-* Nikki

Goeie morgen, dank voor alle felicitaties!



Het was erg gezellig maar helaas was ik heel misselijk :sick: :lol: Dat maakte het eten een stuk minder… Halverwege de film was het weer gezakt en voelde ik me weer ok. Nou ja, volgend jaar beter.



Suus: spannend hoor, balen dat de onzekerheid zo lang duurt.



Nikki: ik heb met een speekseltest bijgehouden wanneer mijn eisprong was maar ik las laatst dat zo’n test dus helemaal niet betrouwbaar is en ik moet zeggen dat ik daar ook wel mijn twijfels over had.



Brigitta: heb je de steen van te voren gereinigd? Dan moet je 'm een paar minuten onder koud stromend water leggen of een nachtje in een bakje water geloof ik, wie weet dat? Mijn nichtje draagt ook regelmatig stenen maar die laat ze altijd pendelen ofzo. Dan moet ze een steen vasthouden en dan drukt die vrouw tegen haar andere hand en als die dan naar beneden gaat heeft ze die steen nodig. Als de steen barst of dof wordt moet je 'm weggooien.



:-* Janna

Hier nog nergens last van… het is rustig in mijn lijf…we wachten af!!!

hmmmm ik heb weer ff een mindere dag vandaag!!! :?

heb vandaag via msn gesproken met mijn zwagertje die nu in italie zit.

hij heeft het er helemaal niet naar zijn zin :cry: :cry: en het werk bevalt hem niet.

daar bij mist hij de familie en vrienden heel erg, ik ben bang dat hij dit weekend naar huis komt.

niet dat ik dat erg zou vinden hoor maar ik hoop niet dat hij daar spijt van krijgt, je krijgt niet vaak de kans om een half jaar stage te kunnen lopen in het buitenland.

moeilijk hoor :roll: :roll:



maar leo kennende komt het weer helemaal goed maar gewoon nu ff het gevoel dat hij daar alleen zit en hij voelt zich erg grot.



zo dat ben ik weer ff kwijt!!!



kus nathalie

@meissie wrote:

hmmmm ik heb weer ff een mindere dag vandaag!!! :?

heb vandaag via msn gesproken met mijn zwagertje die nu in italie zit.

hij heeft het er helemaal niet naar zijn zin :cry: :cry: en het werk bevalt hem niet.

daar bij mist hij de familie en vrienden heel erg, ik ben bang dat hij dit weekend naar huis komt.

niet dat ik dat erg zou vinden hoor maar ik hoop niet dat hij daar spijt van krijgt, je krijgt niet vaak de kans om een half jaar stage te kunnen lopen in het buitenland.

moeilijk hoor :roll: :roll:



maar leo kennende komt het weer helemaal goed maar gewoon nu ff het gevoel dat hij daar alleen zit en hij voelt zich erg grot.



zo dat ben ik weer ff kwijt!!!



kus nathalie




awww vervelend zeg, maar ik kan uit ervaring zeggen dat die heimwee zo weer over gaat! ik ben tussendoor ook ff 2 daagjes in nederland geweest, kvond er geen bal meer aan :slight_smile: geef mij engeland maar :inlove:



ik ben in een wat betere mood…vanavond bij de kittens kijken en ze hopelijk meenemen, kan niet wachten :inlove: :inlove:



mn vriend vond t belachelijk dat ik kattenmelk had gekocht :lol: mannen! snappen er niks van! en al helemaal niet dat wij, vrouwen, altijd gelijk hebben :wink:

hahaa ja idd suus!!!

mannen :roll: :roll:

Nikki: Tja wat doe ik eraan :lol: Ehm om de dag klussen, tarwekiemcapsules slikken, foliumzuur en een maansteen dragen… :slight_smile: Voorlopig voor de rest nog even niets…Misschien later wel ovulatietesten of temperaturen…



Janna: Ja ik heb de steen eigenlijk pas vandaag gereinigd :roll: Stond er niet bij stil dat dat ook na aankoop moest meteen. Voor de rest staat er dat je over paar weken weer 15 min. onder stromend water moet leggen (leuk voor de waterrekening :lol: )



meissie: Hoop dat je zwager het volhoudt. Tis toch een mooie ervaring voor hem daar denk ik zo. :thumbup:



