November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

hey hoop,

Nog heel veel jaren erbij …( in de hoop dat je pas 5-2 kijkt en niet meer vann hahah)

Heel veel liefs loes

Dank je Loes, ik zie het nu pas dus prima geregeld!!!

Liefs,

Hoop

hoop gefeliciteerd!! hopelijk volgt binnen een week het mooiste cadeautje wat er is!!

Dank je wel, en ik hoop het ook!! Zou geweldig zijn!!!

Het lijstje is weer up2date

Hoop bedankt voor het updaten! :-*

Zal even mijn bevallingsverhaal neer zetten…:

De voorweeen begonnen vrijdagnacht vanaf uurtje of 1.00,maar waren wel draaglijk hoor. Kon dr alleen niet meer van slapen dus dat was wel minder.

Nou dat ging af en aan tot zondagavond 19.45.Toen vk gebeld.Die was er om 21.45.Toen ging ze toucheren en had ik al 3 a 4 cm ontsluiting.

Hier was ze verbaasd over dat dat zo snel gegaan was en ze dat we alles voor de bevalling klaar konden gaan zetten. Erik en ik met bek vol tanden dus.

Als ik om de 3 min weeen had en dat 1 minuut gedurende een uur dan moesten we weer bellen.

Dat was zover om 1.00 s´nachts zondag op maandag, dus vk kwam weer.

Maar teleurstelling want was net 5 cm ontsluiting pas.

Toen vliezen doorgeprikt en kwam de slijmprop gelijk mee.

Helaas 45 min later nog maar 6 cm.ontsluiting.

Ondertussen was ik al zo uitgeput vanaf vrijdagnacht natuurlijk ook en weeen waren zwaar te verdragen.

Puffen en ademhaling brachten geen verlichting.

Ik kon de pijn niet verdragen en wilde pijnstillers, dus toch maar besloten naar het ziekenhuis te gaan in Dordtrecht.

Daar aangekomen eerst 45 min aan de ctg (kreeg een band om mijn buik) alvorens ze pijnstilling wilde geven.

Toen later al bleek dat ik al 8 cm ontsluiting had, mocht ik geen pijnstilling meer.

Ik kreeg nu tijdens de weeen persdrang, terwijl ik nog niet mocht persen.

Toen kreeg ik op mijn flikker, omdat ik het niet tegen kon houden.

Na een tijdje had ik volledige ontsluiting en kreeg toestemming om mee te gaan persen, maar helaas was mijn persdrang weg.

Ik moest dus op eigen kracht gaan persen, maar kon niet genoeg kracht zetten. Heb toen ook een infuus gekregen met weeenversnellers.

Na 5 kwartier persen (kwam zo´n vrouw op mijn bed zitten en drukte heel hard op mijn buik) voelde ik ineens het hoofdje gaan staan.

Alhoewel ik zo ontzettend uitgeput was en het bijna op wilde geven, gaf ik het laatste beetje wat ik in me had . Op dat moment ging

het heel snel en kwam om 5.20 onze schitterende zoon Lucas ter wereld…

Tot zover even…

Dikke kus aan iedereen…

(p.s. op het showforum maandtopics staan nieuwe foto´s van ons mannetje)

Hoi Brigitta!

Klinkt behoorlijk heftig!!!

En nu genieten van jullie prachtige mannetje!

Liefs,

Hoop

dag brigitta

wat een verhaal zeg maar dan heb je er ook wel een hele mooie zoon voor terug gekregen.

ga nu lekker genieten meid!!!

Hey Nathalie,

Ik zie dat je al op de helft bent! Jeetje, wat gaat dat snel!!

Gefeliciteerd met dit mijlpaaltje!!

Liefs,

Hoop

hoop, ik zie dat het voor jou weer spannend wordt…

hoe gaat het met je? kun je het wachten nog een beetje aan?

hoe gaat het met de rest van de dames??

Hey Greet,

Ja hoor het wachten lukt nog wel. Ik heb dus echt niet het idee dat het raak is deze keer. Dus morgen zal mijn ongi wel komen vewacht ik!

Hoe is het eigenlijk met madame M?

Liefs,

Hoop

hela,

Ik ben er nog hoor!!

15-2-2007 heb ik de tweede echo! Ik liep op de vorige echo een week achter, dus hoop dat nu alles goed is! op de eerste heb ik wel een hartke gezien!!!

Hoop ik duim voor je!

Hey Madame m, fijn dat je het hartje hebt gezien!! Toppie!!!

Ik heb me toch maar even voorbereid op mijn ongi. In de pauze vanmiddag een voorraadje maandverband gehaald (hopelijk mag ik dat 8/9 maanden in de kast laten liggen, maar mocht het nodig zijn dan heb ik het in huis).

Mijn buik voelt wel wat raar, maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ik er op het moment weer zoveel mee bezig ben… :wall:

Of omdat ik morgen toch ongi ga worden!

Liefs,

Hoop

Mijn ongi is voorbij en ik wil volgende week naar de huisarts gaan.

Ik ga gewoon stug door en we zien het wel!!! Komt goed!!!

Verder ben ik nog niet van die cyste af in mijn hand duis daar laat ik ook even naar kijken.

Jullie horen nog wel hoe het was…

ik moet dit weekend werken… :cry:

Succes Lenie bij de huisarts, ik hoop dat ze jullie doorsturen naar de gynaecoloog!!!

Werk-ze!!

Liefs,

Hoop

lenie suc6 bij de huisarts van de week en ben benieuwd wat deze gaat zeggen.

werkse ook dit weekend.

hoop meid ik duim weer heel hard voor jullie.

het word nou wel eens tijd dat jullie dames ook eens gaan voelen wat wij voelen…tis zo bijzonder.

dikke kus

Dank je Nathalie, tot nu toe is er nog geen ongi te bekennen!!!

Hoop, effe speciaal voor jou!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Lenie, succes vd week bij de huisarts meis :hug: :-*

Hey Kes, dank je wel!!!

Ik heb af en toe ontzettende kramp in mijn buik maar als ik dan naar de wc ga en afveeg zit er niks op het papiertje!!!

Liefs,

Hoop :pray:

De duimen maken weer overuren hier Hoop… :pray: :pray: :pray: