November & december stoppers 2005

Hoi,

Garfield, goed dat jullie werken aan de relatie, ik hoop dat jullie er samen doorheen komen!!

Lenie, rottig dat je ongesteld bent geworden. Zullen we samen januari 2007-mama’s gaan worden? :wink:

Leuke foto!!

Brigitta, ja, we zitten je nu met de hele groep ‘zwanger te kijken’ :lol: Vind je niet erg he??

Hoop, wat gek dat je zo’n rare menstruatie achter de rug hebt. Maarja, nu is het voorbij, en kun je weer aan de slag :wink:

Madame M, als je controlestreep (veel) donkerder was dan het teststreepje is hij officieel nog niet positief, maar komt het er wel aan. Waarschijnlijk is hij morgen dan echt positief, dus even donker of donkerder dan de controlestreep. Aangezien daarna je ei binnen zo’n 24 uur zal springen, en je vanochtend nog gezellig hebt gedaan, ben je op tijd. Het zaad leeft iig 2 dagen daarbinnen. Ik zou zaterdag ook nog even aan de slag gaan als ik jou was, just in case :wink:

Hier geen nieuws, zit de :twisted: weg te jagen, maar het lukt me nog niet zo goed (ongehoorzame donders… :roll: )

:-* Smiley

Hallo Smiley,

2007 dan maar he… jammer maar ja.

Ik was vandaag wel even verdrietig hoor. Mijn nichtje bleek onverwachts zwanger te zijn… de 2e al deze maand…

Niemand weet verder dat ik al een half jaar bezig ben dus ja… zit je even alleen met je dip… maar ja mijn ouders en mijn vriend snappen mij wel.

Ik vond het even niet zo heel eerlijk allemaal maar nu ben ik wel heel blij voor haar hoor!!!

Hoop: gelukkig dat het weer beetje aan het wegtrekken is allemaal…

leuk teammiddag, wat hebben jullie gedaan?

Madame M: Hihi ken je deze: ff t zz? effe thee zetten :lol:

Lenie: Wat tegenstrijdig is dat he…Aan de ene kant ben je wel dolblij voor je nicht, maar aan de andere kant baal je enorm omdat het bij jezelf nog niet gebeurd is… :? Volkomen logisch gevoel hoor…

Smiley: Ik help je effe mee met wegjagen…luister :evil: :twisted: als de wiedeweerga opzouten! :x :wink:

Sja hehe met de hele groep mij zwanger kijken Smiley? :shock: Whawhawha als dat eens kon! :lol: Tis alweer zo ver hoor hier gr… elke keer als ik naar de toilet moet om te plassen, durf ik haast niet te kijken naar beneden… :shifty: Bang dat er zich wat aandient… Ach we zien het vanzelf wel…Zullen nog een paar hele lange dagen worden… :roll:

Ik vertelde al dat ik buikpijn had en tot gisteren toe oud bloed verloor, nu ga ik het verhaal nog spannender maken.

Ik heb gemerkt dat wanneer ik steekjes/krampjes in mijn buik heb, dat ik op dat moment ook dat oud bloed verlies. Heel raar dus. Als dit zo blijft ga ik dinsdag naar de huisarts!

Vanmiddag tijdens de teammiddag op mijn werk moesten we blokkendrukken (zoveel mogelijk blokken naast elkaar tussen je armen vasthouden), daarbij moest best wel wat kracht gezet worden en ook daarna had ik last van mijn buik.

Mijn lichaam is nu echt raar aan het doen, herkent iemand dit?

Het is dus nog niet voorbij die vreemde menstruatie!!!

O, ja…de teammiddag!!

Was erg gezellig. Rond 13.15 uur zijn we met z’n alle (zo’n 50 personen) naar een zaaltje gegaan waar we in groepjes van zes oud hollandse spelen hebben gedaan. Daarna hadden we een warm- en koudbuffet en nog een optreden (hahaha) van een paar collega’s (1-tje had zijn gitaar meegenomen en ging spelen en een paar andere gingen meezingen)!

