November & december stoppers 2005

b, tje: ik herken dit hoor, ik had dit ook allemaal…

Ik weet trouwens niet hoe een innestelingsbloeding is dus kan niet echt oordelen…

B-tje, ik had ook dingetjes die ik normaal heb als ik ongi ben, mentruatiekrampen in buik(alsof ik al ongi was) last van onderrug en zware benen.

En ik kon juist heel gemakkelijk naar de wc, terwijl ik normaal moeilijk kan. Nu gaat het hier inmiddels ook weer moeizaam :oops:

Meer afscheiding had ik in het begin niet, dat heb ik sinds een week of 2, en krijg nu ineens nog meer pukkeltjes dan in het begin, vooral op mijn decollete.

Mijn tepels waren juist niet zo pijnlijk als bij ongi, maar zijkanten van mijn borsten waren gevoeliger.

Maagzuur heb ik in de zesde week 3 dagen gehad, nu gelukkig nog niet meer.

Hmm volgens mij heb je hier weinig aan :think: maar ja, hoop voor je dat het positief is :pray:

Lenie, balen meid, heeft de ongi echt al doorgezet? :?

Janna, ik wil ook zo’n echo :inlove: Fijn dat alles goed was meid, enne waar blijft je foto??

Meiden ik :thumbup: en :pray: voor alle wachtenden :wink:

Groetjes Natascha.

Straks naar de verloskundige :dance: heb er zin in, word het een beetje echt he :inlove:

Pffffft Kes, ik heb inderdaad al dagen het gevoel of ik al ongi ben. Vooral door de kramp in mijn benen en buik…Daarom vind ik het ook zo eng, maar tot nu toe nog steeds niets … :roll: :shifty: :shifty: :pray: :pray: :pray: :pray:

Oww enne ik heb wel veel aan je bericht hoor Kes :stuck_out_tongue: :wink:

Hallo Ladies!

jammer Lenie, volgende ronde beter!! :We blijven duimen!

Voor alle wachters: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :inlove:

En klussers natuurlijk veel plezier…

Meissie: kan je mijn NOD veranderen? Deze is 27-03

Spannend!

xx

he balen lenie :frowning: volgende ronde hopelijk meer succes…

ooooow btje bij jou ook spannend nog 2 daagies!!!

jij heb wel al last van kwaaltjes…ben je ook misselijk en geen trek in sommige dingen??? ik heb alleen daar last van en verder noppes :shifty:

nou volgende week weten we meer!! hopen dat er weer een paar zwangere bij komen zal wel zo leuk zijn ieder deeltje een paar of allemaal tuuk! maar ja het is afwachten hoe het allemaal loopt.

ik heb verder niks meer te vertellen ik ga nog ff duimen draaien :pray:

fijne dag verder allemaal :-*

Ik dacht ook ongi te worden hoor toen ik zwanger was. Met name doordat ik buikpijn had. Wat later kreeg ik last van mijn borsten en meer pukkeltjes in mijn gezicht (leek wel een puber). Het lijkt soms zo op elkaar, onigklachten of beginnende zwangerschapskwaaltjes…

Sterkte meiden, ik duim! :pray:

Zoooo ik ben erg nerveus aan het worden hoor nu… :shifty: :shifty: :shifty: Ik heb echt geen idee waar ik aan toe ben…

Hoofdklachten van vandaag zijn buikpijn en af en toe steken in mijn tepels… enne ow ja steeds gevoel dat ik moet plassen. Misselijk ben ik niet…

xxx

brigitta meid het word spannend!!!

ben al heel erg voor jou aan het duimen!!!

kus nathalie

whaaaaaa en jij dan meissie?! :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Pff meiden, het is nu wel een spannende boel aan het worden hier :shifty:

Zal nog effe wat hormoontjes rondstrooien :wink: en ik blijf :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor jullie…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

heb vandaag op de weegschaal gestaan en er is sinds week 5 een halve kilo af :thumbup: , dus ben hier erg blij mee, omdat ik namelijk erg overgewicht heb. De verloskundige vond het ook prima, ik mag natuurlijk niet als een gek gaan afvallen, maar een beetje eraf of niet teveel aankomen is prima.

Het was er gezellig bij de verloskundige, het zijn erg gezellige meiden en ik kon ze natuurlijk allemaal al van mijn werk. Mijn bloeddruk was 120/80 dus keurig. Verder is het een intake gesprek geweest dus hebben ze nog geen andere controles gedaan.

Binnenkort moet ik bloed laten prikken, en morgen bellen voor een afspraak voor een echo :inlove: Ik mag al over 2 weken een echo laten maken, dus sneller dan ik dacht :mrgreen:

Over 6 weken hoef ik dan pas weer terug te komen, das wel jammer, maar als ik de echo heb gehad dan zing ik dat wel uit :wink:

Groetjes Natascha.

he kes wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!!

en ik hoop dat die hormoontjes die je hebt rond gestrooit hun werk gaan doen!!!

ik voel helemaal niks , echt erg vreemd maar we gaan het vanzelf wel zien een dezer dagen.

vrijdag ochtend heel vroeg vertrekt mijn hubbie met zijn vader naar italie dus als ik dit weekend nog niet ongi ben dan ga ik alleen testen denk ik.

weet nu al dat ik het niet vol kan houden om te wachten.

en hubbie zegt dat hij het niet erg vind als ik alleen test maar moet hem wel gelijk bellen als ik wat weet!!!

ben nog niet moe genoeg om te gaan slapen dus ik ga nog ff wat “surfen on the net”

weltrusten allemaal en tot morgen maar weer!!!

kus nathalie

Kes: Fijn te horen dat alles goed gaat met je… :thumbup: Bedankt voor het strooien meid! :-*

Meissie: Hihi wat een tegenstelling he? Jij helemaal geen klachten en ik een aantal :shifty: :shifty: :shifty:

xxx Brigitta

B’tje: ik duim voor je :thumbup: :thumbup:

Ik ben nu echt zeker weten ongi in alle hevigheid. het lijkt wel erger dan alle andere keren in mijn leven :cry: Voel mij er flink beroerd door.

Mijn collega was wel heel lief voor mij en ik mocht geen zware dingen doen van haar aangezien mijn BI vele malen erger is asl ik ongo ben. Maar ik hou er niet zo van als mensen mij gaan betuttelen want anders had ik mij ziek moeten melden…

ja idd brigitta!!!

de vorige rondes had ik dat ook!!!

ik voelde van alles maar werd steeds ongesteld dus ik hoop nu maar dat ik niks voel en dus ook niet ongi word. :mrgreen:

maar het zou heel goed kunnen dat ik morgen ochtend op sta met ongikrampjes en dat ik later die dag ongi word.

tis gewoon afwachten(ben daar alleen niet zo goed in)

he lenie wat rot zeg!!!

wel lief van je collega dat ze de zware dingen overneemt.

niet iedereen heeft zulke lieve collega’s!!!

kus nathalie

Lenie: Kan me goed voorstellen dat het flink tegenvalt voor je… :cry: Wel fijn dat je collega zo lief voor je is :inlove: Kan me goed voorstellen wat je moet voelen. Vorige cyclus was heel erg pijnlijk (figuurlijk en letterlijk) voor me. Niet alleen de teleurstelling, maar zeker ook de korte heftige menstruatie erbij. Zo erg dat ik 2 dagen ziek thuis zat…

meissie: Ben ik ook helemaalllll niet goed in, in afwachten :wall: :wall: :wall: Tis heel goed mogelijk dat ik ineens bloedverlies ga krijgen 1 dezer dagen. Brrrrr ik had liever niets gevoeld zoals jij (uhm denk ik) Iedere cyclus van mij (althans tot nu toe dan) is anders en dat maakt me onzeker…

dat klopt inderdaad maar mij hebben ze altijd geholpen met mijn Bi en houden er af en toe wel rekening mee.

@ Lenie, wat jammer dat de :evil: :evil: :evil: er zijn :cry:!

@ B-tje, spannend hoor nog 1 dagje!!! ik :thumbup: :pray: voor je!

@ Meissie, en??? Spannend voor jou!!! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Liefs,

Inge

haha hier nog geen :evil: duivels :evil: !!!

maar wat niet is kan natuurlijk nog komen.

lenie wat word je nieuwe nod???

kan ik hem ff aan passen in de lijst.

ff een bakkie thee zetten hoor en een broodje eten.

kus nathalie