natasja wat gaaf je eerst echo!!! toch???
nee ik weet nog niet wanneer ik eventueel ga testen.
ik ben bang dat mijn lichaam nog niet helemaal gewend is aan een pilloos :think: :think: bestaan en dat mijn cyclus dus nog niet helemaal op regel is.
kus nathalie
Jaaa word de eerste echo :inlove: nog anderhalve week :shifty:
Tja ik heb in het begin mijn temperatuur bijgehouden, dan weet je ongeveer wanneer je de :twisted: kan verwachten.
Tis effe wennen, maar een paar tellen werk voor het opstaan. Misschien iets voor jou? Wil je niks opdringen hoor, maar lijkt me zo vervelend als je cyclus zo onvoorspelbaar is en je dus geen idee hebt wanneer de :twisted: ongeveer zouden moeten komen :wall:
Hoelang waren je vorige cyclussen ook alweer?
Meid ik :thumbup: voor je
Hier ook nog geen :twisted: :evil: te zien
Wil morgen of zondag gaan testenā¦
Het blijft spannend hierā¦
Ik heb eindelijk tijd gehad om de echo te plaatsen. Hier staat ĆĀ“ieƱ http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=588207#588207
Succes meiden!
Janna
zo hier ben ik dan weer!!!
maar nog steeds geen nieuws!!!
kus nathalie
Meissie & b-tjeā¦wat spannend!!!
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup:
voor jullie!!!
Wij zitten nu in de klusperiode daarna maar weer afwachten!!! Ben benieuwd deze rondeā¦het is volgende week maandag 1 jaar geleden dat ik met de pil gestopt ben!!! Van mij mag het wel een keer raak zijn! Net als voor alle andere meiden natuurlijk!
Fijn weekend!
Liefs,
Inge
ohhhhh ik heb nieuws!!!
ik heb dinsdag mijn eerste sollicitatie!!!
bij een sportwinkel in lelystad :dance: :dance:
ben erg benieuwd hoor want dit is wel iets wat ik erg leuk vind.
(hahaha jullie dachten cker dat ik nieuws had over wel ongi of niet :mrgreen: :mrgreen: )
kus nathalie
Jeetje nathalie, niet ons zo gek maken joh!!!
Wel gaaf dat je gaat solliciteren op zoān leuke baan!!! Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen en weer lekker aan de slag kunt joh!
Duimen voor jou en brigitta :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vanmiddag getest en negatiefā¦nog geen 4 uur later verloor ik al de eerste druppels bloedā¦pfffffft Zal wel gaan doorzetten heb ik het gevoel⦠Volgende NOD zal dan denk ik 18 april zijnā¦
Brigitta wat jammer zeg :-*
Nathalie, ik dacht ff dat je ander nieuws had idd. Maar dit is ook goed nieuws heel veel succes enne als je aangenomen wordt kom ik je een keertje opzoeken als ik weer in Lelystad ben !
Liefs,
Inge
Het heeft nog niet echt doorgezet mijn menstruatie. Tis eigenlijk vanaf 18.00 vanavond tot nu toe maar een miniveegje geweestā¦Heb geen illussiesā¦zal morgen wel doorzettenā¦
De pijlien staan nu op jou nog meissie en natuurlijk spookie30 en suusā¦
Heel erg veel pijn nuā¦pft als dit elke maand zo moet⦠:x Heel me lichaam doet zooo au en is zoveel heftiger dan met de pilā¦
Oh, wat jammer Brigitta. Hopelijk is dit je laatste menstruatie zo want na de zwangerschap wordt het veel minder! Minder en korter dan met de pil! Dus nu maar gauw zwanger worden.
Nathalie: hoe is het met jou? Heb je al getest?
Vind het erg spannend hoor, er moeten toch echt meer zwangeren bij komen hoor! En succes met je sollicitatie morgen.
De rest klus ze en wacht ze,
:-* Janna
Jammer brigittaā¦
Nathalie van jou nog geen nieuws???
Voor de rest nog ff geduld ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog ff
Liefs,
Inge
Hoi meiden,
Ik ben niet echt bijgelezen. Eerst had ik geen tijd (meeeegadruk) en nu geen puf. Ik ben ziek Griepje te pakken⦠Ik wou toch even komen kijken of er nieuws was, maar het lijkt er niet opā¦
Nou, ik kruip weer onder de wol!
:-* Nikki
Bātje. jammer zeg⦠volgende maand zijn we aan de beurt!!!
Ik heb ook veel meer last van mijn ongi dan voorheen⦠dus ik ben niet de enigeā¦
brigitta meid wat jammer!!!
ik had echt goede hoop voor jou!!!
hier nog steeds geen nieuws!!!
maar ga vandaag denk ik wel ff testen, dus dan horen jullie het dan wel.
mannetje staat net mee te lezen en zegt dat hij wel cker weet dat we gaan testen vandaag :mrgreen: :mrgreen:
hij weet ook 100% cker dat we zwanger zijn :think: :think:
we gaan zo ff naar de ikea :dance: :dance: :dance:
kus nathalie
hey ladies!
meissie ik duim voor je!! Dan is t in ieder geval 1tje erbij!!
Ik moet nog 7 dgn geduld hebben maar weet niet meer van welke cyclus duur ik uit ben gegaan, 26 of 28?? Geen ideeā¦
Kusjes!
Oja, ik heb nergens last vanā¦
Alleen een beetje ongi buikpijn, maar dat kan eigenlijk nog nie toch>
hadden de zwangere dames hier last van??
heeej meiden,
Ben ik weerā¦Ben behoorlijk aan de naproxen laatste dagenā¦En dan heb ik nog de eerste les van buikdansen vandaag⦠:? Ik loop echt helemaal leeg heb ik het gevoel en alles doet me zeer⦠Heb het er op zich wel voor over hoorā¦Vind het alleen erg irri dat ik 1 tot 2 weken voor mijn NOD zo last heb vanb me buik. Ben gewoon maar 1 week per maand klachtenvrij⦠Grrrrr met de pil dus nooit last van gehadā¦
meissie: Ziet er wel errug goed uit voor jou als ik dat zo hoor! :inlove:
Doe maar testen idd vandaag hoor, langer kan ik niet wachten hahahaha
madamem: Ahh weekkie is zo voorbij johā¦Kan je niet terugrekenen wanneer je laatste NOD was?
lenie: Ja irri die pijnlijke menstruaties⦠:?
Nikkiā78: Grrrr hoop dat je gauw beter bent meis! Ziek maar lekker effe uit⦠:-*
Janna: Ja haha hoop ook dat ik gauw zwanger ben, want dit is echt drie keer niets! Kreeg gzaterdagavond een vreemd gevoel over me heen dat het nog wel eens een jaar kan duren voordat ik zwanger word⦠Heel gek, maar ga wel proberen er in te berusten. proberen de goede kanten ervan te zien, mocht het een tijd durenā¦Ik zie ze nog niet hoor das wel minder :lol: :lol: :lol:
suus801 en spookie: Hoe is het met jullie?
xxxx Brigitta