November & December 2014 stoppers

@ Loon misschien toch maar even testen?

Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik een dag na mijn test wat oud bloedverlies.

Geloof dat het 1 of 2 dagen duurde. Dat was dus waarschijnlijk innestelingsbloed.

Loon, hoe gaat het nu?

Testen gekocht maar denk ik niet nodig. Als ik geplast heb dan is het al wat anders bloed. Maar nog niet zoals normaal.

Wacht nog ff af want misschien komt het nog op gang

Hoe is het met de dames op wacht bankje

Hè Loon, wat vervelend! Als het zo traag op gang komt, is het bepalen van de eerste dag van je cyclus ook weer wat lastiger toch?

Ik hoop voor jou dat je gauw zekerheid hebt!

Hier werd ik gisteren zoals verwacht ongesteld. En ook gelijk flink! Ik zat op mijn werk toen het gebeurde en elke maand weer voel je een klein stukje hart breken. En dan is het weer kop op, aan de slag, doen alsof er niets aan de hand is. Bah.

Nou ja, over een dag of tien kunnen we weer aan de klus, maar ik voel de weerstand steeds groter worden.

Minimouse, hoe is je trap geworden?! :smiley:

Wat balen Loon…

Marlies, ook balen zeg! Jeetje, ja het is iedere keer weer een grote teleurstelling… Het voelt echt alsof je lichaam je behoorlijk in de steek laat…

Mn trap is echt heel mooi en heel lekker zacht geworden, hihi

Maar ik schrok wel even toen hij het tapijt uitrolde, het leek ineens een veel lichtere kleur, maar toen het er eenmaal op lag, toen was het weer zoals we wilde… Pfffff schrok me dood!

@Marlies :hug: k… Zeg hopen volgende ronde.

@mini ben ook wel benieuwd naar trap.

Ik baal ook wel ondanks ik maar 2 rondes heb gehad. Maar voor de andere is het vervelender.

@ Marlies :hug: Ik snap het heel goed. Iedere keer is het weer een teleurstelling.

Altijd weer een teleurstelling als je ongesteld wordt.

Negatief testen vind ik persoonlijk nog erger.

Een menstruatie heeft nog iets natuurlijks.

Zo’n negatieve test vind ik zo’n desillusie.

Daarom test ik ook niet voor de NOD.

@ Loon jammer dat het nog niet helemaal duidelijk is. Maar ik snap dat je ook niet zomaar gaat testen.

@ Minimouse fijn dat de trap is geworden zoals je wilde.

@miro inmiddels duidelijk dat niet raak is.

Nu is inderdaad niet duidelijk wanneer eisprong is. Maar vanaf 10 dagen gewoon veel klussen

Miro; ben ik met je eens, negatief testen is inderdaad een domper. Een menstruatie even slikken, maar hoort erbij. Ik test ook niet meer voor nod.

Loon, we worden er weer druk mee over anderhalve week, haha!

Hier een foto van de trap! Mn meisje zit er aan te ruiken, haha! Ze zegt dat het naar de stoffenwinkel stinkt hihihi…

Wauw, wat mooi!

Wat heerlijk als dat soort klussen weer geklaard zijn.

Geniet ervan!

@marlies we lopen ongeveer gelijk nu. En ja we gaan weer goed aan de slag.

@mini mooi hoor. Wel heel grappig dat je dochter de vloerbedekking ruikt.

Hoe is het met de rest

Ja grappig he!

Vandaag is ze jarig, 4 jaar alweer! Super verwend is ze!

Nu lekker relaxed onderuit op de bank

Gefeliciteerd met je dochter, MiniMouse!

Nog gefeliciteerd met je dochtertje Minimouse :dance: :dance:

Thanks meiden!!!

Hoe is het met jullie verder?

Goed hoor Minimouse bedankt voor het vragen. In maart gaan we weer starten met nieuwe donor en vanuit huis ook om de kosten te drukken.

Druk met inpakken hier dochter weer ziek we weten nu de oorzaak vochtig huis pppfff blij dat weg gaan hier…

Vandaag weer extra zwemles gehad ziet er naar uit dat ons kleintje toch mag gaan afzwemmen 7 maart maar we duimen nog, het gat onder water haalt ze dat is het aller belangrijkste.

Met jou en de rest ook allemaal goed? Ik lees nog steeds mee hoor :wink:

Vandaag weer ongesteld geworden.

Een iets langere cyclus dit keer van 31 dagen.

Ik had op zich niet veel hoop deze ronde.

Maar toen ik vanochtend nog niet ongesteld was, begon ik toch wat hoop te krijgen.

Helaas brak het vanmiddag door.

:roll: wat balen weer zeg Miro…

L, goed om te horen dat jullie er in maart weer voor gaan!

Nu lekker druk met andere dingen!

Spannend! Afzwemmen!! Ja dat grote gat is altijd wel een issue, hihi maar heel goed hoor???

@miro wrote:

Vandaag weer ongesteld geworden.

Een iets langere cyclus dit keer van 31 dagen.

Ik had op zich niet veel hoop deze ronde.

Maar toen ik vanochtend nog niet ongesteld was, begon ik toch wat hoop te krijgen.

Helaas brak het vanmiddag door.

:hug: :-*