@Miro leuk nog een meisje.
Was ff erg druk afgelopen weken. Heb inmiddels termijnecho gehad.
Ben weer een week vooruitgezet. Uitreken datum is nu 17 februari
ik heb inmiddels ook getest (gisteren en eergisteren) en beide positief.
maar aangezien hier echt niemand meer schrijft… zal ik niks aan dit forum hebben
@ Loon wauw alweer de 12 weken voorbij! Wat gaat het hard!! Toch een week vooruit dus, wat je eigenlijk al wel een beetje vermoedde toch aangezien je al zo lang over tijd was toen je testte.
@ Missme1 gefeliciteerd!!! Wat goed! Best snel raak toch?
Ja jammer dat het forum zo rustig is.
Ik heb wel een besloten facebookgroep waar ik schrijf.
Die heeft overigens geen link met dit forum.
Missme1 gefeliciteerd.
Je kunt altijd nog hier meeschrijven.
Morgen naar Drievliet. Ben der nog nooit geweest dus ben benieuwd.
Thanks Loon, jij bent dus ook nog in de “race” voor een baby.
17 februari spannend!!
ik heb in ieder geval nog nergens last van. 7 september 1e echo.
Over 3 weken al een echo! Fijn zeg!
Heb jij een vk die zelf echo’s maakt?
Want ik moet altijd naar een echocentrum en kreeg altijd pas rond 9/10wk een termijnecho, maar nooit eerder.
ja ze maken een echo met 8 weken en 12 weken.
door een echoscopisch centrum komen ze daar voor de SEO 20 weken echo, daarna heb je nog met 32 en 34 weken een echo.
Dan ook nog kijken ze bij de eerste helft van de zwangerschap, iedere controle even met een echo
Dan heb ik ook nog 2x polihydramnion gehad (extreme hoeveelheid vruchtwater) en daardoor ook veel echo’s in het ziekenhuis erbij… :mrgreen: :shock:
sommige vk’s doen ze alleen bij 12 weken, wat een verschil he!
Echt fijn dat je zoveel echo’s krijgt. Juist in het begin heb je de meeste behoefte aan bevestiging.
Is er niet een oorzaak gevonden voor jouw teveel aan vruchtwater? Wellicht is het iets wat bij jouw zwangerschappen ‘hoort’?
Ik heb zwangerschapsdiabetes, dus ik wordt wel goed in de gaten gehouden nu.
Gelukkig is dat nog goed onder controle.
Wel vandaag naar de HAP geweest i.v.m. blaasontsteking. (nog nooit eerder gehad) Nu een kuur gekregen.
Hoi hoi,
Jeetje missme, gefeliciteerd! Dat is snel zeg! Fijn zo’n vroege echo.
Hier vorige week iui gehad, dus nu weer twee weken op het wachtbankje.
Door de medicatie zit er hcg in mijn bloed en heb dus alle verschijnselen, maar het is ook wel prettig om te weten dat dit aan de medicatie te wijten is.
Mijn man denkt dat het raak is omdat hij voor het eerst best een beetje de kriebels heeft. Zo van: en wat als het gelukt is? Spannend hoor!
Ik hou jullie op de hoogte, veel plezier met dromen over wat er in je buik groeit… Ik keek vaak uren naar die foto’s en beschrijvingen op internet toen ik zwanger was. Die week tot week verslagen waarin je precies kunt zien hoe groot je kindje is en wat er allemaal gebeurt.
Jullie ook?
@ Marlies spannend weer op het wachtbankje!!
Mijn duimen draaien weer voor jullie!
Ik kijk inderdaad vaak naar die groeikalenders :inlove:
Zo leuk! En ik heb van alle zwangerschappen dagboeken bijgehouden.
En die lees ik nu ook vaak terug.
Het is best druk met twee kindjes. En dan is het af en toe fijn om op die manier me even te focussen op deze zwangerschap.
@marlies, spannend! Ik hoop het voor jullie! Ik had liever langer gewacht zodat andere mensen die er langer over doen eerst aan de beurt zijn. Maar helaas kan ik het niet “uitdelen”. We zijn denk ik mega vruchtbaar
Wat betreft opzoeken Enzo. Ik heb ook zo’n dagboek.ook bij de andere gedaan. Heel leuk, zeker voor later. Heb voor de eerste 2 de hele serie van Pauline oud. Hou ze allemaal bij.
