Ik moet om 11.40 uur bij de ha zijn ivm de vreemde menstruatie van afgelopen keer! Ben benieuwd of ze me kunnen vertellen wat het is!
Liefs,
Hoop
Helaas hier de :twisted: :evil: :twisted:
Op naar de volgende ronde
Btje hoe gaat t daar??
Succes bij de dokter Hoop
Jammer MamaC, op naar de volgende ronde idd!
Ik laat straks nog wel even weten wat de ha te vertellen had!!!
Dag dames,
Iedere week kijk ik even stiekem of er al zwangere dames bij zijn…
Zojuist zag ik voor het eerst het lijstje op pagina 1, wat grappig dat er zoveel jonge aanstaande (want daar gaan we vanuit!) mama’s bij zijn!!
Veel succes! :thumbup:
Groetjes,
Martine
Net getest en het was negatief…
Voel me echt heel erg klote… In een te weinig HCG gehalte geloof ik in mijn geval niet in…
Zoals al gezegd ben ik vandaag bij de huisarts geweest. Ik had niet mijn eigen huisarts maar wel een hele aardige jongeman. Die me erg goed geholpen heeft.
Ik ben naar alle waarschijnlijkheid zwanger GEWEEST, maar ben het vruchtje in een heel vroeg stadium verloren. Op zijn advies heb ik nog wel een zwangerschapstest gedaan, maar zoals hij al verwachtte was die inmiddels negatief omdat het HCG hormoon waarschijnlijk al weg zou zijn.
Ik heb meteen aangegeven dat we inmiddels al een jaar bezig zijn en dat ik me zorgen begin te maken of we wel vruchtbaar zijn. Ik heb nu van hem een temperatuurcurve meegekregen die ik in moet gaan vullen vanaf de eerste dag van mijn volgende menstruatie. En over twee maanden moet ik weer bij hem terug komen en dan gaan we verder kijken wat ze voor ons kunnen doen. Hij verwacht dat we dan gewoon doorverwezen worden naar de gyneacoloog.
Van de ene kant positief dat ik zwanger ben geweest, maar dus ook wel jammer dat het mis is gegaan. Ik moet zeggen dat ik niet heel erg verdrietig ben, maar dat komt natuurlijk omdat ik niet wist dat ik zwanger was.
We gaan met hoop en frisse moed de volgende ronde in!!! (Die is inmiddels al in volle gang)!
Hoi Meiden,
Hier ben ik weer eventjes. Ik had even een forumpauze, heb de laatste week echt enorm veel tegenslag gehad, en dan zit ik hier toch alleen maar te zeuren, dus bleef ik maar gewoon eventjes weg :shifty: Ik voel me nog steeds niet helemaal happy, maar ik kom wel gewoon weer buurten, dan heb ik ook wat afleiding van al het gezeur!
MamaC, welkom hier!! Jammer dat je ongesteld bent geworden… Op naar de volgende ronde, klets hier de zenuwen die dat met zich meebrengt maar lekker van je af, dat doen we allemaal!!
Hoop, dat zal niet leuk geweest zijn om te horen!! 50% van de bevruchte eitjes nestelt kort in om vervolgens toch gewoon naar buiten te komen met de menstruatie, maar dat weet je dan gewoon niet, dus dan ‘is het ook niet erg’ (als je begrijpt hoe ik dat bedoel). Nu ben je er op attent gemaakt door je gekke menstruatie en de uitslag van de dokter, en dan is het opeens iets anders, dan is het gewoon kt denk ik. Je was ZO dichtbij. Maar het positieve is: je was ZO dichtbij!! Misschien geeft het je weer wat hoop :- Doe je best deze ronde, wie weet hoef je niet eens meer terug met die curves
Brigitta, da’s behoorlijk klte!! Wat zou er dan zijn? Ookal geloof jij er niet in, ik hoop op een laag HcG-gehalte. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zal hebben :-
Ik heb niks te melden verder… Volgende week begint de werkweek weer hier, gaan we ons weer volledig voor inzetten
:-* Smiley
Ik zei al tegen mijn man…ik ben in ieder geval zwanger geweest!!!
Brigitta jammer dat je test negatief was!! Maar zolang de :evil: :evil: wegblijven is er nog hoor!!!
Smiley ik denk ook vaak dat ik minder op het forum moet komen, maar ik kan die gezelligheid echt niet missen hoor!!! Na een paar dagen wil ik echt weer even weten hoe het met iedereen is! Je bouwt toch een band op samen!!
Liefs,
Hoop
@Hoop wrote:
Ik zei al tegen mijn man…ik ben in ieder geval zwanger geweest!!!
Precies!! Hoop houden hoor (je kiest die naam niet voor niks toch

