November & December 2014 stoppers

Bedankt meiden, had even een peptalk nodig! :wink:



@ L oh wel spannend toch! Is er inmiddels al nieuws.



@ Marlies wauw wat een bijzonder verhaal zeg!

Zit ik hier een beetje te mokken terwijl ik al 2 gezonde kindjes heb.

Maar jouw kinderwens heeft al een hele geschiedenis en is helemaal nog niet vervuld.

Willen jullie nu eerst weer via de natuurlijk weg proberen?

Of toch in het IUI-traject gaan nu?

Bij jou ook een hele gedachtenstroom dus!

Ik probeer het maar wat meer los te laten, hopelijk lukt me dat. Leuke dingen plannen is wel een goede tip!

Jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Aan de andere kant een goed teken dat je lijf weer herstelt is van de mk.



@ Minimouse oh je snapt me helemaal!

Hier ook al gedacht: hoe ver gaan we nog?

Wanneer gooien we de handdoek in de ring?

Op de 1 of andere manier staat je leven toch een beetje in de wachtstand ofzo.

Goedemorgen allemaal,



Marlies79 - de officiele dag was afgelopen maandag :wink: jammer van je periode weer maar gelukkig loopt alles weer. Dat was een mooie geweest rond je verjaardag. Je kan er behoorlijk onzeker van worden indd door al het gepieker. Waar gaat de vakantie naartoe?



Minimouse - hoe is het met jou?



Miro - nee nog nieuws hier. Inmiddels 3 dagen overtijd we hebben besloten om maar even te wachten met testen tot vrijdag of zaterdag.

Ben eens wat gaan googelen om te zien wat je kunt doen om je vruchtbaarheid te verbeteren.



Wat blijkt, glijmiddelen zijn vrijwel altijd zaaddodend. Wist ik veel! :oops:

Voorheen gebruikten we dat eigenlijk nooit.

Maar sinds de jongste geboren is, hebben we het eigenlijk altijd nodig.



Het beste is geen glijmiddel. Maar dat gaat niet lukken vrees ik.

Dus even naar de apotheek voor een speciaal soort die zelfs conceptiebevorderend beweerd te zijn.




@ L wat spannend zeg! Dat jullie tot vrijdag kunnen wachten!! :o :shock:

L: wat spannend zeg!!! Ben zo benieuwd!! Ik duim nog steeds!



Miro, ja we gaan er gewoon nog maar voor en we zien het wel… Ik zal het ook niet oneindig blijven proberen… Maar het zou wel erg jammer zijn.

We slepen elkaar er wel doorheen meid, komt allemaal goed!



Ow enne, van dat middel, dat wist ik ook niet! Wij gebruiken het niet, maar ik was er ook niet van op de hoogte…



Hier zijn de wachtdagen weer aangebroken, maar omdat ik het ondanks mn goede gevoel het de afgelopen maand toch weer mis had, ga ik ervanuit dat het gewoon weer niet gelukt is.

Ik denk wel dat ik volgende maand een keer ovulatietesten ga gebruiken. Vorig jaar ook een keer gebruikt en die maand was het wel raak!

Miro - ben meteen ook even gaan kijken aangezien wij vorige x bij mij ook een glijmiddel hebben gebruikt wist dat helemaal niet schrok ervan maar er is een middel met zeer veel positieve reacties die juist de spermacellen bevordert om beter te laten zwemmen doordringen hoe je het ook wil noemen het heet pre seed en is alleen de bestellen bij de apotheek google maar effe en dan vindt je het wel. Wachten is niet zo´n probleem hoor N heeft nog steeds alleen een opblazen gevoel en rommelende darmen maar verder ook niks. Daarom dachten wij zelf ook dat het beter was om te wachten met testen zodat de hcg wat meer verdubbeld is Geen bloed is goed zeggen we dan maar :smiley:



Minimouse - dankjewel dat je duimt hopelijk weten we morgenochtend vroeg meer. Zou je het ook zeker aanraden ovulatietesten is een stuk makkelijker vinden waarneer je vruchtbare dagen zijn aangebroken.

Ah, wat jammer Miro :hug:



Dat 2015 een vruchtbaar jaar mag zijn, ook voor alle andere dames. :pray: :-*

Dankjewel kruisbes! Jij succes en geniet van je zwangerschap!



LwordtFan: geen bloed is goed! Whuahaha die houden we er in!

Gaan jullie morgen wel testen? Super spannend!!! Wel gelijk even posten he! Hihi

Als deze ronde weer mislukt is dan ga ik ze bestellen… Ik voel altijd wel heel goed mn vruchtbare dagen en ook de eisprong merk ik vaak, ideaal, maar met zo’n test zou het nog net iets nauwkeuriger moeten zijn…



Miro, onze kids alweer bijna 4 jaar!! V.erolyne gaat maandag voor het eerst een ochtend naar de basisschool en vandaag heb ik de uitnodigingen van dr feestje binnengekregen, Frozen thema!

Vanmorgen ging ze alle eetkamerstoelen alvast netjes naast elkaar zetten, voor het geval er al visite voor dr verjaardag kwam! Whuahaha

@ Kruisbes, bedankt lieverd!!! Wat gaat jouw zwangerschap hard meid!



@ Minimouse oke met ovu-testen weet je het nog nauwkeuriger. Maar dan?

Wat is nou wijsheid? Dat je vlak voor de eisprong vrijt? Of juist er vlak na?

Wij doen het om de dag in de vruchtbare dagen.

En dat zou toch voldoende moeten zijn.

Een ovu-test zou daar voor mij niks aan veranderen denk ik.



Oh I. mag morgenochtend meedraaien op school!

En haar taart wordt ook Frozen-thema!



@ L ja dat preseed bedoelde ik ook in mijn post. Ik heb het vandaag besteld bij de apotheek.

De dame achter de balie was zelf ook verbaasd over wat ik vertelde.

Zij wisten dit dus ook niet.

Ze wilde me eerst sensilube meegeven.

Maar nadat ze dat had nagekeken in het systeem, kwam ze er ook op terug en stelde voor om preseed te bestellen.

Ik ben benieuwd of dit voor ons de oplossing is.

En hopelijk is het nu gauw raak voor ons.



En hopelijk ook voor jullie! Spannend morgen!

Hoi dames

Ff erg druk gehad. Blijf maar kwakkelen met gezondheid.

Dus weinig fut om te schrijven



@Miro balen dat nu niet raak is. Hoop snel voor je een kindje erbij.



@l word fan erg spannend zeg.

@ minimouse voor jou hopend op een positieve test



Moet nog de vruchtbare dagen in.

Hartstikke negatief :wall: snap er niks van ze is nu al 5 dagen overtijd. Lees op het internet dat sommige wel eens een positieve test hebben gehad met 2 a 5 weken dat is toch ook raar???



Nog steeds geen bloed ook!!

Jeetje wat spannend zeg!!!

Echt super raar! Als het na het weekend nog zo is zou ik een bloedtestje bij de ha doen… Bizar!!!

Zojuist nog 3 verschillende testen gehaald en nu maar hopen dat daar iets positief tussen zit anders stuur ik haar naar de ha voor bloedonderzoek.



Nog steeds geen bloed buik rommeld ook nog en ze voelt ook nog steeds opgeblazen hihi…

@ L wat jammer dat jullie nu nog niets weten. Geen bloed, geeft moed zeggen ze dan.

Maar je zou, 4-5 dagen over tijd toch echt wel iets op de test moeten zien.

Als er maandag nog geen duidelijkheid is, maar even een bloedtest aanvragen inderdaad.

Miro, nou hopen dat dit voor je gaat helpen inderdaad.

Ook Frozen, hihi zo leuk he!

Mijn huisarts vertelde dat vrijen na de eisprong geen effect heeft, de kans dat je dan zwanger wordt is minimaal. Ik heb ook een app op mn telefoon die bijhoudt wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en met zo’n ovulatie test, test je in die periode en zodra het 2e streepje echt heel donker is, dan weet je dat je op die dag moet klussen.

werkt best goed, althans zoals ik eerder al zei, de vorige keer was het in die maand wel raak.



Loon, sterkte en Beterschap :hug:

hopelijk knap je snel weer wat op

@L erg spannend zeg. Hopelijk snel positief.



@minimouse ik heb ook zo’n app. Weet niet hoe nauwkeurig deze is.

En L? Rode duivels er al?

Yep net aangebroken :naughty: kan je nagaan hoe jeeigen psyche je jezelf kan overtuigen dat je overtijd moet worden om te denken dat je misschien zwanger bent ppppfff. Loslaten heeft dus gewerkt maar dat is iet altijd even makkelijk.



We zullen het wel zien de komende tijd we gaan proberen om ons een beetje op andere dingen te concentreren te komende tijd misschien helpt dat ook wel.



Hoe is het met jou?

@ L oh jammer zeg! Hopelijk hebben jullie in de volgende ronde meer geluk.

Laten jullie je dan allebei insemineren?

Bedankt miro dat is lief hopelijk een volgende x maar daar ga ik me nu even niet op focussen. We doen het steeds om en om moeten er ook heen rijden hotel boeken oppas voor kindjes dus best wel duur een gaat maar twee is wat veel in 1 maand dus vandaar om en om nu mag ik weer hopelijk heeft de donor ook tijd :wink:

Ow nee, wat balen!!!

Ja erg hé! Je lichaam kan je zo voor de gek houden, niet normaal!

Hopelijk de volgende ronde meer geluk :hug:



Hier nog een week tot nod, maar ik voel niks raars of geks dus het zal wel weer niks zijn geworden…

Volgende maand is het alweer een jaar geleden dat ik toen zwanger was en dat eindigde in een mk, weer een jaar voorbij pffff tijd vliegt