November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

Die krampen had ik ook hoor en was toch echt zwanger! Dus zal nog even heel hard voor je verder :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Was jouw cyclus tot dusver regelmatig?

Hoi hoi,

Tot nog toe nog steeds geen ongi! Af en toe nog wel van die krampen!

Mijn cyclus is tot nu toe heel regelmatig eigelijk altijd 31 dagen op 2x na (toen was ie 2 dagen korter) dus kan wel zeggen dat ik nu echt overtijd ben!!!

Verder voel ik dus helemaal niets, geen gevoelige borsten, niet misselijk alleen dan die ongi krampjes af en toe…

Liefs,

Hoop

spannend!!!

:shock: Hoop!

Meis wat spannend moet dit voor je zijn :shifty: Wanneer wil je evt gaan testen?? Ik had het vandaag al gedaan denk ik :mrgreen:

Ik had overigens ook eerst alleen maar ongi-krampen, de overige kwaaltjes kwamen pas vanaf de zesde week ongeveer :wink: :thumbup: :pray:

Nou, jullie verhaaltjes geven me hoop en nog meer spanning! hihihihi

(Ben niet weg te slaan vandaag van KOK)

Ik ook niet, kom elke keer kijken of je al hebt getest…? :shifty:

Ik heb geen test in huis! :wall:

Arrggghh dat meen je niet!! :wall:

uhhmmm… dienstdoende apotheek id buurt misschien? :shifty: Ik ben niet nieuwschierig hoor :angel:

Hahahaha vriendin van mij op msn zei ook al dat ik naar de apotheek van het ziekenhuis kon gaan, zij is ook heeeeel nieuwsgierig!

Logisch ook he, jij was toch ook al langer gestopt dan ons? :think: 2 jaar ofzo?

hier effe wat fototjes om bij weg te zwijmelen, volgend jaar rond deze tijd zulke foto’s van jou?? :pray: :pray: :pray: :inlove:

Mijn NOD was vorig jaar 11-02, maar de :evil: kwamen niet gelukkig ik had de 10de al getest s’avonds omdat ik de hele dag al krampen had alsof de ongi er al flink was, alleen was er niks te zien :wink:

Wat een lekker moppie heb je!

Wij zijn idd al 2 jaar bezig (gestopt in maart 2005)!

ohhh kes wat een heerlijk manneke is het toch ook :inlove: :inlove:

dat haar echt geweldig!!! :inlove: :inlove:

zijn haar groeit bovenop idd recht overeind, heb voorlopig geen gel nodig :inlove:

Hoop, al langs de apotheek geweest? :angel: :smiley:

Hahahaha nee nog niet geweest…hoezo nieuwsgierig!!!

Maar ook nog geen :evil: :evil: :evil:

Oooh dit is echt erg!!! :pray: :pray: :pray:

Hallo!

Ben weer even niet geweest en had ene boel bij te lezen!!! :shock: er gebeurd hier ook van alles!

B-tje, wat een heftig bevallingsverhaal zeg! Maar je hebt er wel prachtig resultaat voor terug he! :inlove:

Nathalie, jeetje, al weer 20 weken, wat gaat het hard he! Ben je al veel gegroeid qua buik?

Madame m, ook al weer 10 weken, alles goed? tweede echo! Geniet ervan, heb zelf ook al wel weer zin in een echo… :smiley:

Leni, spannend meid, naar de huisarts, weer een nieuwe fase waarin je hopelijk wat duidelijkheid zult krijgen… :hug:

Hoop, wat maak je het weer spannennnnddd… ik duim me een ongeluk voor je!!! :thumbup: :clap:

Kes, wat is sem al weer gegroeid! melk de witte moter he?! :wink:

Met mij gaat het allemaal goed. Als ik plat op mijn rug lig kan ik mijn baarmoeder een beetje voelen. Pas alleen nog maar mijn stretch broeken…maar da’s helemaal niet erg!

Hey Ingrid, fijn dat alles goed gaat bij je!!! Wanneer is je echo???

En jeetje, wat gaat dat hard, je bent gewoon al 13 weken!!!

Hier blijft het nog steeds spannend…nog steeds geen ongi!!

Liefs,

Hoop

Hoop: ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ga morgen naar de arts. Jullie horen wel wat er gezegt is…

Succes morgen Lenie!!!

HOOOOPPPP!!! Jeeej, overtijd!! Wanneer ga je testen!!??? Ik :pray: voor jou!

Net getest (CB digitaal) maar gaf “niet zwanger” aan!!

Nog geen duidelijkheid dus… :cry:

Liefs,

Hoop