November & december stoppers 2005

Janna, beterschap voor je mannetje…:-*

:shifty: :shifty: ben zo zenuwachtig ben zo benieuwd :think:

vandaag ontdekte ik een slijmprop :think: maar wil toch nog even wachten met testen…wilde dit ffies kwijt :pray:

janna beterschap gewenst voor je kleine manneke

fijne dag verder allemaal :-*

nou heb getest hoor… maar de test was wederom negatief :cry: :cry:

Hoi,

He bah Nathalie, da’s balen zeg… Welk merk heb je gebruikt? En had je niet sloten thee gedronken voor het testen? Ik duim nog steeds voor je hoor!! :-

Spookie, een slijmprop? Dat zou op vruchtbare dagen moeten duiden, maar dat zou wel erg laat zijn he… Vaag hoor! Ik duim ook voor jou!!

Madame M, niet de hoop opgeven he!!

Janna, beterschap voor je mannetje, geef hem maar een knuffel van mij!

Hier weinig nieuws… Ik heb net even lekker in de tuin gewerkt, het is perfect weer daarvoor, heerlijk :smiley:

:-
Nikki

he balen meissie erg he die onzekerheid…

nikkie, ja het is allemaal wel vaag hierzo maar heb een boek en daar staat over een slijmprop wat anders"als dat het tenminste is, ik weet het ook allemaal niet meer. :wall: nou ik wacht het ff af nog :think:

hahaha ik mag zaterdag op tweede gesprek komen bij de intersport!!! :dance: :dance: :dance:

dat maakt mijn dag weer een beetje goed!!!

kus :-*

Dank voor jullie medeleven! :-* Het ging matig vandaag, als er maar een klein dingetje mis ging was het al huilen en toen viel hij buiten ook nog plat op zijn gezicht… Twee tandjes door zijn lip die nu enorm is. Echt super zielig.

Nathalie: balen joh! Wel gaaf dat je op tweede gesprek mag komen! Succes!

Spookie: een slijmprop sluit de baarmoedermond af tijdens de zwangerschap, is ongeveer zo groot als een uh, klein pingpongballetje? ofzo en er zitten meestal spoortjes van bloed doorheen. Je kunt deze een paar weken voor de bevalling al verliezen maar ik verloor 'm pas tijdens de bevalling. Dus, denk niet dat dat het is… Het is wel zo dat je tijdens de zwangerschap veel meer afscheiding gaat produceren en dat kan ook wel eens in een ‘propje’ naar buiten komen dus hopelijk is dat het… :pray: :pray: Ik zou zeggen: pak die test! :wink:

Nikki: ik heb vandaag ook het een en ander in de tuin gedaan, heerlijk weer! Jammergenoeg heeft Luca de crocussen plat gebanjerd en wees er vervolgens heel schattig naar: ‘bloe’ en daarna maakt hij altijd een ruik-beweging met zijn neusje, zo schattig dat ik niet lang boos kon zijn…

Nou nog steeds spannend hier. Ik vind het eigenlijk ook weer hoog tijd voor een paar zwangeren!

:-* Janna

Hoi hoi,

@ Nathalie, wat jammer dat het weer negatief was :cry:. Maar ook weer fijn dat je op TWEEDE gesprek mag…succes!

@ Janna, hè wat heeft Luca toch pech zeg :-*

Enne gefeliciteerd met je 12 weken :dance:

Voor de rest allemaal weer succes :pray:

Liefs,

Inge

he meiden

nou ik word niet goed vanmezelf hoor als ik naar mijn vorige cyclussen kijk dan was het telkens rond de 20 dagen de laatste paar keren dan en daar ben ik nu overheen dus twijfels en nog meer twijfels nog een week afwachten al heb ik wel het gevoel dat ik de :twisted: binnenkort op bezoek krijg ik weet het even niet meer wil graag snel weten waar ik aan toe ben

nathalie 9 maanden beurs is wel leuk hoor ik ben er een paar jaar geleden geweest en dan de huishoudbeurs je komt met tasjes thuis niet normaal maar wel heel veel plezier morgen

groetjes wendy

Hoi meiden,

Hehe ik ben weer bijgelezen :slight_smile: Bedankt voor de felicitaties! :mrgreen: De verjaardag gister was niet zo heel erg gezellig :frowning: Vriend had een dipje, dus zijn ouders zijn niet heel erg lang gebleven. Moet wel zeggen dat er veel verbetering is. Hij werkt weer 3 ochtenden in de week…

Madame M: Oei hou ze buiten de deur hoor die :evil: :twisted: Ik :pray: :pray: :pray: voor je!

Meissie: Shit zeg dat je negatief hebt getest weer :? Wel gaaf dat je zaterdag voor de tweede keer op gesprek mag :thumbup:

Janna: Beterschap voor je kleine mannetje meis! Enne natuurlijk gefeliciteerd met je 12 weken! :dance:

Spookie30: Aaaaa jij weet het wel spannend te houden hoor meis! Echt knap dat je zo lang kan wachten met testen! :shock: :wink:

Nikki: Fijn dat je weer opgeknapt bent en dat het zo goed met je moppie gaat weer!

Mikey: Ik hoop dat je cycli weer snel op orde zijn…

xxx Brigitta

Hoi meiden,

Het is hier wel spannend zeg. Nathalie, drie keer is scheepsrecht hoor :wink:

Janna, je zit alweer op 12 weken!! Gefeliciteerd, dat gaat toch eigenlijk ook best hard.

Hier weinig nieuws, maar ik dacht ik zal even wat van me laten horen, hihi!

Ik lees regelmatig bij en ik duim ondertussen rustig voor jullie verder hoor… :smiley:

Groetjes,

Garfield

Hey Garfield!

Leuk dat je er weer even bent…enne 1 dag overtijd???

Voor de rest heel veel succes met klussen en/of wachten!!!

Ik :thumbup: en :pray: voor jullie!

Liefs,

Inge

Hey ladies!

Nathalie, balen dat je weer neg. testte, maar goed… Misschien maak je nog niet voldoende HcG aan of zo… Of idd, teveel thee gedronken?? Gewoon met ochtendurine doen…! We blijven duimen!

spanning alom op het forum, ik lees alles, maar op t moment dat ik wil typen ben ik alweer vergeten wie ik wat wilde zeggen, omdat ik dan iedereens namen door elkaar haal!!!

Toch maar proberen:

B-tje: dank je! IK ga provberen ze buiten te laten staan!

Spookie, succes?!

Uhm, ik weet t niet meer

Oja, Janna beterschap met je droppie!

Garfield…Zoooooo, 1 dag ovt???

Vertel vertel vertel!!!

INge: succes met wachten… je klusperiode zit er ook weer op!

Nikki: zijn de :twisted: :twisted: :twisted: bij jou al weg?

van wanneer tot wanneer is de negenmaanden beurs, ik wil er ook wel heen. maar alleen als ik zwanger ben hoor… en dat weet ik pas volgende weeklkkkk

ik wordt gek…

nog 3 dagen, en heb wel een beetje kramp in mijn buik. Het voelt alsof ze toch gaan komen de :twisted: :twisted: :evil: … Maar ik hoop het natuurlijk niet…

Ben er niet zoveel mee bezig, maar als de laatste dagen naderen wordt het allemaal wel erg eng…Hellup. verder geen last ergens van, niet misselijk, geen hoofdpijn geen zere tieten…

Alleen wat pukkels, maar ide heb ik ook als ik ong moet worden

kus

Ja idd madame m, afwachten geblazen weer!!!

Ik heb vandaag een beetje last van ongi krampjes…en als ik dezelfde cyclus heb als de vorige ronde zou vandaag de innesteldag kunnen zijn…dus wie weet. Ik heb nog steeds geen last van “PMS” klachten wat ik ook wel erg vreemd vind. Maar goed ik moet me geen rare dingen in mijn hoofd halen!!!

Hadden jullie ook (de zwangere onder ons dan) ongi-krampjes rond de innesteldag of hebben jullie dat niet zo in de gaten gehouden???

Liefs,

Inge

madame de huishoudbeurs >is zondag de laatste dag!!!

hier verder nog geen niews ik hou het nog ff spannend :roll: geloof ik…

janna het was ook meer een soort afscheiding beetje draadachtig geleitje, was een soort klodder bij het afvegen hmmm smakelijk :wink:

sorry weet nie meer precies, maar ik wil toch nog even wachten met testen maar ja wie weet hou ik het weekend niet vol…maar dan horen jullie het wel…nog 1 avondje werken en dan lekker weekend vieren

fijne dag verder allemaal

veel klusplezier of succes met wachten ik :thumbup: voor jullie allemaal

ongipijntjes gesignaleerd hierzo…loop om de 5 min naar de wc om te checken