November & december stoppers 2005

Nikki wat fijn! Je klinkt al weer aardig positief, goed om te horen zeg!

Met de rest allemaal goed? Heb nog ff geen tijd gehad om bij te lezen, ben het hele weekend al in de weer… Wel leuke dingen hoor.

Morgen meer tijd, dan meld ik me weer!

Hallo Hier nog iets…

Ik ben wel wat raar in mijn buik en maag… ik weet het niet hoor er heerst ook zo veel.

Ineens vind ik het wel spannend en eng tegelijk…

Ik heb getset en er stond NIET zwanger…

verder nog geen ongi klachten dus we wachten nog een paar daagjes af…

hey meiden,

lekker nikki kan je weer meedoen en misschien door mk dat je nu een ergere ongesteldheid heb met veel buikpijn maar het is er dus je kan weer verder…

he lenie wat jammer dat de test negatief is, maar nu zeg je dat je buik raar doet, ook misselijk erbij??

meissie vor jou ook spannend!!! suus weet je al wat??

is je werkstuk al af garfield? :wink:

spannend janna morgen een echo en ik denk als je het dan heb gezien dat het je zelf meer duidelijkheid geeft…

hoe is het verder met de zwangere dames??? en natuurlijk ook de andere meiden he!

nou nikki de vraag wanneer testen ik ga (als ik het kan volhouden) zaterdag testen :pray: dus nog even een weekie duimen…

zelf heb ik dagen dat ik momenten heb dat ik misselijk ben en net als vanmorgen had ik brood gebakken dus broodlucht hier in huis normaal vind ik dat wel lekker, maar nu had ik echt iets van jekkie :?:

nou ik ga maar flink hard :pray: :pray: en ook voor iedereen die aan het wachten is :pray: :pray:

:-* voor iedereen

Hoi,

Natascha, ik kan me die onzekerheid heel goed voorstellen hoor! Gelukkig gaat het vaker goed dan fout, hou je daar maar aan vast! Wanneer heb je je eerste echo? Of hoor je dat pas na je VK-bezoekje dinsdag?

Lenie, jammer zeg! :frowning: Maar misschien was je te vroeg, er is nog hoop zolang de :twisted: er niet zijn!

Spookie, jeetje, wat een geduld heb jij, nog een hele week wachten… Succes!

Ik heb net mijn NOD uitgerekend, die is 12 april. Mag ik weer op het lijstje van de klussers Nathalie? :smiley: (28 jaar, eerste kindje)

:-* Nikki

Hallo Spooie, ik ben idd misselijk…Ik weet het niet hoor… ik voel mij raar…

Ben ik weer :stuck_out_tongue:

Garfield: Hoe is het met je werkstuk?

meissie: Enn was je blij met de uitslag van Idols? Ikke niet zo, ik was voor Floortje :inlove: Vind de uitslag wel jammer, maar lig er niet van wakker hoor :wink:

Janna: Gaaaaaf morgen de echo! :inlove: Veel plezier meis! :stuck_out_tongue:

Madame m: Inderdaad laat ze maar lekker kletsen… Bij mij op het werk zullen ze ook vast wat aan te merken mocht het zo ver zijn… Tuurlijk zal ik het jammer vinden als ze zo doen, maar ach het zijn dan gewoon bekrompen mensen die behoorlijk kortzichtig zijn. Tis wat Nikki zegt…jullie zullen er best heeel goed over nagedacht hebben :wink: :thumbup:

Nikki: Ben blij voor je dat je ongi bent meis(haha wist ook niet dat ik dit zou kunnen zeggen :wink: )

Kes: Kan me erg goed voorstellen dat je graag een echo wilt…Heeel logisch.Heb je al een datum?

Lenie: Weet niet of ik het al gevraagd heb hoor, maar hoe was je cycli hiervoor?Waren die regelmatig? Zolang de :evil: :twisted: er nog niet zijn, kan het nog alle kanten op he :inlove: Kan best dat je HCG gehalte nog niet hoog genoeg is om aan te tonen. Als het nog langer duurt, kun je effe langs de prikpolie voor een bloedtest he… :pray:

Spookie: Wowwww pas volgende week zaterdag testen :shock: Knap hoor als je dat volhoudt! :mrgreen:

Bij mij nog geen nieuws hier,alleen heel soms wat krampjes en steken in mijn tepels :oops: Normaal gesproken krijg ik vanaf 3 dagen voor mijn NOD last van hoofdpijnen, maar vooralsnog niets nada noppes :slight_smile: Ik wacht nog effe af… :pray: :pray: :pray:

xxx Brigitta

normaal ben ik met uitzondering van de eerste keer regelmatig.

poehhhhhh spannend hoor lenie… :pray: :pray: :pray:

Kan me niet herinneren dat het ooit voor zoveel meiden tegelijk zo spannend was :shock: :pray:

Zo lenie erg spannend voor je :thumbup: :pray:

Suus hoe is het me jou???

Hier niets bijzonders te melden! Heb net te veel gesnoept :oops: dus ben nu niet helemaal lekker! Maar goed eigen schuld!

Ook ik ben niet zo heel blij met de uitslag van Idols!! Ik was helemaal voor Floortje zij deed het “duet” veel beter en vond de nieuwe singel beter bij haar passen! Maar ik gunde het ze eigenlijk allebei en had gedacht dat het 50:50 zou worden, maar als ik een keuze moest maken was het voor mij Floortje geweest!!!

Nou meiden weltrusten alvast, ik ga zo mijn bedje opzoeken!

