November & december stoppers 2005

@b-tje wrote:

Meis…niet wokken, lekker mokken :wink: :thumbup: Hmmm of was het nou andersom :think: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lieve meiden, ik kan jullie helemaal begrijpen hoor! (althans, voor zover mogelijk met zoveel geluk als ik wel heb met de kids…) Ik hoop dat voor jullie snel alleen maar goeds komt! Ik ben me ook zeer bewust hoeveel geluk we hebben. Vandaag weer het hartje gehoord en dan gaat er toch wel wat door je heen. Wij hebben het financieel best wel klote maar als ons dat even te veel wordt kijken we naar Luca en mijn buikje en dan zeggen we altijd tegen elkaar: als we hadden mogen kiezen tussen geld of geluk hadden we ook zeker voor geluk gekozen!

Nou ja, volgens mij is het een heel warrig verhaal maar ik bedoel dat ik jullie helemaal begrijp dat een kind een van de grootste dingen is die je kan krijgen. (mmm, geloof dat het niet veel duidelijker wordt…) Weet je wat: dikke :-* voor jullie!

Janna

Janna dikke :-* terug meis! :inlove:

Getver moet morgen dus naar de HA en vriend zou meegaan, maarre die hoorde vandaag dat ie morgen naar de arbo dienst moet weer :shock: :wall: Betekent dus dat ik alleen in mijn nakie daar moet gaan liggen bij de HA en dan inwendig onderzoek bij een HA die misschien 3 jaar ouder is dan mij en een man… :eh: Vind het doodeng…Ik probeer mezelf maar te vertellen dat die HA vast al wel genoeg patienten heeft gehad met dat soort onderzoeken en dat het normaal is en werk etc., maar vind ut niet fijn :frowning:

@ Smiley, ik kan je heel goed begrijpen, het is niet niks en als je DE wens hebt en het wil niet lukken zit je er soms even door. Schreeuw het maar lekker uit!! :-

@ Janna, het geluk is je gegunt!!! :-
geniet van je kleintjes!!! Enne geld maakt niet gelukkig!

@ Brigitta, hè bah, succes bij de huisarts, jammer dat je vriend niet mee kan. :-*

Liefs,

Hoop

hallo meiden,

ik kom even kijken hoe het er hier voor staat :smiley:

spannende tijd weer hier, nou is al weer tijdje geleden dat er een zwangere was he dus het word weer hoog nodig tijd!!! :lol:

nou verder van deze kant niks :mrgreen:

nou meiden die aan het wachten zijn ik duim voor jullie :thumbup:

en meiden die aan het klussen zijn :: :: dat het maar is een keer goed raak mag zijn!! :lol:

nou het zonnetjhe schijnt dus…geniet :-* spookie

Daar ben ikke weer… Alles ging goedddddd bij de HA :!: :dance: :dance: :dance: Vond het wel erg rot om alleen te gaan en daarro mijn broek uit te doen etc., maar toen ik dr eenmaal lag enzo ging het wel…Plekkie bij mijn baarmoedermond blijkt een soort wit puntje te zijn wat je kan vergelijken met een pukkeltje :lol: Weer een zorg minder dus :thumbup: Ow ja en ook gevraagd of het normaal is dat ik vanaf de eisprong tot aan de nod lichte drukkingen zeg maar heb vooral linksonder in mijn buik en af en toe rechts. Bleek ook volkomen normaal te zijn na 12 jaar pilgebruik :wink: Heb nog gezegd dat als ik binnen dit jaar niet zwanger ben ik hem kom vereren met een bezoekje met temperatuurcurves :snooty: Hij zei ja das goed, maarre vergeet niet dat 80 a 90% binnen het jaar zwanger is…nou daar houden we ons dan maar aan vast…

Hoi brigitta,

Fijn dat alles goed is gegaan bij de ha. Zit dat er ook weer op!

Ik heb idd ook al vaak gelezen dat 80% er ongeveer een jaar over doet! Dus daar heb ik me ook aan vastgehouden en heb ik nog geen ha ingeschakeld! Ik wacht nog tot november met het inschakelen van de ha.

Nu eerst tempen!

Liefs,

Hoop

hier nog steeds een misselijke lenie… na elke middag lunch misselijk :?

verder super licht bloedverlies maar niet noemeswaardig. Normaal ben ik het heel erg en wordt ik er niet goed van. Nu niet veel last.

We zien wel…

Spannend lenie!! :pray: :pray: :pray:

b-tje: gelukkig dat het niks ernstigs is meid…80 a 90% binnen een jaar zwanger :roll: das aardig wat, dus 1e jaar veel kans dus :wink:

lenie: spannend bij jou dus…zal ff extra hard voor jou duimen :pray: :**: :thumbup:

met tempen begin je zekr op je 1 menstruatie dag?

Hoi,

Janna, bedankt meid, ik begrijp je precies hoor!! En ik kies ook voor geluk (geld hebben we toch niet, altijd een probleem voor ons :wink: )

Brigitta, fijn dat het meeviel (allebei, met de billen bloot en de uitlag)

Hoop, bedankt. Jij zal het verlangen helaas herkennen, en ik heb in theorie natuurlijk weinig te klagen, ik ben al eens zwanger geraakt, en alles bij elkaar ben ik nu pas een half jaar echt bezig ermee, maar in combinatie met alle andere sht van de laatste tijd (waarvan ik een deel maar niet heb genoemd in mijn emo-doos-verhaal) was ik het even zat! Nu gaat het alweer, zeuren lucht echt enorm op!!

