November & December 2014 stoppers

Sterkte en beterschap!!

Hoi Allemaal,



Nou nog steeds erg aan het hoesten voel me wel ietsje beter maar gaat erg langzaam.



Vanmiddag gaan we het proberen maar nu met Nancy dus dan wordt op het wachtbankje voor Nancy en ze is niet zo geduldig dus ben benieuwd hoe ze zich eronder gaat houden. Onze meiden zijn er wel erg mee bezig zo schattig :inlove: Vanmiddag komen er twee meiden oppassen op onze meiden dus zijn benieuwd hoe dat gaat.



bedankt voor de beterschap Minimouse



Bij deze wens ik iedereen alvast heel fijne en vooral gezellige kerstdagen toe :smiley:



Groetjes Diana

Hoi meiden,



Hoe is het met jullie?

Hier drukke dagen achter de rug en ik heb nog steeds niet het besef dat het overmorgen kerst is!



Diana, wat spannend zeg!!! Ga voor jullie duimen!

Leuk dat de meiden er ook al zo mee bezig zijn, zo schattig!

Ging het goed met de oppas? Hihi



Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst!!!



Xxx

Iedereen goede leuke dagen gewenst.



Hier een die snot verkouden is. Ze gaat vanavond voor het eerst in nieuwe kamer slapen.

Ben benieuwd hoe dat gaat.



Tot nu nog geen rode duivels. Ben bang dat het weer een lange cyclus gaat worden.



@Diana. Spannend zeg. Voel jij je al beter.



@minimouse de tijd gaat inderdaad erg snel.

Gisteren even boodschappen gehaald. Moet helaas terug voor luiers en kleine dingen

Hoi Allemaal,



Hoop dat iedereen gezellige kerstdagen heeft gehad? Hier was het ook gezellig maar wel met een zieke mama dus ja gelukkig gaat het weer iets beter. Zaterdagochtend ben ik nog naar de noodarts geweest voor medicijnen had iets gelezen over codeine schijnt erg goed te helpen bij hevige hoestbuien. Gelukkig dus gisternacht wel iets beter geslapen maar het was nog niet helemaal vanochtend wat langer blijven liggen en weer die hoestblokker ingenomen heb ik toch nog wat geslapen. Nancy heeft nog steeds rommelende darmen en een zeurderig steekerig gevoel in de onderbuik alsof ze ongesteld moet worden maar goed volgens haar cycles zou dat op 6 jan moeten komen dus we zullen het wel zien volgende week.



Loon en hoe vond ze het voor het eerst in haar nieuwe kamer? Zijn de rode dagen eral? bedankt voor het vragen het gaat ietsje beter ja.



Minimouse spannend he maar ja zullen nog even een weekje vol moeten houden. Ja ging goed met de oppas maar vind eigenlijk een wel genoeg had er nu twee dus ook twee x betalen voor een keer niet erg maar als je weet dat het elke mnd weer terug komt.

Hey meiden, hier ook een goede kerst gehad.

Vruchtbare dagen goed benut. Dus nu afwachten.

Ik zal niet zoveel schrijven tot mijn nod, want ik wil er niet teveel mee bezig zijn.

Dit is voor mij al de 6e ronde, dus ik vind het ook niet zo spannend meer als jullie pas gestopte stoppers :wink:



@ L word fan spannend jullie nu ook op het wachtbankje!

Wat vervelend dat je zulke hoestbuien had joh! Inderdaad vervelend als je wilt slapen.

Ik las laatst iets over vicks vaporub op je voetzolen smeren. Schijnt te helpen tegen het hoesten als je op bed ligt.

Nog niet zelf geprobeerd, maar wellicht heb je er iets aan. :wink: Google het maar eens.



@ Minimouse al weer bijna bij je vruchtbare dagen?



@ Loon hoe is het met jou? Nog last van je neus? En nog getest?

Hoi



Hier een goede kerst gehad. Nu ben ik geveld door griep. Kleine ook nog ziek.

Hopelijk beide beter met jaarwisseling.



We hebben in ieder geval beide nu een goede nachtrust gehad.



En helaas Rode dagen traden in op 2é kerstdag.

Loon, beterschap meid! En dubbel balen dat je nu ook ongesteld ben…

Hoe gaat het met je neus? Wel lastiger nu zeker met de griep?



Diana, jeetje jij hebt het ook wel flink te pakken zeg!

Hopelijk ben je er snel vanaf!

Spannend, ik ga voor je duimen dan N niet ongesteld wordt! Raar hé dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. En wanneer is jouw eigen NOD? Ga je er dan ook weer voor? Of lopen N en jij een beetje gelijk qua cyclus?



Miro, begrijpelijk hoor! Ik probeer er ook niet zo heel veel mee bezig te zijn, maar onbewust betrap ik me er wel op, vooral afgelopen maand, toen dacht ik echt even dat het raak was… Maar mn lichaam laat zich ook veel te veel leiden door mn gedachtes. Vruchtbare dagen zijn nu ook begonnen… Ben benieuwd, we gaan weer “aan het werk” hihi

@minimouse de verkoudheid en griep is niet handig met mijn neus. Veel druk erop maar is te doen. Gelukkig mag ik neusspray en spoel nog met zout. Bijna alle rotzooi is er nu uit. En daar zat veel in zeg. Voor de nacht paracetamol.



Helaas heb ik een kind wat weer elke nacht om 2 uur wakker is. Ideeën hoe dit komt? Wordt er moedeloos van en te weinig slaap zelf.



Binnen kort ook weer aan de klus.



@Diana hoe gaat het met jou



@miro hoop dat het raak is

Hoi meiden,



Mag ik ook mee komen schrijven? Zo fijn om met gelijkgestemden te kunnen schrijven over deze spannende tijd.



Ik kom net van het ‘juni mama’s’ forum afgerolt.

Na een jaar of 6 af en aan bezig te zijn geweest om zwanger te raken, hebben we ons vorig jaar laten onderzoeken en alles bleek wel oké te zijn.

We mochten gezien mijn leeftijd gelijk doorgaan met IUI, maar we wilden het liever nog een jaar zo proberen, omdat ik erg tegen die medische toestanden opzag.

In september dit jaar dacht ik:“Laten we in januari 2015 maar weer naar de kliniek gaan en toch beginnen met IUI.”

En zoals je wel vaker leest, had ik toen opeens in oktober een positieve test in handen.

Na 6 jaar is dit zo onwerkelijk, kan ik je vertellen!

We hebben daarna twee geweldige maanden gehad, totdat ik op 25 november een 12-weken echo kreeg en daarop was al gauw te zien dat het vruchtje na 8 weken was gestopt met groeien…

Het kwam niet vanzelf los, dus met behulp van medicijnen moest ik de miskraam opwekken.

Al met al een waardeloos verhaal, maar één positief punt: ik kan zwanger worden!



Ik had me voorgenomen om een cyclus af te wachten, maar dat is niet gelukt :oops:



Fijn om te lezen dat er meer 35+ers proberen zwanger te raken!

Ik zal gauw proberen bij te lezen!

@marlies79 Welkom hier op dit stukje forum.

Oei heftig van de miskraam.

Welkom Marlies!! Leuk dat je mee komt schrijven

Heftig verhaal zeg, maar indd je weet nu dat je zwanger kan worden.



Meiden ik wens jullie alvast een hele goede jaarwisseling en dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden in 2015



Xxxxxx

Hoi Allemaal,



Voor iedereen een gelukkig 2015 toegewenst en dat iedereen zwanger mag worden in het nieuwe jaar :inlove:



Miro - fijn dat je een goede kerst hebt gehad en je dagen goed hebt benut hoop op goed nieuws straks :wink: ook al is het je 6de ronde spannend blijft het toch neem ik aan? Het sslapen hier gaat gelukkig weer stukken beter heb een middel met codeine gehad en dat werkt super smerig begin er inmidddels wel aan te wennen.



Loon - Hoop dat jullie inmiddels ook weer wat beter voelen. Jammer van je rode dagen. Wel fijn dat jullie een goede kerst hebben gehad.



Minimouse - Gelukkig gaat het iets beter ja ben er nog niet hoor nu tinteld mijn hele lijf weer maar gelukkig kan ik ´s nachts slapen. N zit nu 3 dagen voor de menstruatie dagen snap dat NOD niet zo hoor. Mijn vruchtbare dagen zijn er nu maar we slaan deze even over. Eerst maar even afwachten of N zwanger is of niet. Qua cycles lopen we de ene x bijna gelijk maar dan ook weer niet komt omdat de mijne nogal onregelmatig is erg lastig.



Marlies79 - Welkom en wat een verhaal zeg heftig :hug: hoop het beste voor je.

Nog 1 dag …

Spannend!!! :pray: :pray:

@MiniMouse wrote:

Spannend!!! :pray: :pray:






echt wel pppffff hahaha

Hier helaas (weer) een ronde verder.



Eerlijk gezegd wordt ik er nogal moedeloos van.

Je hebt toch wensen en dromen.

Ik had heel graag een voorjaar of zomerkindje gewild.

Maar dat zit er voor ons niet in.

Ik had ook graag het leeftijdsverschil tussen onze zoon en een 3e kleiner dan 3 jaar willen hebben.

Ook dat zit er niet meer in.

Ik ga me zelfs afvragen of het uberhaupt nog gaat lukken.

:cry:

Miro - kom op het gaat vast een keer lukken ook al zie jij dat nu niet zo :hug: ik hoop echt voor je dat je zwanger mag raken dit jaar.



N is een dag overtijd. Eigenwijs als ze is gisteravond toch getest maar die was negatief gisteren was eigenlijk de dag dat de menstruatie had moeten aanbreken gelukkig is het er nog niet maar ja met een negatieve test wat moet je daar nu van denken… Gisteravond heb ik het nog eens na zitten rekenen bleek dat ik dus verkeerd had gerekend haha

Dank jullie wel en natuurlijk een heel goed 2015 gewenst! Dat er maar veel baby’tjes geboren mogen worden!



Miro wat rot voor je! Wat een teleurstelling steeds weer hè…



L word fan, spannend!! Wanneer is nu de officiële nod? Tja, met al dat gereken gaat het wel eens mis :smiley:



Hier ook ongesteld geworden. Aan de ene kant opgelucht omdat ik het een prettig idee vind helemaal hersteld te zijn.

Aan de andere kant erg teleurgesteld omdat ik op mijn verjaardag uitgerekend zou zijn deze ronde!

Ik probeer er positief onder te blijven, maar gisteravond lukte dat niet helemaal meer. Zo’n nacht met twijfels en onzekerheid, jullie kennen het allemaal.



Om de boel weer te laten stromen heb ik besloten leuke dingen te gaan doen dit jaar. Dus, een meivakantie geboekt!

Laat de vruchtbare dagen maar weer komen :smiley:

Marlies, ow heerlijk, waar gaat de reis naartoe?

Ja, even met je gedachten ergens anders kan vaak wel helpen…



Miro, balen zeg…ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt… Hier ook hoor…V gaat volgende maand alweer naar de basisschool en dan wordt het verschil gelijk weer zo groot… Soms denk ik wel eens… Zullen we het gewoon maar hierbij laten… Wel/niet/wel/niet/wel…



Lwordtfan, ow wat spannend!!! Ik zou met morgen met ochtendurine testen!

Spannendddddddd!!

:dance: