Sterkte Loes!!!
Nou het is deze maand niet raak hoor.
Deze maand moet ik dus naar de ha…
lenie jammer dat je ongi bent geworden.
dus deze maand naar de huisarts. hopelijk leverd dat wat op voor je.
heb je al een afspraak?
loes, spannend zeg. heb je al wat gehoord???
Nee, ik wacht tot na mijn ongi… en dan maak ik een afspraak.
hey meiden,
Vandaag de bloeduitslag gehad…
We zijn niet zwanger en we hebben nog steeds geen eisprong gehad.
Nou das lekker dan zitten we albijna 3 mnd om de dag te klussen voor niets
Maar ja … nu nog even volhouden .
Dinsdag heb ik een gesprek bij de gyno en ga ik aan de clomid , dus na mijn idee een goed vooruitzicht .
Dus ga ik nu maar het een en ander daar over lezen , bijwerkingen enz .
Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs loes
Allereerst…b-tje! en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lucas en wat een schatje zeg! :inlove:
Leni, kan me voorstellen dat je er erg tegen opziet om naar de huisarts te gaan, maar hij kan je misschien wel geruststellen…en je weet dan hopelijk waarom het niet lukt… :hug:
Kes, wat is Sem al weer groot! echt een lekker ventje hoor! :inlove:
Loes, ik duim voor je dat je zwanger mag zijn!
Greet, wat spannend de slijmprop al verloren, dan laat het vast niet lang meer op zich wachten… zet hem op meid!
Met mij gaat het prima, bijna niet meer misselijk, mits ik op tijd eet en begin echt strakker in mijn broek te komen op buikhoogte! Kan niet wachten tot er echt een buikje te zien is! Morgen 12 weken…de 15 de gaan we weer naar de vk, en het wachten duurt wel erg lang hoor! Ik heb echt zin om er heen te gaan en even weer bevestigd te krijgen dat alles goed gaat…maargoed, nog twee weken wachten dus…
voor alle klussers en wachters, succes!
Loes, wat vervelend zo’n lange cyclus. Hopelijk helpt de clomid en ben je snel zwanger!
Lenie, :hug: jammer dat je weer ongi bent…succes met je stap naar de huisarts!!!
Greet, hoe gaat het bij je? Nog geen verder nieuws???
Ingrid, gefeliciteerd met je 12 weken, je eerste mijlpaaltje!!! Fijn dat je niet meer zo misselijk bent!
Liefs,
Hoop
lenie, ik hoop dat de huisarts/gyn wat meer duidelijkheid kan geven.
loes, wat vervelend die lange cyclus.
ingrid, als er wat te zien is, volgt er dan een buikfoto??
hoop, hier nog steeds geen nieuws… hoe gaat het met jou??
@ Greet, spannend hoor, ik blijf je in de gaten houden
Hier gaat het (op een flinke verkoudheid na) goed. Morgen vier ik mijn verjaardag (maandag word ik 25) en ik heb er erg veel zin in.
Hoop alleen niet dat ik ziek ga worden nog voor die tijd!
Wat het zwanger worden betreft, morgen nog een weekje tot mijn NOD. Ik heb geen idee wat het ons gaat bregen. We zien het wel. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het NIET raak is. We zien het wel!
Liefs,
Hoop
beterschap dan en heel veel plezier morgen op je verjaardag!!
gefeliciteerd!
Hey hoop,
Ik wens je een hele fijne verjaardag vann , met veel kadootjes en natuurlijk duim ik dat je een extra mooi kado krijgt
Liefs loes
Heej meiden,
Hier alles redelijk. Lucas doet het heel goed. Weegt nu al 3690 gr. Bij de geboorte was dit 3525.
Ik ben nog heel erg vermoeid. De borstvoeding gaat heel goed, alleen Lucas stopt steeds na een paar slokken met drinken. Dan dut ie weg. Als je hem dan in zijn bedje wil leggen, word ie wakker en gaat weer huilen. Hij komt gemiddeld om de anderhalf uur per nacht en dan ben ik bijna 5 kwartier bezig met voeding. Dit kost me zoveel energie en heb ook echt last van kraantranen.
Sorry dat ik hier niet zoveel ben, maar mijn mannetje gaat nu even voor alles
knuf voor iedereen!
:-* :-* :-*
He meiden,
Even heel snel, want hier klinkt alweer het voedingsalarm vanuit de wieg :lol:
Ik heb wat fotootjes van onze schat in het showforum gezet, KLIK HIER
Hopenlijk heb ik binnenkort tijd om mijn bevallingsverhaal te plaatsen.
Tot snel!!
:-* Smiley
Hoop: van harte gefeliciteerd!!!
Smiley: wat een poepie zeg!!! :inlove:
foutje
he meiden
hier weer eens een berichtje van mij afgelopen disdag bij de gyn geweest en alles zag er goed uit we hebben nu iedere drie weken een afspraak dus de 20 ste mogen we weer wel fijn kun je alles goed zien groeien en hartje kloppen ik moest gelijk bloed prikken voor een onderzoek de nieren en de lever werden ook gelijk dan nagekeken omdat die bij de bevalling van mike :**: wegvielen en omdat ik nu al last heb van vocht vasthouden en dat met 10 weken al dus het is een beetje oppassen nu maar we staan goed onder controle
voor de klussers laat de visjes zwemmen en heeeeel veeel hormoontjes
groetjes wendy
dag dames!!!
ik ben er nog steeds hoor mar ben erg moe en behoorlijk verkouden dus afgelopen week lag ik steeds al op de bank te pitten.
lenie–> balen zeg dat je weer ongi bent geworden maar ik denk dat het wel verstandig is als jullie idd naar de ha gaan.
suc6 meid en ik hoop snel op goed nieuws van jullie kant.
dyfaine–> vreemd hoor dat je zo’n lange cyclus hebt…
wat doet clomid eigenlijk???
ingrid–> de 12 weken grens voorbij!!! en nu maar hopen dat alle kwaaltjes weg gaan.
greet–> meid wat spannend zeg…ik check regelmatig even hoe het er voor staat bij jou.
hoop–> fijne verjaardag gehad??? en niet ziek geworden hoop ik.
smiley–> wat heb je een enorm mooie meid zeg!!!
mikey–> wat fijn dat je goed in de gaten word gehouden.
hier gaat het verder wel prima hoor…heb afgelopen vrijdag mijn 20 weken echo gehad en de baby doet het goed en alles zit er op en er aan.
ik heb wel een fotootje maar die is niet helemaal duidelijk.
ga nu even het verdere forum bij lezen.
liefs nathalie
Even snel…hier alles beter geweest vannacht en vandaag tot nu toe.
Enne mijn vriend update de fotolink van Lucas regelmatig… :inlove: Dat is: http://www.flickr.com/photos/51987757@N00/show/
Voor de rest zijn we vandaag voor het eerst met de kinderwagen naar buiten geweest. Dat was wel leuk. Nu ben ik alweer retemoe dus hoop straks een uurtje plat te gaan…
xxx
Hoi meiden,
Hoop, bedankt voor de felicitaties…vind het ook een fijn gevoel 12 weken te zijn! Voel me met de dag beter! Hopelijk is het deze maand voor jou ook raak, ik gun het jullie allemaal zo… :-*
Greet, als er een buikje te zien is, en niet mijn eigen vetril, zoals nu, dan volgt er misschien wel een fotootje…
B-tje, knuffel voor jou :hug: lijkt me inderdaad zwaar…maar wel super trots natuurlijk toen je voor het eerst naar buiten bent geweest!
Smiley, wat een schatje zeg…
wendy, meid, wat spannend allemaal en wat is het dan fijn dat je goed onder controle bent he?
Nathalie, beterschap meid en fijn dat de echo mooi was…alles er op en er aan, da’s eenheerlijk gevoel he? Ik kan ook niet wachten tot we onze kleine weer mogen zien… :inlove:
Nou, meiden, geniet van jullie zondag!
Hallo,
Wendy, fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden!!! Hopelijk blijft alles goed gaan!!
Ingrid, kan me voorstellen dat het goed voelt die 12 weken grens over te zijn.
Nathalie, beterschap meis…fijn dat de 20 weken echo goed was!! Weten jullie het geslacht van jullie kleintje ook al?
Brigitta, kan me voorstellen dat het vermoeiend is zo’n kleintje. Maar fijn dat alles beter gaat!
Smiley, doe lekker rustig aan, dat verhaal komt wel!!! Mooi meisje hebben jullie hoor!
Feestje gisteren was erg gezellig. Bedankt voor de felicitaties (alvast, want morgen is mijn echte verjaardag pas)!!!
Tot snel!
Liefs,
Hoop