November & December 2014 stoppers

@mini 2 streepjes te zien. En spam ons maar gerust met nog een foto.

@l mooie foto hoor niets mis mee

@miro gefeliciteerd met je dochter

Hier deze maand waarschijnlijk niets. Met zijn allen goed ziek en geen puf. Of het moet wel heel veel geluk hebben.

Vanmorgen weer getest, streepje is ietsje donkerder, maar nog steeds geen knalstreep… Denk dat ik nog iets te snel was na de vorige test, maar had gelezen dat elke 2 dagen je hcg verdubbeld…

De symptomen zijn er nog wel steeds, dus we blijven goede hoop houden :pray:

Miro - nog geliciteerd met je dochter.

Loon - bedankt :wink: beterschap voor allemaal…

Minimouse - komt vast goed :wink:

Behoorlijk wat duidelijker in mijn beleving hoor, minimouse!

Over een paar dagen vast wel een knalstreep :mrgreen:

Hier vandaag mijn eisprong gevoeld en we hebben ons best weer gedaan…

Hoepla, terug op het wachtbankje!

Spannend Marlies!!!

Dankjewel! Ja hij is wel duidelijker he!

Ik ga woensdag ofzo nog een keer testen, het gaat bij mij blijkbaar niet zo

Heel snel hihi! Ach zolang het maar goed gaat, dan ben ik al blij…

Over 2 weken de vk bellen… Hopen dat ik snel mag komen… Ik ga gewoon een beetje zielig doen whuahaha!

Voor jou dus ook weer spannende weken!! Hopen op een positieve test, dan kunnen we samen een mama’s topic openen???

Ja Minimouse dat streepje is donkerder! :dance:

Ik zag op fb dat je allerlei hardloopwedstrijden in de planning hebt staan.

Gaat dat lukken i.c.m. je zwangerschap?

@ Loon wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn. Beterschap!!

@ Marlies wat spannend! Op het wachtbankje! Fijn dat je je eisprong goed voelt.

Ik voel het eigenlijk ook meestal wel. Hoewel ik de linkerkant beter voel als de rechterkant.

Hier ook vruchtbare dagen :wink:

Maar ik verwacht mijn eisprong eigenlijk maandag.

Het is allemaal spannend voor de meeste met wachtdagen en aankomende ei sprongen.

Hier gaat het eindelijk weer beter.

Loon, fijn om te horen dat het beter met je gaat, heeft nog best een hele tijd geduurd dan

Miro, ja klopt ja! Maar ik denk toch dat ik nu voorlopig even ga stoppen met hardlopen, in ieder geval de komende weken… De 5 km moet ik in principe makkelijk redden, want ik loop nu gemiddeld 7 km per keer…

Maar ik merk dat mn buik nu behoorlijk aan het rommelen is, dus neem liever geen risico… Heb ik jullie verteld over dat ik een cyste had op mn linker eierstok

Denk dat ik morgen even met de huisarts of vk bel, bij de vorige zwangerschap kreeg ik op een avond ineens hevige kramp aan mn linkerkant van mn buik, de ochtend daarna ging het mis… Die pijn bleef maar aanhouden en eind vorig jaar is die cyste geconstateerd. Maar omdat ik nog een kinderwens had hebben ze er niks mee gedaan… Was ook niet nodig

Maar nu merk ik dat ik m weer voel, niet pijnlijk, maar voel af en toe wel een drukkend iets, dus ik ga morgen even vragen of ik al eerder voor een echo mag komen…gezien de hele voorgeschiedenis

Heel verhaal, maar hierom ben ik ook extra alert…

Zojuist heb ik de vk gesproken en zij adviseerde mij om over anderhalve week terug te bellen en dan gaat ze kijken of ze met 7 weken een echo kan maken, ook gezien mn vorige 2 mk’s

Fijn dat je eerder terecht kun minimouse!

Spannend blijft het altijd hè. Ik ga heel hard voor je duimen dat het met 7 weken in orde is, en daarna met 12, 20, etc etc!

Ik vond het ook gek dat ik eerst naar de vk moest en daarna pas de echo.

Dan hadden we gelijk gezien dat het niet goed was en hadden we die afspraak met de vk niet meer hoeven maken. Maar goed, de nazorg van de vk was echt super en dat is natuurlijk ook prettig.

Hier al drie dagen ratelende eierstokken! Dat geeft natuurlijk wel weer te denken, maar wil niet teveel hopen dat het raak is :wink:

Dankjewel Marlies!!

ratelende eierstokken, hihi!

Nou ik hoop voor je dat je over 11 dagen een positieve test hebt!

Voor jullie allemaal hoor!!! ik voel me zo “alleen” zwanger hier…

Bij de maandmama’s is ook niks te beleven… gek genoeg zijn er op andere fora wel genoeg september mama’s, maarja… denk dat KOK een beetje ouderwets aan het worden is ofzo??

LwordtFan, hoe is het met jou?? al een paar dagen niks meer gehoord…

gaat alles goed met je?

Miro, wat heb je een mooi huis!!! ik zag de foto op FB, wauwwwwieee

ik weet wel dat je toen bezig was met de verbouwing enzo,dat was toen toch met de zwangerschap in 2011? wat prachtig zeg!

Minimouse we doen allemaal ons uiterste best om ons te kunnen aansluiten bij jou! Haha!!

Fijn dat je snel bij de VK terecht kunt voor een echo.

Hier in principe alleen een termijnecho. En de echo’s waar je verder wel/niet voor kiest.

Vervelend van die cyste. Hopelijk geeft dat niet al te veel ongemak.

Ik snap dat je hardlopen wellicht even op een lager pitje moet zetten.

Ik doe 2x per week aan spinning sinds 2 jaar ongeveer.

Ik ben benieuwd of ik dat vol kan houden in een evt. zwangerschap.

Ik ga het wel proberen in ieder geval. Maar ik kan niet half meedoen.

Dus als het niet lukt op mijn manier, zal ik er dan toch mee stoppen denk ik.

En ja dat is ons huis op de omslagfoto.

Als je erop klikt zie je tussen de reacties een foto van ons huis zoals het was.

We zijn inderdaad wel 2,5-3 jaar flink aan het verbouwen geweest.

Maar we zijn erg blij met het resultaat. Bedankt voor het compliment!

Marlies - spannende weken voor je hoop het beste voor je :wink:

Minimouse - hoop dat je snel terecht kunt dan bij vk want het klinkt niet prettig. Nog even wachten en dan kan je terecht dat is wel geruststellend toch.

Alles goed hier even druk met andere dingen ook belangrijk :smiley: en ik zit hier nog steeds te wachten tot mijn rode dagen aanbreken aangezien ik geen vaste cyles heb :thumbdown: na die ZI was het 18 dagen vermoed zelf toch een vroege mk en daarna 21 dagen pppff en nu zit ik op dag 22 en heb al een week last van rugpijn maar er komt niks heel vervelend. Sinds kort ook kramperig gevoel in onderbuik dus voel wel dat er iets moet komen maar wanneer???

Ik lees wel jullie vehalen geen zorgen alles gaat goed :slight_smile:

L, gelukkig je bent er nog… Hihi ik miste je al

Inderdaad er zijn nog meer belangrijke dingen, hihi

Jeetje vervelend zeg van de rugpijn en de onzekerheid over de lengte vd cyclus.

Hier alles goed, vanmorgen nog een keer getest en nu was de streep aanzienlijk donkerder, qua hcg gaat het dus de goede kant op. Buikpijn is ook een stuk minder en de gebruikelijke kwaaltjes zijn aanwezig, dus dat is goed nieuws!