Erg lachen, heb het super naar mijn zin gehad!!!

@madame m wrote:

leuke:

ur2nice2b4got10!

hahah

Die had ik laatst als MSN-naam!!!

Hey

Wat toevalling!! Hoop van je msn naam!

Gisteravond dikke teststreep op de ovulatietest, dus vannacht hadden we het weer gezellie :slight_smile:

Hoop echt dat t raak is…

Smiley: hoezo zaterdag?

Madame M, omdat dat 2 dagen na donderdag is en je voor de beste kansen iig om de dag moet knuffelen. Omdat je gisterochtend alleen wist dat de positieve test eraan zat te komen, maar nog niet wist wanneer, kon het net zo goed zijn dat je ei pas bijv zaterdagavond/zondagochtend ofzo zou springen, en dan was het dus slim geweest om iig die zaterdag nog mee te pikken om een vers cluppie te hebben daarbinnen. Maar nu blijkt de test dus gisterenavond al positief geweest te zijn en hebben jullie meteen werk ervan gemaakt, dus zit het al goed. Je ei zal op zijn laatst morgenochtend springen, en dan ligt het zaakje van gisteravond er al braaf op te wachten :wink: Ik hoop voor je dat ze hun weg daarbinnen vinden samen :wink:

:-* Smiley

hihi, wat een uitgezoek he smiley?!

Ben wel echt blij met de testen, weet je een beetje waar je aan toe bent… We hebben een erg druk weekend en een logeetje dus vanavond wordt niet wat… Misschien zaterdag… :inlove:

Nog 14 dgn wachten!! hihi

Ik voel nog niets… :roll: Alleen vanaf maandag elke dag maagzuur, maar ja daar heb ik weleens meer last van…

Voel het ook niet aankomen als ik ongi ga worden…ja pas een paar uur van te voren, dan krijg ik een steek in mijn hoofd en lichte hoofdpijn volgt dan en dan me ongi…Pft de dagen duren weer langggg :?

Spannend brigitta :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik twijfel nog steeds of ik niet stiekem toch zwanger ben. Mijn ongi was zo vreemd en heb nog steeds een zeurend gevoel in mijn buik. Maar ik durf het eigenlijk niet te denken/hopen.

Dinsdag ga ik naar de ha dus dan weet ik het zeker!

Liefs,

Hoop

Ben erg benieuwd Hoop :pray: :pray: :pray: Vond je laatste ongi idd best erg vreemd…

Ja ik snap er echt niets meer van. Even kijken of de ha opheldering kan geven. Misschien dan ook maar meteen verdere onderzoeken naar waarom het zolang duurt!

Liefs,

Hoop

Hoop idd dat de HA opheldering kan geven!

Lieve Mikey: Gister was het een half jaar geleden dat je afscheid heb moeten nemen van jullie kleine engel… Denk aan jullie… :-* :-* :-*

liefs, Brigitta

Mikey :-*

Mocht het nodig zijn dan test ik dinsdag…denk ik…maar volgens mij word ik gewoon weer ongi hoor :? Heb een beetje kramp onderin mijn buik nu…maar dat kan ook zijn omdat ik net wakker ben… :think:

@ Brigitta!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Pasen wil zeggen: Een nieuw begin…dus wie weet!!!

Liefs,

Hoop

O ja, eindelijk is de afscheiding weg!!! Gisteren maar weer begonnen met klussen!!! :wink:

Dinsdag ga ik toch naar de huisarts om even te vragen of ze weet waardoor mijn menstruatie zo vreemd kan zijn!!!

Inge ik hoop dat je toch stiekum zwanger bent :pray: en anders dat het niks bijzonders is.

B-tje

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Knap dat je het dan tot dinsdag kan uithouden hoor :shifty:

Nog niets te zien hierro… :shifty: :pray: :pray: :pray: