November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!



Een nieuw deeltje met een nieuw lijstje!!! :smiley:

Leuk gedaan dat nieuwe lijstje Hoop! :clap: :clap: :clap:



Madame m: Heb je al (hopelijk goed) NIEUWS??? :pray: :pray: :pray:

Hello ladies,



Gisteren getest met test van de kruidvat, en een heeeel heel vaag blaw streepje. Vanmorgen weer getest en wederom een vaag blauw streepje. Maargoed een streepje is een streepje! dus ik ben ZWANGER!!!



Ik ga naar de september mama’s maar blijf ook hier actief!!



Wat een goede afsluiter van 2006. Na alle ellende!





Dikke kus, en alvast de beste wensen!

Zag je staan bij de sept zwangeren, Madame M, gefeliciteerd!! :smiley: :dance:



En Hoop, ik duim voor je dat jij je ook bij de sep mama’s 2007 zal mogen aansluiten! :pray:



Liefs,

Elise

Madame M, wat goed zeg!! Gefeliciteerd!!! Ik ga het lijstje meteen weer aanpassen :wink:



Elise, ik hoop idd ook dat ik aan mag sluiten bij de september mama’s nog even geduld!!!



Liefs,

Hoop

Joepieeeeeeee Madame m gefeliciteerdddddddd! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :dance: Mooie afsluiter van het jaar meis!!!

Voor jullie allemaal alvast!!!

mooi nieuw lijstje weer!

En wat zie ik??? Een zwangere erbij!! Madame m, gefeliciteerd!

Het is wel een vruchtbare maand hier!

dank jullie voor alle felicitaties!!

hoop, ik hoop dat je snel bij de sept mama’s komt!!



Ik duim voor je!!



oja, voor het lijstje, ik ben 23 jaar!

mooi lijstje, jammer dat iik nog bij klussers sta maar ja het is niet anders…

Jaaa!!! Madame m!!! Hoera! Ook zwanger :smiley: wat geweldig zeg…echt veel zwangeren deze maand! Van harte gefeliciteerd hoor! Geniet er maar van…voel je je al anders? Wat grappig dat je al die tijd al het gevoel had dat het raak was he?



Ik weet inmiddels niet meer wie er allemaal in het oude deeltje wat hebben geschreven, maar ik wens jullie allemaal heel veel geluk voor 2007!!!



met mij gaat het verder wel goed. Ik ben wel de hele dag door misselijk…moet echt goed opletten dat ik de juiste dingen eet anders gaat het mis… :sick: verder hele zere, grote :shock: (.) (.)! Echt werkelijk ongelofelijk…maargoed, het hoort erbij.

Verder hebben we 8 januari voor het eerst een afspraak bij de verloskundige, ik krijg dan een inwendige echo, waarop we hopelijk kunnen zien dat alles goed is met onze kleine…ben nu wel bang hoor! al die tijd heb je er naar toe geleefd en nu is het zo ver…



julllie horen als eerste hoe het is gegaan… :-*

dames allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!



madame gefeliciteerd!!!

joehoe en dat zo nog even op de valstreep van het oude jaar.

Dames, allemaal een gelukkig nieuwjaar!! Dat al jullie wensen mogen uitkomen en veel geluk, gezondheid en vruchtbaarheid gewenst in dit nieuwe jaar :-



MadameM gefeliciteerd!! Meis wat een mooie afsluiting van het oude jaar :inlove:



Hoop, Lenie en spookie, hopelijk word jullie begin van dit jaar ook zo mooi :pray:



Wendy hoe is het met jou? Gaat alles goed met jou en de uk in je buik?



Met Sem gaat het prima, hij was gisteren alweer 2 maanden, oftewel morgen 9 weken :shock: Hij groeit als kool, zit al ongeveer 2 kilo boven zijn geboortegewicht en dat helemaal op de borstvoeding, ben ik heel blij mee :thumbup:

Afgelopen vrijdag heeft hij zijn eerste prikjes gehad, de tweede prik was erg gemeen en moest hij toch even huilen maar vlak daarna was hij alweer aan het lachen en brabbelen :inlove: Veel last heeft hij er niet van gehad, wat verhoging s’avonds en een beetje onrustig maar verder niet.



:-
Natascha

Gelukkig Nieuwjaar van mij en mijn vriend!!!

Gelukkig nieuwjaar!

Dat er gezonde baby’s en nieuwe zwangerschappen mogen komen!!!



Liefs,

Hoop

lenie meid nog 5 dagen en dan…

heb je zelf al een bepaald gevoel???

ik duim heel erg voor je meid.

hoop dat geld ook voor jou hoor.



suc6 meiden.

iedereen de beste wensen!!!



Ik duim voor iedereen!!! Dan kunnen we dit deeltje snel sluiten…!



Ik heb 1 januari nog een CB test gedaan (digitaal) en die was: zwanger… Dus geen vage streepjes meer, tis gewoon zo!!!



Ben zooo happy!



Kussen

hallo hier ben ik weer!!!



Ik heb meegelzen maar ik begin even met een schone lei met reageren want het is veel info…

En… ik typ slecht want ik hb 2 aan elkaar getapte vingens …living splint of ook wel een levende spalk genaamd.

Ik heb een cyste bij mijn linker wijsvinger en die moet 6 weken rusten en dan heb ik 9-10% kans dat het verdwijnt en anders moet ik misschien een operatie. Maar het typt erg raar met 2 vingers in de lucht maar het werken ging ook erg raar hoor.



Ik ben er weer en lees dus were mee!!!