Goedemorgen!
Wendy, ben jij vandaag nou al overtijd? Hoe is het nu?
Madame M, ga je nou al testen? Je bent vast hardstikke zwanger hoor!!
Inge, niet de moed opgeven he! :naughty:
Nathalie, hoe is het bij jou?
Ik heb vandaag mijn eisprong (gehad), dat zeggen mijn temp, de ovulatietest en volgens mij heb ik het ook nog gevoeld (vannacht en vanochtend pijntjes boven mijn lies) Dus ik mag binnenkort weer af gaan tellen. Vind het stiekem wel een beetje spannend hoor… :shifty:
:-* Nikki
nou hier nog steeds geen nieuws :shifty: :shifty: :shifty:
Hello ladies,
Ik heb geen idee wanneer ik zou gaan testen… Mijn vriend vroeg zich al af, hoe ik het mijn ouders moet gaan vertellen…
Spannend!
Meissie: een vriendin van me teste pas met 18 dgn pos
@ Nikki, nee ik weet het, moet de moed niet opgeven, maar ik zie het even niet meer zitten!
@ Nathalie, jeetje zeg wat spannend. Misschien naar de ha voor een bloedtest???
@ Madame m, bij jou blijft het spannend, ben benieuwd wanneer je gaat testen en of het positief is. Beetje rare vraag misschien, maar waarom maakt je vriend zich zorgen over hoe je het aan je ouders moet vertellen???
Liefs,
Inge
Inge: nou mijn ouders zijn redelijk “streng” en carriere gericht, en ik ben namelijk 22 … dus dat was een beetje de reden waarom hij dat zei. Maar ik maak me er helemaal niet druk om: het is notabene mijn leven!
Verder denk ik de hele tijd dat ik buikpijn voel, had ik gister ook, en s avonds was het helemaal weg.
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik zou gaan teste, jullie ideeen… Kan namelijk zijn dat ik nog niet voldoende HcG in mijn bloed heb ofzo…Vriendin van me teste pas 18 dgn ovt een positieve test… Iemand suggesties???
Ik wordt echt GEK van mezelf omdat:
- eertste keer overtijd
- wordt nu echt ECHT
-waaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
Kussen
Tja ik zou er nu gewoon een testje tegenaan gooien :mrgreen:
Ik weet niet of je al iets in huis hebt? Ik had de digitale van clear-blue en testte daarmee al 1 dag voor mijn NOD positief, en jij bent al 3 dagen verder dan ik toen
HIj was niet goedkoop, twintig euro, maar kun je wel 3 keer testen en hij is erg gevoelig voor het hcg.
Wendy, hoe is het met jou meid? Ook nog geen :evil: ?
Meissie wel vervelend hoor die lange cyclussen :? hopelijk is het nu doordat je zwanger bent
Nikki, dus over 13 of 14 dagen voor jou hopelijk ook geen :twisted: !!
Inge, ik ben natuurlijk niet zolang bezig geweest als jij nu, maar toen ik dat gevoel had was ik gewoon zwanger :-* Heb je ook een grens gesteld wanneer je evt naar de dokter wilt als het niet lukt?
Dames ik duim voor jullie hoor :thumbup: :thumbup:
Madame m, ik ging mezelf niet langer plagen en zou er gewoon een testje aan wagen. Wat betreft je ouders, jammer dat ze zo carriere gericht zijn, maar idd is het jou leven en het moet je niet tegen houden het te leven zoals je wil. En ik vind 22 op zich niet zo heel jong hoor om moeder te worden! Ik ken in mijn omgeving genoeg jongere!
Kes, hoop dat het bij mij dan hetzelfde is als bij jou. Ik zat net bij de kapper en voelde me een beetje misselijk maar niet dat ik moest overgeven ofzo, maar gewoon een draaierig gevoel. Waaaaah ik maak me nu ook wel erg gek!!!
Liefs,
Inge
ben bang dat als ik morgen zal testen dat ie negatief zegt, zo zonde van het geld… en tja… ik heb zoveel verhalen gehoord…
what shall i do? :wall:
Je moest eens weten hoeveel testen ik al versleten heb! hihihi
't is duur maar die onzekerheid is ook niets!
Succes met je beslissing!!!
Madame M, heb je alle 4 de rondes hiervoor een evenlange cyclus gehad? Want dan ben je nu overduidelijk overtijd en kun je testen. En heb je ongeveer 16 dagen geleden misschien je eisprong opgemerkt (slijmwaarneming/midpijn/tempen), want dan ben je nu ook zeker weten overtijd, en kun je testen!! Er zijn inderdaad mensen die pas na 2 weken overtijd positief testen, maar da’s zeldzaam. Er zijn ook mensen die 4 dagen voor hun NOD positief testen!!
Je kunt Clearblue digitaal kopen. Die zijn het gevoeligste, dus hebben het minste HcG nodig om positief te zijn. Ander voordeel is dat de test gewoon ‘zwanger’ of ‘niet zwanger’ zegt, dus je hoeft niet zelf te bepalen of je een eventueel vaag streepje als positief of negatief moet zien. Het is niet de goedkoopste test, maar je hebt er wel meteen 3 (per stuk zijn ze dus helemaal niet zo duur), dus mocht je nog wel te vroeg zijn, dan heb je nog 2 pogingen over!
Met andere woorden, als je nu zo duidelijk overtijd bent zou ik testen als ik jou was
:-* Nikki
MadameM, ik zou ook gewoon testen, als hij negatief is kun je het over een dag of 3 altijd nogmaals doen :mrgreen:
Misschien is ie nu al gewoon positief en zit jij voor niks extra lang in spanning.
O enne als je urine niet teveel verdund is kun je nu ook testen hoor ik heb zelf toen s’avonds getest en je weet het resultaat.
Wat nikki ook al zegt, omdat je hiervoor een mooie regelmatige cyclus had, en nu dus echt overtijd bent…
Testen
Maar goed je kunt ook je kop in het zand steken en jezelf nog effe gek blijven maken :mrgreen:
Zit hier steeds maar te kijken of er es iemand gaat testen :shifty:
Knap dat jullie het volhouden, ik was niet zo geduldig
Ik denk dat ik ook niet zo geduldig ben hoor! Als ik dadelijk overtijd ben dan reken maar dat ik test! Ik ben met mij NOD uitgegaan van mijn langste cyclus! Ik heb altijd tussen de 31 en 33 dagen gezeten en de laatste ronde was het 28 dagen! Dus als ik vrijdag (volgende week dan) nog niet ongi ben wordt er hier weer een test gedaan!!!
Liefs,
Inge
als je idd iedere maand een regelmatige cyclus heb kan je volgens mij best testen. als je dan overtijd bent, ik zou ook gewoon testen dan als ik regelmatig zou zijn
maar voel je je ook anders dan anders?? oooow en het is zo spannend
mickey hoe lang ben jij overtijd?
nou vanavond mag ik een uurtje aangepast werk gaan doen (zal wel lekker boeiend werk zijn :silenced: ) lopen gaat wel al ietsie beter dan gisteren maar als ik even heb gezeten en sta op nou ik lijk wel een oud wijfke :eh:
nou verder van deze kant uit geen nieuws
meiden die overtijd zijn ik duim voor jullie :thumbup:
'k Heb even naar je berichtjes gezocht, omdat ik zo nieuwsgierig was n.a.v. je banner waarin staat dat je 14 dagen overtijd bent.
'k begrijp nu dat je geen test durft te doen…bij deze ga ik even heel hard met je meehopen dat je gewoon hardstikke zwanger bent!
Ennee… snel weer terugkomen naar het speelhoekje, want ik moet nog een half uur werken en ik verveel me :mrgreen:
Alle dames hier trouwens veel geluk toegewenst!!!
hmm, misschien… ik ga er nog even over nadenken…
Maar ik kom vandaag sowieso niet langs de kruidvat voor een clearblue…
Morgen wel: koopavond…
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ik maak me zelf gek gek gek
Ik zou zo blij zijn als het zo was :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
en nog steeds:::: helemaal niks!
Eigenlijk mag ik hier ook typen, hihi…
In december besloten we dat we geen anti-conceptie meer zouden gaan gebruiken, en af zouden wachten of we een tweede kindje zouden mogen krijgen.
Ennneee…jeetje, dat jullie zolang kunnen wachten met testen! Ik testte allebei de keren al positief voordat ik overtijd was. 'k Wilde het echt meteen weten.
hey mar
met welke test heb je dan getest??
Gewoon het huismerk van de DA.
Er verscheen zo’n mooi paars/ roze stipje
(ennn…ook een heel licht streepje betekent dat je zwanger bent!)
Groetjes,
Martine
Nou madame m, ik zou er speciaal voor naar het Kruidvat gaan !
Martine! Leuk dat je hier ook een berichtje plaatst!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Liefs,
Inge
Ik heb een beetje een dipje…Vandaag de zoveelste collega die vertelt dat ze zwanger is… :shock: Tis niet dat ik niet blij ben voor haar, maar ja weet niet… :oops: Ik wil ook zo graag. Ben wel rustiger sinds de laatste cyclus en wat realistischer. De mensen uit mijn directe omgeving die weten dat we aan het proberen zijn…tegen hun durf ik ook bijna niets meer te zeggen over baby´s… Krijg dan standaard te horen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, anders lukt het niet… Maar dan denk ik…ja hoe doe je dat er niet zo mee bezig zijn??? Als iemand het weet dan mag die het zeggen hoor… :?
Begrijp me goed meiden…ik zou het harstikke tof vinden als er deze maand nog zwangeren bij komen :dance:
:dance: :thumbup: Ik duim me helemaal suf voor jullie… Ik moet echt goed kijken wie er nou overtijd is hoor haha… Geloof dat de enige die nog niet getest heeft, madame m is???
Mar10e: welkom hierro en gefeliciteerd met je zwangerschap! :dance: :thumbup: