November & December 2014 stoppers

Hoi Minimouse grappig naam trouwens :wink:



Lijkt echt uitgestorven hier soms heel jammer indd maar weinig tegen te doen. Ik ben altijd wel even aan het kijken.



Haha tuurlijk is er hoop voor je!! Bedankt voor het compliment voor onye kindernamen :smiley:



Ja was bijna raak indd jammer genoeg niet in een keer maar hoop op de volgende keer. Ik heb het net gelezen ja op internet dat je vruchtbaarder bent na mk nooit geweten. Tuurlijk zou het ook leuk zijn als mijn vrouw zwanger raakt. We kiezen zelf een donor uit die met ons in zee wil gaan en we doen de inseminatie ook zelf ofwel ZI noemen ze dat. Geen ziekenhuis ofzo te klinisch voor ons en zo is het ook gegaan de vorige x.



Je had geschreven dat je over 6 dagen je nod dagen hebt er niet probeert aan te denken maar dat is ook geen gemakkelijke opgave vooral niet als je van alles voelt in je lichaam.



Groetjes Diana

Hihi dankje!

Mn echte naam is Marlyn, maar omdat ik redelijk klein ben 1,57m had ik destijds minimouse bedacht hihi



Ow okee … Wat interessant! Nooit geweten dat dat natuurlijk ook een optie was. En als je iemand kent die daar aan mee wilt werken dan is dat natuurlijk ideaal en indd niet klinisch en afstandelijk… En dan weet je ook wie de “vader” is…

Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je dit allemaal vraag, anders gewoon zeggen hoor! Ik vind het zo interressant en mooi!

In mn schoonfamilie zit ook een vrouwelijk echtpaar met een zoon, maar verder weet ik niet exact hoe zij dat toen hebben gedaan… Ken ze ook niet zo heel goed, zijn achtertantes van mn man, dus ga er ook niet naar vragen hihihi



Nee is ook super lastig, vooral als je vrij bent en lekker op internet kan snuffelen, dan ben ik er wel meer mee bezig… En constant denk ik ook wel iets te voelen hihi… Ik heb zelfs nog geen zwangerschapstest in huis gehaald, dit om te voorkomen dat ik voortijdig de neiging krijg om te gaan testen hihi

Ben benieuwd hoelang ik het volhou whuaha!

Hoi Minimose,



Of mag ik ook je echte naam gebruiken is een mooie naam :wink: ben ook niet zo groot hihi 1.60 klein maar fijn zeggen ze altijd :wink:



Nou ja kennen dat is het lastige is toch allemaal wat een ongemakkelijke situatie. Hij is vreemd voor ons en dan moet je maar hopen op een klik en dan komt hij zijn ding doen en gaat weer beetje vreemd natuurlijk :silenced: enne “vader” gebruiken wij niet hoor hij is en blijft een donor.



Nee hoor vind het niet erg dat je het vraagt. Vind het leuk als mensen zo geinterresseert zijn. Kan me voorstellen dat je dat niet aan ze gaat vragen is misshien iets te persoonlijk voor hun.



Ik hoop het beste voor je en dat je straks een positieve test in je handen hebt.

Ja lijkt me indd wel echt een super ongemakkelijke situatie hihi

Maar ach ja als het werkt.



Ja logisch dat je dat als donor ziet, haha beetje dom van mij :slight_smile:

Ik vraag nu net aan mn man, hoe is …ontstaan? Zegt ie, ja zn moeder is lang lang lang geleden met een man getrouwd geweest en hij is van hem! Whuahaah ik dacht echt iets héél anders… Tegenvaller weer :oops:



Ja ik hoop ook echt op een positieve test, had vandaag wel echt een goed gevoel maar ben bang voor de teleurstelling! Dus tja kan er niks zinnigs over zeggen. Zou wel snel zijn, want dit is weer de eerste gerichte klusmaand geweest.



Fijne avond!

Owja, je mag wel Marlyn zeggen hoor… Hoop alleen dat er niemand die ik ken meeleest :wink:

Ik zal je anders voor de zekerheid Minimouse blijven noemen straks komt het nog uit dat willen we niet zonder dat je zelf tegen de wereld kan vertellen :wink:



Wordt wel steeds makkelijker natuurlijk als je elkaar vaker ziet :slight_smile:



Haha grappig dat het kind gewoon op normale wijze verwekt is. Is oke hoor dat je dat dacht van het vader zijn zijn meer mensen die dat wel eens dachten.