Spookie, ik vind het ook weer hoog tijd, onze hoop is voorlopig gevestigd op Lenie en Brigitta!

Lenie, misselijk?.. SPANNEND!!!

Ik ben vannacht ongesteld geworden, maar dat verwachtte ik al… Leuk vind ik het niet, maar ik had het al aan voelen komen sinds zondag (lagere temp, geen zwangerschapskwaaltjes…) Ik heb mijn baalmoment gisteren al uitgebreid gehad, dus ik ga er niet heel lang stil bij staan en mijn blik op de toekomst richten!! Mijn nieuwe NOD is 12-5, 2 dagen voor moederdag :pray:

:-
Smiley

@ spookie, volgens mij wordt er bedoeld dat 80-90% van de vrouwen er minstens een jaar over doet om zwanger te worden. Er zijn zelfs artsen die pas na twee jaar proberen ingrijpen.

@ Smiley, balen dat je ongi bent geworden ondanks dat je het verwacht hoop je toch dat je zwanger bent. En wie weet heb je je eerst moederdagcadeautje wel binnen :wink: !

Liefs,

Hoop

Balen Smiley dat je ongi bent geworden vannacht… :?

Lenie: sjoww meid, je maakt het spannendd! :pray: :pray: :pray:

Uhm nee de HA bedoelde echt dat 80 a 90% binnen 1 jaar zwanger raakt…ach maakt het ook uit, kan mij niet snel genoeg gaan hihi :wink: Maar mocht het binnen nu en eind dit jaar niet lukken, dan weet ie al dat ie me dan kan verwachten met een kwartetspel curves :wink: En hij is dan ook wel zo dat ie me dan niet langer laat wachten… :slight_smile:

Spookie: Ja volgens mij ook begin je met tempen op je eerste menstruatiedag…

Hmmm in mijn glazen bol (niet dat ik die heb hoor :wink: ) zie ik dat Lenie de eerst volgende zwangere gaat worden… Ziet er goed uit voor je meis als ik dat zo hoor :inlove:

Voor mezelf heb ik geen gevoel dat we deze ronde raak geschoten hebben… maar haha wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb gewoon nergens last van en ook al weet ik dat dat ook niet hoeft :think: nou ja we zien ut wel…

@Hoop wrote:

@ spookie, volgens mij wordt er bedoeld dat 80-90% van de vrouwen er minstens een jaar over doet om zwanger te worden. Er zijn zelfs artsen die pas na twee jaar proberen ingrijpen.

Liefs,

Hoop

jaaa bedoel ik ook, dat er 80 a 90% er een jaar over doen, me zin denk verkeerd opgestelt :wall:

jammer smiley dat je ongi bent geworden, de volgende ronde dan maar he! en dan misschien meer geluk…

nou meiden ik ga jullie verlaten

veel succes met klussen en lenie en b-tje met wachten en kom ons gauw het goede nieuws vertellen!!!

:-* voor allemaal

Hmm dan hoor ik zeker bij die overige 10-20% :frowning:

Idd voor lenie wordt het spannend!

En voor jou draaien mijn duimen ook heel hard brigitta!!

Liefs,

Hoop

Thanx lieve Hoop… :-* :-* :-*

@Hoop wrote:

Hmm dan hoor ik zeker bij die overige 10-20% :frowning:

Idd voor lenie wordt het spannend!

En voor jou draaien mijn duimen ook heel hard brigitta!!

Liefs,

Hoop

ben je al een jaar bezig?

Ja ben in maart 2005 gestopt met de pil! En vanaf dat moment zijn we ervoor gegaan. 3 maanden rustig aan gedaan maar al een jaar idd!

Afgelopen donderdag was het ook alweer een jaar geleden dat ik me op het forum aanmeldde!

Liefs,

Hoop

Dames!!!

Niet negatief worden hoor b’tje!!! Zo gek is het volgens mij helemaal niet als het wat langer duurt. Het vervelende is alleen dat je je er zo op verheugt elke keer en dat maakt het zo moeilijk. Maar kop op he, fijn dat alle uitslagen goed waren bij je ha!!!

Alles goed met iedereen?

Lenie: spannend meissie, hoop dat het goeie voortekenen zijn… :pray:

Hier alles goed… Tijd gaat erg hard. Volgende week alweer de 20 wkn echo, hoop dat alles goed is. Ik werk een dagje minder nu, want het is toch wel zwaar vier dagen gymles geven, ik loop veel te veel…

Half mei gaan we nog verhuizen en dan de kinderkamer in orde maken. Hoop voor de boeg dus…

Ik duim voor jullie meiden! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

x Janine

@Hoop wrote:

Ja ben in maart 2005 gestopt met de pil! En vanaf dat moment zijn we ervoor gegaan. 3 maanden rustig aan gedaan maar al een jaar idd!

Afgelopen donderdag was het ook alweer een jaar geleden dat ik me op het forum aanmeldde!

Liefs,

Hoop

maar die 3 maanden dat je rustig aan heb gedaan telt er dan tog gewoon bij dus je bent al een jaar bezig (langer)

ben je al wel eens bij de ha geweest ofzo? of doe jij ook tempratuur meten?

wanneer ga je als het langer duurt na een “jaar” naar de ha of nog langer wachten?

he janine leuk dat je ook weer even komt kijken en fijn dat het allemaal goed gaat met je, dus nog een drukke tijd tegemoed met verhuizen en dan een babykamertje maken…

nou ik ga naar me werk toe :? heb geen zin :wall: