madame ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
madame m: We blijven duimen hoor! En ook natuurlijk voor de andere dames :thumbup:
Hmmmm heb net voor de gein uitgerekend enne als ik volgende ronde zwanger zou raken, ben ik uitgerekend op tweede kerstdag :lol: :lol: :lol: :lol:
ik ben aangenomen!!! :dance: :dance:
Madame m: :thumbup: :thumbup: zolang ze weg blijven, is de kans er nog!
Nathalie: Wat goed zeg!!! GEFELICITEERD!!!
Hier gaat alles goed, de hele dag (met vlagen) last van ongi-krampjes…zo erg soms dat ik echt ff op het toilet moet checken maar dat zou helemaal niet kunnen natuurlijk!
Liefs,
Inge
Hoi!
Brigitta, jammer dat het niet zo heel gezellig was donderdag. Is vandaag een beter succes? Jullie hadden het feestje toch vandaag? Veel plezier.
Garfield, hoe staat het er bij jou voor?
Madame M, de :twisted: zijn al weer een poosje weg gelukkig Heeft dit keer 8 dagen geduurd, is wat lang voor mij, maar dat zal wel een nasleep van de MK zijn…
Hoe is het vandaag met jou?
Inge, ik heb op de dag van innesteling niks gemerkt. Achteraf gezien had ik wel een dip in mijn temperatuurcurve, wat dus de innesteling is geweest. Een paar dagen voor mijn NOD kreeg ik een zeurende pijn in mijn baarmoeder, maar ik vond het ietsje anders voelen dan menstruatiepijn. Hopenlijk zijn jou krampjes een goed teken!!
Spookie, ik vind het toch klinken als vruchtbaar slijm. Maar ik hoop voor je dat het iets anders is
Nathalie, gefeliciteerd!! Geweldig!! Wanneer begin je? En hoeveel uurtjes per week ga je werken?
Ben je nog naar de beurs geweest?
Ik heb weinig nieuws… Kruip vanavond lekker met mijn moppie voor de buis, hij is nu pizza, chipjes en een film aan het halen :inlove: Heb er zin in, even een avondje het verstand op nul.
:-* Nikki
@Nikki’78 wrote:
Inge, ik heb op de dag van innesteling niks gemerkt. Achteraf gezien had ik wel een dip in mijn temperatuurcurve, wat dus de innesteling is geweest. Een paar dagen voor mijn NOD kreeg ik een zeurende pijn in mijn baarmoeder, maar ik vond het ietsje anders voelen dan menstruatiepijn. Hopenlijk zijn jou krampjes een goed teken!!
Het is ook wel wat anders, iets zeurender. Als ik ongesteld moet worden zijn het meer krampen! Ik ben benieuwd! Ik hoop het zo!!!
Inge, bij mij was het inderdaad ook geen kramp, gewoon een zeurend gevoel. Maar wel pas vanaf 5 of 6 dagen voor mijn NOD, niet eerder. Ik merkte het het eerste aan mijn (.)(.), die begonnen 8 dagen voor mijn NOD best zeer te doen, werd elke dag iets erger. Maar iedereen is anders… Ik :thumbup: voor je!!
:-* Nikki
Inge: Oei meis spannend. Moet wel zeggen dat het bij mij tegenwoordig vanaf dag 14 ofzo begint met een zeurderig gevoel (denk zo beetje rond de eisprong dus) en dat duurt tot aan mijn NOD. Echt heel irri…Maar zoals Nikki al zegt, iedereen is anders…
meissie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan joh! Wanneer ga je beginnen?
Nikki: Vandaag is het beter gelukkig. Vanmiddag al een hoop visite gehad nog voor zijn verjaardag en dat was gezellie. Straks vanaf 20.30 ongeveer komt de rest. :inlove:
Getsie tis op klusgebied etc maar saai bij mij op het moment. Wel weer al beginnen met klussen (you never know he ), maar eerst komende 3 weken zal het nog niet spannend worden. Vind dat stiekem wel een beetje jammer :lol: :lol: :lol:
xxxx
Meissie: gefeliciteerd met je baan!!!