Kan me voorstellen dat je bang bent voor teleurstelling maar we blijven positief toch.



Fijne avond.

Wat is het stil hier!

Niemand wat leuks te melden?



Hier ook weinig nieuws…



Fijne avond allen!

stil he :zzz:



Hopelijk heeft Nancy maandag haar piek dus dan gaan we er weer voor.



Hier verder ook weinig nieuws…



fijne avond nog

Hier ook niet veel nieuws. Wij wachten weer op de vruchtbare dagen.



Ik krijg wel steeds vaker vragen om me heen of we nog een kinderwens hebben.

Ik kan gewoon echt niet liegen.

Dus er zijn best wel veel mensen inmiddels op de hoogte van onze kinderwens.

Ik weet niet of ik dat nou zo fijn vind.

Ik vraag ze wel allemaal om het voor zich te houden.





@ Loon hoe is het nu met je neus?



@ Diana spannend dat jullie volgende week weer vruchtbare dagen hebben. Wij dan ook ongeveer.

Dus kunnen we samen op het wachtbankje.



Toevallig net van dichtbij meebeleefd dat een lesbisch stel een kindje kreeg.

Een collega van mij, haar vrouw is begin deze maand bevallen van een dochter.

Zij zaten in een officieel traject met de spermabank. Zoals ik begreep is er een behoorlijk lange wachtlijst voor 4-5 jaar.

En mijn collega had heel graag zelf het kindje willen ‘dragen’ maar werd te oud bevonden. Nou is ze meen ik 38 jaar.

Haar vrouw is geloof ik 35 jaar of net nog iets jonger.

Maar zo leuk voor hen!



@ Minimouse oeh NOD in aantocht! Mijn duimen draaien!

Ow spannend dus!!! Ik ga voor jullie duimen dat het lukt!



Ja bij ons ook hoor, maar wel iets minder doordat J ouder is, hij is nu al 11 en ik heb altijd geroepen dat ik het zo wel prima vond. Maar manlief wil zo graag, dus daarom besloten om er nog een keer voor te gaan.

Denk dat veel mensen wel verrast zullen zijn mocht het nog een keer lukken… Maar mn beste vriendinnen en de ouders enzo weten het wel.



Zo dat is een lange wachttijd zeg! Jeetje…



Ja zaterdag is mn verwachte NOD! Mn lichaam houdt me echt in spanning!

Manlief zei net ook al dat ik een soort van gloed over me heen had, zag er mooi uit volgens hem :inlove:

Hoi iedereen



Gisteren een sollicitatiegesprek gehad. Ging goed maar altijd afwachten of je. Bent wat ze zoeken. Heb nog tot juni de tijd om iets te vinden.



Volgens berekeningen zou ik rond zondag mijn nod hebben. Indien ik een normale cyclus heb. Anders zou ik het niet weten.



Met mijn neus gaat steeds beter. Het was een medische ingreep. Ze hebben mijn neusschot rechtgezet en stukje afgehaald. Mijn neusschelpen kleiner gemaakt.

Als alles genezen is heb ik meer lucht.



Ik probeer vaker te lezen.

Hoi Loon,



Wat spannend, hopelijk wordt je snel ergens aangenomen!

Wel fijn dat je nu nog even wat tijd hebt, maar zekerheid is ook wel prettig.



Ow dat was een behoorlijke ingreep dan! Jeetje



Dan lopen wij ongeveer gelijk qua cyclus.

Ik heb inmiddels alweer wat lichte buikkramp enzo dus denk toch dat het deze maand niks zal worden… :frowning: :frowning:

@minimouse balen dat je nu al krampen voelt. Heb nog nergens last van.

Goedemiddag dames,



Hier geveld door flinke verkoudheid veel hoesten en buikpijn bah. Dochters zijn al een tijdje aan het hoesten hier en nancy ook gisteren bij de dokter geweest ppppfff doe je ook niet voor je plezier hoor. Half 12 een afspraak even voor enen werden we geholpen. Medicijnen weer binnen dus dan kunnen we weer even voort :wink:



Miro, dat is lastig ja als je zo voor het blok word gezet met dit soort vragen is altijd moeilijk om dan te zeggen dat het niet zo is natuurlijk. Nou gezellig samen op het wachtbankje word weer een langgggggge wachttijd hihihihi Dat is indd ontzettend leuk voor hun jammer dat die andere vrouw het kindje niet mocht dragen vanwege haar leeftijd denk dat ze dat hebben gezegd vanwege het risico dan nemen ze de jongste maar 4-5 jaar op wachtlijst dat zouden wij niet volhouden petje af hoor voor ze poef.



Minimouse, laten we hopen dat het lukt ja al die spanning eromheen is ook niet altijd even fijn. Toch ontzettendd leuk als het lukt. Nog twee dagen wachten en dan maar hopen dat het niet doorbreekt. Wat lief van je man :smiley: O lees net je laatse berichtje het zal toch niet he we blijven duimen dat het misschien toch wat anders is :pray:



Loon, spannend hoop dat het lukt een nieuw baan nieuwe uitdaging. Fijn dat het beter gaat met je neus. Dat is wel fijn als je wat meer lucht hebt indd.



Is het jullie allemaal ook van dat snertweer hier wel al de hele dag word je ook niet echt vrolijk van blehhhh

Hoi L



Ow jeetje beterschap meid! En natuurlijk ook voor de rest vd meiden!

Hopelijk zijn jullie voor de kerst allemaal weer opgeknapt!

Lekker dan dat je zo lang heb moeten wachten! Wordt je ook niet vrolijker van



Ja de buikpijn wordt steeds erger… :frowning: wel balen en zo irritant dat je lichaam je zo voor de gek kan houden! Nou op naar de volgende ronde dan maar weer… Even die pijnlijke dagen door, zie ik altijd zo tegenop…



Hier is het ook echt herfstweer, waar komen jullie eigenlijk vandaan? Ik woon vlakbij Gouda.



Fijne avond!

@L beterschap voor jou en je gezinnetje. Hoop dat je de kerst weer beter door brengt.



@minimouse niet leuk dat de buikpijn erger word.



Inmiddels wat minder pijnstillers genomen zodat ik minder over mijn grens heen ga. Werd er ook erg duf van.



Ik woon in Tilburg

Goedemorgen Allemaal,



Nou geprobeerd wat extra slaap te pakken Nancy bracht de kids naar school maar dat ging ook niet echt :silenced:



Minimouse, bedankt! Hoop het ook maar ben bang dat het nog wel even gaat duren :frowning: Ja is echt een verschrikkelijk dat lange wachten bij die dokter ga er ook niet graag naar toe alleen als het echt moet. Ach wat jammer joh dat je buikpijn weer toeneemt. Hoop dat je de dagen een beetje doorkomt.

Hier ook nog steeds baggerweer helaas en het ziet er niet naar uit dat het er beter op gaat worden.



Wij wonen in de buurt van Emmen.



Loon, bedankt hoop ook dat we snel mogen opknappen. Teveel medicijnen is indd ook niet goed.



Iedereen een fijne donderdag gewenst. Wij gaan vanavond weer naar zwemles de jongste is bezig met A en de oudste met haar B.

Nou de rode duivels zijn weer gearriveerd! :frowning:



Emmen, leuke stad is dat! Kan je leuk shoppen!!



Tja echt baggerweer! Lijkt wel herfst!

Overdag merk ik er weinig van als ik aan het werk ben, ik werk in een overdekt winkelcentrum. Nu lekker 2 dagen vrij! Morgenmiddag begint voor de oudste de kerstvakantie! Dit weekend maar eens wat kadootjes kopen…

Heel misschien dat ik zaterdagochtend nog mee ga doen met een hardloopwedstrijd, 5 km. Ik had me niet ingeschreven ivm mn verwachte menstruatie waar ik altijd zo ziek van ben, maar nu gaat het op zich wel en iemand die ik ken had zich wel ingeschreven maar doet niet mee, dus kan ik onder haar startnummer alsnog meedoen!



Ja en maandag dan is het voor jullie de grote dag! Toch?? Spannend, hoop dat het deze maand gaat lukken :pray:



Loon, hopelijk ben je snel van de pijnstillers af en voel je je weer de oude



Miro, hoe is het met jou??

Oh Minimouse wat balen meid!!



Sorry hier gewoon even een drukke tijd en niet veel puf voor het forum.

Balen minimouse.



Hier nog niets te zien.

Sorry meiden geen puf hier gevloerd door bronchitus koorts erg moe nergens zin in :zzz: