November & december stoppers 2005

Hoi hoi,

Ja ik tel die 3 maanden gewoon mee omdat we toen niet “veilig” hebben gevreeen. Ik ben nog niet naar de ha geweest en tempen doe ik ook (nog) niet! Ben van plan bij de volgende cyclus te gaan tempen. En in november wil ik naar de ha gaan mocht ik tegen die tijd nog niet zwanger zijn!

Janine, druk zeg voor je de komende tijd, doe je rustig aan???

Liefs,

Hoop

Ow, het is weer super spannend Lenie, is er al nieuws? :pray: :pray:

Brigitta: ook voor jou heel spannend! :pray: :pray: Fijn dat het meeviel bij de ha en dat het er allemaal goed uit ziet.

Balen Smilie, ookal verwacht je het wel.

Janine: Ow, spannend, de 20 weken echo, willen jullie weten wat het is?

En Hoop: er nog hoop voor binnen het jaar toch?

Iemand vergeten?

Ik had vandaag een aanval van nestdrang. Wilde opeens van alles regelen en begon spontaan aan de administratie. :shock: (even ter illustratie: de administratie is bij ons een grote hoop papier die er al een jaar om schreeuwt om in mappen opgeborgen te worden.) :oops: Snel gebruik van maken dus.

:-* Janna

Haha Janna…heb hier ook nog een berg administratie liggen smachtend om in een mappie te mogen :lol:

Hoi Meiden,

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben weer niet lekker :?

Vanochtend moest ik naar een bevalling en ik werd daar echt niet goed, stond op het punt van flauw vallen. Polsen onder de koude kraan gedaan en effe op het bad gaan zitten, maar zakte niet weg.

De verloskundige en die mensen zagen het ook aan me, ik was volgens hun een spook zo wit :shock: Ik had het koud en toch liep het zweet langs mijn rug, en mijn oren suisden.

Later werd ik ook weer erg misselijk en stond te trillen op mijn benen, dus heb mijn werk maar opgebeld om om aflossing te vragen :frowning:

Gelukkig waren ze heel begripvol en moet van mijn leidinggevende deze week maar even heel rustig aan doen. Vrijdag bellen we dan weer even hoe het gaat, en dan mag ik vanaf volgende week evt. voorlopig vervangend werk op kantoor doen voor een paar uurtjes. Dan evt aanvullend nog in ziektewet en als het niet gaat kan ik zo weer naar huis gaan.

Baal er wel van, thuis duren de dagen zolang in je eentje, maar ja zo ging het dus duidelijk niet goed :wall:

Janna, die administratie zou de onze kunnen wezen :shifty:

Smilie, in elk geval heb je meteen weer een mooie regelmatige cyclus :-* O enne klagen en zeuren moet ook gebeuren hoor.

Btje, fijn dat het niks bijzonders was en dat het je toch meeviel :thumbup:

Hoop, wel handig om een datum te hebben, dan weet je voor jezelf als het dan nog niet gelukt is dat ernaar gekeken gaat worden :-*

Lenie en btje, ik hoop dat het raak is bij jullie :pray: Lenie bij jou klinkt het wel erg positief :thumbup:

Groetjes Natascha.

heej Kes,

Balen dat je weer niet lekker bent meis :frowning: Hoop voor je dat dat eens minder wordt… :pray:

Ik heb deze keer mijn hoop helemaal gevestigigd op Lenie enne niet op mezelf…

b-tje ik hoop het voor jou!!! ik duim :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bij mij is het zo dubbel. Ik ben al een weer misselijk na de lunch, na zo’n 1,5 uur is het over en kan ik alles eten. Verder een ongi die je haast niet eens zo kan noemen…heb ook verder weinig las en super weinig bloed (sorry voor de uitleg)

Als het zo blijft dan test ik toch voor de zekerheid over een paar dagen. Dat als die missleijkheid blijft…

lenie meid wat word het spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

hier gaat het verder wel oke hoor, ben alleen echt heel erg moe :roll: :roll: maar ik had ook niet anders verwacht hoor.

ik zal later deze dag ff reageren op iedereen :stuck_out_tongue: .

dikke kus nathalie

Hela dames,

Hier geen nieuws! Duim me suf voor Lenie en B-tje, en de rest die ik nu vergeet.

Hoop, leuk dat je mee komt kletsen! :wink: :smiley:

Geen nieuws hiero!

