November & December 2014 stoppers

@MiniMouse wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

vanmorgen toch heel eigenwijs een testje gedaan… weliswaar een heel licht streepje, maar toch! HET IS RAAK!!

Zo blij! maar ook zo bang tegelijk!! … :pray: :pray: Please laat het deze keer blijven plakken :pray:

Ik had een foto van de test, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die geplaatst krijg! Grrrr :wall:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wauw voorzichtig gefeliciteerd hoop echt voor jullie dat je dit preactige wondertje mag blijven dragen. Ga je ons nu ook verlaten :frowning:

enne een streepje is een streepje hoe licht het ook mag zijn :wink:

Dank!!! Ja ik ben nog wel een beetje terughoudend qua blijheid.

De kans dat het misgaat is gewoon nog zo groot! Pffff maarja voorlopig zien we het wel… Kan nu niks anders doen dan afwachten :roll:

LwordtFan! Nee joh! Tuurlijk verlaat ik jullie niet! Zou niet durven, hihi

Volgens mij is er nog geen eens een sept mama topic, dus zo leuk is het daar dan denk ik ook weer niet, hihi

En ik blijf jullie natuurlijk supporten!! Dus allemaal ook snel zwanger worden en dan verhuizen we met zn allen naar een ander topic???

Ik heb het geprobeerd met die foto, maar het lukt me niet! Krijg verder geen melding ofzo dat die te groot is, maar waarschijnlijk doe ik iets niet goed

Ik doe select file, dan komt ie erbij te staan en dan komt er een korte code in het tekstveld te staan… Maar dan???

Minimouse - kan me voorstellen dat je enigsinds terughoudend bent is ook nog zo pril :oops: maar ik hoop zo voor jou dat je dit wondertje mag voldragen. Probeer er niet teveel aan te denken.

Hahaha volgens mij bestaat die groep indd nog niet maar die gaat er vast binnenkort komen met jou als topic starter :pray: ja ja we doen ons best hihih

Heb je de foto wel op een site staan zoals photobucket?

Thanks L, super lief!!

Ik heb er nu zelf ook wel een beter gevoel over dan de vorige keer…Eigenlijk net als wat jij gisteren al schreef, zoals ik het beschreef kon het ook haast niet anders, hihi…

Nee de foto staat op mn telefoon en op mn pc.

Verder niet op een site ofzo

@MiniMouse wrote:

Thanks L, super lief!!

Ik heb er nu zelf ook wel een beter gevoel over dan de vorige keer…Eigenlijk net als wat jij gisteren al schreef, zoals ik het beschreef kon het ook haast niet anders, hihi…

Nee de foto staat op mn telefoon en op mn pc.

Verder niet op een site ofzo

bij mijn weten moet je de foto ergens online hebben staan nl zoals bij photobucket ik zal het eens uitproberen. Jaaa het is gelukt zie volgende pagina nu jij hahhaha

Fijn dat je er een beter gevoel bij hebt dan de vorige x.

BINGO hahhaah je laad je foto op bij photobucket en dan klik je er op dan zie rechts share links staan copier het veld IMG. Ik hoefde alleen met mijn muis erop te gaan staan en kreeg copie tezien. Ga nu naar dit forum open een nieuw antwoord en doe plakken meer hoef je niet te doen geen extra knopjes indrukken. Druk eventueel op voorbeeld om te zien of het echt werkt.

O enne sorry dames voor deze foto maar wilde Minimouse even helpen :mrgreen:

Nou uhhhh het lukt gewoon niet!! grrrrr

super irritant! :twisted:

Ik heb photobucket aangemaakt en jouw stappen gevolgd, maar dan als ik kijk naar voorbeeld dan zie ik alleen maar de link in tekst staan

L, wat een supermooie foto!!! :inlove:

maargoed, ik geef het op! hihi die 2 streepjes zijn ook weer niet zo’n wereldschokkende foto om naar te kijken, hihi!

Hoe kan dat nou???

Ik wil ze graag zien die streepjes dus ga je stappen nog eens na en schrijf ze even op hier dan kan ik misschien de fout opmerken :wink:

Minimouse! :shock:

:dance: :inlove: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd meid!! Wat super!!!

Als je er een goed gevoel bij hebt, dan zit het wel goed hoor!!

Wauwie zeg, zomaar raak!

En bij Photobucket moet je op de IMG link klikken 1x met linkermuis knop, dan kopieert hij hem automatisch. Die plak je middels je rechtermuisknop in je bericht. En verder hoef je niks te doen. Dan staat je foto vanzelf op het forum.

Thanks Miro!!!

Ja bizar hé! Stond er ook van te kijken hihi!

Nu maar hopen dat het een plakkertje is :pray:

Ik ga morgen nog eens kijken, snap er niks van, toen we een paar jaar geleden schreven kon ik gewoon foto’s uploaden…

Ik ga zaterdag weer testen, kijken of het streepje duidelijker wordt

Zo héhé, eindelijk gelukt!!!

Minimouse; Geweldig!!!

En nu allemaal heel hard duimen, maar dat gaat gewoon goed komen hoor!

Geniet van dit gevoel en de komende maanden :inlove:

Super Minimouse het is gelukt zie ik. Dat tweede streepje zal echt nog wel donkerder gaan worden. Geniet ervan meis :inlove:

Ja nu ik weet hoe ik foto’s moet plaatsen ga ik jullie spammen! Hahaha

Dankewel L en Marlies!! Ja morgen of overmorgen nog een x testen, maar inmiddels geeft mn lichaam ook wel overduidelijke signalen…

Zojuist bij de internist geweest en bloed geprikt, ik belde gisteren en moest gelijk komen hihi! Maar wel goed

Dat is spam ons maar met foto´ssssss

Ik snap eigenlijk niet waarom je dan weer een test gaat doen? vooral niet als je duidelijke signalen krijgt van jezelf…

Om te kijken of het streepje al wat donkerder is geworden ???

Ik heb toch nog een test liggen en die ga ik anders toch niet meer gebruiken, ookal weet ik ergens wel dat het niet nodig is, toch zou het wel weer een stukje extra bevestiging geven, ook voor manlief, aangezien hij eerst zei, weet je zeker dat dat vage streepje er al van te voren niet zat vanuit de fabriek :wall: :silenced: En het is ook gewoon leuk! Hihi

Ja gelukt met de foto!

Heerlijk die eerste keer dat je positief test. Blijft een onbeschrijflijk gevoel!

En ik snap dat vaker testen wel hoor.

Doe ik ook :wink:

In november had ik een vaag streepje en geen goed gevoel bij de zwangerschap. En bij vervolgtesten bleef het een vaag streepje. Wat bevestigde dat het niet goed zat.

Maar ook als ik het gevoel heb dat het goed zit, dan test ik nog wel 1 of 2 keer. Gewoon voor de leuk!

Mijn dochter is jarig!! Zoals jullie aan mijn ticker kunnen zien is ze nu(nu ik dit typ) 4 jaar en 30 minuten :wink: Ben rond 14.45u bevallen van haar!

Zondag groot feest met een mooie taart!

Hihi hier ook Miro, het is ook gewoon leuk om te testen, hihi!!

Gefeliciteerd!!! Ik zat vd week nog er aan te denken! Toen stuurde je mij een smsje en mocht ik het op KOK zetten :inlove: :inlove:

Toen hadden we nog geen whats app, haha!

Moet je nagaan wat er allemaal is veranderd in die 4 jr…

Leuk hoor! Groot feest!!! Fijne dag nog!!

Haha ja en toen hadden we nog Hyves!

Ik zal je eens opzoeken op fb.

Ben wel benieuwd hoe V. er nu uitziet!

Owjaaaa hahahaa

Ja is goed! Leuk!