nou ik heb vanmorgen weer getest maar dat stomme ding bljft aan geven dat ik niet zwanger ben.
dus ik ga volgende week toch maar eens naar de dokter.
fijne dag allemaal!!!
dikke :-* :-* :-* nathalie
Hoi,
Brigitta, vervelende periode he, dat wachten. Ik zoek ook steeds afleiding, maar ik kan het niet helpen dat ik evengoed veeeeel eraan denk…
Nathalie, balen meid, wat raar dit. Goed dat je even naar de dokter gaat. Hoe waren je cyclussen de vorige rondes? Was je steeds vrij regelmatig? Gek dat je dan nu opeens zo’n enorm lange cyclus hebt…
Ik heb (alweer) niks boeiends te melden…
:-* Smiley
Hey dames,
Ik kom ook weer effe meekletsen
Ten eerste ben ik vandaag precies 12 weken zwanger, dus we hebben de eerste grote mijlpaal gehaald :inlove:
De moeheid is wel wat minder geworden, maar het misselijke word de laatste 3 dagen alleen maar erger :eh: Dacht dat dat rond de 3 maanden juist minder zou worden :shifty: Vanochtend weer flink overgegeven. :sick:
Maar ondanks de misselijkheid geniet ik volop hoor! Het hoort er nou eenmaal bij he. We hebben van de week die kinderwagen gekocht, ik zal er binnenkort wel effe een fototje van opzetten. Ook hebben we gisteravond een maxi-cosi cabrio gekocht, hij was nu in de aanbieding en scheelde behoorlijk in prijs. En 2 mooie pakjes gekocht voor als de kleine net geboren is :inlove:
Tot dusver nog steeds niet aangekomen, zit nog steeds 0,5-1 kilo onder het gewicht aan het begin vd zwangerschap.
Ontbijt en warm eten zijn momenteel knudde, fruit, brood en rauwkost smaken s’middags en s’avonds meestal wel, vers soepje gaat er ook in. Maar de meeste soorten vlees en warme aardappels/groenten gaan er niet in :silenced: :sick: En steeds kleine beetjes, dus ja niet gek dat ik niks aankom :roll:
Smiley, jij hebt ook niet veel te vertellen… :mrgreen:
Nathalie, balen zeg meid, ik zou inderdaad ook langs de dokter gaan hoor, je cyclus is wel erg onregalmatig :wall:
Brigitta, de moed niet opgeven meid :-* De meesten voelen pas iets als ze ongeveer de :twisted: verwachtten en er zijn er maar zat die niks voelen en toch zwanger zijn, dus mijn :thumbup: blijven voor je draaien hoor! Wanneer moet je naar de huisarts? Ik hoop dat het niks bijzonders is, maar altijd slim om dat soort dingen even te laten nakijken.
Lenie, ja die timing soms he :mrgreen: Word hier ook erg spannend hoor :shifty: Ik ben namelijk in een drukke periode uitgerekend… Tussen week 38 en 42 van mijn zwangerschap hebben wij veel verjaardagen, namelijk dochtertje van mijn zus, mijn moeder, mijn neefje, mijn tante en ikzelf ook 2 november, dus kan zelfs nog op mijn eigen verjaardag bevallen :eh:
Jannameid, balen dat je nu als last van je bekken hebt, hopelijk heb je baad bij de therapie :thumbup:
GarfieldLief dat je wel mee blijft lezen, ik hoop dat alles voor jou dit jaar ook op zijn pootjes terechtkomt :-*
Hopelijk niemand vergeten :think:
Groetjes Natascha.
@ Kes, gefeliciteerd met je eerste mijlpaal :dance:
Vervelend dat je zo misselijk bent :-
@ Smiley, ik heb net zo veel te melden als jij…ook niets dus
@ Nathalie, jeetje zeg, wat vervelend die onzekerheid! Succes bij de ha van de week!
@ Brigitta, erg hè die spannende dagen rond je NOD! Ik :thumbup: voor je enne, niet iedereen heeft meteen kwaaltjes!!!
