November & December 2014 stoppers

Hoi



Ben benieuwd of er al meerdere gestopt zijn.

Hoi Loon,



Zal ik je komen vergezellen :slight_smile:



Sinds deze maand zijn we weer actief bezig, ik heb al 2 kindjes en begin dit jaar nog een keer zwanger geweest, maar dat is helaas al vroeg misgegaan ( bij 5wkn)

Nu na lang twijfelen toch maar weer besloten om er voor te gaan :inlove:

Hey Minimouse, wat leuk om je naam hier weer te zien! Wat leuk dat jullie voor een 3e gaan. Maar zo te lezen dus een miskraam achter de rug :frowning:



Ik ben eigenlijk een augustusstopper. Wij willen een graag 3e kindje.

Maar bijna de hele club is al zwanger, de enige die (met mij) nog niet zwanger is die schrijft niet zoveel. Dus mag ik een beetje met jullie mee kletsen?



Hier dus al een paar maanden bezig, maar het wil niet zo vlotten.

Ben bijna 36, dat zal wel meespelen.

Vorige maand was het wel raak, maar dat eindigde 5 dagen later in een miskraam. Nu zit ik op het wachtbankje van de nieuwe ronde.

Heeeyyyy Miro!!!



Nou wat leuk! En toevallig!



Jullie dus ook voor een derde, wat leuk! Hmmmm balen zeg van je mk vorige maand… Geen last meer ervan gehad?

Ik ben inmiddels ook alweer 36… Hier wil het ook niet zo heel erg snel gaan…vorig jaar gestopt en begin vh jaar was het eindelijk raak, maarja toen ging het mis

De afgelopen maanden heb ik er dan ook niet zo heel veel aandacht aan besteedt… Ik zou het echt super vinden als we weer zwanger zouden worden, maar tegelijkertijd ben ik ook heel blij en gelukkig met 2 gezonde kids. En natuurlijk met de angst dat het weer mis zou kunnen gaan en weer die pijn en ellende, pffff



Hoe is het met je andere kids? V is alweer bijna 4, gaat zo hard hé!

Maar leuk dat we weer samen kunnen schrijven! Hopelijk komen er snel nog een paar andere stoppers bij

Bij jou wil het dus ook niet zo vlotten.



De miskraam was niet makkelijk, maar ik had er meteen geen goed gevoel bij.

Dus ik was er een beetje op voorbereid.

Liever dat het vroeg mis gaat als later in de zwangerschap.

En ik kan er ook wel nuchter naar kijken. Het was gewoon niet goed.

Dan liever dat de natuur het zelf regelt.

Ik vond het lichamelijk erg tegenvallen. Moest de pijn echt weg zuchten en heb 2 dagen flink paracetamol geslikt.



Ja onze meiden bijna 4! Dan mogen ze naar school! Wat gaat het hard he?



Zou leuk zijn als er nog meer stoppers aansluiten inderdaad!

Nee, hier gaat het ook een stuk minder snel dan een paar jaar geleden…



Ja vind ik ook, bij mij ging het ook al vrij snel mis, maar in die periode ook veel stress had ( mn moeder was begin die maand overleden) had ik zelf ook al het idee dat het niet goed zat… Dus ik had er ook vrij snel vrede mee



Nog sinterklaas gevierd? De kids zijn weer flink verwend.



Hier de ovulatie net achter de rug, dus nu 2 weken “geduldig” afwachten hihi

En jij??

Helaas ongesteld geworden. :frowning:

:roll: nee, wat balen :frowning:



Ik moet nog anderhalve week ofzo geduld hebben…



Stel dat het binnen nu en een paar maanden niet gaat lukken, zou je dan medische hulp inschakelen? Ik weet niet wat ik zou doen…

@ Minimouse nee dat weten we ook niet.

Ik denk dat ik wel wil weten of er een reden voor is.

Als het iets simpels is, kan het allicht verholpen worden.

