November & December 2014 stoppers

@L dat is inderdaad wel steeds een enorme onderneming zeg…

Ik dacht er veel makkelijker over… Ik dacht, de donor “doet zn ding” en brengt dat dan bij jullie en dan doen jullie zelf de rest… Maar blijkbaar gaat dat dan heel anders, als je er ook een nacht moet slapen.

Hihi ik ben weer veel te nieuwsgierig, zou bijna zeggen, de volgende keer ga ik mee,kijken hoe dat nou gaat whuaha :oops: :oops:

Minimouse - ja erg is het wel vooral omdat ze ook overtijd was :wall: maar ja maar twee negatieve testen en uiteindelijk ook een derde gaan je je toch wel afvragen of het echt zo is. Ik hoop voor jou dat het deze x nou eens raak mag zijn. Tjeetje alweer bijna 1 jaar voorbij wauw dat gaat echt hard ja. Nou het werkt zo de oppas komt bij ons thuis dan rijden wij een uur en hij ook allebei halverwege. Dan boeken wij het hotel is meestal maar voor een half uurtje en dan rijden we weer een uur terug dus ja best wel wat gedoe. Voorheen toen we nog geen kindjes hadden kon het thuis maar met twee kindjes thuis zie ik dat toch niet zo zitten :silenced: ben bang dat er een wakker wordt ofzo zie je het al voor je :doh: hahahah maar als je een keer willen komen kijken gezellig hahahha grapje hoor Zo nu gaan ik pitten morgen kids weer naar school dus vroeg op. Slaap lekker allemaal…

@l wat jammer. Wel een hele onderneming zo. Hopelijk volgende keer bij jou meer succes.

Loon dankjewel. We zien het wel er zijn ook nog andere dingen waar we ons nu op moeten richten en dat is ook wel belangrijk. Hoop echt dat we het allebei of een van ons nog een keer mogen meemaken.

MiniMouse; de reis gaat naar Italië! Nog nooit geweest, heerlijk!

Miro; ook als je twee kindjes hebt, mag je nog wel mokken hoor :slight_smile:

Jouw wens voor een derde kan net zo groot zijn als mijn wens voor de eerste, toch?

Hier op het forum ontmoeten we elkaar als gelijkgestemden, in het dagelijks leven onmoeten we genoeg mensen die het allemaal heel goed weten, haha.

Ja leuke dingen doen is goed, ik heb er helemaal zin in. Eigenlijk zou ik in april al met zwangerschapsverlof gaan, dit maakt het een beetje goed. Hopelijk ga ik ‘overtijd’ op vakantie!

Wat betreft jouw vraag; ik stel het IUI gebeuren nog even uit, maar ik sluit niets uit.

L wordt Fan; wat jammer!! En zeker omdat het voor jullie zo’n toer is om alles te regelen…

Kan me voorstellen dat het een opgave is.

Wat betreft het glijmiddelverhaal :mrgreen: heb ik een vraag. Doen jullie het altijd op de natuurlijke manier tijdens de vruchtbare dagen? Voor ons werd dit een belasting en ik wilde seks ook als iets leuks blijven zien. Toen hebben we de tip gekregen het op die dagen met een injectiespuitje (zonder naald haha!) in te brengen. Dit doen we als we allebei geen zin hebben, maar ik ook niet over durf te slaan. Het vraagt alleen wat inzet van de man, maar die van mij doet niet zo moeilijk :-))

Ik twijfel soms of dit een betrouwbare manier is, iemand een idee?

Marlies, ow heerlijk! Italie vind ik zo’n mooi land! Ik ben een keer in Toscane geweest en in het noorden bij het Gardameer! Misschien gaan we dit jaar ook weer.

Wij doen het indd op de natuurlijke manier, in die periode is de zin gelukkig ook meestal wat meer, dus ik heb geen idee! Maar daar weet Lwordtfan waarschijnlijk wel meer over te vertellen

Hier nog een paar dagen tot mn NOD, heb er tot nu toe nog niet veel vertrouwen in dat het gelukt is…het rommelt wel een beetje en ben wat misselijk, maar dat is bij mij meestal een teken dat de rode dagen aanbreken… Alhoewel de misselijkheid nu wel duidelijk meer is dan gewoonlijk. :think:

Lwordtfan, wat een gedoe… Hihi ik snap het dat je dat liever niet thuis wil doen.

Marlies - Oooo daar hoop ik ook ooit nog eens naar toe te gaan mijn favoriete vakantieland wil er al zo lang heen heerlijk ook met de kids maar elke keer komt er weer wat tussen grrr. Wat betreft je spuitjes vraag natuurlijk is het safe wij doen het toch ook met een spuitje. Als de donor het netjes in het potje heeft gedaan houden wij het op temp en als het moment zover is trekken we de visjes in het spuitje en brengen het direct in uiteindelijk heeft het toch al twee x tot een zwangerschap geleid :mrgreen:

Minimouse Ooooooo ik ga duimen hoor zou toch helemaal geweldig zijn.

@ Marlies79 nog nooit zo gedaan. Wat ik wel weet (ook voor L handig) dat het goed is om als vrouw nog een orgasme te hebben als de zaadjes in je zijn.

Dan wordt het als het ware door de baarmoeder opgezogen.

Dus dat is een trucje wat wij toepassen.

En ik blijf daarna nog een tijdje liggen met een gekanteld bekken.

Tuurlijk kan mijn wens voor een derde net zo groot zijn als jouw wens voor een eerste. En lief dat je het zo op vat.

Maar in ieder geval heb ik het al mogen beleven.

En dat wens ik iedereen toe die een (eerste) kinderwens hebben.

Heerlijk een vakantie naar Italie!

Wij hebben ook een vakantie geboekt, aangezien ik toch niet midden in de zomer uitgerekend zal zijn als het raak mag zijn deze ronde.

Gewoon een camping in Nederland, dezelfde als vorig jaar.

Was een hit bij de kindjes!

@ Minimouse lastig al die tegenstrijdige signalen.

Ik vind het veel moeilijker om al die signalen te interpreteren nu we bezig zijn met zwanger worden.

Mijn lijf heeft me al zo voor de gek gehouden.

Ik duim voor je meid!

@ L dat is best nog een gedoe zeg, die inseminaties!

Hopelijk hebben jullie deze ronde meer geluk!

Trekken we de visjes in het spuitje??? geweldig.

Ja mn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden, dus daar vertrouw ik nu al helemaal niet meer op, hihi

Ik zie het wel… Maar het is wel irritant.

Miro - dat wisten we al en dat doen we ook altijd meteen een orgasme krijgen en dan liggen we meestal nog zo´n 15 min met de benen omhoog. Fijn dat jullie ook lekker op vakantie kunnen met de kids een camping is altijd leuk voor kids. We zullen het wel zien probeer mezelf er niet teveel op te focussen anders wordt het elke x zo´n teleurstelling en dat is ook niet niks.

Minimouse - ja leuk is hij hahaha vond de opmerking ook wel grappig :mrgreen: Is indd wel heel lastig dat je lichaam dingen aangeeft terwijl het eigelijk helemaal niet zo is. Is toch logisch dat je miss denkt dat het zo zou kunnen zijn vanwege de verandering in je lichaam…

Ik net een zwangerschapstest gekocht! 8) stom he! Had ineens de drang om ze te kopen! Had ik vorige maand helemaal niet

Ik had thuis geen testjes meer, ik had mezelf voorgenomen om pas dit weekend te gaan testen, hihi… Ben benieuwd hoe lang ik het kan uitstellen.

Denk dat ik wacht tot overmorgen of vrijdag…

Ik las gisteren ergens dat je op de dag van innesteling je best ziek kan voelen, dat had ik gisteren ook! Voelde me echt misselijk en rare buikpijn en ontzettend moe! Dat heb ik normaal niet… Vandaag is dat helemaal over, behalve de misselijkheid, die komt met vlagen…

@mini erg spannend zeg. Ben benieuwd of he kan wachten.

@miro het is logisch dat het steeds een teleurstelling is als het niet raak is. Ook al is het straks de 3e. Voelt net zo gewenst als een 1e of een 2e.

Mijn dochter vandaag drie geworden. Feestje gevierd kinderdagverblijf en voortgang gesprek gehad. Alles gaat goed en zelfs al een paar keer op toilet daar geplast.

Helaas kon ze daarna meteen naar huis want had 38,5 graden. En nu inmiddels tot 40 opgelopen.

Wel al een aanmeldingsformulier gehaald voor school.

Loon, gefeliciteerd!! Aahh balen dat ze zo ziek was, hopelijk knapt ze snel op!

Spannend he dat zindelijk worden… Hier ging dat vrij snel zowel dag als nacht.

@ Minimouse dat had ik de afgelopen ronde ook.

Ineens flinke steken in mijn buik op een dag waarop best de innesteling had kunnen zijn.

Daarna had ik het heel koud. Ook zo’n kwaaltje van mij in de zwangerschap, dat ik mijn temperatuur niet kan regelen.

Maar ik werd gewoon hartstikke ziek.

Ik weet niet of er een innesteling is geweest.

Hoge koorts vroeg in de zwangerschap schijnt erg schadelijk te zijn. En ik had 39,5.

Dat bedoel ik ermee, ik snap mijn lijf gewoon totaal niet meer.

Heb me al zo vaak zo zwanger gevoeld.

En een maand waarin ik me niet zo voelde was het raak.

Ik hoop voor je dat het raak is.

Komend weekend voor ons weer de meest vruchtbare dagen.

@ Loon gefeliciteerd met je dochter! En wat sneu dat ze nu ziek is.

Beterschap!

Miro, ja erg hé! Soms dacht ik wel eens, zometeen ben ik schijnzwanger whuahahaa

We wachten het nog maar geduldig af! Maar als er zaterdag nog niks is dan ga ik wel testen, het liefst vrijdag, maar ik heb die testkastjes van kv gekocht en die kan je (volgens mij) pas na nod gebruiken…

Stel dat het raak is dan moet ik eigenlijk gelijk mn internist bellen vanwege mn schildklier en dan willen ze eigenlijk dat ik diezelfde dag nog bloed kom prikken… De vorige keer dus ook braaf gedaan, maarja de controle afspraak kon ik toen uiteindelijk weer afzeggen vanwege die mk.

Vandaag is mn lieve papa jarig! Kan helaas niet naar hem toe want ik moet werken en ik heb vanavond ook nog verkooptraining van werk… Tot 22.00u blegh! Lange dag!

Fijne dag allemaal. Xxx

Minimouse - Altijd leuk zwangerschapstest halen toch. Ben zo benieuwd als ik het zo lees wat je nu allemaal schrijft zou je toch bijna denken dat je zwanger bent :dance: Klopt hoor van de innesteling sommige vrouwen kunnen behoorlijk ziek ervan zijn en sommige hebben helemaal nergens last van. Hoop op een positieve test voor je. Gefeliciteerd met je vader jammer dat je niet naar hem toe kan joh. Als ik jou was zou ik zeker vrijdag testen dan dan kan je nog je internist bellen denk niet dat dat op een zaterdag gaat.

Loon - Nog gefeliciteerd met je dochtertje, is ze inmiddels al weer wat beter?

Miro - veel plezier dit weekend :thumbup:

Weinig nieuws hier aankomend weekend komen de duivels op bezoek en dan wachten op mijn piek en dan maar hopen dat het gaat lukken.

MiniMouse; spannend! En sterkte vandaag op je lange werkdag…denk af en toe maar aan je mogelijke zwangerschap, dat vrolijkt je vast op!

Loon; gefeliciteerd! Wat zal het leuk zijn om al die grote stappen van een jong leventje mee te maken. Je beleeft alles zelf ook weer opnieuw lijkt me? Sinterklaas wordt weer leuk, kerstdiner op school, dat zijn toch wel dingen die me heel leuk lijken om te zien bij je kind.

Het ziek zijn is wat anders, maar hoort erbij geloof ik. En kinderen krijgen vaak gelijk zo’n hoge koorts hè?

Miro; fijn weekend!! Hier ook de verwachte eisprong vrijdag of zaterdag.

En daarna mogen we weer op het wachtbankje :wink:

L wordt fan; fijn om te lezen dat het bij jullie al twee keer gelukt is met zelfinseminatie.

Ik heb jullie tips ter harte genomen en zal eens wat beter opletten met een kussen onder mijn billen enzo, haha! Ik probeer er altijd een beetje stoer en onverschillig over te doen tegen mijn man, omdat hij anders misschien gaat denken dat ik geobsedeerd raak :wink:

Gisteren heb ik het serieus aangepakt en gezegd dat project baby nu echt van start gaat en dat ging goed!

Af en toe bijt de pijn van de miskraam nog, maar ergens overheerst het gevoel van vrolijke spanning omdat het nu weer eens raak kan zijn en ik eindelijk weet dat het kan!

Dankjewel Marlies!!! Lief van je

Voor jou ook weer spannend en wel fijn dat je het zo weer opvat, mk blijft altijd een pijnlijk iets, zowel lichamelijk al emotioneel… Dus het is goed om het een plekje te kunnen geven… Hopelijk is het nu snel raak bij je

Project baby is van start gegaan, hihi!!

L, whuaha ja echt he! Zoals ik al zei, van al die verschijnselen zou ik mezelf zo zwanger kunnen praten hihi

Stom gedoe eigenlijk, hihi… Met al die moderne technologie van tegenwoordig zou je het wachtproces toch moeten kunnen versnellen…

Maar als me lichaam me deze weer weer voor de gek houd dan voel ik me wel flink in de maling genomen, whuahahahaahaa dan dien ik een klacht in :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

vanmorgen toch heel eigenwijs een testje gedaan… weliswaar een heel licht streepje, maar toch! HET IS RAAK!!

Zo blij! maar ook zo bang tegelijk!! … :pray: :pray: Please laat het deze keer blijven plakken :pray:

Ik had een foto van de test, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die geplaatst krijg! Grrrr :wall:

Gefeliciteerd !!! :dance: :dance: :dance:

Bij choose file de foto selecteren Let op dat hij niet te groot is anders plaatst hij hem niet.