November & december stoppers 2005

he meiden

zo ik schrijf ook weer wat ik heb alleen niet veel te melden het is maar weer afwachten wanneer dat de :twisted: komen ik hoop het de komende maanden niet meer maar verwacht deze maand ook eigenlijk niets ik zie het wel weer en ja die cyclussen waarom kunnen ze niet gewoon hetzelfde zijn en blijven dan weet je waar je aan toe bent

hier hebben we van het weekend weer nieuws gehad bij vrienden van ons is een jongetje geboren van het weekend en ik ben wel blij voor hun maar toch ook weer emotioneel hoor dan mis ik mike helemaal erg

nathalie jammer dat de test negatief was maar hoeveel dagen heb je nu aangehouden voor je cyclus dan en wie weet is het nog te vroeg geweest blijven :pray:

spookie vind het knap hoor dat je nog niet getest hebt al klinken je klachten wel heel erg hoopvol dus ook voor jou :pray:

zo nu net als b-tje mezelf een schop onder de kont geven en eventjes stofzuigen en dan weer bijna gaan koken en de rest is voor morgen af en toe zou ik best wel van die poetsgrage kaboutertjes willen hebben in huis maar ik heb ze nog nooit gezien :stuck_out_tongue: :lol:

groetjes wendy

hey mickey,

jou ook een tijdje hier niet gezien, maar fijn dat je er ook weer bent…

ja ik zou ook wel willen dat die cyclussen gewoon iedere maand het zelfde zijn ipv van bij mij achterlijke :wall: ja ik vind van me zelf ook nog knap dat ik niet heb getest :roll:

en over testen op 1 april ik heb me zelf er mee als ik zeg dat de test positief was terwijl het niet zo zijn, dus als ik test op 1 april wat ik tog best wel grappig vind op deze dag!! zal het geen grapje zijn!!

ik hoef gelukkig vandaag niks te doen in h.h gister al gestofzuigd/stofgezogen :think: haha ben beetje vervelend geloof ik vandaag en verder hoef ik lekker niks te doen.

morgen hopelijk mooi weer heb ik lekker vrij!!! maar heb denk wel druk ff naar de tuincentrum!

nou ga ik echt stoppen

Hey Spookie, fijn wat van je te horen en wat vervelend zeg als je van die lange cycli hebt…hoop dat 1 april je geluk brengt!!! :pray: :pray: :pray:

Nathalie, ik duim voor je dat het wat wordt bij 1 van de 2 bedrijven waar je op gesprek moet/bent geweest!!! Welke lijkt je het leukste? Enne we blijven natuurlijk ook nog ff duimen voor een positieve test!!!

Mickey, leuk om jou ook weer even te zien hier!!! Fijn dat het goed met je gaat!! En ook voor jou draaien de duimen!

Voor de rest natuurlijk iedereen veel klus plezier en succes met wachten!!!

Liefs,

Inge

hallo ladies,

Weer zo rustig hiero…

Nathalie hoe is het met je!

Spookie leuk dat je r weer bie bent!

Verder niks hier, beetje opgeblazen gevoel… maar dat kan ook door het vele eten zijn, of mijn verbeelding… moet er maar niet teveel aan denken,.

Nog 5 daagjes en dan zien we het vanzelf wel of niet…

Spannend!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

klusze Inge!

:wink:

Hallo ladies,

Nathalie, succes met al je sollicitatiegebeuren, spannend hoor! En wanneer wil je weer testen? Heb je je eisprong deze cyclus gevoeld?

Spookie, wat een geduld :shock: :clap: Op naar 1 april dan maar he… :wink:

Wendy, ben je erg onregelmatig?? Lastig he, niet weten waar je aan toe bent…

Kan me voorstellen dat goed nieuws uit je omgeving ook heel emotioneel kan zijn, hoezeer je het hun ook gunt, het is ook weer een herinnering aan jullie eigen droom en recente verdriet… Ik hoop voor je dat jij binnenkort ook weer goed nieuws hebt :wink:

Madame M, nog een paar daagjes aftellen maar!!! Ga je meteen testen als je :twisted: er nog niet zijn op je NOD, of wacht je langer af?

Ik ben weer aardig opgeknapt van het griepje. Ik loop nog wel veel te snotteren en niezen, maar dat gaat ook nog wel over :smiley:

Vandaag ben ik weer begonnen met ovu-testen. Dat beviel me goed de vorige keer! Ik verwacht mijn eitje eigenlijk pas over een weekje (en positieve ovu-test dus over 5-6 dagen), als ik uitga van de laatste 2 cycli voor mijn zwangerschap. Ik heb echter gelezen dat je erg onregelmatig kan zijn na een miskraam, dus hou ik er rekening mee dat hij ook eerder of later kan komen. Daarom heb ik vanochtend weer getest, om hem op die manier hopenlijk niet te missen. Nu maar hopen dat het allemaal niet te lang op zich laat wachten, goedkoop zijn die testjes namelijk niet :?