@ Lenie, ach gezellig toch tegelijk jarig (maar idd niet erg handig) gewoon een dagje vasthouden als het moet :mrgreen:
@ Janna, vervelend dat je last hebt van je bekken, doe rustig aan :-
@ Garfield, wij hebben idd een pauze gehad tussendoor van 3 maanden. In totaal zijn we dus nu 9 maanden bezig. En ik wens je heel veel succes thuis, hopelijk zijn de spanningen snel weg en komt alles weer goed :-*
Nog iemand vergeten??? Ik hoop het niet!
O, ja zoals ik al zei, weer geen nieuws vanuit hier!
Liefs,
Inge
Kes: Moet dinsdagmorgen naar de HA… Zie er best tegenop eigenlijk. Misschien stom dat ik me dat afvraag, maar is het gebruikelijk dat een HA uitstrijkjes enzo doet? Geloof van wel he?
Gaaaaaf Kes die maxi- cosi. Zag al dat je een foto ervan geplaatst hebt Gefeli trouwens met je 12 weken!!! :inlove: :thumbup:
Inge: Tja zal gewoon moeten afwachten tot de :evil: :twisted: komen, al hoop ik met mijn hele hart van niet :shifty:
Wie zijn eigenlijk de gene die voor spanning gaan zorgen? Oftewel wie zijn er weer aan de beurt? Als ik het goed heb zijn dat smiley, Lenie en ik…
voor jullie meiden! :mrgreen: :thumbup: :inlove:
Voor de rest niets bijzonders te melden…
:-* :-* :-*
B-tje, ja bij sommige huisartsen schijnt de assisitente dat te doen, maar volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor.
Ik heb jaren terug eens een schimmelinfectie gehad en moest toen ook een inwendig onderzoek :? :oops:
Het is geen gezellige bezigheid, maar achteraf viel het me toch wel mee, je huisarts is het heus wel gewend hoor meid, ook al is ie dan nog jong.
Jajaj stiekum op het andere topic spieken he :naughty: hihi
Maar goed wou hem hier ook effies plaatsten als jullie het niet erg vinden?
VInd hem zelf ook wel erg stoer :inlove:
Let niet op de kwaliteit vd foto
@Kes wrote:
Jajaj stiekum op het andere topic spieken he :naughty: hihi
Maar goed wou hem hier ook effies plaatsten als jullie het niet erg vinden?
VInd hem zelf ook wel erg stoer :inlove:
Let niet op de kwaliteit vd foto![]()
hehehehe betrapttttt :oops: :lol: Nee haha we letten niet op de kwaliteit… “De foto is nogal donker, maar hij is dus heel licht grijs met wat donkerder grijs.
En wat geel langs de randjes.”
:lol: :lol: :lol: :lol:

Hij is echt gaaaf meis :!: :thumbup:
Hoi,
Kes, bij deze dan GEFELICITEERD!!! Fijn zeker, die eerste mijlpaal?! Leuke maxi-cosi heb je gekocht hoor!
Brigitta, ja, wij staan nu samen met Lenie bovenaan het lijstje he, heb jij al ‘hints’ van je lichaam gekregen?
Hier weinig nieuws… Had ik maar nieuws, dan wist ik misschien al wat meer waar ik aan toe was… Ik heb mijn NOD op woensdag staan (14 dagen na mijn eisprong), maar eigenlijk heb ik hem maandag al, omdat ik erachter kwam dat mijn afgelopen cyclussen allemaal een luteale fase hadden van 12 dagen, ipv 14. Maar ik heb mijn banner toch maar laten staan, als ik dan nog niet ongesteld ben weet ik iig zeker dat ik overtijd ben. Ik heb alleen het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden :shifty:
:-* Smiley
Kes, wat een mooie maxi cosi…echt erg stoer.
Hier ook weinig te melden. ben gisteren naar lord of the dance geweest!!! :dance:
ben ongi geworden
heb geen flauw idee hoe lang deze cyclus is maar ben blij dat ik nu weer ff duidelijkheid heb.
Nathalie, ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, maar wat ben ik blij voor je!! Natuurlijk was je liever zwanger geweest, maar dit was hardstikke knudde zo… Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Als ik je een tipje mag geven, je kunt gaan temperaturen deze ronde. Het is echt een hele kleine moeite (1 minuutje per dag voor je opstaat) en daarmee kun je zien wanneer je eisprong is geweest. 2 weken daarna ben je ongesteld of overtijd. Geen gezeur met niet weten waar je aan toe bent, of je ei al geweest is, of je al kunt testen of niet… Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik zou hebben wat jij nu had, zou ik daarvoor kiezen. Ik wil je best op weg helpen ermee, of evt. helpen je temp-kaartje te lezen als je daar niet uit zou komen ofzo.
Wat je ook doet: Veel succes in de volgende ronde!! :-
:- Smiley
Wat “goed” Nathalie, nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Natuurlijk was het fijner geweest als je zwanger was, maar nu kun je ook weer verder!
Lenie, Brigitta en Smiley…succes de komende dagen ik :thumbup: voor jullie!!!
Liefs,
Hoop
Heeej meiden,
Vandaag een flink mindere dag gehad…vanmiddag vertrokken naar vriendin dr verjaardag met de bedoeling er te blijven slapen, maar was nog niet 10 min.binnen of er prikten al tranen achter mijn ogen en werd steeds erger. Heb echt geen idee waarom…bedoel het was echt wel gezellig enzo…Nog vol konden houden tot sávonds 19.00 maar ben toen toch maar naar huis gegaan…
Voor de rest morgen maar thuis relaxen…
Smiley: Neuh heb niet echt hints van me lichaam. Gewoon zelfde als altijd rond deze tijd…heel soms drukkend gevoel helemaal onderin mijn buik. Bijna altijd links en heel soms rechts. Verder jeuk paar dagen rond de eisprong (je weet wel waar)Ik weet bijna wel zeker dat ik deze keer wederom ongi ga worden hoor…Voel gewoon precies hetzelfde als normaal rond deze tijd…
Lenie: Owwww Lord of the dance das toch iers tapdansen? Wel gaaf om te zien vind ik :thumbup: Heb jij rare klachten nu voor je NOD?
meissie: Ahhh toch ongi geworden. Rot voor je meis zo´n lange cyclus :thumbdown:
Zit ook te denken om te gaan temperaturen…Ga nu weer zitten twijfelen of mijn ei niet later is geweest. Kan zijn dat ik de aankomst heb gevoeld, voordat die zou gaan springen zeg maar. Dus moet dan rekening ermee houden dat ik niet kan gaan testen op mijn NOD, maar 2 dagen later zoiets :roll:
xxx Brigitta
Ik had mijn nod op 31 dagen gezet omdat ik vorige keer 3 dagen overtijd was. Dus nu zou 28 dagen zijn en das normaal voor mij.
Ik verloor vanmorgen een druppel bloed… verder niet… maar ik ben mega misselijk… Ik weet het niet hoor en wacht het af… maar ik duik nu het bed in om mijn maag tot rust te brengen want alles wat ik eet draait.
Oeiii spannend Lenie :!:
Heeft het doorgezet al Lenie of is het bij die ene druppel gebleven :?: Ik hoop het laatste meis en dat die misselijkheid een teken van zwangerschap is :!: Hou je ons op de hoogte?
Hier geen nieuws…Vandaag lekker met vriendje uit wezen waaien op Schevingen en daarna wat wezen eten bij Binky Beer :inlove:
b-tje: ierse dans is inderdaad met dat tappen… Ik deed dat eerst zelf maar ben net gestopt vanwege mijn bekkeninstabiliteit… Het deed te veel zeer achteraf…alhoewel het stoppen ook zeer deed hoor. Maar heb wel een keer kampioenschappen mee kunnen dansen… was echt te gek!!!
Verder geen klachten gehad… we zien het wel hoor… ik hoop niet te veel anders valt het zo tegen…
Hoi,
Hoe is het vandaag hier? Lenie en/of Brigitta al wat meer nieuws??
Ik kan de tijd wel vooruit kijken (maar dat lukt maar niet, gek… :? ) Ik ben er heilig van overtuigd dat ik ongesteld ga worden morgen. Ik heb helemaal geen klachtjes (op buikpijn na), en dat had ik de vorige keer dat ik zwanger was wel. Vandaag is mijn temperatuur ookal een beetje gezakt (wel maar 0,1 gr, maar toch…) Niet zwanger dus vermoed ik, en als dat wel zo is eet ik mijn hoed op (gelukkig heb ik geen hoed, just in case ) Ookal is het theoretisch nog niet helemaal verkeken, gisteren heb ik een ENORM baalmoment gehad, en vandaag ben ik ook niet in mijn beste bui, dus ik moet even zeiken hoor… :shifty: Normaal zie ik alles altijd van de positieve kant, ik zit niet snel bij de pakken neer, en bij tegenslag baal ik even hard en knok dan vol goede moed weer verder, maar vandaag lukt dat me gewoon even niet. Ik zit in een dip, voel me drie keer kt en moet het gewoon even kwijt :shifty:
Ik heb de laatste 15 jaar behoorlijk wat te verduren gehad op gezondheidsgebied (al eens kort over verteld), maar ik heb ermee leren leven (ik kijk gewoon steeds naar wat ik nog WEL allemaal heb en gelukkig is dat ook nog genoeg) Door die gezondheid mocht ik niet zwanger raken toen ik daar eigenlijk zelf klaar voor was. Ik was er te ziek voor, en dat is dan gewoon niet verstandig, dus moesten we wachten. Toen ik opknapte en stabiliseerde moest ik eerst medicijnen afbouwen en kijken of ik het ook zonder kon. Toen dat ook ging kregen we eindelijk groen licht! Krijg ik 4 dagen voor de nieuwe cyclus (dus waarin we wilden gaan proberen) te horen dat ik geopereerd moet worden. Geen probleem, gewoon nog 3 maanden uitstel, maar in november kunnen we er dan eindelijk (jaren nadat mijn kinderwens begon te kriebelen) voor gaan. Ik raak de eerste ronde meteen zwanger, krijg de ene na de andere controle, alles lijkt zowaar goed te gaan, en na het passeren van de 12 weken grens en 3 echo’s, waarvan 2 met kloppend hartje, durf ik te geloven dat het nu echt gaat gebeuren. En vervolgens gaat het dan alsnog mis… De curretage gaat vervolgens ook niet volgens plan, er blijft weefsel achter, ik loop een infectie op, die moet eruit (weeënopwekkers), en dan moet ik weeeeken wachten op mijn eerste menstruatie… Ruim 4 weken geleden kwam die dan eindelijk en hadden we opnieuw groen licht. Door de zwangerschap en het kwijtraken van dat kindje besef ik alleen maar meer dat een kindje is wat we willen, ik mis wat ik had en ik wil het heel erg graag terug. En dan zal je zien dat het nu natuurlijk niet in 1 keer lukt, sterker nog, opeens dringt het tot me door dat het ook wel eens heel lang kan gaan duren… En dat terwijl ik het kort geleden al bereikt leek te hebben… Het voelt oneerlijk, en ik vind heel egoïstisch dat het nu gewoon mijn tijd is…
Zo, dat lucht best op :oops: Nu vol goede moed weer verder (en misschien toch nog een heel klein beetje hoop houden voor nu… wie weet… :shifty: )
:- Smiley
Als ik mijn verhaal teruglees moet ik bijna een beetje lachen om mijn bui vandaag, wat een negatieve emo-doos zeg, zo ken ik mezelf niet, maar ik heb toch maar besloten het gewoon te posten…
Heej lieve Smiley,
Ik vind je helemaal geen emo-doos :!: :x En al was je dat wel, wat dan nog? Maakt toch geen zak uit. Is volkomen logisch na al wat je hebt meegemaakt je zo te voelen. :-* Duurt ook allemaal veel te lang he?Ik heb wel eens eerder verteld dat mijn kinderwens al 10 jaar aanwezig is, maar dr gewoon niet aan mocht toegeven (vanwege financien, onstabiele relatie). En als je dan eindelijk groen licht krijgt, dan lukt het niet meteen :? En in jouw geval gaat het helaas alsnog mis .
Ik denk dat ik ook gewoon ongi ga worden, dus echt spannend vind ik het deze ronde niet. Tis gewoon een gevoel, dus ja…ach we zullen wel zien… :roll:
Hoi Brigitta. Lief wat je zegt, ik mag ook best een keertje flink mokken eigenlijk…
Laten we allebei maar blijven hopen, meer kunnen we niet doen. En ALS het dan eindelijk onze tijd is, dan genieten we er ook extra hard van!!
:-* Smiley (die alweer een klein zonnetje ziet, ipv een grote donderwolk )
Meis…niet wokken, lekker mokken :thumbup: Hmmm of was het nou andersom :think: :lol: