he meiden
zo ik ben er weer hoor hier nog steeds geen :twisted: te bekennen heb wel af en toe van die ongi pijntjes dus durf eigenlijk nog niet te hopen en ja hoe lang ben ik overtijd weet ik niet oftewel mijn langste cyclus was 29 dagen en de korste was 13 dagen ik zal het even op een rijtje zetten
r1-28 r2-29 r3-29 r4-20 r5-13 r6-21 en nu zit ik dus vandaag op 29dagen dus weet het even niet meer ik ben zo zenuwachtig als de pest en ja kriebels in buik alsof je verliefd bent dat heb ik ook hoor ik heb de hele dag niets gedaan alleen maar naar de wc gaan en denken zo nu zal mijn ongi wel beginnen maar niets te zien al zou het wel geweldig zijn als het nu wel zo is dat we zwanger zijn heb al een beetje gekeken wanneer dat ik dan uitgerekend zou zijn en dat komt wel heel erg goed uit want mijn broertje wil weer heel erg graag weer bij de bevalling zijn en die gaat begin december naar afganistan voor 4 maanden en ik zou dan begin december uitgerekend kunnen zijn maar niet op alles vooruit lopen he
nou alweer een ontzettend lang verhaal hierzo nu eerst de rest eens bijlezen
groetjes wendy :?
b-tje: laat je niet kisten en gek maken, jouw tijd komt vanzelf als de tijd ervoor is… Dat geldt voor iedereen, en als je iets graag wil zie je t ook overal, net zoals bij nieuwe auto;s…
Ben er eigenlijk nog niet over uit wanneer ik zou willen testen, denk dat ik even w8 tot vrijdag, dan zit ik op 30 dagen… Ik ben zo bang dat als ik er nu een test tegen aangooi dat ie negatief is omdat ik ook geen verschijnselen heb, helemaal niks, ja behalve dt ik niet ong, wordt.
Zwangere dames op het forum: hadden jullie verschijnselen en bij hoeveel dagen hadden jullie getest.?
Soorry ladies, dat ik jullie zo lang in spanning houd, ik hou jullie wel elke dag op de hoogte hoor!!
Legally blond 2 is op, ga maar even lekker kijken
Kuskus
M
hey meiden
madame m ja ben ook legally blonde 2 aan het kijken wel grappig hoor en ben je ook nog niet op van de zenuwen nu duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
b-tje ja het is moeilijk als je iedereen zwanger ziet worden en zelf nog niet ik heb het ook gehad bij mike toen ik nog niet eens wist dat ik toen zwanger was en iedereen bleef maar met nieuws komen en na een paar weken kwam ik erachter dat ik toch echt zwanger was je tijd komt neem dat maar van me aan en net op het moment dat je het echt niet verwacht dan komt het op je af
nathalie voor jou ook nog spannend ben zo benieuwd voor jouw ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes wendy
Ik moet leren geduld te hebben en daar ben ik me bewust van… :oops: Ik zal het maar bekennen…heb een tijd geleden een spiritueel antwoord gehad van iemand met bijzondere gaven. Dit is wat ze mij zei:
Ze voelt zich snel schuldig, wil je haar laten zien dat ze oke is zoals ze is. Ze mag leren genieten. Hoe het leven is met een lichaam en dat dat ook leuk kan zijn. ze ziet de voordelen nog niet boven de nadelen uitstijgen. Het is er nu een met vleugeltjes vandaar. Ze vliegt vrij over ons landje. en dat kan binnekort niet meer. In je hart kun je een gouden verbinding voelen met haar. Die nooit meer weg gaat. Die verbinding maakt dat ze snel bij je zal zijn. 2008 is voor haar nu de brug naar het leven. Ze is ook zo’n bijzondere die heeft haar tijd nodig. Je kunt haar helpen door haar extra kracht te geven. En haar te verzekeren dat het leven hier ook in vrijheid kan. er is een vorig plaatje nog verbonden aan haar, zodra ze zich daar van heeft los gemaakt is ze gelijk hier bij jou.
