November & December 2014 stoppers

@mini veel plezier dit weekend.

@miro daarom onder begeleiding. Zodra ik zwanger ben krijg ik weer iets ander dieet. Nu kan het niet kwaad.

Thanks meiden!

Het is leuk hier! En vanmiddag zijn we even naar Turnhout in Belgie geweest.

De opa van manlief is 80 jaar geworden dus we zijn hier met de hele fam.

Ik heb vandaag al 2x de vraag gekregen wanneer de 3e kwam?? :shock: :doh: :silenced:

Alsof er een knipperend bord “zwanger” boven mn hoofd hangt.

Toen ik tegen mn schoonzusje zei dat ik echt zwanger was, geloofde ze me niet eens :wall: dus die denkt nog steeds dat ik haar in de maling nam, hahahahaaa

Net mn laatste test gebruikt, tadaaa!!! De felbegeerde knalstreep!

Hoe is het met degene op het wachtbankje?

Mooie streep zeg. Deze kan niet missen.

Hier nog niets en weer wachten

@ Minimouse ja een knalstreep!

Wat maf dat je steeds vragen kreeg over gezinsuitbreiding.

Is nu je hele familie op de hoogte? Of alleen je schoonzus? (of gelooft ze je nog steeds niet?)

Hier is het wachten hè?

Geen idee of het raak is.

Ik weet wel dat mijn eisprong later was als gebruikelijk.

Dus voor mijn gevoel duurt het wachten nu extra lang.

Miro, weet je nog wel op welke dag je ongeveer je eisprong hebt gehad? Je NOD zou dan exact 14 dagen later moeten zijn.

Spannend!!! Ga zo hard voor je duimen!!! :pray: :pray:

Loon, irritant he dat wachten! Ook voor jou ga ik duimen dat je 2 streepjes te zien krijgt!! Hoelang moet jij nog tot je nod?

Mn schoonzusje en zwager weten het nu uiteindelijk wel! Gisterochtend toen ik even naar het andere huisje was (we hadden 3 huisjes nml) toen vroeg ze aan mn man of ik nou graag nog een kindje wilde… Toen zei hij lachend, maar ze is echt zwanger… Toen hij zei, 5 wkn en2 dgn toen pas geloofde ze het en kwam ze vervolgens rennend naar me toe, trok me bijna van de bank hahaahah en fluisterde in mn oor of het echt zo was hahaaha

Wat blijkt nou… Zij krijgt op dit moment ook steeds meer de babykriebels hihi

De rest wil ik het echt pas bij 12 wkn gaan vertellen… Behalve mn ouders en zus, die mogen het nu al wel weten, die weten natuurlijk ook van de mk’s

Goedemorgen Dames,

Minimouse - wauw wat een streep joh superrrrr geniet ervan maar ik geloof dat je dat wel doet :inlove: Fijn dat jullie lekker een weekendje weg zijn geweest met zij allen gezellig toch. Hahaha grappig he alsof het op je voorhoofd staat kijk ik ben zwanger :wink:

Loon - succes met het dieet hoop dat het allemaal lukt voor je en gezond leven kan geen kwaad.

Miro - sterkte met wachten meis :thumbup: hoop op een positieve test voor je.

Hier inmiddels 6 dagen bezoek van de rode duivels pppff eergisteren liep ik zowat leeg nu begint het af te nemen gelukkig. Weten nog niet of we een ZI gaan doen deze maand gaan nl verhuizen begin mrt dus allemaal spannend. Wil wel ontzettend graag maar misschien is wachten nu even beter…

@mini uitgaand van cyclus van 28 is het 3 dagen over tijd.

Uitgaande van laatste keer is het vandaag.

@l dus weer een ronde verder.

@miro wel vervelend dat je het niet weet.

Thanks L, ik merk nu aan mezelf dat ik wat meer ontspannen ben en indd meer aan het genieten ben… Ik kan de onzekerheid nu iets meer loslaten gelukkig…

Spannend, verhuizen! Leuk, maar ook weer een drukke tijd. Kan me voorstellen dat je nu even andere dingen aan je hoofd hebt.

Blijf je in dezelfde woonplaats? Hoe vinden de meiden de aanstaande verhuizing?

Loon! Owwww spannend!!! Ga je testen morgen of overmorgen? Of wacht je het nog even af?

@mini ik wacht af want kan ook weer langer zijn

Goedemorgen Allemaal,

Loon - oo wat spannend al drie dagen over tijd. Hoop dat je een deze dagen een positieve test in je handen mag hebben. Nou ja zie het niet als een ronde verder ik zal echt een maand moeten wachten helaas.

