November & december stoppers 2005

ahaha zo doe ik dat idd ook!!!

als ik geen duimen meer heb dan gebruik ik gewoon mijn tenen.



gerald en zijn vader gaan trouwens volgend weekend naar italie toe om leo op te beuren!!!

die arme jongen ziet het echt ff niet meer zitten daar in italie :cry: :cry: .

dat betekent dus dat ik volgend weekend het rijk alleen heb!!!

moet dus ook helaas alleen in het grote bed slapen en dat gaat voor mij de eerste keer worden in het nieuwe huis.

maar ik kan wel lekker doen wat ik zelf wil, dat word dus lekker filmpjes huren enzo!!! :mrgreen: :mrgreen:



zo das wel weer ff genoeg voor nu



kus nathalie

Jannigje breekt in**



Lenie ik duim met al mijn vingers en tenen dat het deze maand raak is. Ga je Stein een neefje of nichtje geven.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Jannigje breekt uit

Lenie spannend hoor!!! Nog niets???

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:



Het is wel weer tijd voor een zwangere!!! :wink:



Liefs,

Inge

Suus801: Ahhh ed en edjeā€¦ :lol: :think: Dusse als je Edddddddd roept, komen ze allebei! :lol: Wat janna ook zegt, pas op dat je niet in aanraking komt met ontlasting van die beessies he :wink:

Hoop dat je dit weekend positief zult testen meis! :pray: :pray: :pray:



Spookie: Whaaaaaa ook zo spannend voor jou zeg! :shock: :pray: :pray: :pray:



Madame m: Denk dat het idd een tussentijdse bloeding is geweestā€¦ Iets anders kan ik er ook niet van makenā€¦



Nikki: Ik hoop dat je menstruatie snel weer op gang komt en je geen pijn meer hebtā€¦ Enne heeeerlijk die boekwerken van jou meid! :inlove: :thumbup:

ow ja, die tarwekiemoliecapsules (leuk scrabblewoord :wink: ) zorgen voor een goeie doorbloeding van je baarmoeder en rest van je lichaamā€¦ :wink:



lenie: Oeiiiiiiiii spannendddddd :pray: :pray: :pray: Laat je meteen wat weten als je toe bent aan testen? :pray: :pray: :pray:



meissie: Klinkt goed die tekenen die je beschrijft. Nog effe geduld meis :pray: :pray: :pray:



Nou poeh heā€¦hier ook wat raars :roll: Ik had vanaf vanmorgen hele kleine krampjes helemaal onder in mijn buik. Ik dacht echt nou de :evil: :twisted: komen eraanā€¦ :x Maar eind van de middag was dat gevoel helemaal wegā€¦ heb ik eens op zitten zoeken en uit lopen rekenen enneā€¦ :lol: vandaag is de dag ongeveer dat het bevruchte eitje in de baarmoeder aangekomen is ā€¦Ach ja ik speculeer rustig verder :inlove:



Kortom: Pffffft spannende tijd voor een aantal van ons hierroā€¦ :pray: :pray: Moet toch minimaal 1 zwangere tussen zitten hoor! Natuurlijk hopen we meer dan 1 he :inlove: :pray: :pray:





xxx Brigitta

Hahaha b-tje, laat je niet gek maken hoor door wat je voelt! Maar ik hoop voor je dat het raak isā€¦nog ff w88!!! :thumbup: :pray:



Liefs,

Inge

Ik heb het getest: negatief duidelijk NIET zwangerā€¦

Ik weet het is nog vroeg en we wachten af maar ik ga nergens van uit.

Ik test anders over een aantal dagen wel nog een keerā€¦

Ik vind het wel erg jammer hoorā€¦ maar anders gaan we gewoon doorā€¦

he lenie wat jammer maar wie weet was het idd wel te vroeg!!!

ik blijf nog steeds voor je duimen hoor!!!



kus nathalie

Ahhh Lenieā€¦maar kan nog echt te vroeg zijn hoorā€¦ :think: enne beter met ochtendurine doen he! Kan nog echt alle kanten op hoor! :pray: :pray: :pray:

Weet iemand of bekkeninstabiliteit een indicatie kan zijn voor gynecoloog??? Dit omdat ik voor het zwangerschap al BI hebā€¦

Hier had ik het even over met mijn zusje en dat bleef hangen in mijn hoofdā€¦

Hallo dames,



Ik ben net terug van de hockey training, en het nabieren natuurlijkā€¦ NU kan het nog!

