November & December 2014 stoppers

Kijk eens naar mijn banner! :inlove:

(Loon en Marlies jullie hebben nog een prive bericht van mij die jullie nog niet hadden gelezen :wink: )

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

Aaaaaah!!! Miro, wat ontzettend fijn voor je!

Had inderdaad nog geen privéberichten gelezen, net terug van vakantie.

En wat heerlijk dat je al zover bent! Voel je je verder goed?

Hey Marlies, dank je wel!

Ja 10 weken lijkt alweer heel ver he? Maar het kruipt voorbij.

Ik heb met 9wk al wel een goede echo gehad. En dat is heel fijn!

Voor mijn gevoel gaat het altijd een stuk sneller als je de 12wk voorbij bent en iedereen het ook weten mag.

Maar hoe is het met jou?

Fijne vakantie gehad?

Hoi meiden,

Hoe is het hier met iedereen?

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles was prima! En we krijgen een JONGETJE :smiley: :smiley: :smiley:

:dance: Helemaal leuk! Een jongen! Vooral fijn dat alles goed was.

Toch altijd even spannend die 20wk echo!

Ja, helemaal fijn als je straks die 12 weken voorbij bent Miro!

De vakantie was heerlijk, dank je! En als je dan toch weer ongesteld wordt, is dat prettiger in Italië dan thuis, kan ik je vertellen :slight_smile:

Minimouse, een jongetje!! Heerlijk en fijn dat alles goed is!

Nu kun je helemaal los gaan met shoppen, haha :smiley:

Ik kom net terug van de fertiliteitskliniek waar ik ja heb gezegd op een iui traject. Dit gaat gepaard met hormoneninjecties en dat vind ik niet tof.

Deze cyclus konden we al niet meer gebruiken door de vakantie, maar ik heb de arts gevraagd of we het deze maand niet een keer op eigen cyclus mogen proberen en dat mocht! Ben ik erg blij mee, nog een laatste kans voordat het circus echt losbarst…

Bij hormoonstimulatie is de kans op een meerling wel groter en stiekem zou dat best wel uitkomen i.v.m. mijn leeftijd. Maar de risico’s bij een tweeling zijn natuurlijk ook veel groter. Dus deze maand één keer iui met mijn eigen natuurlijk gegeroeide eitje proberen, waarschijnlijk donderdag of vrijdag al!

Hoe is het met de rest?

Oh wat spannend Marlies! Wel fijn dat je ook een ronde met je eigen cyclus mag proberen.

Ik dacht overigens dat dat ook gebruikelijk was, om het eerst met de eigen cyclus te proberen.

Of heeft het te maken met je leeftijd, dat ze meteen met hormonen willen stimuleren?

Er is een topic over IUI in het hoekje zwanger worden.

Als je wat tips of ervaringen wilt weten, kan je daar te rade gaan.

Hoewel het hele forum wel heel rustig is geworden.

Dank je Miro, het was zeker spannend!

Ik moest 1 injectie zetten om de eisprong op te wekken en zaterdag hebben ze geinsemineerd. Dat verliep allemaal prima en het viel me ontzettend mee.

Nu 16 dagen op het wachtbankje

Inderdaad, ik denk dat het mijn leeftijd is dat ze gelijk met hormonen willen behandelen om gelijk de kansen te vergroten.

Tegelijkertijd denk ik zelf dat het hoger inbrengen van het semen al de oplossing is voor ons, aangezien we ooit een zeer negatieve samenlevingstest hebben gehad. In de kliniek geloven ze daar niet zo in, zeker niet nadat ik al eens zwanger ben geworden.

Ja, het forum is echt uitgestorven!

Hoe voel jij je?

En hoe gaat het met de rest?

Oh wat spannend Marlies!!! Met IUI worden je kansen best verhoogd volgens mij.

De beste celletjes, worden een behoorlijk eind op weg geholpen.

En inderdaad omdat je eerder zwanger bent geweest, is er best goede hoop dat het weer gaat lukken.

Waarom moet je nu 16 dagen wachten?

In principe zou je toch 14 dagen na een eisprong kunnen testen?

Dus het viel wel mee om jezelf te moeten injecteren?

Dat is natuurlijk ook fijn.

Hopelijk hoeft het niet weer.

Maar mocht je naar de volgende ronde gaan, dan zie je er wellicht niet zo tegenop.

Hier gaat het goed.

Afgelopen vrijdag bij de VK het hartje horen kloppen!

