November & december stoppers 2005

Brigitta,

Wat spannend meid!

Ik duim voor je :dance:

Groetjes,

Garfield

Hallo, ik ben nieuw hier, wij zijn in november met de pil gestopt

Gister was mijn NOD maar nog niks te zien :?: :!:

Brigitta, oh wat spannend ik ben aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Welkom mamac: ik duim ook voor jou hoor… welkom op het forum en ik hoop dat je het leuk vind om mee te schrijven…

Brigitta :shock: spannend meis, wil je nog steeds tot dinsdag wachten met testen? :shifty: Heb je ook nog steeds krampjes? Dat was namelijk het enige wat ik voor mijn NOD voelde :pray:

MamaC, welkom hier, hopelijk krijg je het hier naar je zin :dance:

Jee, je loopt gelijk met Brigitta (B-tje) zie ik, ook een dag overtijd :shock: Heb je normaal steeds een regelmatige cyclus gehad sinds november? Wanneer zou jij evt. willen testen?

Las ergens anders dat je met jullie eerste kindje lang hebben moeten wachten voor het is gelukt, hopelijk maakt de tweede dat een beetje goed door niet te lang meer op zich te wachten :pray:

MadameM, hopelijk heeft het klussen een mooi resultaat :inlove:

Ik :thumbup: voor jullie beide hoor! Hopelijk snel goed nieuws van jullie :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Groetjes Natascha.

Dankjewel :smiley: Nog steeds niks hier, afwachten maar

Als het nu geen pasen was, was ik vast wel naar de winkel gerend om een test, dus ik zal moeten wachten tot dinsdag

We zijn bezig van november en heb altijd een regelmatige cyclus gehad, altijd 28 dagen. Maar wij zitten nu midden in een verhuis dus het kunnen spanningen zijn. Afwachten maar he!!

Omdat het voor onze eerste zo lang duurde ga ik daar toch weer een beetje vanuit :oops: weet niet waarom

heeeej meiden,

Daar ben ik weer…

Lekker spannend hier bij mij thuis :shifty: :shifty: :shifty:

Sinds gistermiddag wel af en toe flink ongi-gevoel met daarbij brandend maagzuur, boeren, windjes laten en beetje misselijk. Kan dr geen pijl op trekken of de :evil: :twisted: zich aandienen, maar vooralsnog niets te bespeuren… Getverdemme wat haat ik die onzekerheid… :roll: :?

Dit weekend wel een heel leuk weekend gehad. Gister kinderverjaardag en naar Herman van Veen geweest enne vandaag naar vriendin in Katwijk aan zee geweest. Was heel erg leuk…

Morgen een mindere dag vrees ik. Hebben we in een restaurant een paasbrunch met mijn schoonfamilie en familie van mijn schoonzus (blehhhhh dat zijn geen leuke mensen :shock: ) Moeten dr al om 10.30 zijn en gatsie heb echt geen zin :roll: naja effe doorzetten en dan zijn we dr weer een jaar vanaf :wink:

MamaC: Welkom hier meis! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :thumbup: Grappig dat we tegelijk overtijd lopen! Zal duimen voor ons!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

xxx Brigitta

hola

hier begint het nu dan ook spannend te worden! Ik heb gevoelige (.)(.)… en beetje buikpijn. Sraks moet ik hockeyen… ik hoop dat we winnen!

B-tje, ik duim voor je!

Kusssz

Thanx Brigitte

Laat ik dan hopen dat jij zwanger bent en jij voor mij

Anders zijn we van die eigenheimers he :wink:

Nog steeds niks, word er een beetje gek van

Tis maar goed dat we nog een drukke dag hebben vandaag

Ben ikke weer,

Paasbrunch was eigenlijk best gezellie vandaag hihi. Is me erg meegevallen. heb lekker gespeeld en geknufft met me neefje van net 3 :inlove:

mamac: Spannenddddd ja tuurlijk :pray: :pray: :pray: ik voor je hihi

Bij mij nog geen ongi. Heb echt geen idee wat er gebeurt bij mij van binnen :shock: Eerlijk gezegd had ik vanaf zaterdagmiddag al het idee dat ik ongi zou worden, maar nog nada noppes niente :shifty: Heb wel behoorlijk last van mijn buik vanavond :?

Ik heb echt twee stemmetjes in mijn hoofd. De ene zegt: Maak je maar geen illusies hoor, want je ongi komt ecvht wel vandaag of morgen…

De andere zegt: He joh negeer je buikpijn, je bent gewoon zwanger :roll:

Kortom geen idee… :?

Brigitta, zoals ik al zij, had ongeveer de eerste week ook echt buikpijn hoor, niet vage krampjes maar alsof ik flink ongi was :shifty:

Dames ik :thumbup: en :pray: hoop me een ongeluk :wink:

Gaan jullie beiden morgen testen? :pray:

heej Kes,

Die buikpijn zit echt helemaal onderin mijn buik net boven mijn schaambeen zeg maar…Voelt idd alsof ik megaongi ben… Wil wel morgen testen, maar ben bang voor negatieve test…misschien steek ik liever me kop in het zand? :roll:

Nog niks

wel buikkrampen, dus ik vrees voor de :twisted: :evil:

B-tje al wat???

hihi mamac we hebben tegelijk gepost… :lol:

B-tje de reden dat ik ook 1 dag voor mijn NOD s’avonds testte was ook hierom. Ik had namelijk de hele dag al behoorlijke buikkramp helemaal onderin, maar geen druppel bloed te bekennen :eh:

Normaal voelde ik van tevoren niks, pas als ik ongi was kreeg ik buikpijn.

De rest vd kwaaltjes kwam bij mij geloof ik ook pas in week 6 ofzo, dus dat jullie verder niks voelen zou heel goed kunnen.

MamaC, buikpijn kan dus ook positief zijn :wink:

Pff jullie houden het wel spannend hoor :shifty: Brigitta, ik zou morgen testen hoor meis als er nog steeds geen :twisted: zijn. Zo zit je toch ook in spanning :shifty: En das niet goed als je zwanger bent :smiley:

@Kes wrote:

Normaal voelde ik van tevoren niks, pas als ik ongi was kreeg ik buikpijn.

Daar sta je de spijker op zijn kop..... :shifty: :shifty: :shifty:

Ahhhhhh :shock: zie je wel meis :shifty:

Kan je nu nie testen? :mrgreen:

neeheeee :shock: zit pistache noten te eten en die zijn zo zout dat ik al heel veel cola op heb joh. Het zaakje is nu niet geconcentreerd genoeg :wink:

zie t nu pas dat we tegelijk waren haha

jij ook krampen haha

bij mij krampen nu weg :?:

ik duim nog steeds voor jullie beide… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zo zeg, ben je een paar dagen weg en dan is het meteen super spannend hier!

MamaC, welkom hier en heel veel succes!

Brigitta! Jeetje ik :thumbup: :thumbup: voor je, hopelijk heb je snel goed nieuws!!!

Liefs,

Hoop