Ik kan de onzekerheid nu ook wat meer loslaten en dat voelt goed…

Denk dat ik vd week toch even ga hardlopen, gewoon om even te kijken hoe dat gaat en dan zie ik wel of ik alsnog die wedstrijden ga doen of niet… Het liefst wil ik wel lekker bezig blijven, dat is tenslotte ook gezond!

@ L lastig zo’n wisselende cyclus. Bij mij verschilt het wel eens een aantal dagen.

Maar ik heb eigenlijk altijd cycli tussen de 27 en 30 dagen.

Dus dan weet je wel een beetje waar je aan toe bent.

@ Minimouse fijn dat je streepje donkerder wordt. Maar als je ook kwaaltjes hebt, is het nog duidelijker natuurlijk.

En inderdaad gewoon proberen hard te lopen.

Als het niet gaat kun je makkelijk weer stoppen.

Hier nog geen duidelijke eisprong gevoeld.

Dus we klussen maar even door.

Niet altijd evenveel zin in. We hebben het beide druk op het werk.

Het is de eerste schoolweek van dochterlief (dus even wennen voor iedereen)

En we zijn gewoon erg moe 's avonds.

Maar ja, het is voor het goede doel. :wink:

@L is inderdaad vervelend om een rare cyclus te hebben. Dat had ik ook bij de eerste keer. Uiteindelijk soms wel 7 weken cyclus.

Moeilijk om dan in te schatten of je zwanger bent. Dus was ik al 6 weken toen ik een test deed.

@miro wel fijn als je de eisprong voelt. Ik zou niet weten hoe het voelt. Voel wel vaker dingen maar dat hij het niet kan zijn.

@mini fijn dat de hgc omhoog gaat en dat je snel bij vk terecht kan.

@marlies nog ff in spanning afwachten,hoop voor je dat het snel raak is.

Hier uiteindelijk man en kind aan de antibiotica. Gelukkig knappen ze beide op.

Afgelopen dinsdag zei Tess bij kinderdagverblijf dat mama baby in buik had. :?

Ze vroegen aan mij of dat was. Nou dan weet ze meer dan ik.

Afgelopen week met koolhydratenarm dieet begonnen inmiddels 2,5 kg kwijt. Nog 13kg te gaan.

Voor rest erg druk op werk en thuis. Lees wel mee maar niet altijd tijd om te reageren

@ Loon oh dat zou toch wat zijn, als je daadwerkelijk een baby in je buik had!! :inlove:

En tja hoe voelt een eisprong: bij mij is het meestal een een scherpe pijn die ongeveer 10 minuten duurt.

Net of er iets op knappen staat. Ik voel het aan de linkerkant het beste. Meestal is het 's nachts. Maar nu is de rechterkant aan de beurt.

En die voel ik soms wel, soms niet. Nu niet gevoeld.

Maar ik denk dat hij al wel geweest is.

Beterschap voor je man en dochter!

En hoe doe je dat koolhydraatarme dieet? Haal je je informatie van een site? Of heb je een boek?

Ik wil het ook wel proberen. Bij mij mag er zeker wel 10kg af.

Ben nu gezond aan het eten en sporten, maar het heeft niet meer het effect wat ik wil.

@ miro ik zit bij een diëtiste. Je hebt verschillende fases en die volgens je. Moet erg streng zijn want anders heeft geen zin.

Loon, dat zou geweldig zijn!!! Hopen dat ze gelijk heeft

Miro, ideaal hé als je de eisprong zo goed voelt, heb ik meestal ook wel…

Het voelt iets krampachtig aan, niet echt pijnlijk, maar meer hinderlijk…

We gaan dit wkend lekker een weekendje weg naar Het Vennenbos met de familie! Wel gezellig! Ik ben nu nog op mn werk en manlief haalt me op en dan rijden we gelijk door!

Fijn weekend alvast meiden!

@ Minimouse oh fijn zeg. Lekker even een weekendje afleiding in deze onzekere periode! Veel plezier!

@ Loon goed bezig dus! Maar is het wel verstandig om dit te doen nu je een kinderwens hebt?