November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

Lenie, ik vond het ook eng om naar de ha te gaan, maar ik ben blij dat ik toen gegaan ben…

Nathalie, ik ben benieuwd naar de foto! Je bent al bijna op de helft joh!!!

Liefs,

Hoop

vk is geweest en 3 tot 4 cm ontsluiting! beeb wordt dus verwacht! alles staat klaar voor mij en uk thuis. Morgen worden we ouders! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ow wat lees ik nu!! :shock:

Nou brigitta zet hem op meis!! :dance: Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe en een pracht van een beep :inlove: Kom jij of hubbie snel showen he! :wink: (als je net zo snel bent als ik red je vandaag misschien nog wel hihi) :shifty:

Smiley jullie ook nog van harte gefeliciteerd!! :dance: :dance: En wat een mooi kindje is het! :inlove:

Jeetje wat word Sem dan alweer groot als ik zo’n ukkie zie :shock: :inlove:

Lenie, ik kan me voorstellen dat het erg spannend is en een hele stap, om naar de huisarts te gaan :hug: Maar wie weet vinden ze helemaal niks en is de druk en onzekerheid dan ook wat minder. Of als er wel wat word gevonden is het misschien eenvoudig te verhelpen zodat jullie ook papa en mama mogen worden :pray: Ik duim in elk geval nog steeds hard voor jou en de andere klussers :-* :hug:

Hoop, fijn dat het goed met je gaat, wie weet is heeft de rust die je nu wat meer hebt wel een hele gunstige uitwerking voor jullie :pray:

Zal nog even wat foto’s van Sem plaatsen, hopelijk volgend jaar zulke foto’s van jullie ukkies :inlove:

Brigitta, Go Girl!!! Zet em op meis! Heel veel succes!!!

Kes, wat een mooi kereltje is Sem zeg!!! :inlove:

Brigitta ga ervoor!!!

Brigitta belde me net met het volgende nieuws:

Vanochtend om 5.20 is

LUCAS MARTIJN

geboren!! Hij weegt 3525 gram.

Brigitta en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, geniet van hem!!

:-* Smiley

Brigitta en hubbie, van harte met jullie zoon!

Geniet van de kraamtijd en van jullie gezinnetje!!

Liefs,

Hoop

Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet van deze periode!!!

brigitta you go girl!!!

wow hey wat gaat het nu snel…

ohhhh ik heb nu pas door dat de baby al is geboren :oops: :oops:

brigitta en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

geniet en laat je lekker verwennen hoor brigitta :wink:

liefs nathalie

Gave wagen Nathalie!!! :thumbup:

Zeker een gave wagen!!! Leuke hippe kleuren!!!

heej meiden,

Daar ben ik dan! Zal heel even snel wat vertellen en dan ga ik snel weer mijn bed in (zitten gaat beetje erg moeilijk knipoog)

Alles is goed hier. De kleine man is harstikke gezond en doet het heel erg goed. Zijn vandaag wel even begonnen met bijvoeding totdat de borstvoeding op gang is. Lucas krijgt nu nog even te weinig binnen.

Hele bevallingsverhaal volgt nog een keertje. Tis nu nog erg druk en onwerkelijk allemaal…

Succes meiden en tot snellie!

Weet niet of het mag, maar staan al foto´s op de volgende link:

http://www.flickr.com/photos/51987757@N00/show/

Oeps , beter laat als nooit!

Maar gefeliciteerd met jullie kleine.

Geniet er lekker van.

Heel veel liefs loes

FF me ei kwijt …

Nou weer 2 mnd geleden ongi geweest en aangezien ik wist waneer er een eitje zat eigenlijk vanaf dat moment om de dag geklust…

Nu werken bij mij de testen meestal niet en na 3 testen wil de gyno dat ik morgen even bloed kom prikken .

Dus een spannende tyd is weer aangebroken .

Niet dat we verwachten dat t zo is maar we houden wel hoop.

Dus ja , jullie horen het nog wel.

Dank jullie voor t lezen meiden .

Liefs loes

@ Brigitta, geweldige foto’s! Wat een scheetje :inlove: Geniet ervan en doe rustig aan! Zijn jullie beide thuis nu???

@ Loes, succes meid, ik duim voor je!!! :pray: :pray: :pray:

loes wat spannend. succes, ik zal voor je duimen.

meissie, mooie kinderwagen.

hoop, hoe gaat het met jou??

En doortje, bijna de eerste periode voorbij he? ben je al wat minder moe?

hier iemand die ongeduldig begint te worden… ben de slijmprop verloren, maar dit schijnt niets te zeggen over wanneer je gaat bevallen (jammergenoeg).

Loes, ik duim nog steeds voor je hoor!!! Wanneer weet je meer???

Greet, spannend!!! Nog even en je hebt je beebje in je armen!!!

Met mij gaat alles goed!

Liefs,

Hoop

Hallo meiden,

Vandaag bloed wezen prikken en ik hoor morgen of het zo is ( ga er nog niet van uit hoor…)

Verder als het niet zo is hoor ik dan ook meteen meer …

Dus nog een dagje!

Gr loes