:-* Nikki

Heej meiden,

Heb effe weinig tijd vandaag, want mijn vriendje is jarig vandaag en krijgen straks wat visite. De rest komt zaterdag…Njammie lekker gebak strakkies bij de koffie. :stuck_out_tongue: Ow ja, hij is 30 geworden :lol: :thumbup:

xxx Brigitta

@ Madame m, het aftellen is begonnen :wink: :thumbup: :pray:

@ Nikki, fijn dat je weer wat opgeknapt ben!!!

@ Brigitta, Gefeliciteerd met je vriendje!!! :dance: Een hele fijne avond en geniet van het gebakje :stuck_out_tongue: !

Liefs,

Inge

@madame m wrote:

klusze Inge!

:wink:

Dank je…hihi gaat goed hier deze week, hele gezellige avonden in bed :mrgreen: nog een paar dagen en dan wordt het weer afwachten geblazen ik hoop er zo op!!!

Liefs,

Inge

b’ tje gefeliciteerd met je vriend!!!

nikki, ik denk dat ik morgen weer ga testen als ik nog niet ongi ben geworden.

ik ga vrijdag met patricia naar de 9 maandenbeurs en dan hoop ik toch wel duidelijkheid te hebben.

zou wel leuk zijn als ik daar rond loop en toch al zwanger ben.

maar ik heb geen flauw idee hoor, hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben!!!

maar als de :twisted: :twisted: wel komen dan heb ik daar ook vrede mee :roll: :roll:

kus nathalie

(nikki hoe gaat het verder met jou??? en je mannetje???)

meissie, ik zou wel een beetje gek worden hoor… zo weet je niet waar je aan toe bent…

Ik blijf stug eelt op mijn vingers duimen… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@lenie wrote:

meissie, ik zou wel een beetje gek worden hoor… zo weet je niet waar je aan toe bent…

Ik blijf stug eelt op mijn vingers duimen… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En ik doe rustig mee :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Goedenavond nog eventjes,

Verveel me een beetje, dus ik kom nog gezellig even gluren hier :smiley:

Brigitta, gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke avond (gehad)?

Nathalie, lief dat je er naar vraagt! Het gaat wel aardig. Mijn moppie is zo goed als hersteld. Hij werkt weer full-time, hoewel hij wel helemaal kapot is als hij thuiskomt. Maar 3 maanden geleden kon hij letterlijk niks meer, dus het gaat echt heel erg vooruit.

Met mij gaat het ook best goed. Ik heb dan wel net weer een griepje achter de rug, maar ik merk evengoed dat ik opknap. Na de menstruatie is de buikpijn ook over, ik denk dat dat toch nog kwam omdat het nog steeds niet helemaal schoon was, en nu zijn alle restjes eindelijk mee naar buiten gekomen. Heerlijk idee ook, dat het weer schoon is en functioneert!!

Leuk dat je naar de 9-maanden-beurs gaat. Ik ga misschien ook. Dat stond al gepland toen ik zwanger was, maar ik had er eigenlijk niet meer over nagedacht na alle ellende. Maar nu twijfel ik toch wel weer… Ik wil er heel graag heen, maar het voelt ook wel een beetje gek, zo vlak na een MK en (nog) niet zwanger zijnde… Ik denk er nog even over na :oops:

:-* Nikki

spannend hieroo/…

Ik voel aan men buik dat de :evil: :evil: er wel aan zitten te komen… En ik heb een grote pukkel, dat zegt meestal wel genoeg :x

En Nathalie, al getest???

Ik kom vanavond nog ff kijken, ben nu druk aan het werk :?

Liefs,

Inge

Voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

En?? mmm, nog geen nieuws hier.

:-* Janna

hahaha nieuwsgierige aagjes!!!

ik ga zo testen denk ik(wanneer ik moet plassen :smiley: :smiley: )

ben duizelig vandaag en ik boer me een ongeluk hahaha

nou ik hoop dat ik vanmiddag meer te melden heb.

kus nathalie

Nou Nathalie, kom op!!! Hihi wij zijn zoooo nieuwsgierig!!

Nog maar ff een paar :thumbup: :thumbup:

Liefs,

Inge

Ja, schiet eens op! :wink:

Luca is ziek en ligt nu te slapen maar kan elk moment wakker worden. Het ergste heeft hij gelukkig al gehad maar hij is nu super hangerig en heeft heel veel aandacht nodig. Best wel pittig na zo’n gebroken nacht. Het is super mooi weer dus ik denk dat ik straks maar eens lekker naar buiten ga. (Pff, word almoe als ik er aan denk…). :lol:

:-* Janna