Verder zit er nu een zwangere in mijn team, het lijkt wel of de hele wereld nu zwanger aan het worden isā€¦ IK hartstikke jaloers natuurlijkā€¦@@@Nu IK nog hoop ikā€¦ Maarja, dat zien we wel over en nog te veel aantal daagjes van nuā€¦



Meissie: ik ga voor je duimen, zo hard dat ik ze bijna niet meer heb

Lenie: voor jou ga ik gewoon verder op mijn tenen

B-tje: ik ga ook voor je duimen, al weet ik niet hoe, dan koop ik wel kunstduimen, hahah



Ik denk ook inderdaad dat de bloeding die ik gisterennacht had een tussentijdse bloeding was, maar ja het kan naturlijk alle kanten op, want een menselijk lichaam is iets bijzonders en daarom niet bij iedereen hetzelfde. Ik ben nu 4 maanden compleet van de pil af, en heb nooit eerder zoā€™n bloeding gehadā€¦ maar wat Nikki al zegt: theoretisch kan het niet,. We zullen het de 27e wel zien.



Morgen ga ik zwemmen met de kleine meid van mijn vriendin, ze is net 4 jaar en echt een schatje, ik verheug me er de hele week al op!



Ach aā€¦ dan ka ik vast oefenene.

Zometeen lekker naar bedje, mijn vriend is nog bij vrienden, dus zal wel een latertje worden, en geen geklus, maar daar hebben we egeloof ik het hele weekend wel voorā€¦



Meissei: wat sneu dat je zwager al weeer terug wil, zou wel jammeer zijn voor zijn ervaring in t buitenland, en supertof dat je schoonvader en je vriend erheen gaan. Als je vriend weg is lekker doooooozen chocola en andere lekkere dingen in huis halen en dan lekkere chickfliks huren!!|dat wordt genieten.>>En natuurlijk ook werer heel blij als hij terug is!



Ik heb zelf toen ik 17 was 6 weken op terschelling gewerkt, naja 6 weken, uiteindelijk werden het er maar drie omdat k heimwee had. Maar het was echt een geweldige ervaring!! eentje die ik niet snel zal vergeten.



Nog twee dilemmaā€™s, ja hoor ik ben nu op dreefā€¦


  1. Hoe gaan jullie om met je werk, wanneer ga je het vertellen, en hoeveel ga je nog werken??


  2. Een meisj uit mijn hockeyteam zij tegen mij, je moet nog niet aan kinderen beginnen je bent nog lekker jong, je moet nog veel van der werkekd zien etc etcā€¦ Wat vinden jullie hiervan??





    Dikke kus en slaap lekkker

    morgen weer gezond weer op



    dt is ook een klein beetje ibier wat nu speekt namrwel de waarheid!!



    Dag meiden!

he madame!!!



op de eerste vraag kan ik je nu geen antwoord geven omdat ik simple weg nog steeds geen nieuwe baan heb gevonden.



maar die tweede vraag(vind het zowiezo stom dat iemand zoiets tegen je zegt).

het is jou leven en jou keuze!!!

als jullie voelen dat jullie er klaar voor zijn, laat je dan aub niet raken door wat mensen zeggen.

mensen zeggen vaak dingen die je op zoā€™n moment niet wil horen, je gaat dat weer twijfelen en dat moet je gwoon niet doen.

en wie zegt dat je met een kind de wereld niet kan gaan verkennen???

ik zou mij er niet zo veel van aantrekken hoor.





suuuuuuus bij jou al nieuws???

meid ik ben zo aan het duimen voor je :thumbup: :thumbup:



lenie hoe staat het er bij jou voor meid???

ook voor jou duim ik me helemaal suf :thumbup: :thumbup:



ik heb zelf al wel door dat ik absoluut geen geduld heb, hahaha

ik wil echt wachten totdat ik overtijd ga om te testen maar ik ben blij als ik het nu nog 4 dagen vol kan houden.



iemand nog plannen voor dit weekend???



kus nathalie

Nathalie,



Ik zit aan mijn werkstuk. Dat moet ik donderdag af hebben en ik ben vandaag uiteindelijk pas begonnen met typen. Doordeweeks moet ik gewoon werken, dus eigenlijk moet het morgen af!!!

Dus helaas alleen maar saaie plannen, bijnaā€¦ want vanavond heb ik een tennistoernooi met mijn werk.

Dan mis ik wel de finale van Idols, maarja!

Morgen echt de hele dag achter de computerā€¦ :wall:



Groetjes,

Garfield

ohhhh ik mis de idols finale ook!!!

gerald zijn moeder heeft vanavond een uitvoering met haar zangkoor

en daar gaan we dus heen!!!

ik heb altijd pech met die finales.

vorig jaar hadden wij een verjaardag en het jaar daarvoor precies hetzelfde verhaal.

maar ik heb al wel iemand gevonden die mij via de sms op de hoogte gaat houden.



kus nathalie

Ik voel nog niets, dus ik wacht gewoon af!!!

Dank jullie wel voor het duimenā€¦

Ojee, het is hier weer super spannend!