Voor de rest had ik gister en vandaag een mindere dag… Snel verdrietig en down en weet niet zo goed waarom :roll: Misschien dat ik me onbewust al voorbereid dat de :evil: :twisted: volgende week woensdag weer komen. Niet dat er nu al aanwijzingen voor zijn, maar gewoon weet niet. Vorige cyclus had ik eigenlijk best een apart gevoel, ook met het oog op die rare buikpijn vanaf mijn eisprong tot de NOD en wat toen ontaardde in megaveel kort bloedverlies… Ach ik kan wel gaan speculeren, maar moeten toch afwachten…





xxx Brigitta

Hey ladies,



Effe weer een berichtje van mij. ik duim heel erg voor de wachters, en natuurlijk ook voor de klussers. Ben gisteren bij mijn vriendin geweest die net bevallen is van een dochter, ze heet jade, mooie naam he, en ze is nu twee weken echt een snoepie!!



Verder weinig nieuws hier, alleen dat het klussen nu is aaangebroken… dus straks weer spannend hi erzo!



Nikki; wat fijn dat je weer terug bent! We hebben je lange verhalen gemis. Al typ ik misschien niet zo veel, ik lees wel altijd mee, en daar heb ik meestal wel wat aan!



Nou meiden, ik ga een stukje lezen, ben met een heel cool boek bezig: de godmother, het verhaal van Thea Moear, die samen met Klaas Bruinsma de organisatue opzette.



Nou, mijn schatje gaat nu nr bed, dus ik ga mee…



Truste!

nou eindelijk mn kittens, kan ik lekker weg moederen :inlove:



ze hangen op dit moment in mn badjas, en t zijn 2 kleine dondersteentjes



mn vried heeft namen voor ze verzonnen ( ed en eddy :lol: ) dan weet je ook gelijk wie de naam de hopelijke baby gaat verzinnen :wink: (ik dus) :stuck_out_tongue:



anyways, zaterdag maar weereens een testje er doorheen gooien. ben t tegenwoordig gewend…achja… hopen op t beste!



ik duim voor jullie allemaal meiden, jullie verdienen t! :inlove:

Hoi hoi



Ook weer een berichtje van mijn kant!!!

Eigenlijk weinig te melden, we kunnen weer aan het klussen en dan maar weer afwachten of het geholpen heeft (mag eindelijk wel na 10 :!: rondes)!!!



Heel veel succes voor iedereen met klussen en wachten!!!



Suus,

Heel veel succes met het testen, hopelijk gaat het deze keer een positieve uitslag hebben!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Liefs,

Inge :-*

Dames VRAAGJE::::::::



Ik zit nu op dag 17 voor mijn NOD, ik had een cyclus van 26 dgn (rekenen!!! ;-))



Gisteravond toen ik naar bed wilde gaan… sorry alvast voor het onsmakelijke verhaal… Zat er een bruine vlek in mij boxershort, volgens mij oud bloed…Kan dat nu nog van de ongi zijn, of is het al een innestelingsbloeding, dat kan toch niet zo snel, want mijn zogenaamde vruchtbare dagen moeten er nog aankomen…



Liefs M

Mmm, geen idee madame m. :?



Suus: let je wel op met die kittens als je zwanger bent?? Veel kittens hebben toxoplasmose, kan erg gevaarlijk zijn. Zou ff googlen hoe het precies zit maar ik weet nog van de zw.sch.van Luca dat je niks met kittens en kattenbakken mag doen maar weet niet meer precies hoe het zat.



Lenie: hoe gaat het meid? :pray: :pray: :pray:



verder weer een paar spannende dagen voor een aantal, ik zal voor jullie :pray: :pray:



grrr, moet weer naar Luca die de boel aan het slopen is. Super sag weer eens…

:-* Janna

Hoi,



Ja, die speekseltesten heb ik wel eens over gelezen, maar ik had er ook over gelezen dat een groep sceptici er een test bij mannen mee had gedaan, om te bewijzen dat het troep is, en toen testten ze bij sommige mannen een LH-piek. Terwijl ze die uiteraard helemaal niet kunnen hebben :lol: Klinkt dus niet heel betrouwbaar, die groep had hun point gemaakt wat mij betreft :wink:

Brigitta, wat doen die tarwekiemcapsules dan? Is dat voor het beïnvloeden van je cyclus?



