November & December 2014 stoppers

L wat balen meid! Jammer dat de donor ook niet reageert dan… mannen :wall:

Loon, ow dat is vervelend zeg een negatieve werksfeer, hopelijk vindt je snel iets anders :hug:

Ik wist dat er een nieuwe zou komen. Die is er inmiddels. Maar twijfel of hij voldoende teken capaciteiten heeft.

Het maakt het allemaal niet makkelijker op.

Morgen gesprek maar weet niet echt welke functie. Meer een kennis makings gesprek. Dus ga morgen er blanco in

Minimouse - indd balen ja heb na een paar dagen toch nog er maar eens eens een mail tegen aan gegooid met de vraag of hij er nog wel mee wilden door gaan maar jaaaa zeker zei hij ik heb toch getekend voor meerdere donaties dus daar hou ik me aan. Was al bang voor… want deze week komt mijn ovulatie weer zou toch zonde zijn als hij afhaakt.

Hier verder alles goed mijn vrouwtje is bezig met haar nieuwe hobby zag het eerst niet zo zitten :silenced: maar begin er nu toch ook wel interesse in te krijgen. Ze heeft het hok heel mooi hoor al gehaald nog een rennetje eraan en van de zomer denk ik even schilderen in fris meiden kleurtje hahah ze wil er graag zijdehoenders in wat een ontzettend leuke kippen en kindvriendelijk ook nog maar dat staat natuurlijk bovenaan.

@ L word fan jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Jammer dat de donor daar niet echt op reageerde. Gelukkig wil hij nog wel verder.

Deze week weer aan de slag dus.

Fijn dat de kinderen het naar hun zin hebben op hun nieuwe school.

Begint alles een beetje zijn plekje te vinden in jullie nieuwe huis?

En een nieuwe hobby dus! Leuk hoor kippetjes!

@ Loon wat jammer dat je het niet naar je zin hebt op het werk.

Werk maakt toch best een belangrijk deel uit van je leven. Dan is het ook belangrijk dat je het naar je zin hebt. Hopelijk vind je iets anders.

Hoe ging je gesprek?

Oja mijn man heeft ook meer zin als het warmer is.

@ Marlies79 jammer dat het niet gelukt is deze ronde. Wel fijn dat je nu goed je ovulatie gespot had. Dus als deze ronde niet lukt gaan jullie in principe de medische molen in, maar door de vakantie nog even wat speling :wink: Hopelijk helpt de vakantie in positieve zin en kom je zwanger terug. (als deze ronde niet gelukt is)

@ Minimouse :shock: 16 weken alweer! Je gaat hard meid.

Sorry voor de radiostilte van mijn kant.

Jullie hebben een pb met uitleg.

Ik spring er vanaf hier gewoon weer in.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:silenced: :silenced:

Zo blij dat de zo’n schijnt! Hihihihihi

Hahaha kan je daar blij van worden he :mrgreen:

Ja laat die lente nou maar komen!

We zijn er klaar voor!

Nou wat was het genieten vandaag. Morgen weer testen verwacht hem ergens vrijdag mijn ei-sprong dust hoop ook dat het klopt.

Morgen wordt ook een mooie dag :smiley:

Geniet er van dames :wink:

Zeker L! Van stralend nieuws en een stralende dag wordt je altijd vrolijk :wink:

Spannend L !!!

@ L en? Nog aan de slag geweest vrijdag?

Mijn ei-sprong is vandaag. Hij komt morgenochtend en dan maar weer wachten.

visjes zitten er weer in nu weer op het wachtbankje :zzz: hihihi

Ik ga voor jullie duimen meid!

Spannend L ik ga voor je duimen!!! Hoe is het met de rest?

Gaan we weer weer :sick: is nu wel heftiger de misselijkheid.

Fijn weekend allemaal :wink:

Nou dat was het weer zojuist weer mijn rode dagen weer tevroeg dus zal wel een mk zijn :cry:

Oh wat naar meid! Weet je zeker dat je je ovulatie goed gespot had? Want die was toch wat later als gebruikelijk?

Hoe bedoel je dat? Heb eigenlijk nooit een regelmatige cycles toevallig nu 2 maanden achter elkaar na 24 dagen vorige mnd zat ik op dag 13 deze mnd dag 11 volgens de ovulatie test. Weet dat mijn rode dagen ergens tussen maandag de 4 en vrijdag de 8ste had moeten komen.

Dus vind ik het opmerkzaam dat mijn dagen nu al komende dag 20 heb ook last van krampen.

Oh ik meende dat je zei de ovulatie voor het weekend te verwachten, maar dat hij uiteindelijk na het weekend kwam en jullie toen geinsemineerd hebben. Ik dacht wellicht had je het mis en was je ovulatie eerder. Maar als je het met testjes kunt bevestigen dan zal het allemaal wel kloppen.

L, wat balen weer voor je meid! Dat maakt het wel erg onzeker zo’n onregelmatige cyclus…

en als je twijfelt of het een mk of gewoon een hele vroege ongesteldheid was dan zou ik even langs de dokter gaan… die kan wellicht met een bloedtest meer zekerheid geven… en als je meerdere keren een mk hebt dan is het sowieso verstandig om je huisarts in te schakelen.

Sterkte meis xxx

Hoe gaat het met de rest?