Liefs,

Inge

Inge, ik was ook voor Floortje hoor!!!

Hallo een vraagje aan de zwangeren:

hebben jullie helemaal niets van bloed of roze verloren voordat jullie zwanger bleken te zijn…???

Spannend hier zeeeeeeeeeg!!! :pray: :pray:

Spookie: Met mij alles wel goed, wordt langzaamaan wat dikker hoor. Mensen zien het nu wel aan me, al kan ik het op mijn werk met de sportkleding wel goed verbergen. Niet eens bewust, maar die kleding is wat ruimer.

Voel me steeds wat beter, al komt er af en toe nog wel wat misselijkheid boven drijven… Hoop echt dat dat snel over is.

Nu maar ff wat eten…

Hoera, hier een klein kloppend hartje en een rondbuitelend frummeltje! :inlove: Toch een opluchting, vond het wel erg spannend maar had er wel een goed gevoel bij. (ga de foto later inscannen)

Lenie: ik had geen roze of gekleurde afscheiding. Vanaf een paar dagen voor mijn NOD wel wat meer dan normaal. :pray: :pray: :pray:

Ik ga snel ff tukken want Luca ligt er nu in en ben erg moe. :oops:

:-* Janna

Oja, ik heb twee ‘gratis’ dagen gekregen want mijn nieuwe uitgerekende datum is 5 oktober.

Hoi,

Lenie, ik heb geen roze of bruine afscheiding gehad toen ik zwanger was, niet voor het testen, en ook niet tijdens de hele zwangerschap, maar dit kan heel erg verschillend zijn bij iedereen. Heb jij roze afscheiding nu dan? Ik hoop voor je op een innesteling als het zo is!!

Janna, gefeliciteerd! Heerlijk om te zien he! Ga je nu ook nog een nekplooimeting doen over 2 weken, of sla je die over (of had je die misschien nu al meteen?)

Hier weinig nieuws… Ik heb gelukkig minder buikpijn nu, nog niet helemaal normaal, maar niet meer dat ik krom loop.

Ik krijg helemaal zin in de lente met dat stralende weer vandaag (ondertussen is het stervenskoud buiten, maar ik zit toch lekker binnen :smiley: ) Over 8 dagen is het al lente op de kalender, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de natuur het ook tijd voor lente (lees: warm zonnig terrasjesweer) vindt…

:-* Nikki

janna geweldig!!:inlove: (ooit maak ik het ook mee)

lekker he het zonnetje gisteren was het ook zo lekker uit de wind dan!!

nou hier nog steeds geen rode :twisted: ben eigenlijk wel heel benieuwd maar nog ff geduld hebben :?

meissie wanneer ga jij testen? op woensdag al of wacht je ook nog??

al kwaaltjes misselijk ofzo?

nou nog ff :pray: :pray: :pray: :pray:

spannendddddd

hmmm nee geen kwaaltjes!!!

wacht dus rustig af maar ik denk dat ik ongi ga worden.

janna wat gaaf!!!

dat je het hartje van je frummeltje heb gehoord/gezien!!!

en ik heb ook helemaal de lente/zomer in mijn bol!!!

heerlijk dti zonnetje kan er geen genoeg van krijgen!!!

zo ga ff oprah kijken!!

kus nathalie

heej meiden,

Pfiewwww gelukkig niemand hier de :evil: :twisted: gezien van de wachtenden zeg maar :thumbup: Ikke ook niet dus gelukkig! Spannend hoor :shifty: Er moet toch iemand wel prijs hebben deze maand zou je zo denken he :lol: :inlove:

Ik heb vanalles gevoeld vandaag, maar kan er geen chocola van maken…geduldddd :roll: Wat me opvalt is dat ik wel meer afscheiding lijk te hebben dan normaal…

Meissie, Lenie, Spookie, ikke : Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: me suf voor ons!

Suus801: He we hebben je niet meer gehoord na vrijdag…hoie is het nou? Ben superbenieuwd! :pray: :pray: :pray:

Janna: Gaaaaaaf dat je het allemaal gezien hebt nu! Sjucht…zo mooiiii :inlove:

xxxxx Brigitta

Ik ben iets gaan bloeden en denk dat ik ongi ga worden, heb wel niet dat gevoel meer wel wat bewijs. heb alvast mijn abnner verandert…

Ik duim in ieder geval wel voor de rest!!!

Ik vind het wel jammer hoor maar wil er niet teveel bij stil staan en gewoon doorgaan.

Janna, ik ben blij dat je opgelucht bent en je frummel hebt gezien!!!

Ahhhhhh Lenie… :cry: Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn denk je? :pray:

Pfft moet effe mijn verhaaltje kwijt hoor…Kan over 3 dagen pas testen grrr en heb echt overal last van nu…

-Soms steken in mijn tepels

-Iets meer afscheiding dan normaal

-Kramp/samentrekkingen in mijn bovenbenen

-Kramp boven mijn schaambeen

-Moeilijke stoelgang (harde keuteltjes ontlasting, terwijl ik wel genoeg drink)

• Af en toe maagzuur

Normaal heb ik altijd erge hoofdpijn voordat ik ongi moet worden, maar nu heb ik al de ongi klachten (zonder de hoofdpijnen dus) af en aan vanaf vrijdag. Weet me echt effe geen raad. Ja ik weet wel dat ik af moet wachten enzo, maar kan het intussen wel uitgillen hierzo…

Vraagje voor de zwangeren: Hadden jullie voor je NOD ook die typische ongiklachten?

xxx Brigitta