November & december stoppers 2005

Hmmm Inge daar zal ik eens wat meer info over op zoeken…Thanx voor je tip :!: :wink:

Begrijp dat het voor jou een hele waslijst is ondertussen :frowning: Maar misschien dan de cycli vanaf januari neerzetten?

xxx

hey dames,

Ik ben vrijdagavond naar de pasar malam geweest en heb een maansteentje gekocht, helpt tegen de vruchtbaarheid…ff zien of t werkt… haha

verder zijn de duivels weg en gaan we weer lekker vrijen

ja ben er wel, maar heb niks te vertellen :roll:

weekend was weer veels te snel om en gelukkig gaat het een beetje vriendelijker weer worden nou ja vancht even niet dan wat een wind.

we gaan weer een periode in om te klussen :inlove:

inge voor jou begint het nu echt heel spannend te worden…zal ff :thumbup: :**: :thumbup: voor je…

nou meiden nieuwe ronde nieuwe kansen toch, ik ga er voor deze ronde!

tis lente dus :lol:

geniet groetjes spookie

Ook effe weinig te melden :mrgreen:

Maar wilde effe :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor Inge

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zo als dat niet helpt… :wink:

Alles verder goed hier, alweer bijna de 12 weekjes gehaald :inlove:

Groetjes Natascha

Dank je wel meiden!

Ik heb nog geen nieuws.

Mijn beste vriendin heeft vannacht gedroomd dat ik zwanger ben! Wie weet wat dat betekent!

Tot snel!

Liefs,

Inge

Lieve Inge,

Hoop het met heel mijn hart voor je dat het deze keer raak is! Geloof dat je meer dan een jaar bezig bent nu toch? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :wink: :inlove:

ik duim heel hard mee hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hallo allemaal! hoe gaat t meiden??

ik ben ff een tijdje niet online geweest, omdat ik net verhuisd ben…

en ik denk dat dit mijn laatste reactie hier is voorlopig… ik kijk ff hoe t deze maand afloopt, en anders ga ik weer terug op de pil.

ik vind t niet leuk, maar financieel hebben we t op dit moment niet ruim omdat ik zelf ff zonder baan heb gezeten, en we willen wel alles klaar hebben mocht ik zwanger worden.

lieverds, ik gun jullie allemaal zwangerschap, en ik hoop dat t snel gebeurd!!

veel suc6!

dikke knuffel, suus

Goedemorgen,

Ik denk dat testen niet meer nodig is

Vanmorgen met afvegen zat er wat rose aan het papiertje, het is nog niet echt doorgezet maar ben bang dat het eraan zit te komen.

Verander mijn banner vanavond wel! (Als het echt doorzet)!

Liefs,

Inge

suus al 34 dagen overtijd :? vervelend dat je zonder baan heb gezeten, maar nu verhuisd…altijd dat geld he!! :roll: maar heb je na de laatse test nog is getest of bij de ha geweest?

inge: ahhhh nee he :wall: en had nog wel dubbel zitten duimen voor je…

nou verder nx van deze kant.fijne dag allemaal :-*

Hoi!

Madame M, leuk, een maansteentje, ik ben benieuwd of je er iets van gaat merken :smiley:

Kes, spannend, bijna 12 weken! Ik feliciteer je dan pas echt hoor, maar nu vast een minifelicitatie dan: Gefeliciteerd! :lol:

Suus, jammer dat je er misschien voor moet kiezen om je wens uit te stellen, maar ik vind het wel knap van je. Je doet wat het beste is dan, ookal is het niet het leukste. Ik wens je veel succes en hoop dat je snel verder kunt met jullie droom :-

Inge, hou nog heel even hoop, Pinot (feb-stoppers) was ook zwanger na een beetje roze 1 dag voor haar NOD, dus de strijd is nog niet gestreden! Enuuh, roze zooi, opdonderden, dit hadden we niet afgesproken :naughty:

Zelf heb ik ongeveer net zoveel te vertellen als Spookie… Niks :mrgreen: Dus tot later maar weer…

:-
Smiley

Goeiemiddag…

Ben net wakker :oops: Ben vrij vandaag…Wel lekker geslapen, maar nadeel is bij zo laat wakker worden dat ik dan altijd effe behoorlijk koppijn heb :? Enne moet nog wel boodschappen doen en huis opruimen…

Madame m: Hihi ik heb nu ook bijna een maand of 2 een maansteentje :wink: Toen ik hem net om deed, werd ik effe heel duizelig, maar merk er nu weinig van. Heb op zich nu wel een regelmatige cyclus (kan ook toeval zijn) dus das wel mooi.

Inge: Moet echt bij dat kleine beetje rose blijven hoor! Hadden dat idd niet afgesproken :frowning:

Suus801: Pfft geld he :x Lieverd heel veel succes en hoop dat jullie er snel weer voor mogen gaan! :-*

B-tje wat cool dat je ook zo’n steentje hebt… nu nog maar afwachten of hij gaat werken…?!

Schijnt wel te helpen…

haha ja madame m…vorige ronde was er een stukje af op onverklaarbare wijze (had hem niet laten vallen), maar helaas…gewoon ongi geworden… :roll: :wink:

Ow ehhhmmm :oops: heb een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag bij de HA. Dit naar aanleiding van een vraag aan een verloskundige…:

Misschien een rare vraag, maar als ik mijn baarmoedermond voel, dan voel ik een oneffenheid net naast de ingang zeg maar. Voelt als een stukje hard iets, zoals een opgedroogde pukkel. Ik voel niets als ik daaraan zit, is gevoelloos. Kan dat kwaad zo´n oneffenheid?

groetjes, Brigitta

hoi Brigitta,

meestal is het onschuldig en is er dus niets aan de hand. Maar je zou kunnen vragen of de huisarts er even naar kijkt. Is er ooit een uitstrijkje gemaakt? En is het toen gezien of hebben ze er toen iets van gezegd? Ik kan er niet zoveel van zeggen, pas als je het ziet weet je of het onschuldig is. Dus voor de zekerheid maar even naar de huisarts.

Mirjam

Dus ja ik ga maar effe, ook al is het voor mijn eigen gemoedsrust. Ben altijd erg onzeker over dit soort dingen… :oops: Gelukkig gaat vriendje mee, want tja we hebben een hele jonge mannelijke huisarts en dan vind ik het toch fijner als ik niet alleen hoef :roll:

Brigitta,

Dat lijkt me wel lastig, om met zoiets naar zo’n jonge mannelijke huisarts te gaan. Maarja, hopelijk is het niets bijzonders en kan hij je geruststellen!

Groetjes,

Garfield

Hoi hoi,

Het heeft doorgezet :cry:

Nieuwe NOD 4 mei!

Liefs,

Inge

He getsie Inge…ik voel met je mee… :cry:

Dank je Brigitta!

Ik begin de moed een beetje op te geven inmiddels!

Liefs,

Inge

Dat begrijp ik maar al te goed lieffie…jullie zijn al best lang bezig :? Hebben jullie ook al wat onderzoekjes gehad en zo niet, hoe kijken jullie daar tegenaan?

:-* :-* :-*