Hier nog niet echt klachten gelukkig.morgen moeders voor moeders. Toch weer een mijlpaal…
Missme1 dat is lief, maar het is jullie uiteraard van harte gegund. Het is één van de weinige dingen in de wereld waar we geen ruzie over kunnen maken, je hebt er gewoon totaal geen vat op.
Uiteindelijk zijn we vast een keer aan de beurt
Fijn dat je nog niet veel klachten hebt!
Ja, moeders voor moeders zal ik zeker aan meedoen, mocht het ooit lukken. Want dan ben ik dankzij hen zwanger geworden.
Hier nog twee dagen wachten voor ik mag testen, als ik niet ongesteld word.
Spannend!! Heb vage klachtjes en gevoelens, maar dat zou niet voor het eerst zijn dat mijn lijf me voor de gek houdt.
Morgen eerst maar weer eens aan het werk na 6 weken vakantie!
Oh spannend Marlies! Door de hormonen heb je natuurlijk allerlei klachtjes en gevoelens.
En dan is het moeilijk om daar conclusies uit te trekken.
Ik ben aan het duimen hoor!!! Ik gun het jullie zo!!
Marloes, spannend, morgen ga je testen? :mrgreen:
Hoi dames,
Helaas…gisteren ongesteld geworden na twee lange wachtweken.
Zo jammer, we hadden deze ronde echt een goed gevoel.
Ik weet niet of ik nog wel weer verder wil met de behandelingen, het lijkt nergens toe te leiden en het geeft veel stress.
Zometeen de kliniek maar eens bellen en overleggen wat wijsheid is!
Tot later
Oh Marlies wat verdrietig
Ik snap dat je er even door zit.
Je had goede hoop deze ronde.
En jullie wachten al zo lang op een wonder.
:hug:
oh meid, wat een teleurstelling
ik begrijp dat jullie enorm teleurgesteld zijn, zeker omdat jullie er een goed gevoel over hadden.
sterkte!
Ja, een teleurstelling is het zeker.
Dank voor jullie meelevende woorden.
Een tweede teleurstelling diende zich ook aan, want de behandeling heeft gezorgd voor achtergebleven eiblaasjes (cystes) waardoor we deze maand weer geen behandeling krijgen. Het hele IUI gebeuren heeft dus nogal wat haken en ogen… de ene keer teveel eitjes, de andere keer de cystes. Bleh stom.
We mogen wel zelf aan het werk, dus dat gaan we dan maar doen! :mrgreen:
Volgende week word ik 37 en dat steekt me nog het meest… misschien nog een paar maandjes proberen en dan definitief een punt erachter…?..
De angst nooit zo’n klein wurmpje vast te houden is erg groot, maar voor de rest genieten we gelukkig nog steeds van het leven en van elkaar!
Er zijn zoveel ergere dingen in de wereld, af en toe ook maar relativeren en dankbaar zijn voor wat er wel is!
:hug: Het zit je echt niet mee!
Ik snap je twijfels wat betreft je leeftijd.
Die biologische klok heeft mij ook steeds achtervolgd.
Maar ik heb dan het geluk dat mijn wens wel is uitgekomen.
Ik heb een collega die vlak voor haar 39e beviel van haar eerste kind.
En ik heb een collega van net 39 die probeert zwanger te raken van haar eerste kind. Het is allemaal niet onmogelijk.
Maar ik snap dat je twijfelt of je zover wilt gaan. Of je wel door wilt met behandelingen.
Het lijkt me allemaal extra moeilijk, omdat je weet dat het wel kan.
Onvruchtbaarheid is voor je gevoel heel definitief en daarmee (zou ik denken) makkelijker te accepteren dan verminderde vruchtbaarheid.
We weten hier allemaal hoe sterk een kinderwens kan zijn.
Des te knapper vind ik het van jou dat je toch voorbij die kinderwens durft te denken en daar lichtpuntjes kunt zien!
Jeetje meid heftig zeg.
Ik begrijp dat je aan je leeftijd denkt, maar het gaat uit eindelijk om de liefde die je mee kan geven aan je kind en niet hoe oud de moeder is.
Vind het bijzonder sterk overkomen dat jullie in het leven samen nog steeds genieten van de andere zaken, maar wat als je kinderwens niet uitkomt,
Het klinkt echt hartverscheurend.
Misschien nu spontaan zwanger :mrgreen: dat hoor je toch wel eens vaker.
Dat na behandelingen van “gewoon klussen” vrouwen ineens zwanger worden?
Meid ik durf het alleen maar voor je te hopen dat je ooit in verwachting raakt!! :hug: :-*