November & december stoppers 2005

Hè Brigitta,

Wat sneu dat er mensen afbelden of gewoon niet zijn gekomen…en ach, die taart kun je zelf ook nog opeten :wink: !

Enne je ongi is dus doorgezet???!!! Jammer, succes voor de volgende ronde!

Lenie, fijn dat het bloeden is gestopt enne succes voor de komende week, jullie klusperiode is aangebroken zo te zien!!!

Liefs,

Inge

bij mij zijn gisteren de rode :evil: :twisted: geariveerd, helaas jammer :frowning: maar we gaan er deze ronde weer voor… :lol:

heb even geen balkje eronder van me cyclus, kijken hoe het zonder gaat

heee nathalie wat goed dat je bent aangenomen, heeel veel succes met je nieuwe baan!

verder heb ik niks te vertellen

fijne zondag allemaal :-*

heej Inge,

Gelukkig is het alweer een week geleden dat de :evil: :twisted: op bezoek kwamen. Nu maar weer drie en halve week afwachten :stuck_out_tongue:

pfft nou heb een halve appeltaart bij mijn schoonouders gebracht. Kon echt niet meer op haha…

Ahhh spookie…zijn de :twisted: :evil: toch weer gekomen :cry: Balen meis…Ik hoop nu wel dat je cycli wat minder lang gaan worden :shock:

@ Brigitta, ow dan heb ik dat vast gemist :oops: ! En je ouders blij

maken met een halve taart is ook leuk!

@ Spookie, jammer dat je weer ongi bent!!! :cry:

Liefs,

Inge

:think: wat is het rustig

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer effe, ik ben vorige week een paar daagjes naar mijn ouders geweest. En ben met mijn zusje en moeder de 9 maandenbeurs bezocht. Ook effe de huishoudbeurs over geweest, maar we liepen al zo te sjouwen van de babyspulletjes die ik allemaal had verkocht,dat we daar maar niks meer hebben gekocht :mrgreen:

Ik heb werkelijk van alles gekocht, van zwitsal, een pakje, dekentjes en buikbanden… heb me helemaal uitgeleefd :oops: we hadden drie van die grote boodschappentassen vol :inlove:

En nou moeten we vanmiddag voor de termijn-echo :inlove: , ik hoop zo dat alles er goed uitziet en we een mooi kloppend hartje te zien krijgen :pray:

Had het niet verwacht, maar ben nu echt op van de zenuwen :? Duimen jullie vanmiddag voor ons? We moeten er om 14:10 zijn.

Oja misschien zien we wel 2 kloppende hartjes :shock: bij mij in de familie zitten namelijk meerdere 2-eiïge tweelingen, dus we hebben wel een vergrootte kans daarop :eh:

Ik lees later wel verder bij, groetjes!

Natascha.

Hey Kes, succes vanmiddag!!!

Spookie, 't is idd erg rustig!!

Liefs,

Inge

kes heel veel succes vanmiddag en we horen het wel hoe het is geweest :-*

@ Nathalie, hoe is het nu met jou? Nog steeds geen :evil: :evil: ??? En hoe was je eerste werkdag???

Liefs,

Inge

gefeliciteerd met je baan Nathalie!

Hier is het spannend

Kes ik duim voor Je!

Hoi,

Natascha, veel plezier en hou ons op de hoogte he!

Madame M, hoe gaat het vandaag? Al testkriebels?

Nathalie, was het leuk op je werk?

Inge, heb je nog steeds dat zeurende gevoel?

Ik heb weinig te melden zelf… Dus, de groeten maar weer :mrgreen:

:-* Nikki

Hoi meidennnnnn,

Kes: Ahh gaaf idd lijkt me dat shoppen op de 9maandenbeurs :stuck_out_tongue: En spannenddddd je eerste echo :shifty: En en en, ziet alles er okidokie uit? Enne zijn het er misschien 2??? :smiley:

Madame m: Spannend hoor meis. Tis je NOD vandaag zie ik…wanneer ga je testen?

meissie: Hoe was je eerste werkdag???

Heb zelf verder niets te melden…vanavond weer effe uurtje buikdansen :lol: :thumbup:

Jaaaaa hier ben ik weer!!!

:inlove: Oke ten eerste we hebben een kloppend hartje gezien :inlove:

Het is er eentje, en ik ben 1 dag verder dan ik dacht, ik ben nu dus voor 20 oktober uitgerekend.

Ik kreeg de echo gewoon via de buik, dus de foto is ook zo’n vaag vlekje geworden, maar wel een hele lieve natuurlijk :inlove:

Het hartje klopte goed, het lag met de beentjes gekruisd en bewoog goed, het zwaaide zelfs nog even :mrgreen: Helaas is dit op de foto niet zo duidelijk te zien, maar het blijft een lief vlekje :wink: De foto houden jullie tegoed, moet nog even de scanner bij de buurvrouw terughalen.

Maarre hubbie en ik zijn dus helemaal opgelucht en gelukkig dat ons kleintje het tot dusver allemaal keurig doet :thumbup: :inlove:

Groetjes Natascha.

Natascha, fijn om te horen dat het goed is met de kleine!! En wat zal je trots zijn op de foto’s :wink:

Ik ben benieuwd!!!

Liefs,

Inge

:inlove: kes geweldigg :inlove: geniet er maar lekker van en gelukkig dat alles goed is

hier gaat het een beetje minder het is gisteravond in mijn rug geschoten en ik loop dus heel moeilijk weet helemaal niet hoe ik moet zitten,staan,liggen ect…heb gelukkig medicijnen gehad! dus hoop dat ie snel aan slaan. :?

meissie hoe was je eerste werkdag???

en hoe is het verder met de andere meiden?

suus? ook al niks vernomen meer van jou

mamdame_m vandaag je nod? spannend weet je al wat??

groetjes spookie

:oops: :oops: Madame M, ik vergeet er helemaal naar te vragen…weet je al meer???

@ Spookie, hè bah, dat is niet leuk pijn in je rug…hopelijk wordt het snel minder!!!

Hier gaat alles goed. Heb de laatste dagen een zeurend gevoel in mijn buik, heb geen idee wat het is en ik moet eigenlijk ook niet gaan denken misschien is het wel…maar goed, dat gaat automatisch. Ik wil het ook zo graag. Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil!

Liefs,

Inge

@Nikki’78 wrote:

Inge, heb je nog steeds dat zeurende gevoel?

Ja dus, had je berichtje even gemist :oops:

whaaaaaaaaaaaaaa kes GAAAAAAAAAF :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

Inge: Spannend meis! Ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor jou! Ik gun het je zo :inlove:

Suus: Waar ben je nou gebleven? :frowning: Je bent sinds 10 maart niet meer hier geweest en je banner staat nu (denk daarom) op 26 dagen overtijd :shock:

Ik moet rennen om op tijd te zijn voor buikdansen…doeiii meiden :-*

Wat gaaf Kes!!!

Lijkt mij zo bijzonder om dat te zien!!!

Dank je wel Brigitta… het jaar is eigenlijk voorbij gevlogen en toch lijkt het allemaal heel lang te duren!