Kussen

ik heb voor de zekerheid getest en ik ben niet zwanger…

Hoi meiden,

Lenie, wat jammer dat de test negatief was, terwijl je toch geen echte ongi hebt (toch?)…

B-tje, gelukkig vond je het toch een beetje meevallen bij de HA en gelukkig had hij goed nieuws. Niets om je druk om te maken :dance:

Smiley, jammer dat je op moet naar de volgende ronde. Hopelijk gaat de tijd lekker snel en wordt het bij jou ook weer spannend!!

Nathalie, ik ben ook ontzettend moe de laatste dagen terwijl ik toch op tijd naar bed ga. Ik begon me al af te vragen of het niet kon komen van te véél slapen… ha ha. Ik heb al twee weken steeds een trillend ooglid, dus daar word ik ook neit echt vrolijk van :x

Verder weinig nieuws hier. We hebben nu een gezellige periode, waarin we proberen vooral leuke dingen te doen met elkaar. Dus vandaag uit eten geweest en vrijdag naar de film. Gewoon maar even kijken hoe het gaat…

xx Garfield

Nou , na een warme douche is het doorgezet…

Lenie, wat balen meis :frowning: Toch raar dat je zo weinig bloed verliest :eh:

Garfield, wat goed dat jullie wat extra energie in jullie relatie steken, gaat hopelijk helemaal goedkomen tussen jullie :pray:

btje hoe is het bij jou?

Balen Lenie :?

Is het niet slim om dan vandaag als eerste dag aan te houden met je banner?

nou omdat ik al wel bloed verloor heb ik hem zo gezet.

Ik ben naar het zuiderpark geweest met mijn neefje, hier even een foto…

heej lieve meiden,

He verdorie Lenie wat lees ik nou! :cry: Vind het heel erg rot voor je…

Fijn dat je er even uit bent geweest, maar ik zie geen foto :?: :think:

Garfield:Fijn om te horen dat jullie nu een betere periode hebben en tijd en energie in jullie relatie steken! :thumbup:

Nou dames, ik geloof dat nu alle hoop op mij is gevestigd deze ronde? :shock: :shifty: Nou ik weet het niet hoor, ik weet het echt niet. Heb totaal nergens last van, hetzelfde eigenlijk als de vorige rondes. Dus tja denk ut niet hoor dat het wat wordt deze ronde…Ga gewoon de volgende ronde tempen om inzicht in mijn eisprong en cycli te krijgen. Heb me al aangemeld bij fertilityfriend…

Gelukkig heb ik van het weekend en met pasen veel afleiding. Eerst zaterdagmorgen bij het asiel werken, erna s´middags verjaardag van mijn neefje die 3 wordt :inlove: en s´avonds naar Haarlem naar een voorstelling van Herman van Veen.

Eerste paasdag naar een vriendin in Katwijk aan zee en tweede paasdag paasbrunch met vriend zijn familie…Wat gaan jullie doen met pasen?

Weet je wat ik nou zo vreselijk irri vind ? Steeds naar de wc gaan om te kijken of ik al ongi ben naarmate de NOD in zicht komt. Pfffft moedeloos word ik van mezelf…

Dikke kus voor iedereen!

liefs, Brigitta

Ow zie het nu wel Lenie de foto! :inlove: :thumbup: Wat een scheetje!

Goedemorgen,

Ik heb tot gisteren bruine afscheiding gehad (eerst dus 4 dagen ongi, helderrood en tot gisteren ook ruim 4 dagen, bruine afscheiding).

Gisteren heb ik ook erge buikpijn gehad en toen ik vanmorgen wakker werd ook weer (gelukkig is het nu aan het wegtrekken). Ik weet ook niet wat het is. Maar goed, we kunnen er nu weer met volle moed tegenaan.

Vanmiddag heb ik teammidag op het werk, gaan we een activiteit doen en uiteten. Heb er wel zin in!!!

@ Lenie, jammer dat je ongi bent geworden :cry: !! Leuke foto van jou en je neefje!!!

@ b-tje, :thumbup: :thumbup: hoop dat het voor jou beter nieuws is. Het is weer tijd voor een zwangere!!!

Liefs,

Hoop

hey

Ik had gisteren op mijn ovulatietest van Sensitest een dikke controlestreep en een licht teststreepje, wat ik als positief beschouwde… Smiley heb jij hier ervaring mee??

Dus vanmorgen hebben we nog heerlijk gevreeen voordat we naar ons werk gingen… en nu maar hopen dat t raak is… :inlove: :inlove: :inlove:

Kus

nobody here???

Yoehoe!

c ya 2morrow

big hug

leuke:

ur2nice2b4got10!

hahah