We zullen niet een uitgebreid en kostbaar traject in gaan in ieder geval.



Vervelend altijd dat wachten tussen ovulatie en NOD.



Wat verdrietig dat je je moeder hebt verloren!

Extra vervelend dat je miskraam ook net in die periode was.



Gek hè? Die moederlijke intuitie.

Dat je soms weet of het wel of niet goed zit.

Ik durf er niet altijd op te vertrouwen, maar het heeft me eigenlijk nog niet in de steek gelaten.

Hier hetzelfde, denk ook dat ik het wel zou willen weten, maar indd ik zal er ook geen traject meer ingaan ofzo…



Vanmiddag was V zo vervelend dat ik even zoiets had van, laat maar! Hihi



Ja dat wordt een lange week! Maar gelukkig heb ik drukke dagen op werk in het vooruitzicht dus hoop ik dat de tijd snel gaat!

Meestal voel ik al ruim een paar dagen voor mn ongesteldheid al buikpijn, dus hopelijk blijft dat weg en zou dat dus een goed voorteken zijn. :pray:



Ja bij mij klopt dat meestal toch ook wel …



Ik ben de afgelopen dagen al zo moe… Pfff wordt er niet goed van… Sombere dagen! Of misschien doordat mn lichaam keihard aan het werk is… Hihi

Haha ja speuren naar vroege zwangerschapstekenen. :wink:



We zijn alweer 5 rondes bezig. En er zijn maanden waarbij ik me heel erg zwanger voelde en maanden waarbij ik dat absoluut niet had.

En de maand dat ik zwanger bleek, voelde ik me dus helemaal niet zo.

Enige vage teken was dat ik niet zo onder de pukkels zat als anders.

Maar ik had al dagen zo’n zeurende buikpijn waardoor ik dacht dat ik ongesteld ging worden.

Zo zie je maar, hoe je lijf je voor de gek kan houden. :wink:



V. ook al bijna 4! Dan gaan onze meiden naar school! Is toch weer even wat anders he?

Hoi Allemaal,



Wat betekent stoppers eigenlijk?



Wij mijn vrouw en ik zijn hier ook opnieuw bezig voor een derde kindje maar mis de gesprekken met andere moeders die ook bezig zijn voor nog een kindje. Was laatst geloof ik wel even een bevrucht eitje maar is vorige week afgestoten een vroege miskraam dacht de vk. Daarna nog dagen misselijk geweest :frowning: zit nu te wachten op mijn piekdagen net zoals mijn vrouw.



Hoop dat ik hier misschien mag mee kletsen met jullie?



Mijn leeftijd is ook niet zo jong meer dus dat zal ook wel meetellen we hebben twee prachtige gezonde meiden van 6 en 5 maar de wens voor een derde blijft niet uit. Hoop dat ik zelf nog 1x zwanger mag worden en anders mijn vrouw.



Groetjes Diana

Hoi Diana, stoppers betekent dat je stopt met anticonceptie omdat je een kinderwens hebt. Dus inderdaad allemaal mama’s (en/of partners :wink:) die hopen op korte termijn een kindje te verwachten.



Ik ben benieuwd naar je verhaal. Jullie hebben dus 2 dochters. Zijn jullie beide zwanger geweest? En nu? Als ik het goed begrijp krijgen jullie beide inseminaties? En hebben jullie zelf een donor? Of maken jullie gebruik van een spermabank?

Hoi Miro,



Ooo oke snap het dus dan zit ik hier wel goed aangezien we een kinderwens hebben :smiley:



Wij hebben indd beide een dochter gekregen eerst ik en daarna mijn vrouw. Waren allebei in 1x zwanger van een donor dus dat ging zeer voorspoedig.



Was ook heel mooi voor ons beide om het zo mee te mogen maken. Ik ben in het ziekenhuis bevallen aangezien onze dochter in stuit lag en onze andere dochter is thuis gekomen in onze eigen bed :inlove: was heel mooi om dat zo mee te maken.



Zijn nu met een nieuwe donor bezig ikzelf ben nu 1x geinsemineert geweest door mijn eigen vrouw maar helaas was het niet gelukt. Nu wachten tot de volgende ronde inprincipe gaat mijn vrouw deze keer eerst maar we twijfelen nog of we niet samen tegelijk insemineren is nl maar de vraag of we beide zwanger raken of misschien juist een van ons.

Hallo



Ff weggeweest ben geopereerd aan mijn neus dus ff geen behoefte aan typen.



Ik wacht nog op menstruatie maar bij Tess had ik ook lange cyclus dus ben erg benieuwd hoe het nu is.



@minimouse Minder van de miskraam.



Gr Ilona

Ilona hoop dat het wat beter gaat met je neus nu?

Hoi



Mijn neus gaat best goed, alleen goed opletten wat ik doe.



Gr Ilona

Hoi meiden!

Wat gezellig! Had al een paar dagen niet gekeken op het forum, maar leuk!



Loon, beterschap met je neus, lijkt me erg pijnlijk aan je gezicht… Was het een medische of cosmetische ingreep?

L word Fan wat mooi en bijzonder dat het zo kan hé! En allebei in 1x zwanger! Wat goed!



Hoe oud zijn jullie? Ik ben 36 en ik ken Miro van de jan2011 moeders topic.

Ik heb over 6 dagen mn nod, maar probeer er zo min mogelijk aan te denken, hihi… Mn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden… :slight_smile:

En indd de laatste keer eindigde in een mk, toen voelde ik me ook haast niet zwanger, dus had ik al zo’n voorgevoel dat het mis zou gaan.



Miro, Ja V wordt 1 feb alweer 4 jaar! Pffff time flies

4 jaar geleden om deze tijd waren we het allemaal al echt zo zat :wink:

Goedemoren meiden,



Ilona, fijn dat het beter gaat met je neus.



Minimouse, gezelig he vind ik ook zo was het zo´n 7 jaar geleden ook en nog drukker. Is heel bijznder ja dat het zo kan indd. erg vruchtbaar toen geloof ik allebei hahha. Wij zij nu 42 en 44 was 36 toen ik Shane kreeg. Gek is dat he dat je je lichaam je zo voor de gek kan houden :wall: jammer dat de laatste x in mk eindigde. Denk ook dat ik wel een bevrucht eitje heb gehad is alleen afgestoten tijdens innesteling dus menstruatie kwam ook vroeger maar ja het is pas de 1x wel zullen zien hoelang het duurt deze maand gaat mijn vrouw en dan zullen we het zien of het raak mag zijn of niet.



Fijne zondag allemaal…



Groetjes Diana

Hoi Diana,



Ja het lijkt wel alsof er steeds minder actieve mensen zijn op het forum.

Ik ben hier 4 jr geleden gaan schrijven en toen hadden we indd ook een veel grotere groep. Als je nu de 9 mnd mama’s kijkt dan is daar ook een stuk minder activiteit… Wel jammer!



Ow dus er is nog goede hoop voor mij met mn 36 jaar hihihi…

Leuke namen hebben jouw kinderen trouwens!



Ow oke, dus bij jou was het ook bijna raak! Hmmm balen dan zeg…

Ze zeggen wel dat je extra vruchtbaar bent na een mk, dus wie weet…

Maargoed als je vrouw nu gaat, dan is dat ook leuk! Wel gaaf, jullie hebben dubbel kans hihi.

Zitten jullie nog met bepaalde voorwaarden of hoe gaat dat in zn werk? Mag je indd zelf kiezen bij wie de inseminatie gaat plaatsvinden of hoe werkt dat?

En gaat dat via het zkh of via een privékliniek ofzo? Ben wel benieuwd.



Xxx