Nou het is een heel uitgebreid verhaal van wat zij doet en ook een beetje moeilijk uit te leggen… Ik geloof dus dat de zieltjes van de kinderen die nog hier op aarde komen (en die overleden zijn) bij God is en dat de engelen over hen waken. God geeft bepaalde mensen gaven om met die zieltjes te kunnen praten…
Het wil niet zeggen dat dit ook meteen mijn lot is van 2008 en niet eerder. Het is iets wat nu zo is, maar ten allertijde nog kan veranderen. Dit heeft te maken met de veranderingen die kunnen plaatsvinden in alles om ons heen…Soms komt er een ander kindje eerst of gewoon voor in de plaats…
Wie gelooft er van jullie ook dat er meer is tussen hemel en aarde en in hoeverre?
Heb lang getwijfeld of ik dit moest delen met jullie. Bang dat ik een buitenbeentje word bij jullie ofzo :oops: :oops: :oops:
xxx Brigitta
Goedemorgen!
Brigitta, ik geloof zeker wel dat er wat is tussen hemel en aarde en dat er ook mensen zijn die met dat gene kunnen communiceren! Op zich nog niet zo’n negatief verhaal alleen 2008 klint nog wel erg ver weg! Maar als ik het goed begrjip dan kan dat eerder worden wanneer jij wat meer geniet van alles om je heen???
Nou hier weinig nieuws, vanmorgen met het plassen voelde ik weer wat steken in mijn buik. Ik heb gisteren voor de zekerheid maar vast wat maandverband ingeslagen. Hopelijk hebben we dat voorlopig niet nodig!
Misselijk ben ik ook nog een beetje en mijn koffie smaakte me vanmorgen niet!!! Maar goed, ik begin me nu echt dingen in mijn hoofd te halen! Ik kom later vandaag nog wel terug! Nu eerst eens even naar mijn werk!!!
Liefs,
Inge
ik heb echt helemaal nergens last van… Is dat normaal…
ik word gek…
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
geen last van de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: en volgens mij komen ze ook niet
en geen last van :inlove: :inlove:
hahaha hier ook nog steeds geen nieuws!!!
we houden het wel spannend hier hoor. :mrgreen: :mrgreen:
wie weet ga ik straks nog wel ff een testje doen maar ik ben zo bang dat de uitslag negatief is :roll: :roll:
kus
Jeetje Nathalie, wat spannend zeg!
Je bent al twee weken voorbij je NOD…
Ik zal voor je duimen dat ie nu wel positief is :-*
En natuurlijk ook voor Madame_m en de anderen!
Groetjes Garfield
ik weet het allemaal ff niet meer hoor!!!
de test was(alweer)negatief
ik hoop dat ik snel ongi ga worden en anders ga ik wel ff langs de HA.
:-* :-* nathalie
jeetje nathalie, je bent echt al ver overtijd… dus mag nu wel wat geberuen toch? Al ergens last van?
Ik nog niet… binnenkort maar ff testen…
Ben alleen bang voor een negatieve test…
he meiden
ze zijn gekomen vanacht de :twisted: dus weer p naar de volgende ronde en maar weer afwachten
b-tje ik geloof er ook in hoor ik weet ook bepaalde dingen die ik niet altijd hoef te weten hoor en de anwezigheid van iets anders voelen en bij mij de laatste keer dat ik bij iemand ben geweest zei deze dat het richting het einde van het jaar zwanger kan zijn maar hoop toch wel op sneller hoor
groetjes wendy
tjonge jonge
wat een rare week is dit voor mij zeg!!!
eerst kan ik acht weken lang geen baan vinden en nu ben ik in 1 week tijd al twee keer aangenomen.!!!
ik werd vanmorgen gebeld door een tuincentrum hier in dronten ofdat ik op gesprek wilde komen en jullie raden het al : IK BEN AANGENOMEN.
hahahaahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dus ik ga vanavond mijn werk bij de intersport opzeggen(heb toch een proeftijd van 1 maand en ik heb nog niks ondertekent)
en vanaf zaterdag ben ik dus werkzaam bij het tuincentrum.
voor 38 :shock: uur
welkom in het bizarre leven van nathalie
jammert mickey dat de rode :twisted: zijn gekomen is toch altijd weer balen…
madam_m je houd het echt spannend he!
nathalie soms lopen dingen zo ontzettend raar, maar toch leuk dat je nu kan kiezen en groene vingertjes dus. en jammer dat de test ook weer negatief is, balen die onzekerheid
inge voor jou gaat het ook aardig opschieten.
en ik denk zelf dat er ook best wel wat tussen hemel en aarde zit, alleen ik hou me er niet zo heel veel mee bezig.
mar10e aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van.
en leuk dat je hier mee komt kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
nou meiden iedereen succes met wachten en klussen :lol:
licht bloedverlies hierzo
neeh dat mag niet
@-INGE- wrote:
Goedemorgen!
Brigitta, ik geloof zeker wel dat er wat is tussen hemel en aarde en dat er ook mensen zijn die met dat gene kunnen communiceren! Op zich nog niet zo’n negatief verhaal alleen 2008 klint nog wel erg ver weg! Maar als ik het goed begrjip dan kan dat eerder worden wanneer jij wat meer geniet van alles om je heen???
Liefs,
Inge
Ja dat klopt Inge :oops: Ik heb door een moeilijke jeugd nooit echt kunnen genieten van dingen en jarenlange therapieen gehad. Vandaar dat ik aan het leren ben om te gaan genieten en dat moet ik ons toekomstig kindje ook leren. Als ik dat goed doe, dan KAN ze eerder komen

Inge ik hoop ook dat je dat maanverband 9 maanden niet nodig hebt! Spannendddd
Meissie: Pffft het laat zich allemaal wel lang op zich wachten hoor bij jou…Had jij nou al vaker lange cycli gehad? Weet ut namelijk niet meer… :oops: Klote dat je nou alweer nega test… :?
Hihi heb je ineens de baantjes voor het kiezen. leuk hoor! :thumbup:
Mikey: Balen dat de :evil: :twisted: weer zijn gekomen…Hoop ook sneller voor jou (en mij), maar ja zit niets anders op dan af te wachten en hopen dat het sneller zal gaan…

Madam m: Ahhhh had voor jou echt goeie hoop!

@ Nathalie, ik vind het nu wel lang duren hoor dat die :evil: :evil: wegblijven en dat de testen negatief blijven! Hoop dat er snel duidelijkheid komt. En gefeliciteerd met je nieuwe baan (tweede keer deze week ) Ben je zaterdag wel bij Intersport??? Ik wil wel nog ff langskomen hoor!
Veel succes bij het tuincentrum.
@ Wendy, Jammer dat de :evil: :evil: er weer zijn! Succes voor de volgende ronde.
@ Brigitta, wat naar dat je zo’n moeilijke jeugd hebt gehad. Hopelijk heb je snel alles geordent en komt die kleine al veeel eerder dan 2008!!! :-*
En ik hoop idd ook dat ik dat maandverband niet nodig ga hebben!!!
@ Madame m, hoop dat het niet doorzet!!!
Hier nog weinig nieuws, het begint steeds spannender te worden. Het is anders dan anders in ieder geval. (Heb amper gegeten vanavond :? )
Liefs,
Inge
B’tje ik las je verhaal, mooi hoor. Waarom zou je een buitenbeentje worden? Ik vind juist dat iedereen hier elkaar wel respecteert hoe iemand is. Als dit jou houvast geeft, dan is het toch sowieso goed. Klinkt in elk geval wel heel bijzonder wat die mevrouw zei. Jouw tijd komt echt wel, wie weet wel voor 2008!!!
X
Hoihoi,
nog steeds spannende tijden hier. Madame m, ik hoop dat het loos alarm is.
Wendy: he balen meid.
Inge: spannend hoor, hopelijk heef tje gevoel gelijk.
Brigitta: Ik geloof ook dat er meer is maar ik ben wel altijd heel voorzichtig tegenover mensen die zulke specifieke dingen zeggen, ik geloof ook nog altijd in vrije keuze enzo, ik zie dat soort uitspraken altijd liever symbolisch (en zonder datum). Wat ik trouwens merk nu is dat ik al de energie van ons kindje kan ‘waarnemen’. Zo zijn we bijvoorbeeld al bezig met namen bedenken en komen op totaal andere namen dan die we voor Luca in ons hoofd hadden.
Nathalie: gefeliciteerd met je nieuwe banen! Ik dacht trouwens dat je echt voor de sportwinkel ging maar blijkbaar niet dus. Balen van die test. Niet leuk.
Hopelijk niemand vergeten? Het was ook wel erg veel bijlezen… :oops:
Hier alles goed trouwens. Vandaag bij een vriendin geweest die elk moment kan bevallen. Alles staat al klaar, leuk hoor. Haar oudste is een paar maanden jonger dan Luca wel leuk om zo ook weer de tweede dicht bij elkaar te hebben, je beleeft toch een hele boel het zelfde.
:-* Janna