@Hoop wrote:
Smiley ik denk ook vaak dat ik minder op het forum moet komen, maar ik kan die gezelligheid echt niet missen hoor!!! Na een paar dagen wil ik echt weer even weten hoe het met iedereen is! Je bouwt toch een band op samen!!
Ik wilde ook weten hoe het hier was, kan het niet laten. Ik dacht alleen dat jullie geen zin hadden in mijn gezeur, en ik was de laatste dagen door alle tegenslag tot weinig anders meer in staat :oops: Dat wilde ik jullie besparen

Je bouwt inderdaad een band op, ik denk iedere dag wel een keertje ‘hoe zou het met … zijn’, omdat er altijd wel iets gaande is hier, en ik meeleef met jullie verhalen en gebeurtenissen

Niemand klaagt hier meis, iedereen doet zijn verhaal en wij zijn er allemaal voor om het aan te horen!!! Dus kom maar op!!
:-*
Geen ongi hier…voel me rot, omdat ik denk dat het wel komt uiteindelijk en dan zit ik weer met een irri lange cyclus…
Hoop: Bizar dat je waarschijnlijk toch heel kort zwanger bent geweest…
Smiley: Blij weer wat van je te lezen… :inlove:
Sorry meiden, maar voel me echt te kl*te omk uitgebreid te reageren…
Brigitta, speciaal voor jou een dikke knuf en een :-*!!!
Lief dat je dat zegt :mrgreen: Ik vind er alleen zo weinig aan om te zeuren, ik ben normaal altijd zo’n positief persoon. Maar nu was de koek effies op bij mij… Niks groots hoor, allemaal kleine dingetjes bij elkaar waardoor ik dacht, kan er ook nog iets leuks gebeuren… Ik had al een flink baalmoment gespuid hier, zat dus aan het begin van vorige week al niet lekker in mijn vel, vervolgens werd ik ongesteld na de eerste probeerronde na de mk (en niet zo’n beetje, heb weer flinke buikpijn en een gekke menstruatie achter de rug…), werd ondertussen 100 keer geconfronteerd met mijn mk (zag voor het eerst twee zwangere vriendinnen terug die ik het laatst zag toen ik ook nog zwanger was, zij zijn nu mooi bol, ik niet. Werd door een kennis gefeliciteerd met mijn zwangerschap (die al ruim 2 maanden over is), alsof ze niet kan zien dat ik niet 6 maanden zwanger ben, doos… (ze bedoelde het lief, ik weet 't…) en echt nog 5 van dit soort confrontaties in 3 dagen), ik kreeg over 2 nieuwe zwangerschappen te horen, waarvan eentje heeel dichtbij en op een rottige, ondoordachte manier verteld, mijn lieverd werd ziek, de wasmachine overleed plotseling, onze paasplannen gingen niet (helemaal) door en zo kan ik nog wel even doorzeuren. Gewoon niet mijn beste week, waardoor ik niet in een beste bui was, en da’s zo ongezellig voor jullie
Maar nu ga ik weer positief doen! We hebben een nieuwe wasmachine (duur kreng, maar wel een goede) en ik ga geloven in de toekomst en het feit dat ik ook weer een kans ga krijgen!
(nou heb ik toch gezeurd… :oops: )
Brigitta, kop op he!! :-*
Daar zitten we vandaag dan, met zijn drietjes vervelende situaties te verwerken… Maar onze tijd komt vast ook hoor, we kunnen er in ieder geval heeeeel hard op hopen!!
Heel goed Smiley! Hihihi en ook voor jou een dikke knuf en een :-*
Lief van jullie… :-
Voel me echt een aansteller… :roll: Ik had echt eind december niet de illussie van:ow zwanger worden dat doen we effe, maar vind die onzekerheid zo erg, niet weten waar je aan toe bent en dan die vreselijke pijn als ik ongi ben.Veel zwaarder als toen ik nog aan de pil was…Heb sinds dagen ook weer erg last van mijn nek (waar niets aan te doen is)
Als ik over een paar dagen niet ongi ben, dan test ik maar weer…Wat kan ik anders doen? :think:
Weten jullie Hoop en Smiley: Het leven is niet altijd alleen maar lol etc en vervelende situaties horen daar helaas ook bij…denk aan jullie…vind jullie LIEF! :inlove: :- :-* :-*
dikke x,
Brigitta
Dames: Ik ben zo vrij geweest een nieuw deel aan te maken :oops: Aantal pagina´s werden een beetje lang weer Nieuwe NOD´s graag effe aan mij doorgeven :thumbup: Hier kan dus een slotje op! :thumbup:
xxx Brigitta
mamac: jammer zeg, ook dor naar 2007…
b’tje… jammer zeg… ik duim toch nog maar even door…
ik had vorige keer ook het idee dat ik misschien toch bevrucht was. Dit door die rare menstruatie van de vorige keer en de pijn die ik gehad heb en andere kwalen zoals misslelijk zijn…