Minimouse - gelukkig denk dat het deze keer gaat lukken ik hoop het zo voor jullie :pray: De meiden staan te springen hadden hun kamer al uitgezocht hahaha vanmiddag gaan we bij de nieuwe school kijken dus ook spannend voor ze maar ze hebben er zo´n zin in. Is indd drukke tijd maar ook wel weer leuk. Nog steeds in de buurt van Emmen indd.

Fijne dinsdag allemaal :wink:

Helaas de rode :evil:

Ach wat ontzettend jammer :hug: hoop op een volgende x dan.

Hebben vanmiddag trouwens de nieuwe school bekeken met onze meiden nou ze vonden het geweldig. Marley wilde zich meteen al bij groep 1 voegen :inlove: wat uiteindelijk ook mocht van de juf die nodigde haar zelfs uit haha kwam dat effe goed uit en Shane onze oudste ging uiteindelijk ook met groep 2 mee die heeft het ook heerlijk gehad. Wij vinden het een goede basisschool goed systeem aardige juffen ook dus dat komt wel goed. Marley heeft het ook ontzettend goed gedaan met het zwemmen weer jaaaa afzwemmen komt dichterbij dus de puntjes worden op de i gezet de komende weken met turbozwemmen en marley en nog twee meisjes krijgen een half uurtje extra zwemles voor het goed leren duiken en door het gat zwemmen in een keer. Ik zit trouwens op FB staat het filmpje van Marley op van vandaag maar niemand weet daar dat we bezig zijn met nog een kindje dus dat graag stilhouden :wink: je vond mij onder mijn naam Diana IJlstra-Groen

Loon, balen zeg… Echt jammer! Op naar de volgende ronde

L wat super leuk!!! Kijk dat is nou leuk!! Hebben die meiden ook gelijk een goed gevoel erbij!

Ow leuk! Ik zal je even opzoeken op fb! Uiteraard zeggen we op fb niks over waar we het hier over hebben :hand: :silenced:

Ik ben vanavond gezellig wezen eten met een vriendin! Nu best moe dus ik ga lekker mn mandje in

Truste meiden

@L fijn dat je kids meteen een goed gevoel bi de school hebben. Waar verhuis je heen?

Nou het komt wel heel erg langzaam op gang. Alleen nog maar rotzooi eruit en geen bloed.

Waauwww minimouse, dat noem ik nog eens een STREEP!

Zal een fijn gevoel geven, dan weet je in ieder geval dat het hcg nog steeds stijgt.

Loon, wat jammer! Het is elke maand al even slikken, maar nadat je overtijd bent geweest helemaal!

L word Fan, fijn dat je in zo’n goede flow zit! Als je liefjes het fijn hebben en iedereen is gezond, dan loopt het!

Hier op het wachtbankje en heb geen idee deze keer! Het opvallendste is dat ik totaal geen zere borsten heb, dus wat mij betreft is het een nee.

Daarnaast wel de eetlust van een olifant en bij vlagen borrelig in de maag. Maar dat kan dan ook weer pms zijn. Of die borrelige maag komt van de eetlust, haha!

Hebben jullie dat ook, dat je elke maand weer dat lijstje ‘vroege zwangerschapsverschijnselen’ erbij pakt en óók elke keer weer denkt:“Nu weet ik nog niets” :smiley:

@ L drukke tijden dus met de verhuizing. Wat fijn dat de meiden zich meteen thuis voelden op hun nieuwe school!

@ Minimouse, lijkt me ook wel fijn dat je de zwangerschap al een beetje kan delen met je schoonzusje!

@ Loon ah balen meid! Zeker als je cyclus wat langer duurt, dan ga je wel hopen dat het raak is natuurlijk.

@ Marlies ik snap dat je steeds zoekt naar 'kwaaltjes". Dat is zeker herkenbaar.

Hier niet zo’n goed voorgevoel. Heb alleen maar kwaaltjes die wijzen op een aanstaande menstruatie.

Marlies, heel herkenbaar, hihi! Mn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden!

Miro, hmmm balen! Jammer weer zeg!

Morgenochtend wordt onze trap gestoffeerd, ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien… Toch altijd lastig om van een stuk stof te moeten kiezen… ???

Ik word hier een beetje gek. Al 2 dagen pik donkerbruine bloedverlies en dan niet eens heel de dag. En rest menstruatie komt niet echt. Terwijl ik op sommige momenten krampen heb.

Herkent iemand dit?

Loon, wat irritant zeg!

Mijn menstruatie begon altijd al zo, maargoed ik had/heb ook last van endometriose dus ik kreeg altijd al ruim vt voren buikkrampen en rotzooi

Kan het geen innesteling zijn? Of is dat te laat? Ja ik heb geen idee… Anders toch maar even testen voor de zekerheid?

Zo onzeker dit… Sterkte meid!