Lenie: balen van die negatieve test. Maar ik blijf voor je :thumbup: :thumbup:



Nathalie: ook voor jou nog even wachten. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Madame m: het leven houdt niet op als je kids hebt hoor! Dat denken heel veel mensen (vooral juppen en mensen die een excuus nodig hebben om nog niet an kids te beginnen). Je bent wel iets meer gebonden maar aan de andere kant ontdek je weer dingen waar je anders nooit opgekomen bent en ach, het zijn maar een paar jaartjes dat ze klein zijn. Jij bepaalt je eigen leven dus: wat vind je zelf??



Garfield: hoe gaat het verder met je?



Nou dames, vind het wel weer tijd voor, mm, zullen we zeggen 4 zwangeren deze ronde? Succes allemaal!



Ik heb maandag de eerste echo, brr, vind het doodengā€¦ haha, die onzekerheid blijft gewoon vanaf het moment dat je zwanger wil worden tot de rest van je levenā€¦



:-* Janna

Goedemorgen!



Spannend hier zeg, Spookie, Suus en Lenie overtijd en Nathalie en Brigitta vlak bij hun NODā€¦ Wanneer gaan jullie (weer) testen?



Madame M, niks van anderen aantrekken hoor, je moet (jullie moeten) gewoon doen wat je zelf wilt. Ik neem aan dat jullie, tijdens de beslissing om te gaan proberen, zelf al hebben bedacht/besproken dat jullie leven er door veranderd. En dat zal het ook doen. Maar je kunt nog genoeg blijven doen hoor, en waar je wel iets inlevert krijg je iets anders terug!



Garfield, hoe is het met je werkstuk? Gaat het de goede kant op?



Janna, veel succes en plezier morgen, laat je even weten hoe het was? Ik zal aan je denken!



Ik heb goed nieuws!! (nooit gedacht dat ik dit ooit goed nieuws zou vinden :lol: ) Ik ben ongesteld geworden!!! :dance: En daarmee zit ik dus opnieuw ā€˜in de raceā€™!! Dat vind ik natuurlijk heel fijn, maar stiekem ook een heel klein beetje engā€¦ :shifty: Ik zet mijn banner gewoon op de cyclus van voor de miskraam, ookal kan het na een miskraam heel onregelmatig zijn. Als ik merk dat ik erg afwijk, pas ik hem gewoon weer aan. Ik ben blij dat het gekomen is, niet alleen omdat ik zo weer aan de toekomst kan gaan denken, maar ook omdat het de flinke buikpijn verklaart. Ik heb echt flinke krampen gehad de afgelopen 4 dagen, eigenlijk leken het wel weer een beetje weeƃĀ«n. Maar er kwam maar niks, dus ik kreeg het al weer spaans benauwd, ik had me al voorgenomen om maandag het ziekenhuis te gaan bellen. Maar nu hoeft dat gelukkig niet meer :smiley: Ze hadden me al verteld dat de eerste menstruatie erg heftig kon zijn, met veel pijn, dus ik maak me niet druk meer nu.

Nou, ik kruip met een kruikje op de bank. Fijn weekend nog allemaal!



:-* Nikki

Heej meiden,



Ben nu niet thuis, dus als ik thuis ben, zal ik uitgebreid reageren. Was alleen zoooooooooooo benieuwd hoe het met jullie is :oops: :inlove: Hier geen nieuws, wel krampjes gehad, maar ook lekker weer foetsie :thumbup: :thumbup: :thumbup:



xxx Brigitta

Nikki: fijn meid! Kan me voorstellen dat het ook een beetje eng is. Hopelijk heb je snel nog meer goed nieuws en vliegen die eerste weken voorbij!



Ja, Brigitta, ik kom ook even checken maar helaas, nog geen nieuws van de wachtende dames.



:-* Janna

Nikki, gek dat je er zo blij mee kunt zijn he :shifty: Maar fijn voor je hoor, dus jullie kunnen er weer voor gaan nu :pray: Kan me voorstellen dat het nu wel een stuk spannender is dan de eerste keer? Maar ja bij mij is het de eerste keer en ik vind het ook erg eng, heb er nu tweederde van het eerste trimester opzitten :thumbup: Maar wil zo graag een echo om te bevestigen dat het goed gaat :wall:



Nog geen nieuws hier verder :frowning: dames laat eens wat van jullie horen! Wij zijn gelukkig helemaal niet nieuwschierig :liar:



Groetjes Natascha

nikki meid wat fijn dat je ongesteld bent geworden :dance: :dance:

op naar de nieuwe kansen!!!



hmmm ik wilde nog op meer verhalen reageren maar ben het allemaal al vergeten :shifty: :shifty:



zal het zo nog eens proberen!!!



kus nathalie