hey ladies,
Het heeft doorgezet…zit nu op een cyclus van 29 dagen en alweer de zesde ronde,… wordt er een beetje moedeloos van… Ik hoop het de hele tijd zo, net als jullie natuurlijk… Maar elke maand is het weer mis en komen die vervelende :twisted: :twisted: … Ik wou dat er een middel was waardoor het sneller zou kunnen of iets!
Ben lekker naar douglas geweest en heb lekkere dagcreme gehaald en een luchtje… lekker jezelf verwennen, heb ik nu echt nodig!
Kus M
Madame m: Ahhhhhh flink balen zeg dat het nu toch heeft doorgezet…
Kan me voorstellen dat jezelf verwennen dat je dat nu effe echt nodig hebt :roll:
Gelukkig dat ik niet de enigste ben die denkt dat er meer is :roll: :oops: Maar ben dr ook altijd wel voorzichtig mee hoor
We gaan gewoon voor veeeel eerder dan 2008 :inlove:
Hè balen madame m, ik had het zo gehoopt voor je!
Succes de volgende ronde!!! :thumbup:
Madame M: jammer zeg!!!
Meissie: hopelijk weet de ha meer te vertellen met een test.
Brigitta: ik geloof in het spirituele en ben ermee opgevoed. Ik hou er alleen niet zo van wanneer er uitspraken over tijd gemaakt worden. Je moet niet naar een tijd leven, je lot staat niet vast maar die beinvloed je zelf… Ds ik leef niet naar zilke uitspraken en die baby komt er echt wl hoor.
Ik weet zeker dat er mee is tussen hemel een aarde maar vertel dit nooit direct aan mensen omdat ze dit vaak eng vinden (heb dit vaak genoeg meegemaakt ). Ja , je kan dingen zien en horen en voelen en ruiken maar dat vinden ze eng en mijden je dan. Vind ik vaak redelijk zielig want ik respecteer ook andere geloven en zeg dan niet dat ze eng zijn… Ik werd ook wel haagse heks genoemd omdat ik in reincarnatie geloof. Beetje kort door de bocht zulke opmerkingen…
Hmm Lenie das idd kort door de bocht :x Dikke zoen voor jou! :-* :-* :-*
Joehoe dames waar zijn jullieeee??? :roll:
hier!!!
Hoi Meiden,
Ik ben het, nikki Ik heb besloten voortaan wat anoniemer te schrijven (heb ik een goede rede voor
), dus voortaan ben ik Smiley :mrgreen:
Martine, leuk dat je hier ook mee komt schrijven, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nathalie, vaag dat je weer negatief hebt getest…
Gaaf dat je nu in het tuincentrum kunt gaan werken!! Reageerden ze niet vervelend bij intersport? (jouw zorg niet als dat wel zo was natuurlijk…) Succes met je (tweede) nieuwe baan dan maar
Wendy, balen dat je ongesteld geworden bent… Op naar de volgende ronde dan maar he…
Madame M, dat had ik echt niet verwacht zeg… Vreemd dat je zo regelmatig was en nu opeens een langere cyclus had… Succes in de volgende ronde!
Janna, hoe is het met je? Nemen de kwaaltjes al iets af? Gefeliciteerd met je 3 maanden!
Ik zit braaf af te tellen… Ik heb alleen even mijn oude cycluslijst erbij gepakt, en volgens mij heb ik een kortere luteale fase, van 12 dagen ipv 14, zie ik nu pas :shifty: Ik had in dec. Na 14 dagen getest, op mijn NOD dacht ik (14 dagen na ei geteld), maar nu ontdek ik dat ik toen waarschijnlijk al 2 dagen overtijd was. Ook de ronde na de MK kwam mijn menstruatie 12 dagen na mijn (niet benutte) eisprong. Dan zou mijn NOD dus 10-4 zijn, ipv 12-4… Weet nog niet of ik dat ga veranderen, ik laat hem nu nog maar even op de 12e staan…
:-* Smiley
nou mijn eerste dagje was geweldig!!!
hele leuke groep mensen en de winkel word mooi!!! :mrgreen: :mrgreen: .
ga nu ff lekker op de bank hangen en vanavond weer optijd naar bed want ik moet morgen weer werken.
kus en een fijne avond allemaal
Smiley: Heej meis, dan gaan we je voortaan zo noemen :inlove:
meissie: Fijn dat je eerste dag daarro zo goed bevallen is :thumbup:
Ow ja meissie? Zou je mijn nod willen veranderen in 15 april? Heb een overduidelijke eisprong gehad vandaag, dus mijn NOD is eerder nu :inlove:
Hallo Smiley!!! :lol:
Leuke naam !!!
Hier alles okee, aan het breken en hakken in de badkamer… :think:
Verder gaat alles goed dus ja weinig te melden… Ik ga morgen lekker even de voorjaarsmarkt over… om daarna fris en fruitig te gaan hakken.
Goedemorgen dames,
Ben er ook weer even, gisteren de hele dag van huis geweest dus geen tijd gehad om hier te schrijven!
Smiley, leuke naam en voor ons ben je gewoon dezelfde!!! :-*
Nathalie, ik heb gisteren geen kans meer gezien even bij Intersport naar binnen te wandelen :oops: had het graag even gedaan!
Verder hier geen nieuws!
Het zeurende gevoel in mijn buik is verdwenen allen mijn borsten zijn nog gespannen en voelen zwaar!
Liefs,
Inge
nou inge dan was je mij ook niet tegen gekomen hoor want ik was toen namelijk al aan het werk bij de tuinwereld hier in dronten!!!
maar lief dat je aan me hebt gedacht.
heb net gewerkt!!! heb dus weinig aan mijn weekend gehad maar het word wel heel erg mooi!!!
ga nu ff genieten van mijn zondagavond.
kus nathalie
Hoi,
Inge, je maakt het steeds spannender. Gelukkig hoef je (hoeven we ) niet lang meer te wachten.
Nathalie, blij dat je nieuwe baantje bevalt! Hoe is het verder?
Brigitta, lekker dat je je ei hebt opgemerkt, weet je tenminste waar je aan toe bent he :thumbup:
Lenie, hak ze
Ik heb verder weinig boeiends te melden… Fijne zondag verder!
:-* Smiley
Inge…volgens mij ben jij de eerste weer waar we voor gaan duimen…spannenddd
:inlove:
@meissie wrote:
nou inge dan was je mij ook niet tegen gekomen hoor want ik was toen namelijk al aan het werk bij de tuinwereld hier in dronten!!!
maar lief dat je aan me hebt gedacht.
heb net gewerkt!!! heb dus weinig aan mijn weekend gehad maar het word wel heel erg mooi!!!
ga nu ff genieten van mijn zondagavond.
kus nathalie
Had ik even gemist! hihihi
Fijn dat het zo goed naar je zin is daar!!!
Liefs,
Inge
Ja ja meiden,
nog 3 dagen ik geloof dat ik het voor mezelf ook nogal spannend maak! hihi
Liefs,
Inge
inge: ik duim voor je…
Hier druk bezig in huis. Mijn vriend heeft met slopen per ongeluk een gat in de muur geslagen :wall: :wall: bleek nogal een oude dunne wand te zijn… met een luchtkanaal erachter…
Ahhhhh Lenie…balen zeg :? Mijn vriend moest eens toen we dit huis pas hadden wat boren in de badkamer, kwam die in de kamer ernaast uit :shock: Was op zich niet zo heel erg, want was maar een klein gaatje…
Effe 2 vraagjes…is het niet handig om misschien onze cycli bij het onderschrift te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij mij staat?
Wij rookt er nog van jullie? En hoe zien jullie dat als jullie zwanger zijn? Ik rook al vanaf mijn 11de :oops: :oops: :oops: en ben vastbesloten om alles te geven wat ik in me heb om daarmee te stoppen als ik zwanger ben :shifty: Ik hang een A4 op met alle mogelijke risico´s die roken met zich meebrengt en als ik het moeilijk heb dan kijk ik daarnaar… http://www.stivoro.nl/babyfitaom.html is echt een site die aan te raden is om te bekijken als het zover is…
xxx Brigitta
Brigitta, je kunt beter nu al stoppen met roken! Wanneer je zwanger bent en je rookt de eerste 4 weken (voordat je weet dat je zwanger bent) en je stopt direct na je positieve test kan het gevaarlijk zijn voor de baby omdat die ook al gewent is aan de nicotine. Dus dan zou je het af moeten bouwen.
Ik rook zelf niet (nooit gedaan ook) dus ik heb makkelijk praten :oops: . Maar mijn hubbie rookt wel!
Enne als ik mijn cycli bij moet houden bij mijn onderschrft wordt het een hele lijst met 8x 31 en 1x 33 en 1x 28!!!
Liefs,
Inge