Madame M, bedankt. Ennuh, Jade, zeker een mooie naam!

Wb je bruinverlies. Een eitje heeft 8 dagen nodig om te rijpen en kan hormonaal gezien niet eerder beginnen te rijpen dan op de eerste menstruatiedag (1e dag nieuwe cyclus) Een eisprong kan op die manier nooit eerder zijn dan op dag 8. Theoretisch kun je dus wel al je eisprong gehad hebben, je had hiervoor ook een vrij korte cyclus, dus zou het niet gek zijn (zeker als je nog onregelmatig bent) als hij nu weer kort is. Voor een inesteling zou het dan echter nog te vroeg zijn, omdat die pas plaatsvindt 6-10 dagen na je eisprong. Je kunt dus nooit eerder innesteling hebben dan op dag 14 van je cyclus (8 dagen v eirijpijng+ 6 dagen v transport eitje) Als jij vandaag op dag 9 van je cyclus zit, ben je dus nog niet zover. Ik denk dus dat je een tussentijdse bloeding hebt gehad, en dat kan altijd, zeker als je kort van de pil af bent (wat jij, als ik me het goed herinner iets van 3 maanden bent), ik geloof niet dat dat veel betekent.



Suus, gaaf zeg, kleine kittens :inlove: Wat zijn ze altijd heerlijk speels he. En dan opeens zijn ze moe, kunnen dan zo met hun snuit voorover in hun voer in slaap vallen :lol: Ik moest trouwens erg lachen om de namen! Waarom zou je ook moeilijk gaan doen als het ook heel makkelijk kan :wink:

Alvast voor morgen veel succes met testen!



Ik verrek ondertussen van de buikpijn. Ik heb echt fikse krampen, lijkt een beetje op de pijn na de weeënopwekkers… :frowning: Ik hoop maar dat dit de aankondiging is van mijn menstruatie (die dan ook snel mag komen van mij…), en niet weer iets vervelends… Voorlopig heb ik de krampen al 3 dagen, eerst niet erg, maar vandaag begint het dus echt flink pijn te doen, maar tot nu toe komt er nog helemaal niks :roll: Het vervelende is dat ik zometeen een afspraak buiten de stad heb die ik echt niet af kan bellen (behalve in uiterste nood uiteraard) Ik zie dit niet echt als nood, maar ik vind het ook geen fijn plan om zo de auto in de stappen… Ik moet over 45 min. weg, ik wacht nog even af of het erger of minder wordt, dan beslis ik :shifty:



:-* Nikki



(weer zo’n boekwerk getikt… :oops: )

hey meiden



lenie spannend meid voor je!! :pray: :pray:

leuk jonge kittens en vooral als ze ondeugend zijn :wink:





vanmorgen was ik misselijk en me eten smaakte niet en koffie bleh…maar of dat een teken is :roll: moeilijk vorige keer had ik het ook een keer dus ik heb geen flauw idee.

nou suus succes morgen met testen zal nog ff extra duimen voor je :pray:

verderr heb ik niks te vertellen, ga denk zo ff dutje doen ff bijtanken beetje moe…

doei doei

Nou nog niets hier hoor.

Ik heb voor de zekerheid digitale testen gekocht en wacht rustig af…ga niet gelijk testen…

Aande de ene kant hen ik zo’n raar gevoel dat het deze maand raak is maar ik durf er niet op te hopen… ik wacht dus geduldig af en ga er niet constant aan denken…

lenie meid ik ga voor je duimen en ik weet cker dat het goed gaat komen.



hier gaat alles wel oke!!!

heb sinds vandaag wel weer wat rare dingetjes gehad.

vanmorgen smaakte mij koffie niet meer en ik zit werkelijk helemaal onder de puistjes en bultjes(gezicht en rug).

verder loop ik vaker naar de wc dan normaal maar ik moet nog 5 dagen geduld hebben.

moeilijk hoor wachten :roll: :roll:

ben ook misselijk en heb dus ggen trek in eten(ja wel in lekkere dingen hahaha)

hoop dat ik niet ongi ga worden en dat er een positieve test voor in de plaats komt!!!



kusssss nathalie

Nathalie, ik ga ook voor jou duimen hoor…ik heb toch 2 duimen en anders ga ik verder met mijn grote tenen :lol: :oops: :lol: