Dank!!! Ja ik ben nog wel een beetje terughoudend qua blijheid.
De kans dat het misgaat is gewoon nog zo groot! Pffff maarja voorlopig zien we het wel… Kan nu niks anders doen dan afwachten :roll:
LwordtFan! Nee joh! Tuurlijk verlaat ik jullie niet! Zou niet durven, hihi
Volgens mij is er nog geen eens een sept mama topic, dus zo leuk is het daar dan denk ik ook weer niet, hihi
En ik blijf jullie natuurlijk supporten!! Dus allemaal ook snel zwanger worden en dan verhuizen we met zn allen naar een ander topic???
Ik heb het geprobeerd met die foto, maar het lukt me niet! Krijg verder geen melding ofzo dat die te groot is, maar waarschijnlijk doe ik iets niet goed
Ik doe select file, dan komt ie erbij te staan en dan komt er een korte code in het tekstveld te staan… Maar dan???
Minimouse - kan me voorstellen dat je enigsinds terughoudend bent is ook nog zo pril :oops: maar ik hoop zo voor jou dat je dit wondertje mag voldragen. Probeer er niet teveel aan te denken.
Hahaha volgens mij bestaat die groep indd nog niet maar die gaat er vast binnenkort komen met jou als topic starter ja ja we doen ons best hihih
Heb je de foto wel op een site staan zoals photobucket?
Ik heb er nu zelf ook wel een beter gevoel over dan de vorige keer…Eigenlijk net als wat jij gisteren al schreef, zoals ik het beschreef kon het ook haast niet anders, hihi…
Ik heb er nu zelf ook wel een beter gevoel over dan de vorige keer…Eigenlijk net als wat jij gisteren al schreef, zoals ik het beschreef kon het ook haast niet anders, hihi…
Nee de foto staat op mn telefoon en op mn pc.
Verder niet op een site ofzo
bij mijn weten moet je de foto ergens online hebben staan nl zoals bij photobucket ik zal het eens uitproberen. Jaaa het is gelukt zie volgende pagina nu jij hahhaha
Fijn dat je er een beter gevoel bij hebt dan de vorige x.
BINGO hahhaah je laad je foto op bij photobucket en dan klik je er op dan zie rechts share links staan copier het veld IMG. Ik hoefde alleen met mijn muis erop te gaan staan en kreeg copie tezien. Ga nu naar dit forum open een nieuw antwoord en doe plakken meer hoef je niet te doen geen extra knopjes indrukken. Druk eventueel op voorbeeld om te zien of het echt werkt.
O enne sorry dames voor deze foto maar wilde Minimouse even helpen :mrgreen:
Als je er een goed gevoel bij hebt, dan zit het wel goed hoor!!
Wauwie zeg, zomaar raak!
En bij Photobucket moet je op de IMG link klikken 1x met linkermuis knop, dan kopieert hij hem automatisch. Die plak je middels je rechtermuisknop in je bericht. En verder hoef je niks te doen. Dan staat je foto vanzelf op het forum.
Om te kijken of het streepje al wat donkerder is geworden ???
Ik heb toch nog een test liggen en die ga ik anders toch niet meer gebruiken, ookal weet ik ergens wel dat het niet nodig is, toch zou het wel weer een stukje extra bevestiging geven, ook voor manlief, aangezien hij eerst zei, weet je zeker dat dat vage streepje er al van te voren niet zat vanuit de fabriek :wall: :silenced: En het is ook gewoon leuk! Hihi
Heerlijk die eerste keer dat je positief test. Blijft een onbeschrijflijk gevoel!
En ik snap dat vaker testen wel hoor.
Doe ik ook
In november had ik een vaag streepje en geen goed gevoel bij de zwangerschap. En bij vervolgtesten bleef het een vaag streepje. Wat bevestigde dat het niet goed zat.
Maar ook als ik het gevoel heb dat het goed zit, dan test ik nog wel 1 of 2 keer. Gewoon voor de leuk!
Mijn dochter is jarig!! Zoals jullie aan mijn ticker kunnen zien is ze nu(nu ik dit typ) 4 jaar en 30 minuten Ben rond 14.45u bevallen van haar!