Hier niet veel bijzonders… Ik heb wel last van 2 dagen wat klein bloedverlies, maar denk de reden te weten… we zien wel…als het lang aanhoud ga ik naar de ha…
@ Nikki, normaal gesproken doen mijn borsten zeer vanaf mijn eisprong tot aan mijn NOD en niet zo’n beetje ook. Nu heb ik er helemaal geen last van. En dat het bij iedereen anders is klopt helemaal. Er zit niets anders op dan afwachten. En wat kan je lichaam je soms voor de gek houden zeg!!!
@ Madame m, het is nu idd spannend en ik moet nog 11 dagen (ruim) afwachten hihi we zien het wel, ik moet er eigenlijk niet al te veel op hopen!!! O, ja…veel plezier vanavond!! En succes met het klussen deze ronde!!!
@ Lenie, wat vreemd dat bloedverlies…waar denk je dan dat het aan ligt (als ik vragen mag)!
Liefs,
Inge
Ik denk dat het een adertje is of een klein wondje…maar weet het niet zeker hoor…
ik zou het anders ook niet weten want ik ben gewoon ongi geweest een tijdje terug…
Dat zou idd kunnen! Maar als het blijft bloeden lijkt het me wat anders en zou ik idd de ha even raadplegen!
Hoi meiden,
Nathalie, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :dance:
Ik ben gisteren ongesteld geworden en voel me daardoor niet echt lekker vandaag.
Het was toch al een dag om binnen te blijven, want ik moet leren voor mijn tentamen op 3 april.
Bij ons staat het klussen momenteel op een zeer laag pitje, dus ik doe sowieso niet actief mee nu, dus jullie hoeven niet voor mij te duimen. We hebben even een dipje, dus vandaar dat ik hier ook wat minder ben. Maar ik lees wel regelmatig alles mee hoor…
Groetjes Garfield
Hè Garfield wat vervelend zeg!
Hoop dat het snel wat beter gaat met jullie en dat jullie weer voor de volle 100% kunnen gaan!
Sterkte en succes!
Liefs,
Inge
zo nu heb ik ff wat meer tijd!!! hahaha
ik begin morgen al en ik heb eerst een contract van 20 uur maar dat kan alleen maar oplopen.
ik heb zo enorm veel zin om te gaan beginnen.
ik had er eerlijk gezegt niet zo’n goed gevoel aan over gehouden gisteren na het gesprek, maar om iets over 4en werd ik uit mijn leiden verlost.
want man wat was ik zenuwachtig zeg, ik wist niet eens meer wat mij allemaal gevraagt was en laat staan dat ik nog wist wat ik geantwoord had maar dat is nu ook niet meer belangrijk want ik heb weer werk :dance: :dance:
verder ben ik nog steeds niet ongi geworden en ik heb niet meer getest sinds donderdag.
nikki ik ben wel naar de negenmaandenbeurs en de huishoudbeurs geweest en het was erg leuk
beetje druk maar ach ik had niet anders verwacht hahahaha
zo ga nu ff genieten van mijn zondag
kuskus nathalie
Heel veel succes morgen Nathalie!!! Ik hoop dat het je goed gaat bevallen daar!!!
Enne wanneer was je van plan weer te gaan testen??? Heb je vaker zo’n lange cyclus gehad???
Liefs,
Inge
@-INGE- wrote:
Heel veel succes morgen Nathalie!!! Ik hoop dat het je goed gaat bevallen daar!!!
Enne wanneer was je van plan weer te gaan testen??? Heb je vaker zo’n lange cyclus gehad???
Liefs,
Inge
Hihi dat wilde ik ook vragen meissie!

Garfield: Hoop dat het snel weer beter gaat tussen jullie :-*
Wij hadden gister dus hele dag visite nog voor vriend zijn verjaardag. Was erg gezellig. Was alleen jammer dat er een paar afbelden wegens ziekte ( een vriendin van mij was ziek en de dochter van een andere vriendin) en een paar vrienden van mijn vriend zijn niet op komen dagen en daar baalde ik wel van, want die vrienden hebben niet eens afgebeld. Gewoon vergeten dus pfffft. Zit je dan met een hele taart over grrrr…Maar ja ik denk dan maar weer, kun je toch zien wie je echte vrienden zijn

Ow ehm meissie? Wil jij mijn NOD veranderen in de lijst naar 18 april? :-*
ik heb trouwens geen last meer van bloed dus het zal wel goed zijn… we gaan ervoor deze maand … (net als alle andere maanden)