dag dames!!!
hier gaat het allemaal erg lekker.
mijn 1ste werkdag ging eigenlijk wel lekker en het was dus ook zo voorbij.
morgenochtend gelijk weer aan de slag!!!
het was erg leuk wel wennen maar das altijd zo met een nieuwe baan.
er werken leuke mensen en de klanten zijn ook erg aardig(gelukkig).
maar wat de :evil: :evil: betreft!!!
ik heb ze nog niet gezien maar ik heb ook nog niet getest dus ik weet het ff niet.
zo ga nu ff op de bank zitten uitpuffen van deze dag.
brigitta ik heb je nod aangepast hoor!!!
:-* :-* nathalie
Nathalie, leuk te horen dat je nieuwe baan je bevalt…
Hier alles okee, kijken of het deze maand gaat lukken :lol: :lol: :lol:
Morgen een vroege dienst dus om 7:00 beginnen dus ik ga niet laat naar bedje toe.
hey ladies,
Ik d8 laat ff wat van me horen… Tot op nu: 22.48 nog nergens last van en geen :evil: … Maargoed, in mijn vorige cyclus werd ik 's nachts ongesteld, dus eerst maar even afwachten, over het testen: geen idee wanneer ik dat zou doen…Eerst dit maar ff door… Ik heb namelijk wel een klein beetje buikpijntjes…
Ik houd jullie op de hoogte!
Nathalie, hoe was je eerste dag>
Kes: wat ijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen! Gefeliviteerd…
Nou, meiden, tot morgen en hopelijk met goed nieuws…
xx
Madame M :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik ben benieuwd!!!
Hier zijn mijn borsten wat minder gevoelig geworden, maar wel erg gespannen! Ik ben benieuwd zou ik dan toch nog dit jaar mama worden???
Liefs,
Inge
Hier nog nix… Maar ik denk de hele tijd dat ik de :twisted: :twisted: voel komen… Wordt gek van mezelf…
Mijn vriend belde me net al op ; “hey moeder…”… ooh stel nou, het klinkt al zo leuk dat ik helemaal de kriebels krijg…
Ik ben zo gestressed nu… want het is zo spannend, en ik heb geen sigaretten meer…en ik MOET er nu echt 1tje hebben…
Duimen jullie ook voor me/??
Nat, heb je al getest?
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zo goed???
spookie, vervelend joh met je rug, gaat het al wat beter?
MadameM en meissie, jullie houden het wel weer spannend! Ik :thumbup: voor jullie
Meissie, fijn dat het tot dusver bevalt op je werk :thumbup:
Zou jij trouwens mijn uitgerekende datum willen aanpassen naar 20-10-2006?
Inge, wie weet voor jou ook nog net in dit jaar mama worden
Hier nog wat hormoontjes voor de liefhebbers
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Groetjes Natascha
Gevangen! En ik hoop het ook, nog dit jaar!!!
Liefs,
Inge
Hier de echo die gisteren is gemaakt
Het hoofdje ligt rechts, de armpjes daar “zwaait” hij zij mee, de beentjes zijn op de foto niet zo duidelijk te zien. Vannacht niet veel geslapen, ben helemaal :inlove: op dat kleine zwaaiende kindje in mijn buik :inlove:
Ik hoop zo dat jullie dit ook allemaal binnenkort mogen ervaren
Mooie echo en erg duidelijk hoor!
Liefs,
Inge
Ik heb ze gevangen!!
INGe bedankt voor het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
meissie:Fijn dat je eerste werkdag leuk was! Enne bedankt voor het aanpassen. Vind trouwens dat je :twisted: :evil: nu wel mogen komen of dat ze 9 maanden weg gaan blijven. Dan heb je tenminste zekerheid. Dit is ook niets zo :? Ik blijf me wel rot
dat er gauw een positieve test uit komt rollen…
Kes: Whaaaaaaaa mooie echo meis! :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: Ik zie het wel heel duidelijk hoor :inlove: En bedankt voor het strooien dame :inlove:
Madame m: Spannunddddd
Hou ze weg hoor die krengen
Inge: Ik
zo lang als nodig is voor je! :inlove:
Hello Ladies,
Natascha, mooie echo hoor, gefeliciteerd daarmee!
Inge, ik duim heel hard voor je, ik hoop echt zo dat het raak is bij je dit keer, het is je gegunt!
Madame M, wat spannend zeg, ik had ook pijntjes hoor, op mijn NOD, en toch was ik zwanger, die klachten lijken ook zo op elkaar.
Nathalie, fijn dat je werk bevalt! En hoe gaat het met je en je wegblijvende :twisted: ??
Wat hebben we allang niks meer van Suus gehoord he…
Ik heb vandaag een positieve ovulatietest. Morgen dus waarschijnlijk mijn eisprong (en tweede positieve test?). Als dat zo is, ben ik na mijn MK meteen weer regelmatig. De laatste twee cyclussen voor mijn zwangerschap liepen namelijk precies zo, ook op dag 19 mijn ei! Spannend!!!
:-* Nikki
hey meiden
het blijft hier spannend geloof ik he heel veel succes allemaal
hierzo is het ook nog steeds spannend zou ik nu weer een normale cyclus hebben dan moet ik morgen of donderdag de :twisted: op bezoek krijgen maar ik hoop het niet ik ben al de afgelopen dagen telkens naar de wc aan het rennen heb al de hele week last van allerlei pijntjes en zo s’morgens een beetje misselijk en over de hele dag ook wel een paar keer denk ook nog steeds dat ik gewoon ongi word maar ik vind het wel erg spannend hoor de laatste drie keren was de cyclus 20 en 21 dagen en nu zitten we dus al op dag 27 ach ja ik maar verder en maar hopen dat het wonderen verricht
kes echt een heel erg mooie echo zit je bij de verloskundige of de gyn
nou ga maar weer stoppen heb behoorlijk wat afgetypt maar ja ik ben eraf
groetjes wendy
kes mooie echo!! :inlove:
hier nog steeds last van mijn rug :? maar geloof wel dat het ietsie minder wordt, had eigenlijk vanavond moeten werken (aangepast) maar heb nog een daggie uitstel dus vandaag lekker rustig aan doen. dan gaat het allemaal goed komen.
idd is het hier aardig spannend,mag best wel weer wat zwangere dames bij komen
ik ga vandaag extra hard duimen voor ons :: allemaal :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup: ::
nou ga ff relexen :roll:
Oooh Wendy ik :thumbup: voor je!!! Spannend hoor!!!
Voor iedereen trouwens hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
Liefs,
Inge
dit is de eerste keer dat ik overtijd ben…, of zou ik evrkeerrd geteld hebben???
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :think: :think: :think:
:inlove: :inlove: :wall: :wall: :dance: :dance: :doh: :doh: :: :: :snooty: :snooty: :drool: :sick: :naughty: :silenced:
:liar: :eh: :arrow: :twisted: :lol:
Madame M :arrow: Adem in… Adem uit… Adem in… Adem uit… (en ga dan maar snel testen )
@Nikki’78 wrote:
Madame M :arrow: Adem in… Adem uit… Adem in… Adem uit… (en ga dan maar snel testen)
Sluit ik me bij aan :thumbup:

ja daar sluit ik mij ook bij aan hoor!!!
testen,testen,testen!!!
hier nog steeds niks!!!
geen :twisted: :twisted: maar ook nog geen positest!!!
heb ook niet meer getest sinds donderdag!!!
dames ik ga ff boodschappen doen!!!
dikke kus nathalie