Dat is echt zo’n mooi geluid! Ik moest echt even een traantje laten.

A.s. vrijdag de combinatietest. Dat vind ik nog wel even spannend.

Ooooh dat lijkt me ook een geweldig moment, dat je het hartje hoort kloppen!

Zie je tegen de combitest op omdat er redenen voor bezorgdheid zijn?

Ik zou het ivm mijn leeftijd ook heel spannend vinden.

Ja, feitelijk zou ik na 14 dagen kunnen testen, maar om elk risico op een valse uitslag uit te sluiten, houden ze 16 dagen aan. Ik ben ook best vroeg in mijn cyclus geïnsemineerd, dus met 16 dagen zou ik normaliter ongesteld moeten worden. Maar nu hopelijk niet!

Succes vrijdag, vooral met het wachten op de uitslag!

Nee hoor er is geen reden voor bezorgdheid.

Ik ben wel 36 jaar. En helaas 2 maanden geleden meegemaakt dat een collega slecht nieuws hoorde bij deze test. Maar goed zij is weer 2,5 jaar ouder als ik ben.

En ja het is toch een test.

Net zoiets als met een examen. Al heb je goed gestudeerd, dan ben je toch een beetje zenuwachtig. Zo is dit ook een beetje.

Als de uitslag gunstig is, gaan we ook de rest van onze omgeving inlichten.

Nou spannend meid! Ik ga voor je duimen!

De combinatietest was helemaal goed!

En ik ben zelfs 3 dagen vooruit gezet.

Oooh wat heerlijk! Toch wel een opluchting, lijkt mij… gefeliciteerd!!

Hier is het deze week een kwestie van afwachten. De iui heeft me erg veel rust gegeven, meer konden we niet doen. En alle kwaaltjes die ik nu heb, komen door de injectie met zwangerschapshormonen die de eisprong moest opwekken. Dus ik zit ook echt in de wachtmodus, maar zal deze week nog wel spannend worden!

Spannend Marlies! En fijn dat het ook een zekere rust brengt.

Je kan de dagen wel wegkijken of niet? :mrgreen:

Echt superspannend, ik hoop het zo voor je!!

Ik las trouwens van de week een artikel en moest daarbij aan IUI denken. Ik weet niet of je het gelezen hebt. Wellicht de moeite waard om dat eens te bespreken in de kliniek als deze ronde niet gelukt is.

Interessant artikel!

Ach ja, ik vind het al zo knap dat mijn man steeds op commando zo’n potje kan vullen, dat het hele gebeuren in 2 keer me wel ingewikkeld lijkt :slight_smile:

En voor het inbrengen van het goedje wordt het toch ook eerst opgewerkt om de beste zwemmers over te houden? Wellicht is dit voornamelijk belangrijk bij mensen die een lage opbrengst hebben…

Ja, het wachten duurt lang, maar heb een keidrukke week!

(.)(.) knappen bijna uit elkaar, en wee gevoel in de maag.

Het geeft rust om te weten dat dit nog de Pregnyl is (de injectie die de eisprong opwekt), anders zoek ik achter elke kwaal een zwangerschapssymptoom :slight_smile:

Binnen 6 dagen weten we het!

Was ff erg druk.

Gefeliciteerd Miriam. Maaruh heb geen pb gehad.

Hier na steeds rond 31 dagen te zitten nu ineens weer 39 dagen. En 2 keer negatief getest. Frustrerend zo.

Hoe is het híer

Hey Loon, lang niet gezien. Gek dat je het pb’tje niet hebt gehad.

Maar goed het is inmiddels geen geheim meer. :inlove:

Hoe is het met jou? Frustrerend dat je nu weer zo’n lange cyclus hebt en niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk is er snel duidelijkheid.

@ Marlies hoe gaat het op het wachtbankje? Mijn duimen draaien!

@ L bij jullie nog nieuws? Alweer een nieuwe poging ondernomen?

Hier ben ik de volgende ronde ingegaan.

Oh wat jammer zeg! Je had op zich mooie cycli als ik naar je onderschrift kijk. En je was ook wat afgevallen toch? Op zich allemaal positieve dingen als het om een kinderwens gaat. Jammer dat je nu een paar uitschieters hebt qua cycli.

Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik cycli rond 35-38 dagen.

Nu steeds 28-29 dagen. In mijn geval had ik dus wel steeds een eisprong.

Ben jij bezig met ovulatietesten?