Gisteren een mooi kloppend hartje gezien :inlove:
Nog 4 weken tot de termijn echo, daarna mag iedereen het weten!
Wat fijn! Gefeliciteerd!!! :inlove:
De dames die achterin de dertig nog een fijn gezin krijgen zijn wel een beetje houvast voor me miro
Klopt missme, je hoort het vaker dat meiden spontaan zwanger raken als de druk eraf is. Ik geloof dat ook wel, want de enige maand ooit waarin in dacht: “laat maar”, werd de enige maand waarin ik ooit zwanger werd!
Deze maand dus zelf aan de slag en dat voelt wel veel prettiger dan het klinische gedoe. Vandaag eisprong, hopen dat we goed gemikt hebben :lol:
Kun je het nog een beetje geheim houden missme? Fijn dat je hier wel vrijuit kunt spreken, ik zou me steeds verspreken ben ik bang
Heb je het al wel aan enkele mensen die dicht bij je staan verteld?
Miro, begin je al flink te groeien?
Spannend Marlies, hopelijk pakt het goed uit!! :lol:
Mijn.moeder en 2 vriendinnen. .verder niemand. Ben wel regelmatig misselijk nu dus misschien dat ik het dan mijn werk ga vertellen. . . Mijn buik is snel opgezet. En broeken zitten wat minder lekker. Maar hopelijk kan ik het nog even verborgen houden. . .
Hoe is het met jou Miro?
Nou Marlies ik duim voor je hoor!!
Sterkte met wachten op het wachtbankje!
Ik klaag niet snel, maar ik heb het niet zo makkelijk meer. Het 3e trimester is aangebroken en de kwaaltjes slaan ongenadig toe. 3 weken geleden al blaasontsteking gehad. Afgelopen weekend zat ik(op aanraden van de VK) weer bij de huisartsenpost i.v.m. onduidelijke buikklachten.
Blaasontsteking en blinde darmontsteking uitgesloten. Maar wel duidelijk pijn rechtsonder in mijn buik. Nu denken de huisarts en VK dat het bandenpijn was mogelijk veroorzaakt door een groeispurt van het kindje. Als ik dan nu de buikfoto’s naast elkaar bekijk, dan kan ik daar wel inkomen.
Ook wat betreft mijn bekken wordt het zwaarder. De bloedsuikers beginnen op te lopen. Hopelijk lukt het mij om dat onder controle te houden. En op het werk nog best veel hectiek en allemaal mensen die nog van alles van me willen voor ik met verlof ga.
Ik ben er wel een beetje klaar mee en ga vaker nee zeggen. De stress vind ik absoluut niet fijn.
Jeetje wat heb jij een mooie buik zeg!! Ja die is flink gegroeid.
Je moet goed aan jezelf denken hoor! Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld!
Wauw wat prachtig Miro!!
Kan me wel voorstellen dat dit pijnklachten heeft veroorzaakt. Wat een snelle groei zeg.
Ik hoop voor jou dat het iets koelere weer de klachten nog een beetje in toom houdt en dat je suiker stabiel mag blijven…
Op tijd je grenzen aangeven hoor, dat vinden zoveel mensen moeilijk.
Maar bedenk je dat ze je tijdens je verlof ook wel kunnen missen :mrgreen:
Hier wel weer een fijne maand, voelt als vanouds zonder alle hormonen. Veel meer eigen lichaamsgevoel, de eisprong’klachten’ heb ik zeker 5 dagen gevoeld. Ach ja en natuurlijk 37 geworden, deed helemaal geen pijn! Haha!
Ja ik ga nu ook meer op mijn strepen staan. Moet ook van de verloskundige Van de week maar eens even met mijn leidinggevende om de tafel.
Over 1,5wk heb ik een groeiecho, die moet ik i.v.m. de diabetes. Maar ik heb er ook direct een pretecho bij gepland. In de tussentijd moet ik wat vaker curves prikken en beter op mijn voeding letten. Want de bloedsuikers gaan nu sneller uit balans.
@ Marlies wat fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit.
En nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.kan mij voorstellen dat het allemaal beter voelt zo.
Wie weet wat er uit.voort.bloeit
Dank jullie wel, mijn eisprong was op mijn verjaardag, dus misschien wel een topper! :lol:
En Marlies?
Hier gaat het inmiddels een stuk beter. Ik heb mijn verlof 2 weken naar voren gehaald.
En met mijn manager besproken dat ik bepaalde taken ga afstoten.
Dat geeft al zoveel meer rust!!
Meteen minder lichamelijke klachten en een mooie bloedsuiker curve vorige week.
Vandaag weer met een curve bezig.
Afgelopen maandag de groei echo gehad.
Onze dame werkte niet echt mee.
Lag met haar hoofdje diep in mijn bekken. Was bijna niet te meten.
Ze was ook druk met haar ademhalings oefeningen bezig, waardoor haar buikomvang ook bijna niet te meten was.
Maar conclusie was dat ze mooi haar curve volgt op de p50. :dance:
De pretecho die we erbij hadden gepland: je raad het al… niet gelukt. Dame lag steeds met haar handjes voor haar gezicht. Druk te sabbelen. Na enig porren keerde ze ons de rug toe. Hoezo eigenwijs? :inlove:
Op 10 oktober mogen we nog een poging wagen.
Haha Miro, wat een verhaal!
Geweldig, dat wordt een eigenwijs dametje
Lekker dat je een beetje ontlast wordt van je taken en eerder met verlof gaat!
Hier wederom een teleurstelling
Wordt iedere maand heftiger, merk ik.
We konden nog twee keer iui doen en ik had eigenlijk geen zin om volgend jaar weer mijn eigen bijdrage kwijt te zijn.
Dus toch weer naar de kliniek gegaan om de laatste twee keer dit kalenderjaar nog te doen. Best stom dat geld dan wel een rol speelt, maar we moeten praktisch blijven. Oktober en november nog benutten en daarna sluiten we de medische molen af. Hopelijk met een zwangerschap. Zoooo irritant die onbegrepen onvruchtbaarheid, het wordt zo langzamerhand een mysterie hoe anderen dat toch doen :mrgreen:
Oh meid wat jammer
Ik snap het best hoor dat je liever dit jaar nog 2x IUI doet dan dat je weer je eigen risico erop moet inleveren.
Ik hoop echt dat het voor jullie is weg gelegd
Als je nou nooit eens zwanger was geraakt, dan was het wellicht makkelijker te accepteren als het niet zou lukken, dan nu.
Maar weet je, vandaag meldde een forumlid na 4 jaar dan eindelijk zwanger te zijn.
Ze had PCOS, wat door gewichtsreductie was teruggedrongen.
Ze stonden startklaar voor IUI en het is raak op de natuurlijke manier!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik zag het berichtje toevallig voorbij komen Miro! Gaaf hè, fijn voor ze dat het toch gelukt is!
Klopt wel wat je zegt, als het nooit gelukt was, had ik het misschien makkelijker kunnen accepteren. Maar ja, 1x in 8 jaar…, ach wie weet! Ik heb nog hoop!
Hey marlies, hoe is het nu met je?
Hier gisteren termijn echo gehad. 19-4 uitgerekend en zag er allemaal prima uit.
@ Missme wat fijn zeg!! Die eerste 12 weken voorbij!
Hebben jullie al veel mensen in jullie omgeving ingelicht?
Hoe zijn de reacties?
Hier hele wisselende reacties gehad. Mensen die het helemaal top vonden dat we voor een 3e gingen. Mensen die zeiden: jee! Een 3e! Tot: was het een ongelukje? Echt bizar hoe mensen reageren!
Gefeliciteerd Missme! Heerlijk lijkt me dat!
Oh echt waar Miro? Wat erg die reacties…
Hier twee eitjes gehad en een prima timing voor de iui(afgelopen zaterdag), dus nu weer 2 weken wachten
Ben relaxt en verwacht er niet meer teveel van, zal vlak voor nod wel even anders zijn
Dus weer op het wachtbankje Marlies!
Mijn duimen draaien weer!
Ja belachelijke reacties soms. Mensen hebben echt geen idee wat ze soms zeggen. Ik trek me er niet zoveel van aan hoor!
Marlies wanneer is je NOD?
Miro hoe was je pret echo?
Dinsdag 20 oktober mag ik testen, meestal word ik wel wat eerder ongesteld aks het niet gelukt is. Ik ben rond die tijd op vakantie, zal wel even pittig zijn dan! Maar goed, wie weet
Hoe voel jij je?